Plotki transferowe

Końcówki kontraktów, kto odejdzie z Interu? (27)

Autor:
Źródło: różne
2 miesiące temu
2102
27

Wielu zawodnikom Interu wraz z końcem sezonu wygaśnie kontrakt z klubem. Postanowiliśmy przyjrzeć się sytuacji każdego z nich, bazując na informacjach, które docierały do nas w ostatnich tygodniach m.in. od F. Biasina.

Kto dostanie nową umowę, a z kim pożegna się Inter? Przyjrzyjmy się temu:

 

Milan Skriniar, 27 lat

Inter rozmawia z otoczeniem Słowaka i obie strony pozytywnie odnoszą się do potencjalnego przedłużenia umowy. Wszystko zależy od tego, czy agenci gracza dogadają się finansowo z menedżerami klubu, jednak Inter ma nadzieję zamknąć transakcję przed Bożym Narodzeniem. W chwili obecnej na Słowaka czeka propozycja nowej umowy, na którą Słowak póki co nie odpowiedział. Nowy kontrakt miałby zagwarantować Milanowi zarobki rzędu 6 mln euro + bonusy. Powinien zostać. 

 

Stefan de Vrij, 30 lat

Przyszedł za darmo, odejdzie za darmo. Czy taka przyszłość czeka Holendra? Jedyną opcją na pozostanie Holendra jest zaakceptowanie przez niego umowy gwarantującej mu takie same, lub gorsze warunki płacowe, co trudno sobie wyobrazić, choć nie jest to niemożliwe. Niewykluczone, że nowy agent zawodnika znajdzie mu klub w wymarzonej Premier League. Inter zaoferuje zawodnikowi 2-letnią umowę. Prawdopodobnie Holender pożegna się z Interem.

 

Romelu Lukaku, 29 lat

Wielu kibiców twierdzi, że w tym temacie jest już wszystko ustalone i Belg zostanie w Interze na kolejny rok. Taka jest oczywiście wola Interu, ale wydaje się, że druga połowa sezonu będzie w tym przypadku decydująca. Jeśli Lukaku dojdzie do formy to powinien zostać w Interze. 

 

Samir Handanović, 38 lat

Samir pozostanie w Interze tylko w przypadku zaakceptowania roli zastępcy Onany. I tak prawdopodobnie się stanie.

 

Edin Dżeko, 36 lat

Świetna forma i chęć pozostania w Interze. Bośniak nie może liczyć na szaleństwa jeśli chodzi o warunki płacowe, powinien zostać w Interze. 

 

Raoul Bellanova, 22 lata

Bardzo możliwe, że Inter wykupi młodego zawodnika. Ten jednak musi zagrać dużo lepszą rundę wiosenną i przekonać Inzaghiego, by ten mocniej na niego postawił. 

 

Roberto Gagliardini, 28 lat

Gagliardini odejdzie z Interu. Jeśli w styczniu ktoś zaoferuje chociaż minimum pieniędzy, to Inter sprzeda Włocha. Jeśli nie, pomocnik odejdzie z Interu w czerwcu. 

 

Matteo Darmian, 32 lata

Użyteczny zawodnik w kadrze Interu. Nie będzie problemów z odnowieniem kontraktu, także dlatego, że w przypadku Darmiana Inter skorzysta jeszcze z dekretu wzrostu. Włoch ma otrzymać kontrakt z zarobkami rzędu 3 mln euro na rok.

 

Francesco Acerbi, 34 lata

Obrońca zachwycił wszystkich w Interze i pokazał niedowiarkom, że może jeszcze wiele dać drużynie. Decyzja co do jego przyszłości jednak dopiero zostanie podjęta. Jeśli zdrowie i forma piłkarska dopiszą, powinien zostać w Interze. 

 

Danilo D'Ambrosio, 34 lata

Bardzo ważny zawodnik w szatni Interu. Klub chciałby go pozostawić, jednak trzeba poczekać na to, co zadecyduje gracz: czy zostać rezerwowym w Interze, czy też pograć jeszcze regularniej w słabszym klubie. 

 

Dalbert, 29 lat

Odejście Brazylijczyka z Interu jest nieuniknione.

 

Cordaz, 38 lat

Odejdzie z Interu.

 

 

 

 

Zobacz też

mercato live

MERCATO LIVE - 27.01 (20:33): Inter negocjuje transfer piłkarza Udinese (39)

27.01
05:07
mercato live

Mercato Live - 28-29.01 (21:13): Skriniar chce odejść już do PSG, boi się Interistów (89)

28.01
09:55

Komentarze (27)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
30.11.2022 o 09:51 przez Piotrekfci
Piotrekfci
Znając życie to wszystkim przedłuża bo kasy nie będzie na nowych.... Jedyną szansę upatruje w zmianie właściciela, która wraca co rusz jak mantra. OUT - Dalbert, Gaga, Correa, Acerbi chociaz ten miło zaskakuje ale przegięcie aby płacić za 34 l chłopa. In - Thuram, może Mustafi ktoremu chyba też kończy się kontrakt choć wolalbym Sule ale ten pewnie pójdzie do Bayernu, Agoume na którego mocno bym postawił oraz Alcaraza który zdaje się mieć zadatki na konkretnego gracza, do tego ktoś na prawe skrzydło jako że Bellanova słabo przekonuje.
29.11.2022 o 21:39 przez Dyl87
+3
Dyl87
Jeżeli pozwolimy odejść takiemu zawodnikowi jak DE Vraj i zastąpimy go Acerbim jak kilka lat temu Lazio to będzie sabotaż
29.11.2022 o 21:36 przez Dyl87
+1
Dyl87
Może artykuł w podobny stylu o wypożyczonych graczach może hehe może może ktoś zasłużył na szanse w Interze. Casadei ? A nie jego sprzedaliśmy i wypali z pewnością Xd
29.11.2022 o 21:31 przez Dyl87
+1
Dyl87
Zostawić DE Vrija, Skriniar, Darmiana i Ambrożego reszta do zsypu plus Correa. Brać Thurama. Inzi i tak na to nie pozwoli w każdej robocie są Lizy dupy, przydupasy i pupile i w Interze są ehh
29.11.2022 o 14:10 przez Dybuk
+1
Dybuk
Zrobiłbym to tak. Inter potrzebuje oszczędności, więc podziękowałbym wszystkim poza Bellonova, SDV, Skriniar, a opcjonalnie Dzeko i Darmian. Uzupełniłbym kadrę wychowankami i postawił za cel LM + ogrywanie młodych. Lukaku zabił nam to okno i nie możemy powtórzyć tego błędu, trzeba szukać tańszych opcji.
29.11.2022 o 19:14 przez BartekBartek
+1
BartekBartek
Pełna zgoda. Co do Lukaku - jeśli Inter go wypożyczy na kolejny sezon to w sumie przewali całą zarobioną forse z jego sprzedaży do Chealsy, a podobno sprzedali go aby łatać dziure budżetową. Ja bym się starał pozbyć go już w styczniu.
30.11.2022 o 12:38 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Brać Thurama jeśli jest jest szansa zamiast Lukaku. Przedłużyć na rok Dzeko, włączyć do kadry Esposito za Corree.
29.11.2022 o 13:28 przez kontousuniete
-1
kontousuniete
Np. W tym, że nic nie pokaże, wiesz to z góry po 200 minutach. Bo trener decyduje i go nie przekonał :) mnie np. z Barcą przekonał. "Dla mnie osobiście Bellanova bez szału, poza szybkością niczego szczególnego nie pokazał i zapewne nie pokaże. "[/quote]
29.11.2022 o 13:03 przez Piotrekfci
+1
Piotrekfci
Z tego co gazeciarze pisali to sporej grupie nasi daliby 2 letni kontrakt.... Jak dla mnie choćby Darmian ok ale max na rok z obniżka zarobków. Obecny sezon praktycznie nie używany a jak już to wnosi niewielki wkład do gry. Dambrosio też bym zostawił bo to wojownik. Dzeko na rok ok ale ze znaczną obniżka zarobków, to samo tyczy się Dr vrija
29.11.2022 o 11:26 przez acmilanowek
-4
acmilanowek
Bellanovy bym nie zostawial.
Darmian kontrakt zbyt wysoki moim zdaniem 2.5 mln byloby odpowiednie.
Mozna tez jechac po Gagliardinim ale trzeba sie zastanowic kto za niego bo Inter groszem nie smierdzi a na mlodych stawiac tez nie bedzie
29.11.2022 o 10:46 przez Orzeu
+2
Orzeu
inter30 napisał:
Raoul Bellanova, 22 lata

"Bardzo możliwe, że Inter wykupi młodego zawodnika. Ten jednak musi zagrać dużo lepszą rundę wiosenną i przekonać Inzaghiego, by ten mocniej na niego postawił."

Kto pisze te bzdury? Gość dostał łącznie 200 minut z czego 90 z konieczności z Bayernem gdzie wiadomo że s obie nikt nie pograł,a średnio na mecz dostaje raptem kilka albo wcale, to niby jak ma przekonać Inzaghiego? A okazji gdzie wynik był całkowicie bezpieczny było sporo, więc to Inzaghi powinien się określić czego w ogóle bo może nie ma sensu gościa tu marnować


Jakie znowu bzdury? A co, zagrał świetną rundę i nie musi niczego udowadniać? No przecież to jest oczywiste, że musi zagrać lepszą rundę żeby zostać, bo kolejny raz jak 200 minut zagra to mogą go nie wykupić.

To jest też oczywiste, że jak już wejdzie do składu to musi dać coś ekstra żeby złapać więcej minut.
29.11.2022 o 11:26 przez kontousuniete
+1
kontousuniete
@Orzeu może chodzi o to, że nie da się zagrać lepszej rundy... nie grając. :)

I oceniajmy Raulla w kontekście. Kontekst to Dumfries który grając dużo, dużo, dużo więcej nie daje nic ekstra.

Co do oczywistości to oczywiste jest, że wchodzący młody zawodnik musi dostać coś więcej niż ogony, żeby pokazać umiejętności i żeby go ocenić.

W klubie na szczęście widzą jego potencjał i jestem pewny, że zostanie wykupiony.
29.11.2022 o 11:28 przez inter30
inter30
Czyli wchodząc na 5 minut i to przeważnie w sytuacji gdzie mecz rozstrzygnięty i drużyna wyczekuje końcowego gwizdka ma dawać coś ekstra, bardzo logiczne facepalm gwarantuje, że żaden zawodnik z obecnej kadry, który byłby tak traktowany nie dałby nic ekstra bo niby co? nazwijmy rzeczy po imieniu, Inzaghi go tu nie chce, nie ma zamiaru na niego stawiać, kasa wywalona w błoto bez sensu i tyle a nie dorabiajmy teorii że się nie sprawdza
29.11.2022 o 11:34 przez Orzeu
+1
Orzeu
inter30 napisał:
Czyli wchodząc na 5 minut i to przeważnie w sytuacji gdzie mecz rozstrzygnięty i drużyna wyczekuje końcowego gwizdka ma dawać coś ekstra, bardzo logiczne facepalm gwarantuje, że żaden zawodnik z obecnej kadry, który byłby tak traktowany nie dałby nic ekstra bo niby co? nazwijmy rzeczy po imieniu, Inzaghi go tu nie chce, nie ma zamiaru na niego stawiać, kasa wywalona w błoto bez sensu i tyle a nie dorabiajmy teorii że się nie sprawdza


napisałem, że jak już wejdzie to ma dać coś ekstra. Logiczne, że mówię tu o przyszłości facepalm


a szanse w tej nadchodzącej rundzie dostanie, bo chociażby spodziewać można się go w Pucharze Włoch.

Osobna sprawa, że trener widzi zawodników na co dzień i ma dużo materiału do analizy, więc skoro Bellanova nie dostaje wielu szans to znaczy, że nie zasłużył na nie.
29.11.2022 o 11:46 przez kontousuniete
kontousuniete
@Orzeu ostatnie zdanie najlepsze :)
"skoro Bellanova nie dostaje wielu szans to znaczy, że nie zasłużył na nie."

No tak, bo Inzaghi to trener nieomylny 😄

Nie będę rozwijał wątku, bo absolutnie każdy widzi ile błędów robi Inzaghi.
I nie widzę powodów, żeby to nie był kolejny.
29.11.2022 o 12:05 przez Orzeu
+2
Orzeu
Maciek91 napisał:
@Orzeu ostatnie zdanie najlepsze :)
"skoro Bellanova nie dostaje wielu szans to znaczy, że nie zasłużył na nie."

No tak, bo Inzaghi to trener nieomylny 😄

Nie będę rozwijał wątku, bo absolutnie każdy widzi ile błędów robi Inzaghi.
I nie widzę powodów, żeby to nie był kolejny.


nikt nie mówi, że nieomylny. Po prostu jego zdanie jest najważniejsze i to on decyduje. Jego musi przekonać.

Dla mnie osobiście Bellanova bez szału, poza szybkością niczego szczególnego nie pokazał i zapewne nie pokaże.
29.11.2022 o 12:55 przez kontousuniete
kontousuniete
@Orzeu piszesz oczywistości, że trener decyduje i trzeba go przekonać. Póki co słabo decyduje (ogólnie) o czym mówią realne wyznaczniki jak wyniki czy ilość straconych bramek itd. Nie będę rozwijał dalej tematu.

Trenerowi pali się pod tyłkiem od prawie początku sezonu. Popełnia masę błędów i sam jest tego winien.

Kolejnym błędem jest to, że nie potrafi zbudować i skorzystać dla dobra drużyny i wyników z zawodników pokroju: Asllani, Bellanova, Gosens.

I tu wracamy do naszego bohatera 😉 skoro zarząd prawdopodobnie wykupi gościa i dopłaci ok. 7 mln euro będąc na grubym minusie licząc każdą złotówkę. To może Ty i Inzaghi nie masz racji?
Przecież masz w kadrze Darmiana i Dumfriesa. Jak tego drugiego sprzedasz to możesz kogoś kupić.

Ja jednak bardziej ufam Marottcie i widzę ten sam potencjał w Bellanovie, a to że wydamy na niego kasę tylko to potwierdza.
29.11.2022 o 13:23 przez Orzeu
+1
Orzeu
Maciek91 napisał:
To może Ty nie masz racji?


w którym miejscu?
29.11.2022 o 13:30 przez kontousuniete
kontousuniete
Wiesz to z góry po 200 minutach. Bo trener decyduje i go nie przekonał :) mnie np. z Barcą przekonał.

I tu Twój cytat z przed chwili, gdzie twierdzę, że możesz nie mieć racji.
"Dla mnie osobiście Bellanova bez szału, poza szybkością niczego szczególnego nie pokazał i zapewne nie pokaże.
29.11.2022 o 13:41 przez Orzeu
+1
Orzeu
Maciek91 napisał:
@Orzeu piszesz oczywistości, że trener decyduje i trzeba go przekonać.


nom zgadzam się, że piszę oczywistą prawdę. Bellanova musi się wykazać.

Maciek91 napisał:
Kolejnym błędem jest to, że nie potrafi zbudować i skorzystać dla dobra drużyny i wyników z zawodników pokroju: Asllani, Bellanova, Gosens.


ciekawa teoria: Asllani, Bellanova i Gosens nie prezentują się wystarczająco dobrze i to nie jest ich wina, tylko trenera.


Maciek91 napisał:
Wiesz to z góry po 200 minutach. Bo trener decyduje i go nie przekonał :) mnie np. z Barcą przekonał.

I tu Twój cytat z przed chwili, gdzie twierdzę, że możesz nie mieć racji.
"Dla mnie osobiście Bellanova bez szału, poza szybkością niczego szczególnego nie pokazał i zapewne nie pokaże.


no nie wiem, tylko przypuszczam.
29.11.2022 o 19:09 przez AveCaesar
+3
AveCaesar
"Kolejnym błędem jest to, że nie potrafi zbudować i skorzystać dla dobra drużyny i wyników z zawodników pokroju: Asllani, Bellanova, Gosens."

a jaka niby drużyna/trener zbudowałaby wyniki na graczach pokroju Bellanovy, Asllaniego czy w obecnej formie Gosensa ?

Jak Bellanova z Barcą cię przekonał to ja nie wiem czym ci Denzel tak zawinił, że masz tak kiepskie zdanie o nim skoro tak nie wiele trzeba żeby wg ciebie grać u nas na wahadle.
29.11.2022 o 10:41 przez kontousuniete
+1
kontousuniete
Bardzo fajny artykuł :)

Nie zgadzam się tylko z wątkiem Bellanovy ale już o tym napisałem niżej.

No i co z tym Skriniarem? Coś się rozmowy niebezpiecznie przeciągają.

Odnośnie De Vrija to moim zdaniem powinien odejść. Zjazd trwa zbyt długo.
29.11.2022 o 21:33 przez Dyl87
+1
Dyl87
To samo było z Brozo ważne że do przodu
29.11.2022 o 10:28 przez inter30
+1
inter30
Jestem bardzo ciekawy kandydatur na nastepcę de Vrija, którzy oczywiście mogliby przyjść za darmo, zarabiać mniej od niego i gwarantować podobny poziom, gołodupce chyba mają faktycznie na myśli Acerbiego... Swoją drogą nie wiem w którym momencie on "zachwycił wszystkich" bo fakty są takie że odkąd przyszedł i Inzaghi zaczął rotować regularnie go wstawiając mamy jedną z najgorszych obron w lidze, jak to ma być zachwycające to nie mam pytań,
29.11.2022 o 10:22 przez inter30
+1
inter30
Raoul Bellanova, 22 lata

"Bardzo możliwe, że Inter wykupi młodego zawodnika. Ten jednak musi zagrać dużo lepszą rundę wiosenną i przekonać Inzaghiego, by ten mocniej na niego postawił."

Kto pisze te bzdury? Gość dostał łącznie 200 minut z czego 90 z konieczności z Bayernem gdzie wiadomo że s obie nikt nie pograł,a średnio na mecz dostaje raptem kilka albo wcale, to niby jak ma przekonać Inzaghiego? A okazji gdzie wynik był całkowicie bezpieczny było sporo, więc to Inzaghi powinien się określić czego w ogóle bo może nie ma sensu gościa tu marnować
29.11.2022 o 10:38 przez kontousuniete
+2
kontousuniete
@inter30 pełna zgoda.
Gość wszedł na Barcelonę w najtrudniejszym momencie i momentami bawił się na camp nou, odciążając naszą defensywę, pokazując jaja i że jest gotowy.

Pisanie, że musi zagrać lepszą rundę to ewidentne uprzedzenie do Bellanovy Pana redaktora :)

Duża lepszą rundę to musi zagrać jego rywal - Dumfries.
A Inzaghi już pokazał, że grają jego faworyci i nie umie zbudować zawodników z ławki jak: Asllani, Gosens, Bella.

Czy są gorsi? Czas pokaże.
29.11.2022 o 13:55 przez kibix
+1
kibix
No co Wy, przecież ten belanowa to cienki jak siki pająka jest. Nic dziwnego że Inzaghi nie stawia na niego

Shoutbox

HB 01.02.2023 10:57

Xucatlan niezla analiza

Luki165 01.02.2023 10:38

Hb no przecież Skriniar bedzie wchodził i cos gral. Przecież to pewne, ale jak pisalem moze juz nie byc pierwszym wyborem

Xucatlan 01.02.2023 10:24

On tylko odlicza dni do konferencji prasowej, na której oznajmi, że zawsze marzył o grze w PSG xD

Xucatlan 01.02.2023 10:23

Skriniar z Empoli pokazał jakim jest wzmocnieniem. On już nie ma żadnej motywacji żeby ciągnąć grę w tym klubie. Wystawianie go, to sabotaż.

Andrzej1985 01.02.2023 10:17

Jak dla mnie nie mam z Tym problemu jak nie będzie grał tutaj..Jak to Powiedział Morata romantyzm w piłce się skończył jak i w jedną i drugą stronę.Klub sadzając go na Trybunach lub na ławce zrobi dobrze (romantyzm się skończył)Skiniar też nie powinien być z Tego powodu zły wybrał jak chciał miał prawo romantyzm się skończył)🤣🤣🤣.

nicolas80 01.02.2023 10:14

Witam Nasir i dziękuję że czekasz na ten moment. Tucu będzie szczytował za koło 14 dni

HB 01.02.2023 10:02

to dopiero upokorzenie

HB 01.02.2023 10:02

Inter jest 13 pkt za Napoli a Wy chcecie oslabiac sklad jeszcze bardziej w imie jakiejs gimbusiarskiej histerii. chcecie, zeby de facto Skriniar dostawal kase za darmo zamiast pracowac na nia

HB 01.02.2023 10:01

Luki mordo opisz kto w takim razie bedzie wchodzic za Darmiana i Dumfriesa z ławki

Andrzej1985 01.02.2023 09:59

Dla dobra wszystkich Klubu, drużyny, kibiców i Słowaka będzie jak już nie zagra dla nas.Nie którzy liczą że on zagra w derbach przecież Tam wtedy czeksa na Niego Piekło 😃

Dzonyy 01.02.2023 09:55

Correa odpali w walentynki jako prezent Nicolasa

Dzonyy 01.02.2023 09:55

To beda magiczne 14 dni

Nasir 01.02.2023 09:54

zostalo 14 dni

Nasir 01.02.2023 09:54

witam nicolas moze opisz forme korei wczoraj

Dzonyy 01.02.2023 09:52

No i Inzi odkryje na nowo Bellanove xD

Dzonyy 01.02.2023 09:52

Podobno Fontannorosa ma grac

Dzonyy 01.02.2023 09:52

marotta dal sie ograc szejka.

Dzonyy 01.02.2023 09:51

Niestety musi sie kisic

Dzonyy 01.02.2023 09:51

Ogolnie to Skriniar pokazal na co go stac z empoli

Luki165 01.02.2023 09:40

I zapewne tak będzie, ale pierwszym wyborem juz nie

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto był najlepszym zawodnikiem Interu w meczu przeciwko Atalancie?

Polls answer

Wyniki Serie A

Piątek, 27 stycznia

  • FT

    Bologna

    2 - 0

    Spezia

  • FT

    Lecce

    1 - 2

    Salernitana

Sobota, 28 stycznia

  • FT

    Empoli

    2 - 2

    Torino

  • FT

    Cremonese

    1 - 2

    Inter

  • FT

    Atalanta

    2 - 0

    Sampdoria

Niedziela, 29 stycznia

  • FT

    AC Milan

    2 - 5

    Sassuolo

  • FT

    Juventus

    0 - 2

    Monza

  • FT

    Lazio

    1 - 1

    Fiorentina

  • FT

    Napoli

    2 - 1

    Roma

Poniedziałek, 30 stycznia

  • FT

    Udinese

    1 - 1

    Verona

Sobota, 04 lutego

  • 15:00

    Cremonese

    ? - ?

    Lecce

  • 18:00

    Roma

    ? - ?

    Empoli

  • 20:45

    Sassuolo

    ? - ?

    Atalanta

Niedziela, 05 lutego

  • 12:30

    Spezia

    ? - ?

    Napoli

  • 15:00

    Torino

    ? - ?

    Udinese

  • 18:00

    Fiorentina

    ? - ?

    Bologna

  • 20:45

    Inter

    ? - ?

    AC Milan

Poniedziałek, 06 lutego

  • 18:30

    Verona

    ? - ?

    Lazio

  • 20:45

    Monza

    ? - ?

    Sampdoria

Wtorek, 07 lutego

  • 20:45

    Salernitana

    ? - ?

    Juventus

Publicystyka

GDS - Taki jest Barella (2)

04.01
13:49

Teraz albo nigdy (3)

04.10
07:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    20

    53

  • 2

    Inter

    Inter

    20

    40

  • 3

    Lazio

    Lazio

    20

    38

  • 4

    Atalanta

    Atalanta

    20

    38

  • 5

    Milan

    Milan

    20

    38

  • 6

    Roma

    Roma

    20

    37

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Victor Osimhen

    14

  • 2

    Ademola Lookman

    12

  • 3

    Lautaro Martínez

    11

  • 4

    M'Bala Nzola

    9

  • 5

    Marko Arnautovic

    8

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 27644

Liczba newsów: 44458

Liczba komentarzy: 530459

Użytkownicy online: 10 (TONYSOSA, Luki165, Tom_Hardy, Paolo87, Krownzay, Orzeu, AveCaesar, AveCaesar, kaczor_1908 kaczor_1908) oraz 31 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się