
30 czerwca 2021 roku wygasło wiele umów sponsorskich Interu. Portal Football and Finance przyjrzał się nowym i starym sponsorom.
Najważniejsza wygasła umowa to ta z Pirelli. Steven Zhang od miesięcy szukał nowego sponsora, ostatecznie padło na Socios.com, które zapłaci Interowi 20 mln euro w przeciągu roku. Wygaśnięcie umowy z Pirelli pozwoliło też Interowi zagospodarować inne miejsca reklamowe: i tak, klub podpisał też umowę z Lenovo, DigitalBits i Zytarą. Wszystkie te umowy znacznie poprawią przychody klubu. Łącznie podpisane nowe umowy pozwolą Nerazzurrim na potrojenie przychodów związanych z koszulką, z łącznym wzrostem na poziomie około 245%.
Wygasłe umowy:
Pirelli - 12 mln euro (+ bonusy)
Credit Agricole - 1,7 mln euro (+bonusy, np. 0,4 mln euro za kwalifikację do LM)
-----------------
Łącznie: 13,7 mln euro.
Nowe umowy:
Socios - 20 mln euro
Lenovo - 6 mln euro
DigitalBits - 6 mln euro
Zytara - 15,25 mln euro
-----------------
Łącznie: 47,25 mln euro.
Komentarze (22)
Chociaż pewnie Digitalbits + Zytara będą się pewnie też reklamować na banerach i w innych miejscach.
Kolejny krok to zmiana umowy ze sponsorem technicznym Nike. Wiemy ze firme z Usa stac na lepsze kontrakty
Tak samo teraz Zytara?
No właśnie odnalazłem news o podpisaniu z nimi umowy