
Digitalbits nadal nie zapłaciło pierwszej transzy wynikającej z umowy podpisanej z Interem.
La Gazzetta przyjrzała się sytuacji. Jak się okazuje, Nerazzurri postanowili zrobić kolejny krok, który oddala Digitalbits od sponsorowania Interu: z koszulek Primavery i sekcji kobiecej znika logo sponsora. Jest to kolejny krok po poprzednich: najpierw Inter usunął z listy partnerów na stronie www Digitalbits, następnie logo sponsora zniknęło z bannerów reklamowych podczas meczu towarzyskiego w Cesenie.
Rozgrywki Serie A już za rogiem, trudno jest myśleć o tym, że Inter mógłby posunąć się jeszcze dalej i usunąć logo Digitalbits także z koszulek meczowych pierwszej drużyny. Dzisiaj jednakże nie można niczego wykluczać.
Digitalbits zostało miesiąc temu głównym sponsorem Interu z umową na 4 lata wartą 85 mln euro. O ile wcześniej, gdy firma była sponsorem rękawków, nie było problemów z płatnościami, to teraz te rozpoczęły się od momentu zostania sponsorem głównym. Nie jest jasnym jak wysoka pierwsza transza miała być, wiadomo tylko tyle, że nie dotarła. Inter miał także zaprezentować koszulki wyjazdowe przed sezonem, jednak ze względu na problemy ze sponsorem przełożono tą premierę na wrzesień. Wtedy też powinna być większa jasność co do obecnych problemów. Rozwiązania są dwa: albo Digitalbits naprawi chwilowe problemy, zapłaci Interowi i relacje zostaną naprawione, albo też Inter będzie zmuszony szukać nowego sponsora. Druga opcja jest mniej wiarygodna, aczkolwiek nie można niczego wykluczać.
Komentarze (11)