
Według doniesień włoskich mediów, Inter otrzyma mniej pieniędzy niż chcieli od swojego nowego sponsora koszulek.
Gazzetta.it informuje, że Nerazzurri mają nadzieję na uzyskanie kontraktu o wartości co najmniej 25 mln euro rocznie od następcy Pirelli, gdyż włoski producent opon kończy współpracę 30 czerwca.
Jest kilka grup zainteresowanych zostaniem głównym sponsorem koszulek Interu, w tym jedna z zaplecza technologicznego, ale nikt nie zaoferował oferty której Inter oczekuje.
Klub może zostać zmuszony do zawarcia umowy o wartości około 20 mln euro plus premie, co nadal byłoby rozsądnym wzrostem w stosunku do kwoty którą płaciło Pirelli.
Prezydent Interu Steven Zhang musiał opóźnić poszukiwania sponsorów z powodu pandemii COVID-19 i niedawnych dążeń do zapewnienia nowej inwestycji dla klubu, która ostatecznie pochodziła z Oaktree Capital.
Niezależnie od nowego sponsora, Pirelli zakończy swoją historyczną 25-letnią współpracę z Interem.
Komentarze (4)