„Wyzwaniem jest stworzenie większej liczby przestrzeni dla kibiców i firm oraz znacząca poprawa ich jakości – stąd potrzeba budowy nowego stadionu, a przede wszystkim stadionu lepszego”. Tak o konieczności powstania nowoczesnego obiektu mówił Giorgio Ricci, dyrektor Interu ds. przychodów, podczas wystąpienia na Web Summit w Lizbonie.
Inter i Milan wykonały już pierwsze konkretne kroki w tym kierunku.
- Miasto takie jak Mediolan, będące centrum finansowym, powinno dysponować stadionem lepiej przystosowanym do organizacji wydarzeń rozrywkowych, modowych, ale także biznesowych i korporacyjnych – podkreślił Ricci.
Zapewnił również, że przyszły stadion stanie się „punktem odniesienia” dla całego Mediolanu.
- Jesteśmy przekonani, że dla klubu o naszej historii i ambicjach stadion będzie fantastycznym katalizatorem nowego, wspaniałego cyklu i pozwoli nam zrobić kolejny krok w rozwoju. Inter to klub z ogromnym dziedzictwem i niezwykłą historią. To przywilej, ale i odpowiedzialność. Naszym wyzwaniem jest osiągnięcie stabilności. Nie można ignorować faktu, że współczesna piłka jest skoncentrowana wokół niewielkiej grupy klubów. Chcemy pozostać w tym gronie i umacniać naszą pozycję – poprzez wyniki sportowe, komercyjne i rosnącą widoczność.
Komentarze (1)