Relacje

Zwycięstwo na Luigi Ferraris. Genoa - Inter 0:2 (74)

Źródło: inf. własna
około miesiąca temu
3501
74
Romelu Lukaku Genoa

Inter w końcu zdołał wygrać oraz zachować czyste konto w Serie A. Wyjazdowe spotkanie z Genoą zkończyło się wynikiem 0:2.

W 12 minucie Lautaro Martinez stanął przed szansą zdobycia bramki zza pola karnego, po tym jak otrzymał podanie od Ivana Perisicia. Niestety strzał został obroniony przez golkipera gryfonów. W 23 minucie Eriksen wykreował sytuację dla argentyńskiego napastnika, jednak ten został przepisowo zatrzymany w polu karnym przez Goldanigę. Pięć minut później Ivan Perisić dośrodkował i bliski szansy oddania strzału był Romelu Lukaku, jednak został znów powstrzymany bez przewinienia przez obrońcę przeciwnika.

W 41 minucie Lautaro wziął niejako odwet na Goldanidze walcząc o piłkę, która spadła w polu karnym, jednak w ferworze walki ściął go po prostu wślizgiem i zobaczył żółtą kartkę. Na minutę przed końcem regulaminowego czasu pierwszej połowy Genoa po podaniu Gorana Pandeva rozpoczęła kontratak, który jednak skończył sie szczęśliwie dla drużyny gości. 

Pierwsza część drugiej połowy przyniosła nudną wymianę piłki pomiędzy obydwoma zespołami. Dopiero 64. minuta przyniosła sytuację bramkową. Nicolo Barella, który pojawił się na murawie w drugiej połowie, rozruszał defensywę rajdem w kierunku pola karnego. Podał do znajdującego się na lepszej pozycji Romelu Lukaku, który po zwodzie oddał strzał i umieścił futbolówkę w siatce. 10 minut później Brozović oddał strzał po ziemi zza pola karnego, jednak strzał obronił bramkarz.

W 79 minucie po wrzutce z rzutu rożnego, Andrea Ranocchia doskoczył do piłki i głową podał w stronę wbiegającego w kierunku bramki Danilo D'Ambrosio. Ten zaś oddał celny strzał, ponownie pokonując Perina. 84 minuta przyniosła strzał ze skraju pola karnego Andrei Pinamontiego, który zastąpił wściekłego Lautaro Martineza. Niestety Włoch posłał piłkę ponad bramką. W ostatniej minucie spotkania płaski strzał po ziemi z dystansu oddał Kolarov, który pojawił się na boisku w drugiej odsłonie spotkanie, jednak został on obroniony. Próby zdobycia gola zza linii 16 metrów jeszcze podjął się Radja Naingollan, jednak nie trafił on w światło bramki. Sędzia zakończył spotkanie.

 

Genoa (3-5-2): Perin; Bani, Zapata, Goldaniga; Ghiglione, Behrami, Badelj, Rovella, Cyzborra; Pandev, Pjaca.
Ławka: Paleari, Masiello, Biraschi, Criscito, Zappacosta, Pellegrini, Radovanovic, Cassata, Zajc, Shomurodov, Scamacca, Destro..
Kontuzjowani: Brlek, Males, Sturaro.

 

Inter (3-4-1-2): Samir Handanovic; Danilo D’Ambrosio, Andrea Ranocchia, Alessandro Bastoni; Matteo Darmian, Arturo Vidal, Marcelo Brozovic, Ivan Perisic; Christian Eriksen; Romelu Lukaku, Lautaro Martinez.
Ławka Daniele Padelli, Filip Stankovic, Stefan De Vrij, Achraf Hakimi, Aleksandar Kolarov, Lorenzo Moretti, Franco Vezzoni, Niccoló Squizzato, Radja Nainggolan, Stefano Sensi, Nicolo Barella, Andrea Pinamonti, Martin Satriano.
Kontuzjowani: Matias Vecino, Milan Skriniar, Roberto Gagliardini, Ashley Young, Ionut Radu, Alexis Sanchez.

Sędzia główny: Davide Massa.
Liniowi: Stefano Alassio i Matteo Bottegoni.
Techniczny: Gianluca Manganiello.
VAR: Marco Di Bello i Stefano Liberti.

Zobacz też

Nicolo Barella Marcelo Brozovic Szachtar

Inter bez gola i z coraz bardziej skomplikowaną sytuacją w grupie | Szachtar 0-0 Inter (58)

27.10
18:01
Lukaku Donnaruma

Inter przegrywa Derby 1:2 (91)

17.10
17:32

Komentarze (74)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
25.10.2020 o 22:47 przez HB
HB
+1 nad Juve i Atalantą, można zamykać.
25.10.2020 o 16:16 przez koniar
koniar
Moze to jest taktyka, zaczac dennie a w grudniu-styczniu miec forme :) ) hmmm. Ten mecz to flaki z olejem z takim gwiazadmi to powinnismy przejechac po nich walcem.
25.10.2020 o 14:47 przez Ippon
Ippon
Stosuje wychodzi w pierwszym na parme.
25.10.2020 o 15:39 przez Ippon
Ippon
Autokorekta. Agoume.
25.10.2020 o 13:16 przez Recoba
-1
Recoba
inter30 napisał:
Zgadzam się za wyjątkiem oceny współpracy LuLa, jak cała gra opiera się na tym że oboje są gdzieś w okolicach pola karnego osaczeni przez kilku obrońców to im ciężko dostać jakąś piłkę a jak dostaną to ciężko cokolwiek zrobić bo cała gra ofensywna leży także trudno tu mówić o współpracy jak to przypomina walkę o przetrwanie, Lautaro zawsze będzie w gorszej sytuacji bo jest słabszy fizycznie od Lukaku i przy takie grze nie ma jak pokazać swoich atutów

Lautaro jest tylko odrobinę słabszy fizycznie od czarnego.
inaczej - jest b.silny fizycznie i do tego nie przewraca się, potrafi się przepchnąć, s jak dostanie mocno w.p.i.e.rdol to nie płaczę tylko wstaje.
pseudonim - El Toro.
czaisz ?
26.10.2020 o 08:05 przez inter30
inter30
On jest chyba 17cm niższy i tyle samo kg lżejszy a ty stawiasz go prawie na równi bo ma groźną ksywkę? facepalm mocnym trzymaniem na nogach nie wygrywa się pojedynków bark w bark z dużo większymi obrońcami, albo pojedynków główkowych z dużo wyższymi obrońcami, przy takiej taktyce będzie się męczył
25.10.2020 o 11:20 przez mroowa111
mroowa111
Mecz słaby jak pomidorowa robiona z rosołu z wczoraj, cieszą 3 pkt czyste konto Handy i forma Lukaku, reszta do poprawy, jedziemy dalej
25.10.2020 o 11:28 przez bobogol
+1
bobogol
pomidorowa w szoku
25.10.2020 o 11:14 przez danielinter
+4
danielinter
Dziadowskie 60 min ostatnie 30 ujdzie.Beznadziejnie graja Chorwaci od poczatku sezonu slabiutko tez Eriksen , ale i tak nie gorzej niz Vidal i Brozovic.Z taka gra nic w tym sezonie nie ugramy
25.10.2020 o 10:44 przez inter30
+7
inter30
W tej drużynie jest taki problem że praktycznie od momentu kontuzji Sensiego drużyna oduczyła się grać kombinacyjnej piłki po ziemi przy pełnej współpracy ataku z pomocą, od tamtego momentu pomysł na grę to dzida do napastników osaczonych przez obrońców żeby coś wymyślili plus liczenie na błyski wahadłowych, ewentualnie błysk Barelli który jako jedyny pomocnik nie schodzi poniżej pewnego poziomu.
Analizując wczorajszą grę pomocników i współpracę z atakiem wyglądało to tak że Eriksen który jako jedyny próbował grać do przodu i w większości były to dobre podania tylko co z tego jak przeciwnik osaczył LM i Lukaku (bo tyle na ta chwile wystarczy żeby zneutralizować całą ofensywę Interu) że nawet nie zdążyli pomyśleć a już piłki były tracone, i nawet trudno mieć do nich o to pretensje bo naprawdę mają przerąbane w tej prymitywnej taktyce, z tym że Lukaku ma trochę łatwiej bo jest dużo silniejszy fizycznie i lepiej się w tym odnajduje mimo wszystko.
Ktoś tu pisał że tylko wszedł Barella i od razu gra była szybka, piekna itp czyżby? Chwała mu za naprawdę dobrą asystę i że nawet na nie swojej pozycji potrafi błysnąć , ale to był jednorazowy błysk a obraz gry kompletnie się nie zmienił jeśli chodzi o organizację gry, jedyne zagrożenie było ze stałych fragmentów, a nie z gry kombinacyjnej a to tylko nędzna Genoa była.

W następnym meczu będziemy mieć prawdopodobnie pomoc Vidal-Barella-Brozo/Gaglia i po raz kolejny wielka wyrwa między pomocą a atakiem bo dla Barelli nie jest to naturalna pozycja, Vidal gra jak swojego czasu Medel (do boku/tyłu byle bezpiecznie, zero atutów w grze do przou) i jest dla mnie bardzo dużym zawodem patrząc na to co potrafił kiedyś wyczyniać w ofensywie, Brozo i Gaglia to karykatury więc znowu będzie modlitwa że Lukaku się jakoś przepchnie przez obronę albo Lautaro huknie z dystansu.

Podsumowując można hejtować Eriksena ile wlezie (nie mówię że grał dobrze bo cała gra siedziała i też był współodpowiedzialny, ale na pewno nie grał gorzej od Brozo i Vidala bo przy najmniej próbował coś kreowac z przodu w przeciwieństwie do nich), ale prawda jest tak że jeżeli Conte nie przeorganizuje swojej prymitywnej taktyki to żaden pomocnik nie zapełni tej dziury między pomocą a atakiem, nawet jakby tu przyszedł de Bruyne to by się nie odnalazł bo nowoczesny futbol polega na tym że atakuje się większością drużyny, a nie jednym wysuniętym pomocnikiem i dwoma osaczonymi napastnikami, a z tyłu trzyma dwóch wyma :cenzor: ących łapskami kołków (Vidal już się tego wczoraj nauczył od Brozo), do tego wahadłowi jako wolne elektrony i mamy to co mamy.

Na plus oczywiście wynik i plus do obrony ale nadal nie widzę tu nawet zalążka drużyny która miałaby cokolwiek ugrać. Zastanawia mnie też czy to tylko u nas jest tak że przy co drugim aucie na połowie przeciwnika wykonujący rozkłada ręce bo nie ma komu podać.
25.10.2020 o 12:35 przez pablo77
+2
pablo77
Dokładnie, mogę się pod wszystkim podpisać. Inter gra zbyt wolno, z drużyną którą większą liczbą zawodników się broni, mamy za mało argumentów. Uboga taktyka czyli laga na lukaku daje taki efekt jaki daje i tak to wygląda. Praktycznie każdy wczoraj zagrał słabo albo poniżej swojego poziomu, może z wyjątkiem Ranocchi, ale to świadczy o drużynie tylko słabo. Eriksen zagrał wczoraj przeciętnie, za wiele nie pokazał, ale ciężko się gra, grając tak wolno. Eriksen lubi grę kombinacyjną, szybko wymieniać piłkę ale co z tego jak ona zagra z pierwszej do Brozovicia ten zamiast mu odegrać na jeden kontakt robi kółeczko i gra do tyłu i od nowa budują powoli akcje, przeważnie grając długą piłkę na Lukaku ten albo zgrywa do boku albo się zastawia i traci. Niestety brakuje pomysłu na grę. Wejście Barelli nie wiele zmieniło obraz, prawda jest taka, że prędzej czy później Inter i tak by wcisnął, tą bramkę to była kwestia czasu, wcale po wejściu Barelli Inter nie tworzył sobie super sytuacji i gra się nie zmieniła kompletnie. Obraz gry się nie zmienił od meczu z Lazio gramy piach niezależnie kto gra, tylko indywidualne błyski zawodników tuszują ten obraz, który mamy.
25.10.2020 o 12:45 przez Ippon
-2
Ippon
Eriksenowi gre z pierwszej piłki to pokazał barella. Po 2 to brozovic podawał do eriksena a nie na odwrót a ten cholował za każdym razem piłkę. Inny mecz oglądaliśmy.
25.10.2020 o 12:48 przez Snake86
Snake86
Ja również się pod tym podpisuję. Niestety, jest spora grupa ślepych wyznawców Antonio C. do których to nie dociera. Ja już przestałem wierzyć, że to jest odpowiedni trener dla nas. Taktycznie wygląda to coraz gorzej i jeśli jakimś cudem uda się wygrać Scudetto to tylko z powodu sytuacji Covidowej i słabego Juve (i ewentualnie słabej reszty stawki), a nie dlatego, że mamy świetny skład i gramy dobrą piłkę, jak twierdzi AC. W Lidze Mistrzów skończy się zapewne tak samo, jak zwykle.
25.10.2020 o 12:57 przez inter30
inter30
No to chyba ty oglądałeś inny niż wszyscy
25.10.2020 o 13:03 przez Ippon
Ippon
Komentator co chwilę mówił o cholowaniu przez eriksena. Po 2 inter rozpoczyał każdą akcje od tyłu, która przechodziła przez brozovica czy vidala a on ją pchali do eriksena czy do napastników by tam między 3 i wahadłami była gra z pierwszej piłki. Ani brozović ani vidal nie brali udzial w klepce bo to nie było ich zadaniem. Więc jak oczy zawodzą to następnym razem skup się na słuchaniu komentatora.
25.10.2020 o 13:10 przez SETE
+2
SETE
Chłopaki ale ten mecz to była klasyka serieA , mecze czołówki ze słabymi tak wyglądają jeśli nie zdobywasz gola w pierwszych 20 minutach niezależnie czy jesteś Interem Juve czy Neapolem.
Po tym meczu nie ma co wyciągać żadnych ale to naprawdę żadnych wniosków.
Inaczej będzie we wtorek z Szachtarem , gra będzie wyglądała zupełnie inaczej , będzie miejsce na wnioski
25.10.2020 o 14:50 przez timon
timon
Przeciez Eriksen jest architektem wolnej gry, koleś gra jak na psychotropach, a o czymś takim jak gra z pierwszej nawet nie slyszal
25.10.2020 o 09:50 przez Seba.
+4
Seba.
Cieszą 3 pkt. i nic poza tym. Wygląda na to, że każdy mecz będzie o życie. O słabej dyspozycji Interu świadczy przede wszystkim fakt, że wyróżniającymi zawodnikami byli Ranocchia oraz Darmian. Nic się nie klei, totalny chaos na boisku i nie widać niestety drużyny. Druga linia fatalna. Brozovic tradycyjnie biega po całym boisku bez ładu i składu, a Vidal z Eriksenem na stojąco i totalnie bez pomysłu. Na Perisica natomiast szkoda słów. Dobrze, że wraca Young i jest Darmian jako alternatywa. Ponownie martwi postawa i zachowanie Martineza. Chyba jednak marzy o grze z Messim. Współpraca duetu LuLa coraz gorsza. Sprawiają wrażenie jakby ze sobą rywalizowali. Zastanawiało mnie także dlaczego Bastoni i D'Ambrosio jako środkowi obrońcy ciągle zapędzali się pod pole karne rywala. Na ten moment drużyna zrobiła ogromny regres względem poprzedniego sezonu, a jedynym wzmocnieniem na miarę ewentualnej walki o Scudetto okazuje się Hakimi. Póki co nie widać w Vidalu zbawcy. Szkoda Sensiego, bo chętnie zobaczyłbym pomoc Barella - Nainggolan - Sensi. Albo wszyscy wezmą się w garść, albo Inter będzie wielkim rozczarowaniem obecnego sezonu.
25.10.2020 o 10:50 przez inter30
inter30
Zgadzam się za wyjątkiem oceny współpracy LuLa, jak cała gra opiera się na tym że oboje są gdzieś w okolicach pola karnego osaczeni przez kilku obrońców to im ciężko dostać jakąś piłkę a jak dostaną to ciężko cokolwiek zrobić bo cała gra ofensywna leży także trudno tu mówić o współpracy jak to przypomina walkę o przetrwanie, Lautaro zawsze będzie w gorszej sytuacji bo jest słabszy fizycznie od Lukaku i przy takie grze nie ma jak pokazać swoich atutów
25.10.2020 o 13:15 przez SETE
SETE
Dokl tak, niestety mamy w składzie tylko jednego zawodnika który lubi wchodzić w pojedynki 1vs1 i potrafi je wygrywać i jest to Hakimi przez co automatycznie obrońcy musza go atakować i stwarza więcej miejsca osaczonym LuLa . To jest jeden z problemów tego zespołu ze taki gracz jest tylko jeden
25.10.2020 o 09:27 przez timon
+1
timon
Nudny mecz w naszym wykonaniu, ale cieszy zwycięstwo i czyste konto. Najbardziej irytujący Perishit i mam nadzieję, że wróci Young i wspólnie z Darmianem(gosc fajnie ogarnia w tym ustawieniu) przyspawają go do ławki. Brozo słabo, ale przynajmniej nie działał na nerwy. Eriksen na psychotropach, każda akcja spowalniana. Obiektywnie nie wyróżnia się nawet w porównaniu z Gagliardinim, tylko Włoch zarabia 5x mniej. W zimie powinniśmy się go pozbyć, żeby zwolnić miejsce na liście płac. Lautaro kolejny słaby mecz, mam nadzieje, że więcej szans dostanie Pinamonti. Cieszą minuty Radji- wydaje się idealny do taktyki Conte i liczę, że pokaże jeszcze na co go stać
25.10.2020 o 08:13 przez Kazam
+2
Kazam
@Rebelde sadze ze to troche zyczeniowe myslenie zeby umieszczac wszystkie problemy obecnego Interu w osobach tej dwójki. W defensywie mamy ogromne problemy (DD niepewny, Kolarov zupelnie daremny i beznadziejny, Skriniar grajacy to samo, co gral wczesniej w trójce. Do tego dochodzi coraz slabszy Handa, chimeryczny i zagubiony Erykcen, Lautaro wsciekly i zorientowany glownie na to, zeby samemu strzelac (nie ma tej wspolpracy z Romkiem, co wczesniej). To sa pierwsze rzeczy, ktore mi do glowy przychodza. Conte czesto zmienia sklad osobowy, duzo zmian w formacjach obrony i pomocy.
25.10.2020 o 09:19 przez Ippon
Ippon
Miło zobaczyć obiektywny komentarz. Po meczu z benevento było pisane że ono jest słabe, sensi zagrał gorzej niż eriksen z Fiorentina w dodatku był galgardini. Wg naszych speców najlepszy mecz zagraliśmy bez 2 najlepszych pomocników czyli barelli i eriksena. Przecież to się kupy nie trzyma.
25.10.2020 o 08:05 przez Kazam
+1
Kazam
@Pjerun z całym szacunkiem ale wrzucanie do tego samego worka walecznego, poświęcającego się i pewnego w defensywie Ranokje i Brązowycza, który jest obecnie karykaturą piłkarza jest nieporozumieniem. Wczoraj zresztą też nie mogłem na pajaca patrzeć. Te niechlujne ruchy, zwalnianie, kółeczka, niedokładności, dramatyczny występ
25.10.2020 o 07:44 przez Omen
+1
Omen
Zagraliśmy słabo ale ten mecz musiał tak wyglądać zwłaszcza, że zagraliśmy mocno osłabieni w dodatku myślami przy Szachtarze. 3 punkty są, reszta do zapomnienia. Na efektowną grę przyjdzie czas. Najlepszy pozytyw to dla mnie Ranocchia.
25.10.2020 o 07:13 przez Kondzik
+2
Kondzik
Brozo z Ivanem to pierwsi gracze do odstrzału. Oni wyglądają jakby tu odbywali roczną (oby) karę przymusu grania. Poza tym mecz do zapomnienia, ważne że 3pkt bo z taką ekipą mało kto zagra futbol z polotem jak tam jest obrona Częstochowy od 1min...
25.10.2020 o 02:38 przez Pjerun
Pjerun
Mecz przeciwko drużynie, która nastawiła się wyłącznie na bronienie niestety zawsze będzie tak wyglądał.
Hejtowani gracze jak Ranocchia czy Brozovic bardzo dobre mecze.
Ważne 3 punkty, niewielkim nakładem sił. Lecimy dalej!
25.10.2020 o 06:49 przez Soldier
+2
Soldier
Pjerun napisał:
Mecz przeciwko drużynie, która nastawiła się wyłącznie na bronienie niestety zawsze będzie tak wyglądał.
Hejtowani gracze jak Ranocchia czy Brozovic bardzo dobre mecze.
Ważne 3 punkty, niewielkim nakładem sił. Lecimy dalej!
Jak dla Ciebie Borovik zagrał dobry mecz to czas na wizytę u okulisty
25.10.2020 o 08:46 przez Pjerun
+1
Pjerun
Brozovic zawsze był pierwsza osoba do pressingu, przez co momentalnie odzyskiwalismy piłkę. Ponadto cały czas pod gra. Miał kilka niecelnych zagran, ale generalnie dobry występ. Swoją rolę na boisku wypełnił w 100℅
25.10.2020 o 09:24 przez Ippon
+1
Ippon
7,4 na whoscored musiał za coś dostać.
25.10.2020 o 01:52 przez AJ
+1
AJ
No to muszę się przyznać sam przed sobą... Eriksen nie zrobi w Interze kariery. Dzisiaj sam udowodnił to że schodząc z boiska dał nam zwycięstwo. Dobrze że dwa pkt ale mecz był niesamowicie kwaśny do oglądania
25.10.2020 o 01:17 przez Dybuk
Dybuk
Rovella jak zagrał? Był widoczny przeciwko nam?
25.10.2020 o 09:29 przez Ippon
Ippon
To mniej więcej jak ocenianie tonaliego w tamtym sezonie w meczu z nami. Na whoscored najsłabiej w pomocy. Ciężko ocenić jak genów ocala 1 niecelny strzał. W meczu z Verona zagrał przyzwoicie, często wychodził z kontrą, wydaje się na dosyć szybkiego.
25.10.2020 o 09:29 przez timon
timon
dobry przecinak, bez kompleksów zagrał
24.10.2020 o 22:36 przez armin22
+3
armin22
Co ten Brozo? Chłop o tej porze rok temu rozrzucał piłeczki aż miło, bałem się że nam go Live odkupi, co on teraz robi? Ivan ,,dobiec do końcowej linii'' Perisić już nas chyba niczym nie zaskoczy. Zimą powinniśmy się ich pozbyć i pomyśleć o prawdziwym lewym wahadłowym. Rano solidny występ powinien grać częściej przynajmniej z ogórkami :D
W sumie najważniejsze są 3 pkt FORZA <3
24.10.2020 o 21:57 przez Woo-cash
+1
Woo-cash
Dobrze że to była tylko Genua to udało się wygrać.
Na moje szczęście widziałem tylko drugą połowę.
24.10.2020 o 21:44 przez Rafał 1976
+1
Rafał 1976
Już nie wiem co o tym wszystko sądzić może i to dobrze że teraz nam nie idzie ale jakoś cudem trzy punkty mamy i trzymamy się czołówki.Zawsze było tak że szliśmy jak burza i już pismaki pisali że idziemy po majstra a w drugiej części sezonu coś pękało i musieliśmy walczyć o miejsce premiowane gry w LM.
24.10.2020 o 21:28 przez rafalik93
rafalik93
Eriksen do pożegnania w zimie, chłop bezpłciowy jak dziecko we mgle zero pomysłu, odzyskać hajs i zainwestować w obrońcę klasowego brozo i perishit oddać za worek pilek bez lukaku bylibyśmy na końcowych miejscach w tabeli
25.10.2020 o 15:16 przez inTerIFOSI
+1
inTerIFOSI
Tak worek piłek to dobra wymiana, choć przystałbym na wymianę nawet za 1-2 piłki. Nie da się patrzeć na tych przebrzydłych Chorwatów bez ambicji
24.10.2020 o 21:18 przez Snake86
Snake86
Nuda, nuda i jeszcze raz nuda . Kopanina jak w polskiej eklapie. Zero polotu, tożsamości jako drużyna i jaj. Taktycznie z meczu na mecz wyglądamy coraz gorzej. Coś czuję, że to będzie długi i męczący sezon do oglądania.

Wystawiania Brożka, Perisica i zmiany robione w 80 minucie - tego nie zrozumieją nawet najtęższe umysły.

Tak, wiem, wygraliśmy, a ja marudzę, ale prawda jest taka, że za dawnych czasów to Genoa by została zmieciona z planszy przy takim układzie sił.
24.10.2020 o 21:21 przez HB
HB
Zmiany były w 58'
25.10.2020 o 01:02 przez Snake86
Snake86
Hakimi i Barella, myślałem raczej w kontekście Nainggolana.
24.10.2020 o 20:35 przez Kebo
+5
Kebo
Może pojawią się głosy, że takie mecze trzeba umieć wygrywać, ale to jak wyglądała gra do wejścia Barelli i Hakimiego to tragedia. Zero pomysłu, stylu i zaangażowania. Jeśli Conte nie wymaga dwóch pierwszych to każdy w tej koszulce powinien chociaż gryźć trawę. To co robią Perisić i Brozović to kryminał po prostu ręce opadają...
24.10.2020 o 20:26 przez SETE
+6
SETE
Ranochcia dzisiaj mvp. Zagrał idealnie dzisiaj na swojej pozycji. Niezle tez Darmian, zdecydowanie lepiej wyglądał na Lewym wahadle niż Perisic( z Ivanem na wahadle gramy w 10 ) a Darmian mimo ze jest jaki jest przynajmniej gra na swojej pozycji i napewno z tego tytułu da więcej.
Plus dla Lukaku za bramkę i dla Barelli za dobre wejście z ławki
24.10.2020 o 23:04 przez Ippon
+1
Ippon
Swoją drogą Andrea na whoscored miał bardzo wyskoą notę, bo jak grał to grał tak jak teraz, bezbłędnie. Jest bardzo szybki w przeciwieństwie do naszych pozostałych obrońców. Mimo wszystko braki ma w operowaniu piłką. W ogole nie brał udziału. Więc pod tym względem ten mecz się różnił. Miło zobaczyć jakiś pozytywny komentarz.
24.10.2020 o 20:20 przez Piotrekfci
Piotrekfci
Zapomniał bym o jednym z ulubieńców 😂 Ranocchi. Nie wierzę sam ze znowu to pisze ale niestety sytuacja kadrowa i Kolarov wymusiły pewne rozważania. Mianowicie rano bez porównania do kolarova na środku i wierzę że ten drugi już nigdy tam nie zagra, chociaż to była tylko Genua ale i na tle takiej drużyny trzeba umieć się zachować. No i asysta co by nie mówić.
25.10.2020 o 06:08 przez timon
+1
timon
Tylko, ze 4anocchia gra środkowego, a Kolarov lewego, wiec oni ze sobą nie rywalizuja
24.10.2020 o 20:20 przez Rebelde
+12
Rebelde
Wiecie jaki jest problem tej drużyny? Dwóch beznadziejnych Chorwatów, którzy grają jak za karę. Wywalić ich ze składu i zobaczycie że drużyna będzie inaczej wyglądać.

Jaki był najlepszy mecz Interu w tym sezonie? Ten z Benevento. Bo ci dwaj panowie siedzieli na ławie. A tak to w każdym innym meczu wychodzili w pierwszej "11" jeden albo drugi, albo o zgrozo razem . I zawsze grali padakę.
24.10.2020 o 20:28 przez SETE
+2
SETE
Rebelde plus dla Ciebie. Pisze o tym od poczatku , Perisic który do nas nie chciał wracać , dodatkowo gra nie na swojej pozycji , Brozo od momentu wystawienia na sprzedaż przestał grać i ma widać problem żeby grać dla Interu. Do tego dochodzi jescze Radja który tez chciał odejść i mamy w kadrze 3 obrażonych graczy
24.10.2020 o 23:06 przez Ippon
-1
Ippon
I nie było Eriksena, ale o tym to ciężko napisać.
24.10.2020 o 20:20 przez cuba
+1
cuba
Szału nie było ale 3pkt bezcenne
24.10.2020 o 20:17 przez Piotrekfci
Piotrekfci
Pierwsza polowa dramat. Zero pomyslu, przyspieszenia, niestety ale coraz bardziej jestem przekonany, że Eriksen jednak się do nas nie nadaje. Powolny, bez jaj. Kolejnym Vidal... Strasznie chciał go Conte a narazie ciężko nazwać jego grę jakąś porywająca, tu odniesienie do olanego Tonaliego, który wierze ze gryzlby trawę tak samo jak Barella, który obecnie jako jedyny w pomocy jest w formie. Ciekaw jestem Najgo. Trochę za krótko zagrał ale biegał i widać, że chciał się pokazać. Lautaro bardzo słabo. Lukaku też dojechany a to dopiero początek maratonu. Strach pomyśleć jeżeli nie wezmą się w garść i nie zaczną grać na miarę możliwości.ps Pina bardzo pozytywnie
24.10.2020 o 20:15 przez Hush
+2
Hush
Szczerze? Nie podobało mi się dzisiejsze spotkanie do oglądania... Turlają tę piłeczkę amatorsko... Barella dał dobrą zmianę a ku memu zdziwieniu Ranocchia zagrał nad wyraz solidnie.
Darmian daje radę, Brozo (ehhh uwstecznia się chyba jednak) a Ericssen.... po prostu nie nadaje się na granie we Włoszech (po wyrazie twarzy widać, że ciągle jest zaskoczony czy zdziwiony, no nie wiem co sądzić) :]

3 punkty są ale jak na Inter, to powinni grać o wiele lepiej (co mówi niezadowolenie Lautaro ze swojej gry).
24.10.2020 o 20:15 przez Kunbaskier
+7
Kunbaskier
Mecz tragedia, szczególnie do wejścia Barelli. W ogóle nie dało się tego oglądać.
Jak zwykle najgorsi był duet chorwacki Persic i Brozović. Na tle Persicia, Darmian wyglądał jaki prawdziwy wahadłowiec. Ponadto kiepsko zagrał Vidal i Martinez. Ten pierwszy przypominał gorszą wersje Valero - podania do tyłu. A Martinezowi nic nie wychodziło w meczu.
Eriksen? Słabiutko. Ale na tle pozostałych środkowych pomocników wyglądał ciut lepiej - ratowały go podania do przodu, które nie umiał wykorzystać niestety Martinez (zawsze spóźniony do nich). W drugiej połowie przez 12min zagrał tragicznie.
Z dobrej strony pokazał się Rano, chłop wykorzystał szansę i powinien obowiązkowo grać, a nie żaden Kolarov jako obrońca. Oraz Barella rozruszał trochę Inter.

W końcu 0 z tyłu.
24.10.2020 o 23:54 przez Tifosinho
+1
Tifosinho
Rano nie będzie grał więcej bo jest naturalnym zmiennikiem De Vrija i jego miejsce na boisku to pozycja centralnego obrońcy w 3osobowej formacji defensywnej. Podejrzewam, że jako półboczny nie grałby zbyt dobrze.
24.10.2020 o 19:58 przez Bartez
Bartez
Ważne zwycięstwo po słabszej serii. Liczę na kolejne :) Genoa nie oddała nawet celnego strzału. Szkoda tej niezasłużonej porażki tydzień temu. Wciąż wierzę w Conte. Forza!

Shoutbox

cuba 04.12.2020 18:44

wirus dotarł nawet do F1 hehe

mroowa111 04.12.2020 18:43

no dokł

Nasir 04.12.2020 18:14

tutaj ludzie narzekaja na pornosb ale jak Nasir nie wejdzie i opisze jakis przygod z agatka czy inna zosia to na sb cisza

cuba 04.12.2020 17:59

Witam Wszystkich

Piter 04.12.2020 17:37

witam i żegnam

IlCapitano 04.12.2020 15:51

Endru znowu się opił taniego piwska i majaczy

AlwaysRemember 04.12.2020 15:49

ja bym dał Antonio

Woo-cash 04.12.2020 15:36

Może Andrzej? Zacne imię 😉

Endru 04.12.2020 14:48

Co tam pytali conte o eriksena?

Lopez 04.12.2020 14:05

Hubert tez jednak omijaj, Bartosz rowniez. Piotr to piękne greckie imie co prawda

Luki165 04.12.2020 13:53

Dzięki :)

ZnawcaCalcio 04.12.2020 13:42

Gratulacje

ZnawcaCalcio 04.12.2020 13:42

Wiesz co robić Luki

ZnawcaCalcio 04.12.2020 13:42

LOPEZ 04.12.2020 13:13 Antonio to piekne imie

Luki165 04.12.2020 13:30

Albo Krystian kukold

Endru 04.12.2020 13:29

Albo Radek

Nasir 04.12.2020 13:19

albo Kamil

Nasir 04.12.2020 13:19

prosze tylko nie nazwij go Dawid

cuba 04.12.2020 13:15

byle było zdrowe czego życzę :)

Luki165 04.12.2020 13:14

Wiktor bedzie :)

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszym zawodnikiem Interu w meczu z Borussią był:

Polls answer

Wyniki Serie A

Sobota, 28 listopada

  • FT

    Sassuolo

    0 - 3

    Inter

  • FT

    Benevento

    1 - 1

    Juventus

  • FT

    Atalanta

    0 - 2

    Hellas Verona

Niedziela, 29 listopada

  • FT

    Lazio

    1 - 3

    Udinese

  • FT

    AC Milan

    2 - 0

    Fiorentina

  • FT

    Bologna

    1 - 0

    Crotone

  • FT

    Cagliari

    2 - 2

    Spezia

  • FT

    SSC Napoli

    4 - 0

    Roma

Poniedziałek, 30 listopada

  • FT

    Torino

    2 - 2

    Sampdoria

  • FT

    Genoa

    1 - 2

    Parma

Sobota, 05 grudnia

  • 15:00

    Spezia

    ? - ?

    Lazio

  • 18:00

    Juventus

    ? - ?

    Torino

  • 20:45

    Inter

    ? - ?

    Bologna

Niedziela, 06 grudnia

  • 12:30

    Hellas Verona

    ? - ?

    Cagliari

  • 15:00

    Parma

    ? - ?

    Benevento

  • 15:00

    Roma

    ? - ?

    Sassuolo

  • 15:00

    Udinese

    ? - ?

    Atalanta

  • 18:00

    Crotone

    ? - ?

    SSC Napoli

  • 20:45

    Sampdoria

    ? - ?

    AC Milan

Poniedziałek, 07 grudnia

  • 20:45

    Fiorentina

    ? - ?

    Genoa

Publicystyka

Kolarov

Aleksandar Kolarov - moje przemyślenia (7)

10.09
21:33
hakimi

O Hakimim słów kilka - artykuł (17)

30.08
11:28
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Milan

    Milan

    9

    23

  • 2

    Inter

    Inter

    9

    18

  • 3

    Sassuolo

    Sassuolo

    9

    18

  • 4

    Juventus

    Juventus

    9

    17

  • 5

    Napoli (-1)*

    9

    17

  • 6

    Roma

    Roma

    9

    17

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Zlatan Ibrahimovic

    10

  • 2

    Cristiano Ronaldo

    8

  • 3

    Andrea Belotti

    7

  • 4

    Romelu Lukaku

    7

  • 5

    Joao Pedro

    6

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 27066

Liczba newsów: 38075

Liczba komentarzy: 465629

Użytkownicy online: 4 (Nitrogen, Domino, mroowa111, forzaragazzi) oraz 20 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

18x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

7x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się