Od przyszłego sezonu nastąpi zmiana głównego sponsora Interu. Socios.com, które podpisało z klubem umowę na bieżące rozgrywki pozostanie obecne w klubie tylko jako partner Nerazzurrich. Jego rolę przejmie Digitalbits, które już teraz jest obecne na trykotach mediolańskiej drużyny.
O całej sprawie donosi portal Calcio&Finanza. Socios.com, które zastąpiło w roli głównego sponsora firmę Pirelli, podpisało umowę z Interem na jeden sezon, na mocy której klub zarobi 16 mln euro + bonusy oraz określony udział w zyskach związanych z dystrybucją Fan Tokenów. Począwszy od sezonu 2022/23 do sezonu 2024/25 Socios.com pozostanie z klubem, ale tylko w roli jednego z partnerów.
Od nowych rozgrywek Inter będzie występował z logiem firmy Digitalbits w centralnym miejscu swoich koszulek. Według C&F, Nerazzurri na mocy umowy do 2025 roku zarobią w sumie 85 mln euro + premie. Obecnie Digitalbits jest określany mianem Oficjalnej Globalnej Kryptowaluty klubu, a marka Zytara Labs funkcjonuje jako Oficjalny Globalny Partner Bankowości Cyfrowej.
Komentarze (9)