
We wczorajszym meczu na koszulkach przedmeczowych zadebiutowała firma LeoVegas.news.
Leovegas.news to projekt marki LeoVegas, czyli wielkiego gracza na rynku kasyn online, który w zeszłym roku został kupiony przez MGM za 607 mln euro. Reklama firmy będzie przez 3 lata widoczna na koszulkach przedmeczowych Interu, który z tego tytułu zarobi 5 mln euro za rok obowiązywania kontraktu. LeoVegas.news zastąpiło na koszulkach logo Suning.com.
Współpraca z LeoVegas to ważny krok dla klubu, szczególnie po porażce związanej ze sponsorem głównym, czyli DigitalBits (nadal na koszulkach meczowych). Umowa ta jest potwierdzeniem rosnącej wartości marki Interu.
CorSport sugeruje, że LeoVegas pójdzie dalej i zostanie wkrótce sponsorem głównym klubu, zastępując DigitalBits. Wcześniej jednak rząd we Włoszech musi znieść blokadę reklamy hazardu.
Komentarze (4)