
Według doniesień Calcio e Finanza katarskie linie lotnicze Qatar Airways pojawią się na koszulkach Interu Mediolan już 12 listopada przy okazji meczu z Frosinone. Według informacji planowana jest między innymi aktywacja scenograficzna na San Siro.
Wejście Qatar Airways pozostawia również miejsce na ważne scenariusze na lata 2024/25, kiedy to wygaśnie umowa z głównym sponsorem Interu - Paramount+.
Według informacji Calcio e Finanza umowa będzie warta 1 milion euro do końca sezonu. Związek między stronami dobrze wróży na przyszłość i firma może trafić w miejsce głównego sponsora. Klub ma obecnie umowę z Paramount, ale wygaśnie ona z końcem sezonu 2023/24. Z tego powodu działacze z Viale della Liberazione rozpoczęło już wstępne rozmowy z Qatar Airways mając nadzieję na zwiększenie przychodów na tym froncie.
Ramy czasowe prowadzące do ostatecznego porozumienia będą ważne, biorąc pod uwagę możliwe koszty postprodukcji, jeśli sponsor techniczny wyprodukuje stroje meczowe nadal bez logo nowego sponsora.
Komentarze (1)