
Gazzetta dello Sport poinformowała dzisiaj, że Inter doszedł do porozumienia z nowym sponsorem. Zastąpi on logo firmy Pirelli na koszulkach klubu.
Oficjalnego przedstawienia sponsora należy spodziewać się w rejonie daty, w której drużyna rozpocznie przygotowania przedsezonowe, czyli 8 lipca. 26-letnia współpraca z Pirelli była jedną z najdłużej trwających umów w europejskiej piłce nożnej i zakończyła się dzisiaj. Według ostatnich doniesień Inter znalazł już kolejnego sponsora, który ma zapewnić klubowi większy zastrzyk gotówki.
To samo źródło informuje, że wstępne porozumienie z tym podmiotem miało zostać zawarte już parę miesięcy temu, jednak podpisanie umowy odwlekało się ze względu na pandemię oraz problemy finansowe klubu.
Jeśli te plotki się potwierdzą, to oficjalne stanowisko klubu powinniśmy poznać między rozpoczęciem okresu przygotowawczego, a rozpoczęciem turnieju Florida Cup, który startuje 22 lipca.
Komentarze (21)
Na koszulkach Twojego, jak się domyślam, skoro tu jesteś - ukochanego klubu, czyli miejsca mega reprezentatywnego, znajdowało się logo takiej firmy?
Nie wolałbyś żeby ten klub niósł za sobą jakieś wartości, ideę, żeby coś po prostu sobą reprezentował?
Wszystko olać, byleby papier się zgadzał, żebyśmy jak typowe korpo szli do przodu prawie po trupach, bez kitu masz takie nastawienie?
Na koszulkach Twojego, jak się domyślam, skoro tu jesteś - ukochanego klubu, czyli miejsca mega reprezentatywnego, znajdowało się logo takiej firmy?
Nie wolałbyś żeby ten klub niósł za sobą jakieś wartości, ideę, żeby coś po prostu sobą reprezentował?
Wszystko olać, byleby papier się zgadzał, żebyśmy jak typowe korpo szli do przodu prawie po trupach, bez kitu masz takie nastawienie?
Nie ma szans aby była jedna z tych firm razem z Lenovo
Tak jakby volvo było głównym z przodu
A z tyłu np mazda
idąc tym tokiem, tak samo Apple
no są rózne firmy technologiczne, nie każda tj Lenovo produkuje telefony, laptopy itp
Firma technologiczna nie musi nic produkować. Wystarczy , że dostarcza oprogramowanie i automatyzuje pracę.
nie wiem, po co ta dyskusja, kto będzie , ten będzie
briggs&stratton byłby fajny, nie ma nic wspólnego z profilem działalności Lenovo i byłyby ucięte wszystkie ale