
Inter Mediolan może zarobić 50 mln euro na sezon dzięki umowom sponsorskim z Nike, Paramount+ i eBay przed włączeniem dodatków.
Według włoskiego serwisu informacyjnego Gazzetta.it, łączna kwota, jaką Nerazzurri zarobią w przyszłym sezonie na trzech największych umowach sponsorskich, wyniesie co najmniej 50 mln euro, zakładając, że umowa z Paramount+ zostanie oficjalnie zawarta.
Inter dokonał już oficjalnego przedłużenia jednego z ważnych partnerstw handlowych. Nerazzurri podpisali nową ośmioletnią umowę z producentem strojów Nike. Gazzetta ujawnia, że kontrakt ten jest wart co najmniej 26 mln euro dla klubu. Ponadto Inter może zarobić nawet 3 mln euro na sezon ze sprzedaży koszulek.
Następnie jest umowa z eBay, sponsorem klubowym. To partnerstwo jest warte łącznie 5 mln euro na sezon i obowiązuje do końca czerwca 2024 roku. Następnie Nerazzurri dążą do tego, aby ich umowa z Paramount+ stała się oficjalna. Amerykański serwis streamingowy miał swoje logo z przodu koszulki Interu pod koniec ubiegłego sezonu. Teraz Inter jest podobno bliski uzgodnienia trzyletniej umowy, na mocy której logo pozostanie na koszulkach. Partnerstwo będzie warte minimum 15 mln euro. Może wzrosnąć do 20 mln euro wraz z włączeniem dodatków.
Wreszcie, jak zauważa Gazzetta, pozostaje kwestia sponsora tylnej koszulki. Początkowo wydawało się, że będzie to Paramount+. Kiedy Nerazzurri uzgodnili umowę z serwisem streamingowym na koniec ubiegłego sezonu, umowa obejmowała logo z tyłu koszulki. Jednak teraz zamiast tego będą mieli miejsce z przodu koszulki.
Oznacza to, że Inter poszukuje teraz nowego sponsora tylnej koszulki. Byłoby to źródło dodatkowej gotówki. W poprzednim sezonie sponsorem tylnych koszulek była firma technologiczna Lenovo.
Komentarze (6)
Uważam że umowa z P+ jest dobra. Może też pomogą w tworzeniu odpowiedniego contentu żeby promować markę Inter. Poza tym skoro nasi dyrektorzy uznali że ta umowa jest dobra to ja im wierzę.