Poza różnymi problemami natury finansowej, m.in. sprzedażą udziałów i zaległymi pensjami, Inter boryka się także z innym problemem, a mianowicie poszukiwaniem sponsora generalnego na koszulki klubu.
Jak wiadomo umowa z Pirelli wygasa wraz z końcem sezonu i jest to duża okazja dla klubu na znalezienie giganta, który zagwarantuje większą rentowność z reklamy na koszulkach Interu.
Media od jakiegoś czasu upatrują jako jednego z faworytów firmę Samsung. Niektóre źródła we Włoszech doszukują się nawet powiązań kolorystycznych - odcień niebieskiego użyty w nowym logo Interu jest bardzo podobny do tego używanego w logo Samsunga. Choć wątpimy w celowość tego zabiegu to jeśli chodzi o współpracę Interu z Samsungiem to takowa wydaje się być bardzo prawdopodobna.
W dniu wczorajszym doszło do spotkania liderów Samsunga z Zhangiem Jindongiem. Obie strony omawiały współpracę Suning i Samsunga, która w najbliższych latach ma się wzmocnić. Celem jest 60%-owy przyrost wyników finansowych, a obie strony zamierzają ten cel osiagnąć we współpracy w dziedzinie sprzedaży towarów, marketingu i usługach. Czy na spotkaniu omawiano także potencjalną inwestycję Samsunga w Inter? Przekonamy się w najbliższych tygodniach.
Komentarze (5)