
Od nowego właściciela po nowego sponsora. Nadchodzący sezon będzie sezonem innowacji dla włoskiego mistrza, gotowego umieścić na koszulkach z dwiema gwiazdkami kolejną markę, która zastąpi Paramount+.
Przypomnijmy, że Paramount+ gościł na strojach Nerazzurrich łącznie przez trzynaście miesięcy w sezonie 2024/25. Jednak z tarczą na piersi, pojawi się najprawdopodobniej nowy sponsor - Betsson.sport.
La Gazzetta dello Sport powtarza to, przypominając, że umowa sięga kilku miesięcy wstecz, kiedy właścicielem klubu był jeszcze Steven Zhang. Ma być to trzyletni kontrakt, który przyniesie około trzydziestu milionów dolarów za sezon.
Z Suning na czele partnerstwo zostałoby oficjalnie ogłoszone w ciągu kilku najbliższych dni, jednak pod przywództwem Oaktree nastąpi ono nieco później. Teraz uwaga nowego właściciela Interu skupiona jest na wtorkowym zarządzie, po którym mogą zostać ogłoszone nowe kontrakty oraz różne przedłużenia umów.
- Pieniądze napływające od Betsson pozwolą na zrobienie ważnego kroku naprzód w przychodach Nerazzurrich w stosunku do poprzedniego głównego sponsora (z 11,5 do 30 milionów na sezon). Teraz trzeba znaleźć nową markę, która zastąpi eBay na rękawie. Być może Oaktree to zrobi - będą zapewne chcieli otworzyć się na nowe rozwiązania na rynku amerykańskim. – spekuluje La Gazetta.
Komentarze (1)