Plotki transferowe

MERCATO LIVE - 03.08 [21:35] Chelsea zaoferuje 24 mln euro za C. Casadei? // Inter nie dogadał się z Sanchezem (52)

Źródło: różne
prawie 3 lata temu
11365
52

Najnowsze plotki, wiadomości, wywiady z agentami oraz z piłkarzami związane z rynkiem transferowym Interu. To wszystko znajdziecie w dzisiejszym Mercato Live. Zapraszamy do śledzenia naszych aktualizacji!

 

21:45

Inter nie dogadał się z agentem Sancheza. 

Brakuje jeszcze kilku szczegółów do rozwiązania kontraktu. Piłkarz jest obecnie na spotkaniu ze swoich agentem. 

 

 

21:35

Sky - Tottenham włącza się do wyścigu o podpis Udogiego. 

 

16:45

F. Romano - Chelsea złoży wkrótce nową ofertę za Cesarego Casadei.

Jak informuje M. Barzaghi ze Sport Mediaset, Chelsea zaoferuje za młodego zawodnika 24 mln euro. 

 

16:45

Agent Sancheza spotkał się dzisiaj z działaczami Interu. Do osiągnięcia porozumienia pozostało jeszcze kilka szczegółów. 

 

 

14:50

Rai - Sassuolo czeka na sprzedaż Raspadoriego, by sprowadzić Pinamontiego.

Wczoraj Tulio Tinti, agent Raspadoriego, rozmawiał z Carnevalim (Sassuolo). Agent poinformował Sassuolo, że Napoli nie zaoferuje więcej, niż 25/30 mln euro. Sassuolo jest gotowe, by zgodzić się na 30 mln euro, lecz chce mniej rat w płatności za zawodnika: maksymalnie 3. Prośba ta jest spowodowana tym, że następca Raspadoriego to Pinamonti: Inter chce 20 mln euro (Sassuolo oferuje 18) w trzech transzach. 

 

 

14:00

Percassi o Pinamontim: Pinamonti w Atalancie? To dobry zawodnik, ale my mamy wielu napastników. 

 

12:22

Sassuolo jest gotowe na zakup Cesarego Casadei z prawem odkupu. 

 

11:10

Schira - Fiorentina spotka się z agentem Milenkovicia. 

W ciągu najbliższych 48 godzin spodziewane jest spotkanie agenta Milenkovicia (Ramadani) z Fiorentiną. Barone oferuje swojemu piłkarzowi kontrakt do 2025 i zarobki rzędu 3,5 mln euro. Jeśli Serb będzie chciał odejść, musi przynieść do klubu oficjalną ofertę w wysokości co najmniej 15 mln euro. 

 

10:10

CorSport - Inter zażądał 50 mln euro za Dumfriesa.

Holender to cel nr 1 dla Chelsea, jednak Inter nie chce go sprzedawać. W przypadku silnego podbicia oferty ze strony Chelsea, Inter skupi się na zawodnikach takich jak Dest czy Singo. 

 

 

09:15

Schira - Pisa zainteresowana Eddym Salcedo.

 

08:45

10 dni prawdy.

Podczas ostatniego spotkania w Appiano Gentile między kierownictwem a Simone Inzaghim doszło do rozmów o mercato. Ausilio miał zapewnić trenera, że jeśli propozycja nie do odrzucenia za któregokolwiek z zawodników nie pojawi się w czasie maksymalnie 10 dni to każdy z zawodników zostanie usunięty z listy transferowej, a rozmowy o poświęceniu kogokolwiek przełożone na następny rok. 

 

07:00

Corriere dello Sport Nottingham Forest złożyło ofertę za Andrea Pinamontiego. Angielski klub nie jest jednak skłonny zapłacić 16,5 miliona funtów, których oczekują Nerazzurri.

 

06:50

Dziennikarze CalcioMercatoWeb sugerują, że w najbliższym czasie dojdzie do pojedynku pomiędzy Liverpoolem Chelsea w walce o podpis Nicolo Barelli. Triumfator Euro 2020 jest kluczowym elementem drużyny Interu Mediolan. Żurnaliści sugerują, że rozmowy mogłyby się rozpocząć po wpłynięciu oferty opiewającej na 80 milionów funtów.

 

06:45

FCInter1908.it - Inter nadal może być otwarty na oferty za Milana Skriniara nawet po rozpoczęciu sezonu. Wszystko jednak wskazuje na to, że strategia zakłada pozostanie Słowaka i sprowadzenie niskobudżetowego rezerwowego.

 

06:42

Repubblica.it - oferta 25 milionów euro za kartę Denzela Dumfriesa została odrzucona. Kolejne spotkanie z The Blues zaplanowane jest na czwartek.

Zobacz też

inzaghi odchodzi

#Inzaghilive | Inzaghi odchodzi! Fabregas celem nr 1 (16:50) (74)

03.06
05:49
Mercato Live

Mercato live 03.06 (13:30): TeamTalk - Al-Hilal po Hakana i Dimarco (32)

03.06
00:26

Komentarze (52)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
03.08.2022 o 21:33 przez Ippon
+2
Ippon
Na myśl o Casadeiu przychodzi do głowy Nicolo. Każdy transfer Zaniolo rozpatruje pod kątem wzrostu wartości. Ale są też inne aspekty.
1. To sprzedaż Santona
2. Plus w księgach
3. Osłabienie Romy. Bo jakby nie patrzeć sezon później Roma była za nami. Podobna była transakcja w postaci Higuaina do Juve.
5. Najważniejsze, w tym czasie został zakupiony lautaro za 25 mln i się rozwinął. Wątpię żeby Nicolo wraz z Martinezem się rozwinął. Zaniolo wykorzystał plagę kontuzji.
Teraz pytanie brzmi kogo wolelibyscie Włocha czy Argentyńczyka?
6. Analogia do asslaniego. Patrząc na sparingi czy pół sezonu w dorosłej piłce ma niemniejszy talent ale w jakimś stopniu zweryfikowany. 6.Bellanova ( wychowanek Milanu) czy też Zaniolo( prawdopodobnie kibic Juve) są przeciwstawnymi przykładami, które "obnażają" rangę wychowanka.
7. Osobiście mi się podoba droga Realu. Wypożyczanie/ sprzedawanie młodych a na ich miejsce kupować młodych ale już sprawdzonych w dorosłej piłce jak np. barella
03.08.2022 o 20:39 przez Towarzysz
Towarzysz
Te 24 mln to na pewno jakaś mała kwota typu 10-15 mln i dodatki w postaci mało realnych bonusów. Ewentualnie, Inter żądał 20 mln z odkupem, a oni chcą dać 24, mln bez odkupu
03.08.2022 o 20:10 przez crislk
crislk
juz bym wolal zeby Bari awanowało ,pamietam z mlodych lat walki z interem
03.08.2022 o 20:05 przez Piotrekfci
+1
Piotrekfci
Ps poza tym kto powiedział, że chcemy za niego 20 baniek ? Szmatławce... Te hieny żyją sensacjami, dziwnym trafem przeważnie to Naszego klubu dotyczy. Czemu nie słyszymy, że ktoś chce Hernandeza czy Leao z Milanu lub np chiese z jud !? Czyżby tylko u nas byl wielki market z niby podpisem "za pół darmo" ? Szczęście że mamy Marotte bo wydaje się że za czasów Morasia taki Skriniar pewnie już dawno byłby u żabojadów.
03.08.2022 o 20:37 przez Towarzysz
+3
Towarzysz
Zostaw Morattiego, pakował chłop kasę w klub, ale nie robił tego w zrównoważony sposób i były tego skutki. Teraz taki Moratti by się przydał jako mniejszościowy udziałowiec, który od serca pompuje euro w klub.
03.08.2022 o 20:47 przez Piotrekfci
+3
Piotrekfci
Pakował kasę ale miał złych doradców. Na samą myśl o Brance nóż otwiera się w kieszeni !
03.08.2022 o 20:51 przez Paolo87
+1
Paolo87
Ręce precz od Morattiego, ten człowiek oprócz tego że był prezesem, był też kibicem tego klubu, kochał ten klub. Jak słusznie któryś z panów zauważył miał złych doradców ale on pieniędzy nie żałował jak chinole teraz.
03.08.2022 o 21:18 przez Piotrekfci
+1
Piotrekfci
Chinole jakby nie było wpompowali ponoc w ten klub najwięcej z wszystkich drużyn na przełomie 10 lat. Myślę że gdyby nie covid i sankcje rządu Chin na sport to teraz bylibyśmy w zupełnie innym położeniu bez tych chorych pomysłów z ciągła sprzedażą najlepszych.
03.08.2022 o 18:46 przez Piotrekfci
+4
Piotrekfci
Oby został we Włoszech z możliwością odkupu. Na samą myśl o Zaniolo bis robi się niedobrze !
03.08.2022 o 19:16 przez Paolo87
Paolo87
Jestem za
03.08.2022 o 18:21 przez Tifosinho
+1
Tifosinho
Chelsea: Dajemy 8 baniek za Casadei
Pan Marotta: Ni uja minimum 20 mln
Chelsea: Skoro tak to dajemy 24, bang
03.08.2022 o 17:35 przez ragnar
+2
ragnar
Casadei 8 mln
Casadei 24 mln, 3x więcej
omg nic a nic to się kupy nie trzyma
03.08.2022 o 17:17 przez Rebelde
+5
Rebelde
Inter chce 20mln za młodego, więc Chelsea zaproponuje 24mln. Już to widzę...
03.08.2022 o 17:06 przez ciechan
+3
ciechan
Przecież 24 mln za zawodnika, który nie zagrał minuty w seniorskiej piłce to głupota nawet jak na angielskie kluby. Zupełnie nie wierzę w te doniesienia, a jeżeli okazałyby się prawdą to nie zastanawiałbym się szczególnie.
03.08.2022 o 17:08 przez pluto11
+1
pluto11
A ja znajac nasze szczęście to oddamy im Casadei za 24 mln super kasa wpadnie a gościu się mega rozwinie i za dwa lata będzie warty 50 i będziemy pluc sobie w brodę
03.08.2022 o 17:10 przez Czaglar
Czaglar
Może i tyle by zaoferowali przy czym połowa kwoty to by były bonusy zależne jaka karierę w samej Chelsea zrobi.
03.08.2022 o 17:42 przez ciechan
ciechan
@pluto11 pewnie tak by było. Pinamonti musiał strzelić kilkanaście bramek w sezonie, żeby być wartym 20 mln (które de facto nikt nie chce zapłacić). Cena 24 mln więc jest wybitną okazją
03.08.2022 o 18:44 przez Domino
+1
Domino
Man Utd rok temu za juniora z Atalanty tez dal ponad 20 mln
Amad Diallo
03.08.2022 o 17:05 przez danielinter
+1
danielinter
Dla mnie gitara. Przed oknem pisalem ze lepiej sprzedac te cala zgraje mlodych niz jakiegos topowego pilkarza. Ponad 40 baniek za Pine i Casadeia powinno wystarczyc doliczajac zejście z pensji Vidala, Perisicia, Sancheza, Ranocchie. Oby tylko na obrone wykombinowano cos ambitniejszego niz wyganianego z Lazio 34 latka.
03.08.2022 o 16:52 przez Pjerun
+3
Pjerun
Przy transferze Bremera był warty 7,5 a nagle cena wywindowala do 24. Beka.
03.08.2022 o 17:01 przez danielinter
+1
danielinter
Bo przy 7,5 bylaby zawarta opcja odkupu, a Chelsea sie nie zgodzi na to chyba ze za jakies 100 mln poza zasiegiem klubu
03.08.2022 o 20:48 przez Paolo87
Paolo87
Bardzo słuszna uwaga, patrz podrożał 3 krotnie🤣
03.08.2022 o 16:19 przez tytusek25
+2
tytusek25
W sumie jesli trzon druzyny zostanie nienaruszony to zadowoli mnie nawet Acerbi na ławę z rocznym kontraktem.Ktoś być musi.Na coś więcej z naszą kasą nie liczę.Byle nikt z pierwszej 11 nie zniknął.
Reszta mi dynda i powiewa.
03.08.2022 o 15:55 przez kontousuniete
kontousuniete
Podobno Chelsea chce dać ok. 20 mln za Casadeiego... Okaże się, czy to prawda.
Wraz ze sprzedażą Pinamontiego i paru szrociarzy (do Gregorio, gravilon) bylibyśmy w dobrej sytuacji jak na to, że nikt kluczowy nie odszedł.

Ps. Chelsea chce dać prawie tyle za gościa, który nigdy nie grał z seniorami co my za napastnika (Correa), który miał zastąpić w 11 Lukaku (typ inny, ale miał wejść w jego miejsce do pierwszej 11).
To dużo mówi o naszym położeniu względem Anglii, albo o tym, jak dużym talentem jest Casadei :)
Przekonamy się :)
03.08.2022 o 16:11 przez Dzyl
+1
Dzyl
Jeśli z tymi 20mln to prawda to trochę śmieszne, ze nie chcemy mu dać pograć u nas, a tymczasem zamiast tego kupujemy młodych z innych klubów często za podobne kwoty. W ogóle nie doceniają naszej młodzieży. Casadei powinien w tym sezonie być włączony do składu bo na ławce tylko Asslani i Mkhitaryan więc bieda straszna (Gagliardiniego nie liczę bo on jest i tak statystą i nic nie wnosi, a potrzebujemy zmienników, którzy coś zdziałają po wejściu i juz lepiej stawiać na młodziaka z potencjałem niz na Gaglie, który juz nie rozwinie się a i pewnie za rok odejdzie po zakończeniu kontraktu).
03.08.2022 o 15:38 przez Jaszczu91
+1
Jaszczu91
Do czego to doszło żeby Inter musiał liczyć na prowincjonalne Sassuolo by ratować swoje finanse...
03.08.2022 o 15:00 przez Dybuk
+1
Dybuk
Ile ja bym dał by wymienić Pine i Casadeiego (obaj z prawami odkupu) za Raspadoriego. Ehhh.
03.08.2022 o 13:06 przez speaker
+1
speaker
W tej chwili nie widzę zawodnika ,który mógłby zastąpić Dumfriesa 1 do 1 bądź jeszcze lepiej. Holender ma to coś i nawet 50 mln to nie są jakieś kokosy za tego pilkarza.
03.08.2022 o 13:07 przez speaker
speaker
Mam nadzieję ,że Bellanova będzie fajnym wzmocnieniem ,ale przyznam że jeszcze go nie znam.
03.08.2022 o 13:28 przez AveCaesar
+6
AveCaesar
https://www.youtube.com/watch?v=_IjH-Auw95k&ab_channel=SingoHighlights

ale to dopiero po sezonie bo ma opcje przedłużenia o rok kontraktu.
03.08.2022 o 12:34 przez kontousuniete
+5
kontousuniete
SINGO kończy 22 lata, ograny we Włoszech i docelowy większy potencjał ofensywny od Dumfriesa. Jestem za!
03.08.2022 o 19:20 przez Paolo87
+1
Paolo87
Jeżeli Dumfries miałby odejść to Singo może być dobrym następca z potencjałem tyle że musiał by jeszcze nabrać ogrania, rozwinąć się i byłby może nawet lepszym zawodnikiem od holendra tyle że trzeba by było trochę poczekać...
03.08.2022 o 11:34 przez ciechan
+1
ciechan
Ktokolwiek wychodzi spod Jurica, jak Singo, jest solidnym zawodnikiem, jak np. Dimarco. Tylko nie wiem, czy my szukamy tylko solidności realizując transfery, czy kogoś na miarę walki o Scudetto, szczególnie jeśli mowa tu o tak ważnej pozycji jak wahadło. Liczę mocno na pozostanie podstawowej jedenastki i zmiennika na środek obrony - Milenkovic to idealna opcja jako zawodnik nr 4 - może grać jako PŚO i ŚO, więc dawałby komfort w rotacji zarówno Skriniara jak i De Vrija. Acerbi również nie jest tragiczną opcją, bo można Dimarco przesunąć na stałe na wahadło, ale to nie jest żaden plan ściągać tak starego zawodnika. Kogoś w przeciągu roku będziemy musieli spieniężyć, dlatego musimy szukać tanich opcji w wieku 20-28. Jak nie będzie stać nas w tym oknie na Serba, to trzeba się przygotować na wynalazki typu Tanganga, czy Denayer. Na pewno, żeby to mercato nabrało sensu musimy zacząć sprzedawać.
03.08.2022 o 12:59 przez kontousuniete
+1
kontousuniete
Pisząc solidność, byłem pewien, że piszesz o Dumfriesie :) gość zrobił liczby bo w tak ofensywnie grając Interze nawet Darmian rzadko grając je robił (w odpowiedniej skali, minuty rozegrane).
Jego braki dryblingu, ostatniego podania i czasem wykończenia przykrył genialnie grający Perisic.
Dumfries jest top 3 najgorszych zawodników pierwszej 11 i jeśli ktoś da 40mln, przy naszych problemach finansowych powinien odejść. Jest do zastąpienia.
Zmiennik na Śo mniej ważny.
03.08.2022 o 13:36 przez ciechan
+1
ciechan
@maciek91 Zgadzam się w stu procentach. Jednak Dumfries wygenerował dobre liczby i był mocny w obronie. Ogólnie jestem przeciwny kupowaniu/sprzedawaniu ważnych zawodników po okresie przygotowawczym, dlatego to uważam za koronny argument jego pozostania. Holender jest tylko solidny. Gdybyśmy mówili o jakiś fajnych alternatywach to może byłbym trochę bardziej optymistyczny do jego sprzedaży, jednak mówimy o gościach jeszcze o półkę niżej niż on.
03.08.2022 o 13:43 przez ciechan
ciechan
I jeszcze wracając do Singo to chętnie poobserwowałbym go jeszcze rok. Potencjał jest gigantyczny, a przy Juricu jeżeli będzie grał regularnie to może się być fajną alternatywą. To samo Udogie z Udinese
03.08.2022 o 14:36 przez kontousuniete
kontousuniete
1. 100% zgoda, wyciąganie zawodnika po okresie prxygowowczym to zawsze osłabienie.
Tylko czy za rok będzie dobry moment na sprzedaże? Prawdopodobnie będziemy pod ścianą...
Najlepszą opcją chyba będzie, jak pół roku Bellanova pograłby przy Dumfriesie, sprawdziliśmy go i wtedy po mundialu decyzja co z Holendrem. Dla mnie to absolutny nr 1 do zarobienia potrzebnej kasy. Tylko pytanie czy po mundialu będą oferty? :) Tego nie wie nikt.
2. Odnośnie Singo to znasz aktualną sytuację na rynku - za rok może być za późno bo po dobrym sezonie jakiś Totenham czy ktoś tego typu chętnie nas przelicytuje i weźmie sobie jeszcze rozwojowego i ogranego dzika, nawet do rywalizacji :)
O to tu chodzi, że musimy jako biedaki aktualnie, kupować jeszcze przed wybuchem pełnej formy jak Asllani czy Bella. Inaczej może się skończyć jak z Bremerem... A tu nawet na poważnie w grze nie było klubów angielskich o niego. Taki Singo się wydaje skrojony do PL.
03.08.2022 o 14:59 przez inter30
inter30
Nie zgadzam się co do Dumfriesa że ma mniejszy potencjał od Singo, według mnie może być jeszcze o wiele lepszy, no i już się rozegrał w klubie, gwarantuje dobry poziom który przy stracie Perisica na lewej jest niezwykle potrzebny, nie możemy sobie pozwolić na same niewiadome na obu wahadlach
03.08.2022 o 15:11 przez kontousuniete
kontousuniete
@inter30 odnośnie wymiany zbyt wielu zawodników na wahadlach to pełna zgoda.
Ciekawi mnie po czym wnioskujesz, że Dumfries będzie dużo lepszy? Nie drybluje, różnie z ostatnim podaniem i wykończeniem... Ma 26 lat. Bardzo rzadko jednak zawodnicy w takim wieku przeskakują na poziom wyżej, tym bardziej, że on patrząc na naszą pierwszą 11 jest średniakiem. Albo nawet jak pisałem top 3 najgorszych. Do lautaro, Lukaku, Barelli, brozo, skriniara, bastoniego nie ma podjazdu. Do Calhy z liczbami z zeszłego sezonu też. De Vrij l gosens do dyskusji bo to zależy od ich zdrowia.
03.08.2022 o 15:31 przez ciechan
ciechan
Dumfriesa nie opłaca się sprzedawać przed mundialem. Jest bardzo ważną postacią reprezentacji i być może, jeżeli będzie w gazie (rok temu swój prime właśnie w takim okresie co mundial przechodził) to jego cena poleci do góry. Torino jest w rozsypce kadrowej, kto wie, czy nie spadnie. Przy takiej mizerii kadrowej jaką ma Granata może okazać się, że Singo ciężko będzie się pokazać. Bez spójności wahadłowy ma bardzo ciężko zaistnieć. To wszystko jednak wróżenie z fusów
03.08.2022 o 15:42 przez kontousuniete
kontousuniete
Ok, tylko często zakładamy optymistyczny scenariusz :) ale pesymistyczny, że np.
A) Dumfries złapie kontuzje,
B) Holandia szybko odpadnie,
C) Dumfries nic specjalnego nie pokaże.

Jak jedno z powyższych się spełni, co wtedy? Kogo sprzedamy już w zimę będąc powoli pod ścianą :) Przeciez to jest równie równie realne.
Chelsea i manu utd nie będą raczej czekać do zimy, może jakaś opcja się pokaże, ale jest duże ryzyko, że nikt w zimę nie wyłoży takiej kasy.
03.08.2022 o 17:02 przez ciechan
ciechan
Myślę, że jest więcej składowych na korzyść zwiększenia wartości Dumfriesa w przeciągu tego roku. Nie mniej nie mnie rachować prawdopodobieństwo, co się wydarzy. Tak naprawdę każdy ma solidne argumenty, ale to tylko punkt widzenia. Nic co da się przewidzieć.
03.08.2022 o 11:11 przez maverik
+4
maverik
Mam nadzieję, że Dumfries zostanie. Szkoda, że coraz mniej słychać o transferach do klubu. Środek obrony i lewe wahadło wymaga wzmocnienia.
03.08.2022 o 10:59 przez Kacpi26tv
Kacpi26tv
Dest XD to osobiście już wolałabym tego Singo?
03.08.2022 o 10:56 przez tylkointer3
+2
tylkointer3
Niepoważne jest na niecałe dwa tygodnie przed staretem rozmawiać o stracie zawodników z podstawowego składu, a co więcej u nas nawet przez kolejne 10 dni może ktoś odejsc...
03.08.2022 o 14:24 przez inter30
inter30
Bo ogólnie właściciele są niepoważni
03.08.2022 o 10:51 przez Omen
Omen
Haha ja mówiłem, że zaraz będzie ktoś chciał Barelle. Czekamy teraz na Lautaro 😊 Może sprzedać wszystkich i cofnąć się do 2013 roku a co tam.
03.08.2022 o 10:54 przez willy
-3
willy
No jesteś przygłup też pisali o tym w prasie
03.08.2022 o 08:46 przez Orzeu
+3
Orzeu
nie no tego o Barelli to nie ma co nawet komentować.
03.08.2022 o 08:26 przez Dyl87
+4
Dyl87
Czasem mam wrażenie że te wszystkie Newsy są po to żeby klikać cały czas to samo tylko w innej formie…
03.08.2022 o 08:17 przez Paolo87
+1
Paolo87
To nic pewnego, to tylko dywagacje mediów ale coś jest w tym że jesteśmy traktowani jak tani supermarket z ciągłymi promocjami na piłkarzy. Za jakiegoś cięcia z Leicester który jeszcze nic nie pokazał chcą płacić 95 mln a za tak utytułowanego klasowego, wciąż młodego zawodnika wywoławcza 80 mln gdzie finalnie było by jeszcze mniej bo to cena "do negocjacji". To jakieś jaja. Mamy jednak właścicieli golodupcow i tak się kończy.
03.08.2022 o 08:16 przez pluto11
+1
pluto11
A co nam oddajcie Barelle i Skriniara po rozpoczęciu sezonu albo najlepiej w ostatni dzień okienka za 60 mln razem a co nam

Shoutbox

Xucatlan 15.06.2025 15:40

Po cholerę nam dwóch trenerów bramkarzy? Sprawdziłem losowo kilka czołowych ekip z różnych lig i zawsze trener bramkarzy jest jeden.

Orzeu 15.06.2025 15:01

będzie murarka, mało fajerwerków ale i wyniki

Orzeu 15.06.2025 15:01

zbierają dziadów potrafiących grać w piłkę

Paolo92 15.06.2025 15:00

👀 Milan stara się pozyskać Granita Xhakę z Bayeru Leverkusen. Strony prowadzą negocjacje, sam zawodnik jest otwarty na przenosiny do Mediolanu. Jednocześnie Rossonerim zaoferowano usługi Ciro Immobile, który ma opuścić latem Besiktas. 📰 La Gazzetta dello Sport

coco 15.06.2025 14:55

⚫️🔵✅️ Tutto fatto! Stefano Vecchi sarà l'allenatore dell'Inter U23. Contratto fino al 2027. - Nico Schira

andyvdm 15.06.2025 14:29

Nie pozbędziemy się go z 1 składu póki się kontrakt nie skończy

Orzeu 15.06.2025 14:18

Chivu: „Mkhitaryan ma 36 lat? Zadajesz złe pytanie. W piłce nożnej wiek nie ma znaczenia, liczy się jakość.

ragnar 15.06.2025 12:55

Jak było teraz

ragnar 15.06.2025 12:55

Wiadomo, że przydałby się jeden napastnik podobny poziomem do Thula. Lepsza jedna porządną trójka niż dwóch czy trzech g.wnianych

Vancore 15.06.2025 12:50

dopiero co mielismy 3 szmaciarzy i doszlismy do finalu LM a lige przewalilismy w przedostatniej kolejce po golu z karnego w 95 minucie xD

Vancore 15.06.2025 12:49

no jak nie

karaszan 15.06.2025 12:46

Też jest taka opcja Ragnar. Po prostu przy tylko dwóch atakujących w składzie, nie wolno nie mieć rezerwy, która gwarantuje poziom z biegu

ragnar 15.06.2025 12:44

3421 z jedna 9 a za nim np Zalewski i Frattesi też jakas opcja

karaszan 15.06.2025 12:42

Przy 433, to są jeszcze skrzydłowi

karaszan 15.06.2025 12:42

Grając na 352, gdzie jest tylko dwóch atakujących, to musi być 3 napastnik na poziomie 80% podstawy, bo inaczej to jak się zatrą armaty to nie będzie komu strzelać, po prostu

karaszan 15.06.2025 12:42

Xucatlan, dobrze powiedziane :)

Jacenty 15.06.2025 12:19

Galeone, mentor Allegriego: Max Allegri’s mentor, Giovanni Galeone, reveals the new Milan coach ‘had an agreement with Napoli and then waited to the last minute for a call from Inter.’

Xucatlan 15.06.2025 12:01

Nawet jak Lautaro czy Thuram będą w fazie 'zacięcia', to i tak będą grać, bo Hojlund czy Bonny, którzy jeszcze nigdy nie przekroczyli bariery 10 goli w sezonie nie są gwarancją, że te gole zaczną być przez napastników strzelane. Większa szansa, że akurat Lautaro czy Thuram wreszcie się przełamią.

Nerazzurro90 15.06.2025 11:47

Ja proponuję 8 napastników. Wtedy na pewno nie będzie zacięć.

pluto11 15.06.2025 10:56

Nawet jak przyjdzie Bonny i Hoijlund to pamiętajcie że Lautaro czy Thuram mają okresy zacięcia jeżeli dojdzie to tego że któryś z nowych nie będzie dojeżdżał to co w takiej sytuacji 5 potrzebny

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28227

Liczba newsów: 50973

Liczba komentarzy: 598882

Użytkownicy online: 1 (martins2000) oraz 51 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się