
Krakowski Oknoplast wszedł do świata piłki nożnej, a od stycznia 2012 roku jest głównym sponorem Interu.
Oknoplast, który ma znaczący udział w austriackim, czeskim, francuskim, niemieckim, węgierskim, wloskim, polskim i słowackim rynku, do sezonu 2012/13 firma z Polski zaangażowała sie we włoski futbol. Calcio zawsze działało na opinię publiczną ze względu na swoją historię. Umowa Oknoplastu i Interu nie skończy się tylko na prezentacji logotypu na banerach na Giuseppe Meazza, w Appiano Gentile, czy na oficjalnej stronie klubu. Oknoplast zasponosoruje całe wydarzenie związane z meczem Inter - Lazio, nie tylko ze względu na rangę tych drużyn w Serie A, ale także ich przyszłego uczestnictwa w Lidze Mistrzów.
[hide]
Oknoplast jest wiodącym producentem okien PVC w Europie. Rocznie sprzedaje ponad milion okien w 1300 punktach sprzedaży.W ostatnim roku sprzedali ponad milion okien w 1300 punktach sprzedaży. Od 1994 roku firma dynamicznie się rozwijała opierając swoją produkcję na wysokiej jakości, innowacyjności i ochronie środowiska. Produkty firmy Oknoplast wyróżniają się wysoką jakością stosowanych materiałów, trwałością i niekonwencjonalnym designem. Sprawna sieć dystrybucji i ciągła kontrola produkcji przyczyniła się do tak szybkiego rozwoju.
Na włoskim rynku Oknoplast zajmuje stałe miejsce od 2007 roku, gdzie na terenie Włoch działa 400 salonów sprzedaży. W porówaniu z rokiem poprzednim Oknoplast zanotował wzrost sprzedaży swoich produktów o 20%, a od teraz krakowska firma będzie korzystała z logo mediolańskiego zespołu.
- Na wszystkich rynkach naszym celem jest pokazanie, że jesteśmy firmą, która może dyktować nowe trendy, że angażujemy się w badania w podnoszeniu jakości i innowacyjności naszych produktów. Sponsoring Interu pomoże nam dotrzeć do tysięcy kibiców, nie tylko Włochów - powiedział Mikołaj Placek prezes Oknoplastu.
Komentarze (17)