Plotki transferowe

S. Sabatini: Inter przywróci Spallettiego (52)

Autor:
Źródło: calciomercato.com
ponad 3 lata temu
3568
52

Do serii niepowodzeń Interu na arenie krajowej i międzynarodowej odniósł się S. Sabatini na falach rozgłośni Radio Radio.

Dziennikarz zasugerował, że nieoczekiwanie do Interu może powrócić... Luciano Spalletti:

Jeśli przegrają również z Sassuolo, dla mnie oczywiste jest skontaktowanie się ze Spallettim. Allegri? Inter płaci 12 milionów euro Conte, a Spalletti zgarnia kolejne pięć. Jeśli doliczysz do tego koszty utrzymania członków sztabu szkoleniowego, jest to ponad 20 mln euro rocznie, co daje blisko 45 milionów euro brutto. Niemożliwe jest więc utrzymywanie trzech trenerów. Allegri byłby odpowiednim człowiekiem dla Interu, ale podpisując z nim kontrakt musiałbyś dodać kolejne 17 milionów i w tej chwili nie możesz sobie na to pozwolić. Moim zdaniem Allegri poukładałby ten zespół, ale Spalletti również dałby sobie radę. W związku z tym to właśnie do niego mogą zadzwonić w pierwszej kolejności – zakończył Włoch. 

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Simone Inzaghi Giuseppe Beppe Marotta Piero Ausilio

Inter ma jasną strategię transferową po zwycięstwie w Serie A (4)

24.04
14:29
Khephren Thuram Nice

Starcie braci Thuram w przyszorocznych derbach Włoch? (4)

24.04
14:59

Komentarze (52)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
27.11.2020 o 10:21 przez Hush
Hush
Nie rozumiem tylko dlaczego koniecznie musi być to znane nazwisko trenera?

Bo prestiż? Bo zawodnicy będą mu posłuszni z tego tytułu? Ilu już było znanych trenerów w klubie a tylko dwóch dało radę poukładać klocki.... R. Mancini (słynne wygrane z rzędu) i J. Mourinho (tripleta).... reszta próbowała i nic z tego nie wyszło....

Każdy trener ma własne wizje a piłkarze kopią swoje.... co to ma być? Raptem nie potrafią grać składnie? Są treningi, oglądają inne spotkania, grywali w innych klubach i raptownie nie potrafią kopać? Żenada.... Trener tu może jedynie współpracować z zarządem, który ustanawia pensje.... już teraz mało kto kopie piłkę z miłości do gry.... liczą się pieniądze i tu należy się przyglądać problemom.... Proste....

Uważam, że powinniśmy mieś ofensywnego trenera z solidną obroną i środkiem pola do szybkiego dzielenia piłki - pamiętacie ustawienie rombu? 4-1-2-1-2 (z defensywnym pomocnikiem) albo 4-3-1-2 (z ofensywnym pomocnikiem) - kombinacja 4-3-3 po prostu :D
27.11.2020 o 10:13 przez Drakan83
+1
Drakan83
Conte nie jest elastyczny intelektualnie i taktycznie, nie potrafi wznieść się "ponad swoje ego" i kurczowo trzyma się swojej taktyki, gada głupoty czy upokarza np Eriksena. Nie jestem zwolennikiem powrotu Spalla na ławkę zamiast Conte, ale Conte zraża do siebie już chyba wszystkich i może być tak, że Inter będzie mu płacił pensje, ale takim ruchem to Inter by upokorzył Conte jeśli chodzi o reputację, straciłby bardzo dużo, bo wyniki i gra też go nie bronią
27.11.2020 o 10:15 przez Drakan83
Drakan83
Jeżeli nie mają zamiaru zatrudnić po zwolnieniu Conte dobrego trenera, to już chyba lepiej żeby on ten sezon dograł do końca. Jak sobie przypomniałem taktykę spala "milion wrzutek i może coś wpadnie", to jednak od niego wolę Conte :)
26.11.2020 o 23:05 przez SlimShady
+3
SlimShady
Momentalnie do łask wróci Ninja, Brozovic, Eriksen, Vecino, Peresic a w odstawkę pójdzie Young, Gagliardini, Kolarov i pewnie Vidal
27.11.2020 o 06:56 przez timon
-2
timon
Eriksen? Ty na prawdę myślisz, że Spal by go wystawiał? W 4-3-3?
26.11.2020 o 23:01 przez SlimShady
+1
SlimShady
Szalenie to brzmi ale chyba tak będzie, tak podpowiada rozsądek. Jeśli Inter zdecyduje zwolnić Conte, będzie to przy bardzo burzliwych okolicznościach. On nie popusci ani centa i będzie na nas narzekał w mediach że Interu nikt nie ogarnie, a dla Marotty to będzie osobista porażka. Spalletti sądzę że chętnie wróci bo aż nie będzie mógł się doczekać powiedzieć a nie mówiłem, teraz chcecie mojej pomocy, zobaczymy co da się zrobić
26.11.2020 o 21:35 przez Rafał 1976
Rafał 1976
Żadnego Włocha bo nic z tego nie będzie.Dzwonic do Pochettino i nie ma co się zastanowić
26.11.2020 o 20:04 przez embiakowsky
embiakowsky
@ragnar o Interze co chciałby Niemca. Albo inaczej, o Niemcu (jakimkolwiek) co nie chciał do Interu
26.11.2020 o 19:19 przez cs88
+1
cs88
Zupełnie nie rozumiem ludzi, którzy chcą u nas Allegriego. Przecież to kolejny włoski beton i jeszcze juvek na dodatek. Nie widzę większej różnicy pomiędzy nim a Conte, poza innym ustawieniem.
26.11.2020 o 19:27 przez ragnar
ragnar
na początku pewnie byłby efekt miotły, zaczęliby wygrywać...ale po pewnym czasie na bank byłby krytykowany jak Spal czy Conte

zmiana dla zmiany

zacznę modlić się, aby zatrudnili obcokrajowca

idealny kandydat nie do wyciągnięcia
Diego zarabia miliony w Atletico, które gra ok
ma gen Interu
może gra nie byłaby piekna dla oka, ale dam sobie rękę uciąć że mielibyśmy najlepszą defensywe w lidze
26.11.2020 o 19:29 przez ragnar
ragnar
Allegriero juvkiem bym nie nazwał
jednak Milan trenował wcześniej, nie grał też w juve
26.11.2020 o 19:52 przez Dybuk
-1
Dybuk
Z genem Interu jest jeszcze Dejan, trener Crveny. Tutaj bym upatrywał swojej szansy.
26.11.2020 o 20:18 przez HB
HB
Simeone nigdy nie odejdzie z Atletico. Nie rozumiem czemu on jest zawsze wymieniany jako potencjalny trener Interu, skoro nie szuka nowego zatrudnienia.
26.11.2020 o 20:25 przez ragnar
ragnar
no właśnie nie jest
przecież napisałem nie do wyciągniecia

tak samo jak np Klopp, też byśmy go chcieli a też jest nie do wyciągnięcia

napisałem tylko, że to byłby idealny kandydat, ale każdy wie że w ATL ma super, kibic go kochają, pensja 40 mln brutto, czego chcieć więcej
26.11.2020 o 18:58 przez pluto11
+2
pluto11
Teraz czekają nas dwa szybkie oklepy bo Sass że swoją gra pewnie nas zniszczy a Borussia to już wogole, później męczarnia i może coś się uda z Bolognia i na koniec Szachraj który będzie walczył o LE i też nas przejdzie jeżeli dalej będziemy z Conte na ławce i VI dałem i Gagliardinim w środku pola
26.11.2020 o 18:28 przez ragnar
-1
ragnar
dawać Cambiasso czy Vechiego...może 4 miejsce z taką kadrą dowiozą
sezon i tak już stracony, LM odpadliśmy, liga z taką grą to scudetto na zdjęciu możemy obejrzeć
26.11.2020 o 23:29 przez TONYSOSA
TONYSOSA
Kuur gościu czemu niby stracony?
Wystarczy wymienić trenera i spokojnie gramy jeszcze o scudetto
27.11.2020 o 18:44 przez ragnar
ragnar
no bo z topu nie zatrudnią trenera
bo nie będą opłacać trzech trenerów, Spal 5, Conte 12, a nowy pewnie z 8 czy 10 mln
a podani kandydaci to raczej tylko na ratunek, aby jakoś dowieźć sezon, niewielkim kosztem finansowym

moim zdaniem sezon stracony, zanim nasi odzyskają formę, chęć do gry itp to będzie styczeń i strata punktowa za duża

no chyba że nagle sezon by się okazał strasznie wyrównany i każdy każdemu ( Milan, Napoli, juve roma) by urywał punkty
26.11.2020 o 17:54 przez Pader88
+1
Pader88
Niech on lepiej tam dalej te winogrona zbiera
26.11.2020 o 17:28 przez Kondzik
-1
Kondzik
Nie sądzę by ten mecz decydował o przyszłości Conte. Jakby dostał teraz pod rząd z 3-4 w plecy to wtedy może tak. 3 trener raczej nie wchodzi w grę lecz sądzę że innej opcji by nie było jakby trzeba było ratować sezon. Takie koszty dla Zhangow to pikus tu chodzi o minus w klubie przez pandemie nie o koszta zatrudnienia. Przecież dla nich 20mln to jak 20 euro dla zwykłego obywatela. Rachunki w klubie muszą się zgadzać
26.11.2020 o 18:26 przez ragnar
+1
ragnar
no chyba, że zauważą że piłkarze wypięli się na trenera i mają go gdzieś, wtedy będą musieli mu podziękować
a patrzac na naszą gre mam wrażenie, że już tylko Barella i Lukaku w niego wierzą
26.11.2020 o 19:50 przez Kondzik
Kondzik
Tak to wygląda. Jakby grali na jego out albo poprostu grzywka nie ogarnia. Czeski film
26.11.2020 o 23:34 przez TONYSOSA
TONYSOSA
Uu a Gaglia na którego cudem stawia niby w niego nie wierzy?!XdXd
26.11.2020 o 17:18 przez Dybuk
Dybuk
Dobra. A tak serio mamy kogoś takiego jak Juve w osobie Pirlo czy miał Milan w osobie Gatusso? Matrix, Cordoba, Recoba, słowem ktoś z naszych trenuje?
Jesteśmy gamoniowatym) klubem, który nie ma zawodników, którzy się kojarzą z nami, nie mamy też wychowanków. "Nasi" ludzie jak Bonucci są kojarzeni z Juve.
To był, jest i zawsze będzie powód dla którego jesteśmy w niebiesko-czarnej d.
26.11.2020 o 17:44 przez Guarin
Guarin
Mamy jest nim Cambiasso
26.11.2020 o 18:14 przez timon
timon
cały świat by wiedział co się w szatni dzieje 🤣
26.11.2020 o 19:23 przez Recoba
+1
Recoba
Recoba produkuje wino ElChino i występuje w jakimś Urugwajskim Master Chef Kitchen w Tv.
;)
p.s.
i kozę kupił ostatnio, imię bodajże "Miguel"
także trenerka odpada na ten moment.
26.11.2020 o 19:31 przez Dybuk
Dybuk
Dejan trenuje Crvene. Spróbowałbym dogadać się z Nim. Obok Milito najbardziej go kojarzę z Nami.
26.11.2020 o 16:15 przez nazional
+3
nazional
Nie jestem zwolennikiem Luciano, ale w tej chwili wolę go 100 razy bardziej niż Conte. A na przyszłość żadnego włoskiego trenera! Kiedy ostatnio dobrze graliśmy pod Włochem? Mancini też nie porywał. Tylko ktoś zagraniczny o innym spojrzeniu na futbol może utworzyć Wielki Inter. Allegri to też Juvowski beton, takie moje zdanie.
26.11.2020 o 18:24 przez ragnar
+2
ragnar
włoscy trenerzy i ich myśl się skończyli
Lippi Capello zakończyli trenerską kariere
reszta jak się czepi jedenj taktyki, tak tłucze ją do końca, zero pomysłu, elastyczności, zmiany taktyki pod rywala
Mazzari choćby się waliło 352 czy 361 , Conte 352, Spal 433
zobaczcie ilu trenerów włoskich jest bez pracy: Sarri, Allegri, Spal, Mazzari, Montela, nieadawno jeszcze Prandelli

Niemca nam dajcie, Niemcy jako piłkarze się spisywali w Interze, a teraz niemiecka myśl taktyczna jest najlepsza w Europie
27.11.2020 o 00:07 przez pablo77
+1
pablo77
Tuchel może być zaraz wolny na rynku :D
27.11.2020 o 13:42 przez Snake86
Snake86
Dokładnie ragnar, zgadzam się w pełni. Ale zapewne niestety do tego nie dojdzie i dalej będziemy bujać się z nadziejami na wyjście z grupy w CL.
26.11.2020 o 16:09 przez timon
-1
timon
Uwaga podaje nowy skład Spalettiego:

Handa- DD, Skriniar, De Vrij, Dambrossio- Barella, Radja, Brozovic- Hakimi, Lukaku, Perisic

Lukaku bedzie się jarał taktyka miliona wrzutek
26.11.2020 o 16:29 przez timon
-1
timon
Darmian*
26.11.2020 o 17:11 przez Guarin
Guarin
chu.. się znasz skoro nie dałeś do składu Jugola
26.11.2020 o 18:13 przez timon
timon
Aaa zapomniałem o Kolarovie 🤣 kolejny do wrzutek
26.11.2020 o 15:56 przez Woo-cash
Woo-cash
Pewnie. A może jeszcze frytki do tego?
26.11.2020 o 15:46 przez Seba
+2
Seba
Pomyśleć, że na ten cały syf być może pomogłaby zmiana ustawienia. Złoty środek, który jest na wyciągniecie ręki.
26.11.2020 o 15:44 przez Towarzysz
+3
Towarzysz
Oczywiście, za Spalettiego mieliśmy jeden z największych cyrków w historii, ale trudno ocenić czy była to jego wina, czy pana pantofla. Obecna sytuacja jest tragiczna, drużyna idzie po równej pochyłej w dół, a co najważniejsze, piłkarze się nie starają, absolutnie. Od początku z Realem drużyna grała jak na treningu, trudno było spodziewać się innego wyniku. Moim zdaniem w tym momencie jedyne co nam pozostało w tym sezonie, to poukładanie wszystkiego na tyle, aby nie stracić Ligi Mistrzów w następnym sezonie i spróbować powalczyć o wyjście z grupy w tym sezonie, ewentualnie o wygraną w Lidze Europy. Nie będę mówił, że Conte sobie lepiej poradzi, czy Spaletti, ale ja osobiście tracę wiarę w Inter Contego po ostatnich meczach i podejściu do gry zespołu. Może zadziała efekt nowej miotły, a od następnego sezonu koniecznie znaleźć trenera na długofalowy projekt, najlepiej kogoś z poza Włoch.
26.11.2020 o 15:42 przez smerf1600
-1
smerf1600
Daj Boże, może cudów nie zdziała ale sytuację trzeba ratować póki nie jest za późno i póki liga jeszcze jest do uratowania
26.11.2020 o 15:25 przez Pjerun
+4
Pjerun
Pamięć niektórych jest bardzo krótka.
Ja pamiętam jak dzisiaj, że broniłem Spalettiego, kiedy 90% użytkowników po nim cisnęła, a 50% wychwalała Conte pod niebiosa.
Rok temu pod wodzą Conte graliśmy dobrze i mieliśmy wyniki.
Na początku tego sezonu graliśmy dobrą piłkę, ale nie mieliśmy wyników.
Obecnie gramy padakę i też nie mamy wyników.

Nie wiem jaka jest recepta na sukces w naszym przypadku, ale jak widać żaden trener nie jest w stanie spełnić oczekiwań.
Szczerze? Nie wiem jak to wszystko rozwiązać.
Warto byłoby zachować cierpliwość, ustabilizować klub, ale z drugiej strony Conte ostatnio nie daje argumentów za tym, żeby tak się zachować.
26.11.2020 o 15:15 przez SETE
+3
SETE
W pelni zgadzam sie z tym co napisal Guarin, Spaletti nie daje absolutnie zadnych gwarancji na lepsze jutro, chyba wole zostac z Conte do konca sezonu.

Odpalcie sobie mecz Inter - Empoli i sie zastanowcie czy jest do czego wracac
26.11.2020 o 15:19 przez pluto11
+2
pluto11
Nie mówię że Spall jest idealny ale porównując go do Conte spójrzcie jeszcze na to jaka kadra i ławka dysponował Spall a jaka dysponuje Conte
26.11.2020 o 15:24 przez Guarin
-2
Guarin
Ja pamiętam jaka była kadra a czy Ty pamiętasz jakie miejsca w tabeli i w jakim stylu Inter je zajmował?
26.11.2020 o 16:29 przez danielinter
+4
danielinter
Spalletti przywrocil Inter do LM po 6 latach z duzo gorszym i wezszym skladem , a to co robi Conte teraz to kryminał
26.11.2020 o 15:11 przez Guarin
+1
Guarin
Spalletti 24 miechy w klubie. Ciągle jedna taktyka. Ciągle w kadrze dwoch pupilków Jugol i Candreva. Wyzywany od większych betonów niż Mazzarri. Teraz Ci sami kibice piszą, że jednak On spoko i by ogarnął. Co ogarnął? cudem w ostatniej kolejce wejdzie do LM? Pokłoci się z najlepszym piłkarzem?
26.11.2020 o 14:48 przez timon
+1
timon
Nasza pamięć to coś pięknego, wystarczy parę miesięcy czy lat i największe gó**o ubierze nam w sreberko 🤣

Przecież to co wyprawiało się w Interze w jego drugim sezonie, nie działo się nigdy. Kapitan wysrał się na grę, jego pupil Radja publicznie jechał po klubie, Perisic robił co chciał. Gość nie miał w ogole szacunku u piłkarzy. Gra to też była tragedia.

Conte to beton, ale kim w takim razie jest Spal? Przeciez tam ciągłe 4-3-3 mamy
26.11.2020 o 14:48 przez danielinter
danielinter
Spall fo konca sezonu , a potem Allegri najlepsze wyjscie z tego syfu
26.11.2020 o 14:41 przez inter30
inter30
To byłby ewenement na skalę światową, ale każda opcja lepsza od Conte. Tylko my nie mamy ludzi do jego 433 a bardziej 4312
26.11.2020 o 18:17 przez ragnar
+1
ragnar
moim zdaniem mamy, Sanchez lewe skrzydło, grał na skrzydle, Lukaku środek, Hakimi prawe
26.11.2020 o 23:59 przez pablo77
pablo77
Też uważam, że mamy ludzi i to do 4312 jak i 433 oraz 4231 jak najbardziej.
26.11.2020 o 14:40 przez Orzeu
+1
Orzeu
Nierealne, aczkolwiek zgodzę się z Panem Sabatinim, że Spal ogarnąłby ten burdel.

Shoutbox

pablo77 25.04.2024 01:02

ale Bayern traci Daviesa i mogą być lekko zdesperowani.

Piekarz 25.04.2024 00:54

22-letni Hakimi za 60 poszedł a to półka wyżej jednak

Piekarz 25.04.2024 00:53

Śmieć Theo to dużo bardziej łakomy kąsek ale też ma swoje ograniczenia i już nie jest jakiś bardzo młody, no i to boczny obrońca

Piekarz 25.04.2024 00:51

I w dodatku sporo czasu się leczy

Piekarz 25.04.2024 00:50

Gdy tymczasem on miał jeden wybitny sezon dwa lata temu

Piekarz 25.04.2024 00:50

Milaniakom się coś ubrdało, że Maignan jest światowym topem bramkarzy

Piekarz 25.04.2024 00:49

nikt nie da 100 mln nawet za obu razem

pablo77 24.04.2024 23:40

za jakieś 60 mln

pablo77 24.04.2024 23:39

Ja czuję, że Theo odejdzie do Bayernu.

Lapos 24.04.2024 23:36

W każdym razie Milan nie ma zamiaru robić żadnych rabatów i w przypadku sprzedaż zarówno Mike'a, jak i Theo, potrzebne będzie po 100 milionów € za każdego z nich. - Ja wiem, że swoich piłkarzy trzeba cenić ale w milanówku chyba słońce za mocno przygrzewa.

Piekarz 24.04.2024 23:02

Atalanta im wpier.doli

Piekarz 24.04.2024 23:01

Kur.wy farciarskie

Piekarz 24.04.2024 23:01

Gdyby pier.dolone juve miało ścieżkę do trofeum Salernitana-Frosinone-Lazio-Fiorentina

Piekarz 24.04.2024 23:01

To już by była przesada

Piekarz 24.04.2024 23:01

Uff

HB 24.04.2024 22:55

brawo atalanta

HB 24.04.2024 22:44

rip liverpool

HB 24.04.2024 22:44

ja mam na oczekującym^^

HB 24.04.2024 22:44

xD

HB 24.04.2024 22:44

Adriano_forever 24.04.2024 22:20 tomintfan 24.04.2024 15:41 macie jakieś dzwonki na telefon związane z Interem XDDDDD

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto był najlepszym graczem w meczu z Milanem

Polls answer

Publicystyka

InzaghiBall - analiza taktyczna Interu po meczu z Atletico Madryt (5)

22.02
13:11

System na system. Analiza taktyczna Atletico Madryt przed meczem z Interem Mediolan (7)

18.02
15:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    Inter

    33

    86

  • 2

    Milan

    Milan

    33

    69

  • 3

    Juventus

    Juventus

    33

    64

  • 4

    Bologna

    Bologna

    33

    62

  • 5

    Roma

    Roma

    32

    55

  • 6

    Atalanta

    Atalanta

    32

    54

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    23

  • 2

    Dusan Vlahovic

    15

  • 3

    Paulo Dybala

    12

  • 4

    Olivier Giroud

    12

  • 5

    Victor Osimhen

    11

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28009

Liczba newsów: 48257

Liczba komentarzy: 571962

Użytkownicy online: 0 4 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się