Inter ogłosił, że podpisał umowę z meksykańskim kanałem sportowym Affizzionados, aby ten stał się pierwszym regionalnym partnerem klubu w Ameryce Łacińskiej. Nerazzurri dostarczą nadawcy ekskluzywne treści, doświadczenia oraz możliwości dla fanów z Meksyku, aby mogli przylecieć do Mediolanu i zobaczyć drużynę na żywo.
Partnerstwo ma na celu umocnienie obecności klubu w Ameryce Łacińskiej, gdzie znajduje się druga co do wielkości baza kibiców Interu na świecie. Zgodnie z oświadczeniem klubu nawiązanie partnerstwa z Affizionados jest częścią kroków, które Inter podjął, aby stać się "przedsiębiorstwem rozrywki medialnej".
Celem jest stworzenie treści dla głównych międzynarodowych nadawców na świecie, co pomoże fanom z całego globu poczuć się bardziej połączonym z drużyną, a także zapewni bardzo potrzebny impuls do przychodów klubowych Interu.
Luca Danovaro, główny dyrektor ds. przychodów Interu wydał następujące oświadczenie za pośrednictwem social mediów Interu.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się podpisać umowę z kanałem telewizyjnym Afizzionados. To partnerstwo pozwoli nam wzmocnić naszą obecność w Ameryce Łacińskiej, miejscu o strategicznym znaczeniu w dążeniu Interu do rozwoju marki. Będzie to również oznaczać, że będziemy mogli zbliżyć się do naszego meksykańskiego fanbase'u, który jest jednym z najbardziej zaangażowanych na świecie i to też wpływa na nasze przekształcenie w prawdziwą medialną firmę rozrywkową.
.@afizzionadosmx, canal de @Televisa, se convierte en el primer socio regional en México.
— Inter (@Inter_es) March 22, 2023
La colaboración, que es parte del desarrollo del Inter como una empresa de medios de entretenimiento, permitirá a los aficionados locales tener acceso a contenido único 👇#IMPartner pic.twitter.com/tByxB7uU1f
Komentarze (4)
oj chyba nie wyspałem się, skoro tak przeczytałem, to będzie długi dzień
Za to budżet na transfery by się znalazł...