Ważne zmiany sponsorskie w Interze od nowego sezonu.
Socios.com znika z koszulek
Socios.com znika z koszulek (a raczej $Inter), nowym sponsorem koszulki zostanie DigitalBits, a umowa z Interem będzie drugą najbogatszą we Włoszech. Jak informuje CorSport począwszy od 1 lipca Digitalbits zastąpi socios.com, które po 12 miesiącach przyniosło do klubu 16 mln euro + bonusy (więcej niż poprzednia umowa z Pirelli, która gwarantowała 12 mln euro).
Druga najbogatsza umowa we Włoszech
Ogłoszenie nowej umowy i prezentacja nowych koszulek zostanie ogłoszona na początku lipca. To, co jest pewne to kwoty, jakie Digitalbits zapłaci Interowi rok po roku (coraz większe) oraz że w umowie są bonusy uzależnione od kwalifikacji do europejskich pucharów oraz zdobytych trofeów. Podsumowując: w trzecim roku umowy z całą pewnością osiągnięty zostanie poziom 30 mln euro, może tak się stać również sezon wcześniej. Tylko Jeep, sponsor Juve, gwarantuje więcej pieniędzy.
Co z innymi sponsorami?
Jeśli chodzi o innych sponsorów to Suning potwierdziło, że zostaje na dłużej sponsorem ośrodka treningowego. Jednoroczna umowa zostanie podpisana na sezon 2022/2023 z minimalnie niższą kwotą, niż obecne 16 mln euro. Jeśli chodzi o Nike to trwają negocjacje między klubem, a producentem odzieży. Umowa wygasa w 2024 roku, a Inter chciałby zarabiać 30-35 mln euro w porównaniu do obecnych 12 mln euro.
Komentarze (18)
Widziałem i już chce ją nosić