Wywiady z trenerami

Inzaghi: To był słaby występ, jesteśmy wściekli (63)

Źródło: sempreinter.com
ponad 2 lata temu
2785
63

Po przegranym 1:0 wyjazdowym meczu z Bologną Simone Inzaghi udzielił wywiadu, w którym wypowiedział się na temat nieudanego występu prowadzonej przez siebie drużyny.

Źle podeszliśmy do meczu, pierwsza połowa była niewystarczająca przeciwko tak silnemu zespołowi. Podjęliśmy pewne kroki, stworzyliśmy okazje, graliśmy lepiej, ale straciliśmy bramkę, na którą nie mogliśmy pozwolić. Jesteśmy źli. Są kontuzje i zmęczenie, ale musieliśmy zagrać lepiej. W pierwszej połowie wypadliśmy niewystarczająco dobrze. Bologna grała „w środku”, ale była to strategia, aby wyciągnąć ich bocznych obrońców, aby odebrać im możliwość wejścia do gry.

Gdyby Dzeko lub Calhanoglu zdobyli bramkę, rozmawialibyśmy o czymś innym, ale musimy przestać mówić o  wyniku i zrobić więcej na wyjeździe. Tęsknię za możliwością utrzymania koncentracji i determinacji zespołu co dwa i pół dnia. Dużo gramy, ale musimy zachowywać też jakość. Ale dotyczy to pierwszej połowy, a nie drugiej. Z większą precyzją pod bramką ta rozmowa wyglądała by inaczej. Musimy przeanalizować pierwszą połowę, w której prawie nic nie wnieśliśmy na boisko. Nasza forma na wyjazdach jest znacznie gorsza w porównaniu do tej, którą mamy w domu. Rozmawialiśmy o tym między sobą, analizowaliśmy to, także dlatego, że w zeszłym roku lepiej spisywaliśmy się poza San Siro.

Straciliśmy przewagę, którą mieliśmy w fazie grupowej Ligi Mistrzów, a teraz musimy być lepsi w pozostałych meczach. Musimy szukać motywacji co dwa lub trzy dni, ja i drużyna musimy zrobić więcej, aby to osiągnąć. To już nam się przytrafiło i w pierwszej połowie nie widzieliśmy najlepszego wydania Interu.

Zobacz też

Roberto De Zerbi Szachtar Donieck

De Zerbi: Jestem szczęśliwy w Marsylii (4)

03.06
13:28

Inzaghi: mówienie teraz o przyszłości nie wydaje się właściwe, nie wiem czy będę w USA (49)

01.06
04:01

Komentarze (63)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
28.02.2023 o 12:14 przez Michal2991
Michal2991
Niech się wymienią z Potterem klubami xDDDDDDD
28.02.2023 o 12:48 przez Chytrus
Chytrus
Z tej Chelsea to wgl beka, oni wywalili już chyba z 600 baniek na transfery.
27.02.2023 o 16:06 przez mroowa111
+2
mroowa111
Zawsze szkoda tych punktów niestety tym razem przeszliśmy obok meczu ale jedziemy dalej bo wszystkie najważniejsze mecze przed nami także trzeba wierzyć w poprawe
27.02.2023 o 12:28 przez Chytrus
+3
Chytrus
Mam mieszane uczucia, co do tego gościa. Z jednej strony wpycha nas w fazę pucharową Ligi Mistrzów 2 raz z rzędu, a z drugiej strony już nie pierwszy raz tracimy punkty na jakimś średniaku w Lidze. Jeżeli zdecydują się na zmianę trenera, to wg mnie musi być to wybór bardzo dobrze przemyślany i najlepiej na lata. Jak na razie żonglujemy sobie trenerami co 2 sezony.
26.02.2023 o 22:39 przez Michu1988
+4
Michu1988
Skoro piszecienze jest taki przewidywalny to dlaczego pokonujemy

1. Barcelonę
2. Milan
3. Napoli
4. Atalanta
5. Juve
6. Porto

Skoro nie ma planu a ,b ,c

I jest taki slaby
26.02.2023 o 23:04 przez Tom_Hardy
+1
Tom_Hardy
Michu1988 napisał:
Skoro piszecienze jest taki przewidywalny to dlaczego pokonujemy

1. Barcelonę
2. Milan
3. Napoli
4. Atalanta
5. Juve
6. Porto

Skoro nie ma planu a ,b ,c

I jest taki slaby


A kiedy pokonaliśmy juve?
26.02.2023 o 23:19 przez danielinter
+4
danielinter
Monza, Parma, Hellas, Empoli, Cremonese, Sampdoria, Udinese, Bologna 7 meczy ligowych plus puchar z parma każdy mecz ta sama taktyka ta sama padlina. Normalnie jak chce się zdobyć mistrza to jest 19/21 pkt a Inzaghi robi 11. Co z tego że pokonamy górę skoro z dołem potem jest katastrofa
26.02.2023 o 21:54 przez Michu1988
Michu1988
To nie jest wina trenera. Skład w porównaniu do Conte jest o 2 klasy słabsze.

Finansowo obecny trener robi duuuuuuzo lepszą robotę niż Conte. Potrafi dobrze rozgrywać ważne mecze.

Jest to dobry trener niestety formą piłkarzy i ławka jest zbyt słaba.

Zobaczcie kogo nie ma że składu Conte

1. Ericsen
2. Sanchez
3. Vidal
4. Hakimi
5. Romelu jest ale jaki jest wszyscy widzimy
6. Godin
7. Young

Byli to być może wiekowi zawodnicy ale potrafili zrobić różnice.

Inzaghi jest dobrym materiałem na trenera co pokazują wyniki i trofea zdobyte w dobry rok pracy.

Tak jak wyżej pisałem finansowo obecny trener robi gigantyczną robotę na plus.

Możecie krytykować ale to że takie są wyniki że słabymi zespołami tj również wina Zarządu z uwagi na brak pewności co do przyszłości pewnych zawodników takich jak:

1. Brozo
2. Skroniar
3. Dumfries
4. Stefan
5. Acerbi
6. Lukaku
7. Barella

Myślicie że to nie odbija się na motywacji oraz psychice zespołu. Tutaj nie jest tylko winien trener...
26.02.2023 o 22:09 przez tytusek25
+3
tytusek25
Zobacz skład Bologni ,Monzy,Empoli, Sampdorii.Potem rzuc okiem na nasz.Jeszcze raz zobacz tamte składy, a potem nasz.Policz punkty które zabraly nam tamte ekipy, dodaj do naszego obecnego dorobku i to wlasnie w tym miejscu powinnismy byc .
Nikt wowczas nie mialby pretensji do Inzaghiego.Kadre mamy na spokojne drugie miejsce, a przy problemach prawnych Juventusu i kryzysie Milanu to 2 miejsce powinnismy miec juz praktycznie w kieszeni caly czas liczac sie w walce o tytul z fenomenalnym Napoli.
Rzeczywistosc jednak jest inna bo majac sporo lepsza kadre przewalilismy punkty z ligowymi sredniakami/ ogórami, a to juz zasluga w duzej mierze trenera, motywacji, przygotowania fizycznego, braku pomysłu na mecz, doboru wykonawców.Caly czas pozostajemy jednak w kompetencjach trenera
26.02.2023 o 22:13 przez danielinter
+1
danielinter
Ten sam zespół pokonuje Napoli, Milan, Porto, Atalantę, Barcelonę i przegrywa z przeciętniakami Empoli, Udinese, Bologna, a nawet jak wygrywa to po męczarniach jak z Parma, Verona czy Fiorentina. Inzaghi nie ma żadnego planu b jest do bólu przewidywalny każdy z kim gramy wie czego się spodziewać. Jak dla mnie wzięcie za niego nawet Thiago Motty to żadne ryzyko patrząc w jakim kierunku to zmierza.
26.02.2023 o 22:30 przez pluto11
+1
pluto11
Nie ma tu o czym pisać gościu jest słaby i do bólu przewidywalny
26.02.2023 o 22:43 przez SETE
+1
SETE
7 porażek w sezonie. Styl gry godny politowania. Inzaghi style
26.02.2023 o 21:44 przez smerf1600
+1
smerf1600
Takiego regresu względem poprzedniego sezonu nikt sie nie spodziewał. Nie wiem jak się ten sezon zakończy ale ja też już mam dość Szymona, jego ograniczeń taktycznych i całego tego piep szonego 352.
26.02.2023 o 20:27 przez Orrin
+1
Orrin
Te same wysrywy Inzaghiego
Dość tego weź to na klatę i powiedz ze jestem słabym trenerem
26.02.2023 o 20:42 przez pluto11
+2
pluto11
Jak ma przyznać że jest słabym trenerem jak kolejny mecz popełnia te same błędy, a skoro to robi to znaczy że ich nie widzi i sądzi że robi dobrze
26.02.2023 o 20:19 przez pluto11
+1
pluto11
Niestety ale do końca sezonu będziemy się z nim męczyć
26.02.2023 o 20:15 przez tytusek25
+7
tytusek25
Jaki jest koń każdy widzi...Nie chce mi się nad nim znęcać.Nawet mu współczuję.Przyjął z nadzieją robote ktòrej myślał podoła, no ale okazuje się ,że nie podoła.Jest zwyczajnie za słaby na zbyt wielu płaszczyznach,żeby to się udało.Ciekawi mnie tylko jak długo potrwa ten chocholi taniec i kto go przerwie.
26.02.2023 o 20:05 przez Adek44
+2
Adek44
niestety gość nie rozwija Interu. Ciągle te same granie niezależnie od poziomu przeciwnika i jak widać brak umiejętności motywowania zawodników na "słabszych" przeciwników.
Dalej z nim nie zajedziemy...
26.02.2023 o 19:43 przez tylkointer3
tylkointer3
Vandallo87 przeczytaj komentarz w całości, a nie wyrywaj treści z kontekstu
27.02.2023 o 20:47 przez vandallo87
vandallo87
Przebrnąłem uprzednio przez Twoją epopeję, która mnie nie przekonała. Mam po prostu odmienne zdanie o Inzaghim.
26.02.2023 o 19:43 przez Piotrekfci
Piotrekfci
Jebniutki jest wściekły 😂😂😂. No co on nie powie.... Na prawdę !? Już się bałem że tylko my kibice. Czerwiec - pożegnań czas - Skriniar, Gaga, Correa, Inzaghi i wierzę że też i Zhang o ile znajdzie się ktoś gotów zainwestować w Nasz klub inaczej to nie ma sensu ;/
26.02.2023 o 18:09 przez El Imprezatore
+2
El Imprezatore
Ten typ to się nie nadaje na takie "firmy".
26.02.2023 o 17:29 przez Rafał 1976
+4
Rafał 1976
Po sezonie do widzenia proszę pana
26.02.2023 o 17:22 przez tylkointer3
-4
tylkointer3
Mecz wyglądał fatalnie i gra też nie porywa, ale mimo wszystko ja w dalszym ciągu wierzę w Inzaghiego. Tutaj jest zmiana trenera średnio co dwa lata, a nam potrzeba stabilizacji na dłużej. Wiem, że zaraz wszyscy powiedzą, że to z Inzaghim niemożliwe bo brak innych rozwiązań taktycznych, gramy czytelnie i w ten sam sposób. Tak samo mówiono o Spallettim i slynnej taktyce tysiąca wrzutek Candrevy, a dzisiaj Spall z Napoli klepie mistrza az miło. Czyli Spalletti jednak nie jest betonem czy jest ale zmienił taktykę? Inzaghi zdecydowanie jest trenerem rozwojowym i jestem przekonany, że doświadczenia z tego sezonu zaprocentują w jego pracy na przyszłość. Zresztą nie wydaje mi się, żeby Inter go pożegnał po sezonie, bo top 4 zrobi. Według mnie zmiana trenera miałaby sens tylko w przypadku kogos z topu, a na to nie ma szans. Jeśli znowu ma być trener na dwa lata jako półśrodek typu Juric czy ktoś jego typu to nie ma żadnego sensu i lepiej ufać Inzagiemu
26.02.2023 o 17:24 przez pluto11
+3
pluto11
On się nie rozwija bo po takiej grze z Monza czy Empoli gra kolejny raz to samo z takim samym efektem czyli w dupę a z tym pewnym top 4 też bym nie przesadzał bo nie mamy takiej przewagi żeby być tego pewnym
26.02.2023 o 17:38 przez tylkointer3
-2
tylkointer3
Rozwój nie zawsze polega na kilku meczach do przodu. Wszyscy by chcieli wszystko na już, ale nie raz, żeby cos zatrybiło potrzeba więcej cierpliwości tym bardziej, że u nas jest ogromna presja, która ogarniają tylko topowi trenerzy a na takiego nas nie stać. Właśnie z tego powodu powinno się dać szansę obycia z ta presją Inzaghiemu, zamiast wrzucać kolejnego trenera jako półśrodek i liczyć, że wypali na efekcie nowej miotły. Później kryzys i po dwóch latach kolejna zmiana albo i szybciej, bo gramy piach. Tak to nigdy nic nie osiągniemy
26.02.2023 o 18:12 przez pluto11
+1
pluto11
Chłopie ten pajac prowadzi nas drugi rok gdzie ma taką kadrę że każda drużyna w tej wiejskiej lidze by chciała w tamtym sezonie oddał sam na własne życzenie mistrza tak cienkiej Milanowi a teraz nie potrafi zagrać dobrego meczu z ogórkami
26.02.2023 o 18:18 przez SETE
SETE
Rozwój :) o zesz k…
26.02.2023 o 18:20 przez tylkointer3
-3
tylkointer3
No właśnie bo sama kadra trenerowi nie wystarczy, żeby wygrywał. Tutaj w grę wchodzi duzo więcej czynników, ale już nie chce z tobą wchodzić w dyskusje, bo dla ciebie raczej wszystko jest zero-jedynkowe
26.02.2023 o 18:46 przez vandallo87
vandallo87
"Sama kadra trenerowi nie wystarczy" piszesz. Skoro Inzaghi ma zawodników, a nie ma wyników, to jaki wniosek trzeba wysnuć? Kto tu jest słabym ogniwem drogi Watsonie?
26.02.2023 o 19:00 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Granie na Candreve z jednym zwodem i wrzutką, a granie Kvaratskhelia, który już ma liczby Insigne z sezonu 21/22. W poprzednim sezonie Napoli zdobyło 79 pkt :)
26.02.2023 o 19:14 przez timon
+1
timon
Nicolas wiesz, że za multi jest ban?
26.02.2023 o 19:54 przez tylkointer3
tylkointer3
No właśnie AveCaesar. Teraz ma Kvare, czyli to pokazuje, że nie wszystkiemu jest winny trener. Raczej nikt nie powie, że Spall wypatrzył go w Gruzji i naciskał na ten transfer. No to pytanie dlaczego u nas nikt nie ściągnął mu takiego "Kvaracchelii" jak wszyscy tutaj wyzywali Spalla od betonów? Wszystko szło na konto Spallettiego a nie na scouting, a teraz ten "beton" gra najpiękniejsza piłkę w Serie A, której te rozgrywki już dawno nie widziały
27.02.2023 o 00:40 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Czyli dopiero jak ściągniemy Inzaghiemu Gvardiola, Pavarda, Nkunku, Hakimiego, Daviesa to będziemy go mogli oceniać bo gra lub nie dobrą piłkę ? Wydaje mi się, że za sprowadzanie zawodników odpowiadają inni ludzie, a za grę zespołu oceniani są inni wedle zatrudnienia. Nie oceniam trenera za transfery tylko za wyniki z materiałem jaki ma i wydaje mi się, że daje tutaj ciała. Idąc tym tokiem rozumowania wyniki Napoli to nie zasługa Spalliettiego tylko ludzi, którzy zrobili mu transfery. Gdyby nie to, to teraz paplałby się ze wszystkimi w jednej kałuży +/- 40 pkt. Wtedy też nie byłaby to wina Luciano tylko jego DS. Czyli wszystko jedno kto jest trenerem.
27.02.2023 o 00:53 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Oczywiście nie jest tak, że nie masz racji co do naszego skautingu ale tutaj potrzebna jest zmiana modelu zarządzania klubem i budowy drużyny z trenerem, z którym się da to zrobić. Nie twierdzę, że z Inzaghim może się nie dać tego uczynić ale na tą chwilę nic na to nie wskazuje.
27.02.2023 o 01:14 przez AveCaesar
+2
AveCaesar
Z Inzaghim jakby brakowało właśnie tego pomysłu, wizji, planu co dalej. Wszystko w tym momencie stanęło. Spal wiedział i mówił czego potrzebuje. Później Conte też zawsze krótka piłka, a Inzaghi - "nowy napastnik hmm no przydałby się. Dzeko ? Może być, jakoś to będzie. Dorzućcie mi Corree bo sezon grillowy się zbliża. Będzie dobra atmosfera." Poza tym o Luciano wszyscy mówią, że jest świetnym taktykiem. Ostatnio widziałem wywiad z Radją też wspominał o tym.
27.02.2023 o 09:11 przez tylkointer3
-1
tylkointer3
Raczej nie do końca zrozumiales o co mi chodzi z tym Spallettim i scoutingiem. Nie chodzi o to, że pracę trenera można oceniać dopiero jak dostanie wszystkich graczy, których chce. Chodzi o to, że dopiero wtedy trener może pokazac pełnię swoich możliwości. Przecież jak Spall był u nas to to samo było o nim pisane, że nie ma innego pomysłu, gra Gags, że jest betonem itd. Teraz się okazuje, że jednak ma pomysł i gra ładną piłkę, ale u nas nikt w to nie wierzył. Chcę tylko pokazać, że u nas każdy trener jest mieszany z błotem, a prawda jest taka, że w tej krytyce wszystko idzie na konto trenera, a nikt nie wspomni o innych aspektach. Dlatego dzisiaj Inzaghi może być dla wszystkich betonem, a jutro w jakims innym klubie okaże się, że robi mistrza i są z niego zadowoleni, bo nie będą się bali na niego postawić. Juz nie mówiąc o tym, że jeśli ktoś myśli że on nie ma pomysłu na grę, bo go nie widać, a mimo wszystko zarząd trzyma takiego trenera? Xd W poprzednim sezonie gralismy ofensywna piłkę z pomysłem, właśnie dzięki temu Inzaghi radzi sobie w LM. Możecie mnie minusowac i sie śmiać, ale to moje zdanie i według mnie nie wszystko jest takie proste jak wam się wydaje
27.02.2023 o 12:57 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Wydaje mi się, że jeśli trener potrzebuje zawodników, którzy mu robią grę inaczej wszystko leży to nie jest to dobry trener. Każdy zarząd może zrobić świetne okienko i nawet Prandelli okaże się misterem klasy światowej na sezon. Spalletti udowodnił swój warsztat u nas, w Zenicie, Romie i robi to w Napoli. Jeśli ma solidny zespól to powinniśmy grać solidny futbol, a nie kopać się po czole z dołem tabeli. Chyba właśnie taki zespół mamy. Spal poleciał bo musiał zrobić miejsce dla Conte.
26.02.2023 o 17:21 przez kadrian89
+7
kadrian89
Pan Motta pokazał jak się dobiera taktykę pod warunki meczowe. Szymon woli walić głowa w mur licząc, ze w końcu przebije.

Żadne PW czy 1/8 LM nie rekompensują postawy w lidze. Rok temu mistrz oddany na tacy Milanowi, dziś walka o top4 i to mimo pkt ujemnych dla Juve nie jest wcale komfortowa sytuacja w tabeli.

Szymon nie rozwija piłkarzy ni to sportowo, ni to mentalnie. Taki pisssdeusz zarażający tym innych.
26.02.2023 o 17:29 przez Tom_Hardy
+2
Tom_Hardy
W końcu głos mądrości
26.02.2023 o 18:34 przez el_loco
+1
el_loco
Już w zeszłym sezonie o tym pisałem - "Szymon nie rozwija piłkarzy ni to sportowo, ni to mentalnie. Taki pisssdeusz zarażający tym innych". Dobrze, że coraz więcej osób to dostrzega! Piona
26.02.2023 o 19:06 przez AveCaesar
+2
AveCaesar
Najgorzej, że trener, który miał być perspektywiczny się w ogóle nie rozwija ...
26.02.2023 o 19:07 przez SETE
+2
SETE
Ja dzisiaj czytałem , ze Simone rozwinal Dzeko
26.02.2023 o 19:18 przez BartekBartek
BartekBartek
Jeszcze w środe, po meczu z Porto pisano że Inzaghi to obecnie najlepszy trener jaki mógł się nam przytrafić i na jakiego nas stać :)
26.02.2023 o 17:15 przez danielinter
+1
danielinter
Jak do końca sezonu nie będzie poprawy to bym go pożegnał. 18 pkt straty to jest kompromitacja
26.02.2023 o 17:22 przez pluto11
pluto11
Jak dla mnie to jedynie wygranie LM mogło by go pozostawić na stanowisku choć i tak bym się mega zastanawiał
26.02.2023 o 16:44 przez Seba
+9
Seba
Ludzie zarabiający miliony muszą szukać motywacji co 2-3 dni. Niech mnie ktoś uszczypnie facepalm
27.02.2023 o 13:23 przez maestro177
maestro177
No ja tam się w sumie nie dziwię, z takim hajsem już pracować nie trzeba. Co innego z wymaganiami pracodawcy, tyle płacić za taką grę…
26.02.2023 o 16:43 przez XyzIM
+5
XyzIM
Szymka to bronią jedynie wyniki w lidze mistrzów. Mimo wszystko myśle, że to powinien być ostatni jego sezon. Tak będzie najlepiej dla Interu jak i samego Szymka
26.02.2023 o 17:11 przez pluto11
+1
pluto11
Tak go te wyniki bronią że gdyby nie czerwo dla Porto to byśmy tego i siebie nie wygrali a mało brakowało żeby oni nam wcisnęli
26.02.2023 o 17:32 przez XyzIM
+2
XyzIM
Chodzi o to, że potrafił zrobić coś w lidze mistrzów, czego jego poprzednicy nie potrafili… Czyli wyjść z grupy, udało mu się zrobić to dwa razy i nie można mu odbierać tego sukcesu. Do tego wciąż jesteśmy w grze i mamy szanse na awans do następnego etapu i to go broni przy obecnych wynikach
26.02.2023 o 18:10 przez SETE
-2
SETE
XyzIM gdyby sędzia podyktował słusznego karnego dla Barcelony na Meazza Inzaghiego już by z nami nie było. Taka jest prawda
26.02.2023 o 18:31 przez XyzIM
+1
XyzIM
A gdyby odgwizdali faul na Sanchezie w meczu Inter-milan, to mistrzem zostałby Inter 🙃 Jaki sens ma takie gdybanie ?
26.02.2023 o 18:46 przez Tom_Hardy
Tom_Hardy
No tak bo to był mecz o mistrzostwo Włoch...
26.02.2023 o 18:54 przez hQ
hQ
Jeżeli nie potrafi zmotywować drużyny na słabszych, a tylko na mocniejsze drużyny (na które zawodnicy sami się zmotywują ranga meczu) to uj nie trener. Za jego kadencji tylko Dimarco się rozwinął (wykorzystał odejście Perisicia). Reszta albo stoi albo cofnęła się w rozwoju. Tuchel in
26.02.2023 o 19:12 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Ehh ta liga mistrzów. W poprzednim sezonie przez LM i PW przerżnęlimy mistrzostwo. Oby w tym nie powtórzyła się sytuacja z top4. Jak przejdziemy Porto (myślę, że to zrobimy) dojdą nam dwa kolejne mecze, na które rzucimy wszystkie siły. Znowu na bank będą wpadki w lidze pomiędzy dwumeczem w kolejnej fazie pucharu mistrzów. Sam już nie wiem czy to działa na jego obronę ;(
26.02.2023 o 19:37 przez SETE
+1
SETE
XyzIM . Ok to nie gdybajmy . Mieliśmy fuksa w LM a liga weryfikuje drużynę Inzaghiego.
26.02.2023 o 19:57 przez XyzIM
+1
XyzIM
SETE No teraz masz racje
26.02.2023 o 20:04 przez SETE
+1
SETE
Cieszy , ze jesteśmy zgodni co do tego , ze Szymona trzeba pożegnać w czerwcu a teraz trzymać kciuki żeby nie doprowadził do tragedii jaka byłoby wypadnięcie z top4. Skąd kasa na poważnego trenera ? Ze zluzowania kontraktu np Lukaku
26.02.2023 o 20:56 przez XyzIM
XyzIM
Myśle, że pieniądze się znajdą. Tylko większym problemem jest to kto by tu chciał przyjść, bo jeśli zamieniać Szymka to na jakiegoś topowego trenera. Inaczej to nie będzie miało sensu
26.02.2023 o 16:43 przez SETE
+5
SETE
Inzaghi nic do Ciebie nie mam ale trenerem jesteś przeciętnym. Niestety tak trzeba opisać trenera , który ma jedna taktykę, żadnego planu awaryjnego. Inter jest przeczytany przez każdego. W Lidze Mistrzów wyszło fajnie i to tuszuje cały obraz tego zespołu. Miales w tamtym seoznie niepowtarzalna szanse zdobyć scudetto , zespół jechał przez większość sezonu na mistrzowskim mentalu ale koncertowo się obsrales. W lidze kolejny sezon z Tobą za sterami to będzie jazda bez trzymanki a tego nie chcemy. Mam nadzieje ze w czerwcu rozpoczniesz roczny urlop od trenerki
26.02.2023 o 17:10 przez pluto11
+1
pluto11
Tamten sezon to była jego jedyną okazją do zdobycia mistrza która sam sobie zaprzepaścił, bo to jest poprostu taki trener bez metalu bez planu awaryjnego choć by się waliło i paliło dalej grajmy to samo i nic nie zmieniamy, Lazio to był jego max pierwszy sezon chłopaki jechali na mentalu Conte teraz wychodzi jego umiejętność motywowania drużyny, na te superpuchary czy mecze z najmocniejszymi chłopaki motywują się sami a na ligę i ogórki on powinien to robić ale jest za cienki
26.02.2023 o 16:36 przez martins2000
+3
martins2000
7 porażka w lidze, koniec jest bliski.

Shoutbox

martins2000 17.06.2025 18:15

Milan czeka na decyzję Parmy,nowa oferta za Giovanni Leoni to 15 mln młody obrońca to priorytet rossoneri

KibicInteru 17.06.2025 18:11

no telefon trzeba

broda4991 17.06.2025 18:02

Na dazn trzeba brać tel podać od was też chciało?

KibicInteru 17.06.2025 17:33

albo przynajmniej te 1080p

KibicInteru 17.06.2025 17:31

ja mam normalnie 4k na tv

Claudio 17.06.2025 17:23

na telefonie dobrze wyglada na monitorze srednio, a na tv bardzo slabo. Jak ktoś wie jak wyglada jakość transmisji na Sportklub to wlasnie to jest to samo

Xucatlan 17.06.2025 17:22

720p w 2025 roku? xD

Claudio 17.06.2025 17:15

natywne 720p to chyba nawet nie jest

Claudio 17.06.2025 17:14

przecież jakość jest fatalna

Atseif 17.06.2025 16:05

O dzięki za info

Orzeu 17.06.2025 15:38

i meczyki w super jakości

Orzeu 17.06.2025 15:38

e tam, 5 minut i masz konto założone

ragnar 17.06.2025 15:18

Może ktoś nie chce się logować

Orzeu 17.06.2025 15:14

a po co na strims jak na DAZN można za darmo oglądać?

ragnar 17.06.2025 15:01

Podobnie...na strimsy mecze śmigają

Rebelde 17.06.2025 14:28

Ja ogladam. Wstaje zawsze o 5, wiec duzej zmiany nie bedzie jak edzie to 3. Akurat kawka i meczyk przed pracą.

Tifosinho 17.06.2025 14:14

Tylko muszę te DAZN ogarnąć

Tifosinho 17.06.2025 14:13

Ja planuję bo akurat mam nocki 😁

Orzeu 17.06.2025 13:51

to kto dzisiaj Mikiego i spólkę ogląda o 3 w nocy?

ragnar 17.06.2025 13:42

ja nie bede zaskoczony jak nie wypali, już od gry w portugalii mialem go za mocno przecenionego....

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28227

Liczba newsów: 50983

Liczba komentarzy: 598963

Użytkownicy online: 7 (martin, cacy21, pluto11, pluto11, El Imprezatore, eKubaL, Gunnar) oraz 33 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się