Wywiady z byłymi piłkarzami

Pandev: W 2010 roku Sneijder zasłużył na Złotą Piłkę (20)

Autor:
Źródło: sempreinter.com
ponad 3 lata temu
1388
20

Goran Pandev podczas wywiadu udzielonego za pośrednictwem You Tube’a opowiedział o tym co działo się dzień po tym, gdy w 2010 roku wygrał z Interem Ligę Mistrzów. Ponadto wygłosił  swoją opinie na temat Wesley’a Sneijdera. Oto wypowiedź Macedończyka:

 

- Po zdobyciu potrójnej korony prawie wszyscy byliśmy pijani. Wróciliśmy na Giuseppe Meazza o szóstej rano. Piliśmy wcześniej w samolocie piwo. Mój syn urodził się miesiąc wcześniej. Wpadłem wtedy na chwilę do domu, żeby się przywitać. Potem poszedłem z przyjaciółmi na wino i szampana. Impreza trwała dalej. To było niesamowite. Byliśmy w euforii z powodu zdobycia tak niesamowitego trofeum.

- Wesley Sneijder? To piłkarz z najlepszą wizją gry, jaką kiedykolwiek widziałem. Dzięki niemu zdobyłem w tamtym czasie dwie albo trzy bramki strzelając dzięki niemu do pustej bramki. W 2010 roku bez wątpienia zasłużył na Złotą Piłkę.

Zobacz też

Baseggio: Stanković ma więcej atutów niż Jashari i jest bardziej techniczny niż jego ojciec (1)

20.02
08:57

Cassano o Chivu i Allegrim (6)

19.02
12:00

Komentarze (20)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
08.12.2022 o 03:57 przez smerf1600
+1
smerf1600
Toż to był dopiero rozgrywający, bajka..
08.12.2022 o 02:52 przez kibix
kibix
Dlatego ja się nie podniecam konkursem złotej piłki bo to parodia jest
07.12.2022 o 21:40 przez danielinter
+3
danielinter
Nie tylko Sneijdera oszukali tak samo Ribery w 2013 Neuer w 2014 Van Dijk w 2019 a juz najbardziej Lewy w 2020. Ten plebiscyt to zart.
07.12.2022 o 17:25 przez oster
+1
oster
Wygranie LM, mistrzostwo Włoch, puchar Włoch i wicemistrzostwo świata wtedy to było za mało na złotą piłkę...
08.12.2022 o 07:22 przez Kokos
+1
Kokos
Do tego najlepszy strzelec MŚ i to jako pomocnik
07.12.2022 o 17:21 przez tylkointer3
+2
tylkointer3
Każdy to wie, ale fejm musiał się zgadzać
07.12.2022 o 15:53 przez amazon
+12
amazon
5 x trofeum z klubem, plus vce mistrzostwo świata ( Robben samolub zmarnował 2 100% w finale po podaniach Wesa) plus chyba z 5 goli na mundialu ( tutaj mogę się mylić +/- gol). Tylko Lewandowski był tak przekręcony w tym pseudo plebiscycie w ostatnich latach.
07.12.2022 o 17:26 przez oster
-6
oster
Lewandowski to dobijak , on zwodem to by nawet pewnie swojej bezglutenowej żonki nie minął i nie zasłużył na złotą piłkę ani razu.
07.12.2022 o 18:00 przez Paolo87
Paolo87
Akurat Lewandowskiemu złota piłka należała się jak psu buda w sezonie kiedy dziwnym trafem jej nie przyznano. A "dobijakiem" to on na pewno nie jest i nie był.
07.12.2022 o 20:54 przez oster
-2
oster
Haha no w meczu z Argentyną pokazał jaki jest dobry, Messi parę klas wyżej a tamten tylko czeka w polu karnym aż mu ktoś piłkę poda i najlepiej jakby bramkarz był jeszcze przy drugim słupku
07.12.2022 o 21:48 przez Paolo87
+1
Paolo87
Dobijakiem to był Gerd Mueller a nie Lewandowski. Zobacz jak gra w przekroju każdego sezonu, ile i jakich bramek strzela a potem się wypowiadaj. Ten kurdupel Messi już od kilku lat nic nie pokazuje i nie zasługuje nawet na paszport Polsatu a co dopiero złota piłkę. Bądź sprawiedliwy, nie możesz go oceniać przez perspektywę ostatnich 4 meczy, co miał ugrać w takiej ultra defensywnej taktyce? Tak się nie da grać, tak się nie da wygrywać.
07.12.2022 o 22:17 przez bodzio1911
-2
bodzio1911
Szkoda ze Ciebie żaden Dobijak nie dobił jak się urodziłeś
07.12.2022 o 15:53 przez Kaniol
+3
Kaniol
LeCabaret a nie konkurs, cytując klasyka.
07.12.2022 o 15:44 przez Piekarz
+7
Piekarz
Tak, zasłużył. I między innymi dlatego, moi drodzy, na barsę i na karzełka autystycznego - zawsze i wszędzie będę srał.
07.12.2022 o 14:27 przez Dantte
+7
Dantte
Złota piłka to od wielu lat konkurs na najbardziej popularnego piłkarza. Umiejętności czy osiągnięcia są sprawa drugorzędną
07.12.2022 o 14:23 przez Piotrekfci
+1
Piotrekfci
On, Milito lub Eto a nie qrwa żaden Messi który gówno w tam tym roku odniósł.... Żenujące te głosowania dla najlepszego gracza są.
07.12.2022 o 16:38 przez rchemik
+2
rchemik
przypomnę, że Milito nie znalazł się nawet w 30-tce nominowanych FIFA, to dopiero było kuriozum
07.12.2022 o 19:02 przez Paolo87
Paolo87
Skandal
07.12.2022 o 22:17 przez ragnar
+1
ragnar
I chyba został wybrany najlepszym graczem ligi mistrzow
Albo naj napastnikiem
Nie pamietam

No farsa...farsa glosowanie i farsa promowana z każdej strony
08.12.2022 o 07:24 przez Kokos
+1
Kokos
Wgl ten Messi to był wybór z dupy, to jak już musieli dać kogoś z tej farsy na siłe to Iniesta a nie ten kurdupel

Shoutbox

Cny 10.03.2026 20:24

abisso do zawieszenia i to długiego. doveri mógł nie widzieć

Cny 10.03.2026 20:23

głupie gadanie że nie było czasu bo sędzia skończył mecz xd nawet realizator zdążył pokazać te zagranie ręką zanim doveri gwuzdnal koniec

Cny 10.03.2026 20:21

co to za klaun się odpalił tutaj jakiś randomowy?

Claudio 10.03.2026 20:08

No ucieka jak szalony z tą ręką...nie ma co :D

Claudio 10.03.2026 20:08

Paolo92 10.03.2026 19:47 https://www.facebook.com/share/r/1PJAkEfM6Q/

Claudio 10.03.2026 20:01

Zgodnie z IFAB Law 12 (2025/26), kontakt z ręką Ricciego w polu karnym był przewinieniem bezpośrednim z powodu nienaturalnego powiększenia obrysu ciała. Powinien być karny + żółta kartka; VAR pominął kryterium "unnatural position".

Claudio 10.03.2026 19:58

Zgodnie z przepisami IFAB (Law 12), sytuacja z Riccim powinna być uznana za karnego z dwóch kluczowych powodów: nienaturalne ułożenie ręki i brak uzasadnienia dla jej pozycji. Nienaturalne powiększenie obrysu ciała Ręka Ricciego (między dłonią a łokciem) była wysunięta od tułowia i barku, co powiększało jego sylwetkę – piłka po głowie Dumfriesa trafiła w nią bezpośrednio, a bez ręki uderzyłaby w bok ciała lub przeszłaby dalej. Przepisy jasno wskazują, że ręka powyżej linii barku lub wysunięta bocznie (jak na zdjęciu) jest traktowana jako nienaturalna, niezależnie od intencji, zwłaszcza w polu karnym. Brak naturalnej motoryki ruchu Ruch ręki nie wynikał z równowagi, biegu czy nieuniknionego upadku – była cofnięta, ale jednocześnie otwarta w stronę piłki, co sędzia powinien ocenić jako "podjęcie ryzyka" blokady toru. Odbicie nie anuluje przewinienia, bo pierwszy kontakt był z ręką (nie samym łokciem); trajektoria zmieniła się niekorzystnie dla Milanu.

Krownzay 10.03.2026 19:52

co ja Ci poradze, ze takie sa przepisy?

Szociq 10.03.2026 19:51

Pamiętaj, że zaraz po tej sytuacji sędzia zakończył mecz. Bardzo możliwe, że Abisso nawet nie zdążył tego do końca sprawdzić. Dziwię się też naszym, że nie próbowali trochę przeciągnąć całego zamieszania i wpłynąć na sędziego aby sprawdził monitor

Claudio 10.03.2026 19:50

ja pyerdole nie osmieszaj się nadala :D

Krownzay 10.03.2026 19:50

Nie, ruch musi byc uznany za celowy, zeby byl karny, a poki sedzia moze interpetowac dowolnie to beda takie sytuacje. ruch do pilki byl ewidentny

Claudio 10.03.2026 19:50

a najjlepsze jest to ze glowny argument za niepodyktowaniem karnego to byl "RUCH OD PILKI". No tak jak sie odbiła to był od piłki. To jest ewidentny błąd Ricciego, a za błędy się płaci. To jest 100% karny.

Claudio 10.03.2026 19:49

no ale wszyscy wiedza ze byl ruch do pilki. Ale udaja ze nie bylo, bo tak chcą...

Xucatlan 10.03.2026 19:48

Skoro Abisso, który jest profesjonalnym sędzią, który przecież normalnie prowadzi mecze w Serie A uznał, że karnego nie powinno być, to skąd pewność, że Doveri uznałby inaczej. No i nie zapominaj, że kiedy sędzia idzie do monitora i zmienia potem decyzję, to jest to efekt właśnie tego, że arbiter siedzący na VARze zasugerował mu, że popełnił błąd.

Paolo92 10.03.2026 19:47

Ricci wykonał ruch ręką w kierunku piłki ewidentnie

Xucatlan 10.03.2026 19:45

Jeśli chodzi o zagrania ręką, to w ogóle prześmieszne jest te całe sformułowanie o nienaturalnie ułożonych rękach. Według tego karne dyktowane powinny być przede wszystkim w sytuacji kiedy zawodnik biegnie chowając ręce za plecami. Nie da się bardziej nienaturalnie trzymać rąk, niż chować ich za plecami. Nikt normalnie w ten sposób nie biega.

Szociq 10.03.2026 19:45

Nie do końca. Przecież obecnie jest mnóstwo sytuacji, w których sędzia główny zmienia swoją pierwotną decyzję po obejrzeniu powtórki. Jestem pewnie, że gdyby Doveri zobaczył całą sytuację na spokojnie to podyktowałby karnego.

Raffal 10.03.2026 19:44

A wystarczylobybzeby przy nastrzeleniu byl posredni a po strzale karny

Xucatlan 10.03.2026 19:42

Niektóre przepisy nigdy nie będą jasne i zawsze będą polegały na interpretacji zdarzenia, bo taka jest natura tego sportu.

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w Derbach Mediolanu?

Polls answer

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52774

Liczba komentarzy: 619662

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się