
Przed Interem ostatnie mecze z logo Digitalbits na trykotach. Współpraca z marką, która nie trwała zbyt długo, wkrótce zostanie definitywnie zakończona z powodu problemów z wypłacalnością kryptowaluty.
Jak donosi La Gazzetta dello Sport, umowa z nowym podmiotem, który miałby zostać sponsorem strategicznym mediolańskiego klubu zostanie podpisana w styczniu. Nerazzurri czekają jeszcze na oficjalne potwierdzenie awansu drużyny do 1/8 finału Ligi Mistrzów, co postawiłoby klub w jeszcze bardziej korzystnej pozycji negocjacyjnej. Dlatego pierwszymi meczami, którym drużyna Simone Inzaghiego wystąpi z logo nowego sponsora na koszulkach będą dopiero te rozegrane po Mundialu w Katarze. Według informacji podanych przez gazetę, w tym samym czasie Inter zaprezentuje także nowego partnera, którego znak zajmie miejsce na rękawach czarno-niebieskich koszulek.
Komentarze (8)
duża, znana stabilna firma