
Przyjrzyjmy się ponownie podróży Interu do Japonii, rozegranym meczom towarzyskim oraz wydarzeniom, jakie towarzyszyły temu wyjazdowi.
Inter wylądował z powrotem we Włoszech 2 sierpnia 2023 roku kończąc swoją podróż do Japonii, na którą drużyna wyruszyła z Mediolanu 23 lipca. Była to trzecia wizyta klubu w Kraju Wschodzącego Słońca, podczas której Nerazzurri rozegrali dwa prestiżowe międzynarodowe mecze towarzyskie - Inter zremisował 1:1 z Al-nassr w Osace 27 lipca, a następnie wygrał 2:1 z Paris Saint-Germain w Tokio 1 sierpnia.
Podróż to Japonii to nie tylko piłka nożna. Podczas gdy drużyna ciężko trenowała przed nadchodzącym sezonem przygotowano szereg wydarzeń w kraju, aby aktywować lokalną bazę fanów i nie tylko. Seria prestiżowych wydarzeń została zorganizowana w celu wzmocnienia marki Interu i jego partnerów w Japonii, a także zaangażowania lokalnych fanów Inter Club i członków Akademii. Legendy Nerazzurrich - Marco Materazzi oraz Fabio Galante - również towarzyszyli drużynie podczas trasy.
Nerazzurri byli gospodarzami specjalnego wieczoru z NIKE w KAMO Store w Osace, w którym wzięło udział trzech zawodników Interu i jedna z legend Nike. Delegacja Interu wygłosiła prelekcję w prestiżowym Technos College w Fuchu, który specjalizuje się w wysoce edukacyjnych i zawodowych kursach dyplomowych. Sesje treningowe drużyny obejmowały specjalne chwile dla naszych Partnerów i niektórych członków Inter Club, którzy wzięli udział w ekskluzywnym Meet&Greet z piłkarzami.
Alessandro Bastoni, Federico Dimarco oraz Davide Frattesi odwiedzili Esports Studio w siedzibie KONAMI w Tokio, aby wziąć udział w wydarzeniu, które jeszcze bardziej wzmocniło partnerstwo z marką gier wideo spod skrzydeł KONAMI. Inter i Moncler pojawiły się również w butiku Moncler Shibuya w stolicy Japonii, aby zorganizować niesamowity wieczór, w którym uczestniczyło kierownictwo obu stron, goście biznesowi, influencerzy, legendy Nerazzurrich oraz sześciu zawodników pierwszego składu. Wydarzenie to uczciło więź między markami oraz wzmocniło relację B2B, było również okazją do wzmocnienia synergii między Interem i Moncler.
Wreszcie, Inter i prezes klubu Steven Zhang pożegnali się z Tokio i zmienili słynne skrzyżowanie Shibuya na czarno-niebieskie dzięki kampanii, która przeniosła zawartość i kolory klubu na duże ekrany.
Komentarze (1)