Kibice

Curva Nord krytykuje Inzaghiego (28)

Autor:
Źródło: fcinter1908.it
ponad 2 lata temu
2569
28

Kibice zasiadający na trybunie północnej po wczorajszym remisie Interu z Sampdorią opublikowali oświadczenie, w którym krytykują Simone Inzaghiego za jego pasywną postawię we wczorajszym meczu w następujących słowach:

 

- Mizerny remis w Genui z przedostatnią drużyną w rozgrywkach pokazał po raz kolejny, że Pan Inzaghi nie potrafi zmotywować chłopaków do gry ze słabszymi. Postawa prowincjonalnej drużyny, którą pokazali w drugiej połowie, kiedy zamiast zaryzykować grę trójką napastników, trzymał się swojego ustawienia.

- Ryzyko, które należało podjąć również dlatego, że remis nikomu nie służył. Jesteśmy Interem. Przeciwnik musi się nas bać, powinniśmy zaatakować i pokazać wyższość, a zamiast tego wyglądamy jak drużyna ze środka tabeli, której wystarczy remis u siebie. Trzy fundamentalne punkty, które straciliśmy, bo za nami są trzy drużyny, które są gotowe do ataku i które czekają na nasz fałszywy krok.

Zobacz też

CdS: List ultrasów do klubu w sprawie finału Ligi Mistrzów. Inter odrzuca odwołanie (5)

26.05
09:58

Proces liderów Curva Nord i Curva Sud rozpocznie się 4 marca (0)

17.01
14:49

Komentarze (28)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
15.02.2023 o 08:46 przez mroowa111
mroowa111
Jest źle nie ma stylu forma jest nierówna bez szans na scudetto optymizmu brak widzą co sie dzieje to sie martwią aktualnie mamy słabe wynikii i juz jest kwas z tego stać nas na więcej same ciezkie mecze zostały
15.02.2023 o 07:49 przez nicolas80
nicolas80
Śmieszne są te oświadczenia wydawane przez tą grupę kibiców. To takie proste wystarczyło zmotywoać chłopaków do gry ze słabszymi oraz zagrać 3 napastnikami. Gotowe rady co zrobić. Szymon powinien się zastanowić nad poszerzeniem sztabu trenerskiego.
15.02.2023 o 11:09 przez Andrzej1985
+1
Andrzej1985
Wyrazili swoją opinię.Do Tego napisali prawdę o Szymonie
14.02.2023 o 18:34 przez kadrian89
+8
kadrian89
Inzaghi nie zasługuje na krytykę za konkretny jeden mecz z Sampa, a za brak jaj i wprowadzania mentalu z Lazio w Mediolanie.

Od początku 2022 Inter gra nieregularnie i bardzo dobre mecze przeplata frajerstwami i oddawaniem ot tak punktów .

Poprzedni sezon oddane mistrzostwo Milanowi przez betonoze Szymona, w tym wyłączenie się z walki o mistrza w połowie sezonu. Co tu pudrować realia - to są wyniki poniżej możliwości i ambicji Interu. Plus za LM i jakieś puchary do gabloty, ale jedno scudetto jest więcej warte.

Kto tego nie pojmuje ten trąba. Sorry.
15.02.2023 o 20:00 przez acmilanowek
acmilanowek
Dokladnie. Juve tez sie musi w koncu obudzic i jak do tego dodzie to bedziemy mogli pomarzyc o scudetto z takim podgardlakiem na lawce . Wystarczy ze cos uciula i zaczyna sie nadzieja to zaraz to spie... porazka lbo jakims remisem zupelnie jak w poprzednim sezonie w Bolonii gdzie mielismy objac lidera.
14.02.2023 o 16:53 przez Adriano_forever
+4
Adriano_forever
Wywiesić prześcieradła!
14.02.2023 o 17:56 przez Cny
+3
Cny
Prześcieradła to już ostateczna ostateczność.
14.02.2023 o 16:05 przez Seba
+13
Seba
Ciekawe co na to Biasin i jego tory :D Ależ ostatnio wychwalał geniusz Iznaghiego i jak to on wyciągnął Inter z dołka. Z Jakiego dołka? Cały sezon grają tak samo. Z ciekawości prześledziłem wszystkie wyniki ligowe. Raz udało się zanotować serię 4 zwycięstw z rzędu, raz serię 3 zwycięstw z rzędu i dwa razy serię 2 zwycięstw z rzędu. Cała reszta to pojedyncze wygrane przeplatane remisami i porażkami. Oczywiście, że Inter nie ma funduszy na poważne wzmocnienia, ale to nadal słaba Serie A. Na prawdę trzeba Mekambe i Messiego, aby regularnie punktować? Na prawdę trzeba wydać 200 mln na wzmocnienia, aby ugrać komplet punktów na Monzie, Empoli i Sampdorii? Raz lub dwa można zgonić na pecha, ale przez pół sezonu? Skoro już mowa o pechu, to trzeba także wspomnieć o szczęściu, które dopisało chociażby w meczach z Lecce oraz Fiorentiną. W ogólnym rozrachunku zawsze się to mniej więcej wyrównuje. Trener nie odpowiada za indywidualne kiksy i błędy piłkarzy, ale za ogólny obraz drużyny jak najbardziej. Nadal będę powtarzał, że ta ekipa nie rozwija się pod jego wodzą. Cały czas te same schematy, męczenie buły i nieumiejętność zamykania spotkań. Padają słowa, że gdyby Inter wygrał ten mecz, to nie byłoby krytyki. Problem w tym, że Inter nie wygrywa takich meczów, więc jest to odpowiedni moment do krytyki. Jak nie teraz, to kiedy? Przecież w taki sam sposób przerżnął Scudetto rok temu. Już do przerwy mogli spokojnie prowadzić z Bologną 3-4 do zera, aby finalnie przegrać 2:1. Co z tego, że dominowali, skoro zawalili mecz sezonu? 15 pkt straty do Napoli po 22 kolejkach? Taki kosmiczny skład ma Napoli? Pojedyncze dobre występy, to zdecydowanie za mało. Dobrze wypada w pucharach, bo tam jest skupienie i motywacja na konkretny mecz. Gorzej, gdy trzeba zarządzać ekipą aż przez 38 kolejek. Wtedy wychodzi z niego Lazio. Dosłownie ten sam scenariusz. Oby finalnie nie wywalił Interu poza LM, jak kilka lat temu zrobił to właśnie prowadząc Lazio. Niedługo dwumecz z Porto i trzy spotkania z Juve. Ma okazję ponownie zamazać obraz nędzy i rozpaczy swojej drużyny w Serie A. Inaczej pogrąży się już całkowicie. Oczywiście Interu obecnie nie stać na lepszego trenera i nie ma opcji, aby myśleć o zwolnieniu, bo to absurd. Jeśli jednak stanęliby na nogi, to zmiana na ławce trenerskiej jest nieunikniona.
14.02.2023 o 16:55 przez tytusek25
+2
tytusek25
W punkt.Pokładałem w Inzaghim spore nadzieje a to zwykły włoski beton myślący szablonowo i schematycznie do porzygu, skażony "miszczowaniem" i wiecznie szukajacy nie tyle sposobu, tylko wymówek na efekty swojej pracy.Nie ma z nim szans na rozwoj w tym modelu biznesowym w ktorym funkcjonujemy.Dla mnie klient do odstrzalu
14.02.2023 o 18:04 przez Cny
+2
Cny
Dlatego dla nas, jeśli już zmieniać, to Jurić byłby dobrym wyborem. Potrafi budować i promować piłkarzy. Z tym, co personalnie ma i miał robi przyzwoite wyniki. Takie Torino podniósł szybciutko z kolan po uniknięciu spadku do Serie B. Popatrzmy na jaki poziom wzniósł Bremera, który wcześniej w tym Torino kopał się po głowie na ławce rezerwowych. Hellas pod jego wodzą elegancko poczynał sobie w górnej części tabeli, po jego odejściu walczy o utrzymanie. On też wykuł umiejętności Dimarco. Zarobki pewnie niezbyt okazałe. Jedyny minus to niepewność odnośnie tego, czy dałby radę sobie w dużym klubie, ale był już u nas asystentem, zna Inter. Ale tak jak określiłeś, w naszym modelu biznesowym, były dużo rozsądniejszym wariantem niż Inzaghi pod względem zarządzania kadrą.
14.02.2023 o 19:35 przez SETE
+3
SETE
Seba fajnie , ze chciało Ci się opisać. Mam podobna optyke w kwestii Inzaghiego
14.02.2023 o 15:56 przez Cny
+4
Cny
Panowie poniżej kompletnie nie zrozumieliscie o co chodzi Curva Nord. Nie chodzi o to, że w przeciągu całego meczu nie było okazji. Chodzi o mentalność, motywację i chęć zwyciężania, której wczoraj nie było widać po stronie i piłkarzy i trenera. Raz że trener nie bardzo potrafi zmobilizować drużynę, a dwa, że po raz enty swoimi zmianami nic nomen omen nie zmienił. Zmiany 1 do 1 bez próby korekty stylu gry i ustawienia, gdy każdy widział, że zwyczajnie nie idzie drużynie.
14.02.2023 o 16:08 przez Seba
+6
Seba
Ja bym jeszcze dodał, że krytyka spadła po wczorajszym meczu, ale między wierszami dotyczy także spotkań z Monzą i Empoli. Miarka się po prostu przebrała.
14.02.2023 o 15:24 przez KoBa
+1
KoBa
Po pierwsze, to graliśmy trójką napastników wczoraj pod sam koniec meczu.
Po drugie straciliśmy 2 pkt. a nie 3 pkt.
Po trzecie, no wybrali sobie mecz do krytykowania Inzaghiego, nic, że większy szajs zagraliśmy z Empoli czy Monzą.
14.02.2023 o 15:52 przez Cny
+1
Cny
Wejście Carboniego liczysz jako grę trzeba jak napastników xd
14.02.2023 o 16:02 przez Cny
Cny
Grę trzema napastnikami*
14.02.2023 o 15:24 przez KoBa
KoBa
Po pierwsze, to graliśmy trójką napastników wczoraj pod sam koniec meczu.
Po drugie straciliśmy 2 pkt. a nie 3 pkt.
Po trzecie, no wybrali sobie mecz do krytykowania Inzaghiego, nic, że większy szajs zagraliśmy z Empoli czy Monzą.
14.02.2023 o 19:39 przez SETE
SETE
Tzn ze chyba miarka się przebrała , gumka pękła :) ile jeszcze takich meczy musieliśmy zagrać ? Krytyka uzasadniona natomiast imo spóźniona.
14.02.2023 o 14:39 przez AveCaesar
+4
AveCaesar
Niech się zrzucą i zrobią Inzaghiemu transfery. Wtedy może będzie drugi napastnik i wahadłowi, którzy chociaż umieją przyjąć piłkę. Jeszcze jeden z głównych klaunów tego widowiska wyzywa od skur*ysynów chociaż sam jest jak na razie parodią piłkarza.
14.02.2023 o 15:03 przez AveCaesar
+2
AveCaesar
7 - 25 w strzałach, 35% - 65% posiadania, 362 - 669 w podaniach. Może jeszcze miał Simone wejść na boisko i strzelić bo pewien Belg myśli, że jest Buk bo w lutym w końcu nauczył się przyjmować piłkę ? :P
14.02.2023 o 21:52 przez maestro177
maestro177
W momentach, w których nie spałem na tym meczu to piłka się odbijała od grubego.
14.02.2023 o 22:29 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
:lol:
14.02.2023 o 14:21 przez cuba
+6
cuba
Też bym krytykował,wystarczy tego glaskania
14.02.2023 o 14:19 przez adik218
+1
adik218
Maja racje . Spójrzcie na gowniane juve wygrywa po 1-0 ale wygrywa i jak tak dalej pójdzie to i nas dogonią 🤦
14.02.2023 o 14:13 przez Pjerun
+4
Pjerun
Ja rozumiem konstruktywną krytykę, ale czemu jest winny Inzaghi we wczorajszym meczu?
Oddaliśmy 25 strzałów, mieliśmy dobre sytuacje do strzelenia bramki, kontrolowaliśmy większość meczu. Byliśmy zdecydowanie lepszą drużyną i przy lepszej skuteczności i odrobinie szczęścia mogłoby się to skończyć 3-0 i wtedy narracja przy takiej samej grze byłaby kompletnie inna.

Ja rozumiem, że można krytykować Inzaghiego gdybyśmy grali kompletne gówno, nie stwarzali sytuacji itd., ale sorry. Wczoraj zagraliśmy dobrze, zabrakło kropki nad i.
14.02.2023 o 14:28 przez Jacenty
+2
Jacenty
Dokładnie, to nie wina Inzaghiego, że Lautaro nagle zaczął robić piruety w polu karnym zamiast strzelać, do tego sytuacje Hakana, Dimarco i wiele innych. Po raz enty zawiodła w tym meczu skuteczność, czyli nic nowego.
14.02.2023 o 19:40 przez SETE
+2
SETE
Mental Inzaghiego było widać około 65-70 min meczu . Większość graczy miała głowy spuszczone. Oni już wtedy wiedzieli , ze nie wygrają.
14.02.2023 o 14:11 przez maestro177
+7
maestro177
Ciężko się nie zgodzić, w tej lidze powinniśmy wyglądać lepiej.

Shoutbox

ZnawcaCalcio 05.11.2025 12:48

Dokładnie Randama, a Ty nie musisz się zasłaniać Timonem następnym razem, serdecznie pozdrawiam

Nerazzurro90 05.11.2025 12:47

Dokładnie, kacper, tak jak kompany moze byc jeszcze dobrym trenerem tak ty mozesz tez byc dobrym kierowca. przeszlosc niczego nie wyklucza

ZnawcaCalcio 05.11.2025 12:43

Kompany potwierdza, że może być dobrym trenerem

Adriano_forever 05.11.2025 12:40

Piekarz to Wardęga?

Nerazzurro90 05.11.2025 12:26

Chodzenie po lesie i masturbacja do drzew calkiem ci wyprała mózg

Piekarz 05.11.2025 11:47

Dajmy mu się wyszaleć

Piekarz 05.11.2025 11:47

Dzisiaj Lautaro ma jedyną szansę na strzelenie bramki do końca miesiąca bo dopiero 30.11 gramy z Pisą

Piotrek85 05.11.2025 11:47

Acerbi 3 mecz ławka. Takich rzeczy świat nie widział 😀

Piotrek85 05.11.2025 11:44

Dziś Lautaro znowu w podstawowym składzie. Mógłby już dać mu odpocząć przed meczem z Lazio. Później reprezentacja i znowu będzie się kopał po czole

Piekarz 05.11.2025 11:04

Niby Arsenal to jakaś dużo większa marka niż Ajax czy nawet Slavia xd

Szociq 05.11.2025 10:35

Te nasze 9 pkt w LM to póki co tylko zasługa rywali z którymi graliśmy do tej pory. Dzisiaj Kaimat wiec 12 pkt będziemy mieć musowo. A później Atletico, LFC, Arsenal i Borussia więc będzie rzetelna weryfikacja :D

Orzeu 05.11.2025 08:27

ale zerknąłem na tabelę :D

Orzeu 05.11.2025 08:27

chciałem napisać, że Ajax to nie leszcze

Orzeu 05.11.2025 08:27

Piotrek85 05.11.2025 04:13 Tylko my narazie gramy, ale mieliśmy samych leszczy

Cyrax 05.11.2025 05:21

i jeszcze tracimy z nimi 7 bramek xD

Piotrek85 05.11.2025 04:13

Tylko my narazie gramy, ale mieliśmy samych leszczy

Piotrek85 05.11.2025 04:12

Seria a w Europie to patałachy

Piotrek85 05.11.2025 04:12

Juwentus 3 punkty a Napoli 4 po 4 kolejkach. A my od nich przeważnie bęcki dostajemy.i

Domino 05.11.2025 01:09

3:0 dzisiaj

Claudio 04.11.2025 23:05

musimy wugrać min. 3 golami

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto najlepiej zagrał w meczu z Hellasem Werona?

Polls answer

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    10

    22

  • 2

    Inter

    10

    21

  • 3

    Milan

    10

    21

  • 4

    Roma

    10

    21

  • 5

    Bologna

    10

    18

  • 6

    Juventus

    10

    18

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Riccardo Orsolini

    5

  • 2

    Hakan Çalhanoğlu

    5

  • 3

    Kevin De Bruyne

    4

  • 4

    Nico Paz

    4

  • 5

    Christian Pulisic

    4

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28350

Liczba newsów: 51908

Liczba komentarzy: 609518

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się