Plotki transferowe

Mercato Live - 16.07 (22:14): Zaskakująca wiadomość - Cuadrado w Interze! (216)

Aby kontynuować zaloguj lub zarejestruj się.
Autor:
Źródło: różne
prawie 2 lata temu
23225
216

Spekulacje, informacje oraz wywiady dotyczące rynku transferowego Interu. Mercato Live - zapraszamy!

 

22:14

Jest here we go od Fabrizio Romano - w ciągu najbliższych dni Cuadrado przejdzie testy medyczne i podpisze kontrakt do 30 czerwca 2024 roku

 

22:08

G. Di Marzio - Juan Cuadrado zawodnikiem Interu

Kolumbijczyk podpisze z mediolańskim klubem roczny kontrakt.

 

20:45

Sky - FC Porto wyceniło Mehdiego Taremiego na 25 mln euro

 

15:20

Sky - Balogun celem nr 1.

Wkrótce rozmowy, profil ten był już dyskutowany z Inzaghim. Balogun jest postrzegany jako przyszłość i teraźniejszość, to zawodnik o profilu, jakiego brakuje w Interze. Celem nr 2 jest Morata, trzecią opcją jest Taremi. 

 

14:10

Dazn - Correa nie na sprzedaż.

Na chwilę obecną Inter nie zamierza wysłuchiwać ofert za Joaquina Correi. 

 

13:30

La Gazzetta - Plan Allegrego "Osłabię Inter".

Belg nie jest już i nie będzie zawodnikiem Interu. Dziennikarze La Gazzetty sugerują, że to plan Massimiliano Allegrego, któremu zamarzyła się operacja podobnego typu co z Higuainem w 2016 roku. Osłabić rywala i wzmocnić swoją drużynę, podobnie jak to było z Napoli. 

Pierwsza część planu stała się prawdą: Big Rom nie zagra w Interze. Wszystko to dzięki agentom Lukaku i Cristiano Giuntolemu, który miał w sekrecie spotkać się z Chelsea w zeszłym tygodniu. Teraz czas na sprowadzenie Belga do Juve. 

 

11:45

Romano - Inter na początku nowego tygodnia rozpocznie rozmowy w sprawie Baloguna.

 

10:55

Curva Nord zaprzecza doniesieniom ws. Lukaku.

Nie było żadnej rozmowy pomiędzy piłkarzem, a przedstawicielami Curva Nord. Doniesienia La Gazzetty są nieprawdziwe. 

 

10:45

Pedullà - Rozważane są różne możliwości dla ataku Interu: Hojlund (55-60 mln) i Balogun (45-50 mln) przewodzą grupie faworytów. Morata traktowany jest jako opcja rezerwowa.

 

10:40

Podobnie jak informowaliśmy wczoraj - Fabrizio Romano potwierdza, że Romelu Lukaku nie poleci z Chelsea na tournee po USA. Priorytetem jest otrzymanie za niego kwoty 40 milionów euro.

09:55

La Gazzetta - zawodnicy Interu zszokowani zachowaniem Lukaku.

Kilku byłych kolegów z drużyny domagało się od niego wyjaśnień. Piłkarze byli świadomi niezadowolenia Belga z faktu, że w finale zagrał Dżeko, ale nikt nie sądził, że mogło to doprowadzić do postawy, która doprowadziła do rozstania z Interem. 

 

09:50

Agencja Roc Nation zerwała umowę z Romelu Lukaku.

Roc Nation pracowało nad sprowadzeniem Belga do Interu, podczas gdy zawodnik za plecami agencji działał na dwóch frontach. 

 

09:44

TS - Balogun wyceniony na 40 mln euro. 

Inter rozpoczął starania o ściągnięcie napastnika Arsenalu Folarina Baloguna. Jak się okazuje jego cena jest podobna do tego, ile kosztować miał Lukaku - 40 mln euro. Różnica jest taka, że sam zawodnik zarabiałby tylko 3.5 mln euro i Inter dodatkowo skorzystałby w tym przypadku z dekretu wzrostu (mniejsze koszta). Arsenal byłby skłonny wypożyczyć piłkarza z obligacją do wykupu. 

Pozostałe opcje to Alvaro Morata (jego zwolennikiem jest Beppe Marotta) i M'Bala Nzola. Poza tym opcjami na rynku są Gianluca Scamacca, który jednak obiecał się Romie oraz Mehdi Taremi, który nie do końca przekonuje jednak działaczy Interu. 

 

09:41

La Gazzetta - Lukaku rozmawiał z przedstawicielami Curva Nord.

W piątek, już po rozmowach z Piero Ausilio, Romelu rozmawiał także z jednym z liderów Curva Nord. Zawodnik przysięgał przedstawicielowi CN, że nawet jeśli nie będzie zawodnikiem Interu, to nigdy nie pójdzie do Juventusu. 

 

01:01

N. Schira - Alvaro Morata chciałby wrócić do Włoch. AS Roma rozpoczęła rozmowy z jego agentem i zaoferowała kontrakt do 2027 roku (4,5 mln euro rocznie). Mourinho zadzwonił już do napastnika, aby przekonać go do dołączenia do Romy. Spodziewane jest spotkanie z Atletico Madryt w najbliższych dniach. Piłkarzem interesuje się także Inter Mediolan.

 

01:00

SportItalia - Inter Mediolan jest zaintersowany Ryanem Gravenberchem, który mógłby odejść na wypożyczenie.

 

00:59

N. Schira - Transfer Gaetano Oristanio z Interu do Cagliari na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu za 4 mln € jest na końcowym etapie. Inter będzie miał klauzulę odkupu.

 

00:50

N. Schira - Kierownictwo Interu jest nadal poirytowane po zmianie decyzji Romelu Lukaku. Gdyby jednak Belg znów zmienił zdanie i otworzył się na negocjacje, to Nerazzurri zamknęliby mu drzwi przed nosem.

 

00:45

N. Schira - Duvan Zapata został zaoferowany Interowi przez pośrednika.

 

00:40

Pasquale Guarro o zawodnikach łączonych z Interem:

Nzola - tylko w przypadku odejścia Correi jako napastnik numer 4.

Holm - obecnie mowa tylko o wypożyczeniu, Pio Esposito odejdzie do Spezii na wypożyczenie

Balogun - jest uważany przez zarząd za najbardziej odpowiedni wybór, z kolei Inzaghi chciałby napastnika o profilu zbliżonym do Alvaro Moraty

Zobacz też

mercato live zielinski

Mercato Live #3 (14:45) La Gazzetta - Cała naprzód po Hojlunda // SM - Galatasaray oferuje 15 mln euro za Hakana (53)

14.06
09:44
mercato live de winter

Mercato Live #2 (14:20) Galatasaray oferuje 30 mln euro za Hakana! // Bonny coraz bliżej Interu (71)

12.06
09:00

Komentarze (216)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
16.07.2023 o 16:36 przez acmiIanowek
-8
acmiIanowek
Balogun za 40 mln w Interze ?? ? hhahaha chyba jenów . Ciekawe skąd weźmiemy za na niego kasę chyba że ze sprzedaży Barelli
16.07.2023 o 18:22 przez acmilanowek
-5
acmilanowek
ktos pisze glupie komentarze z mojego konta. ja nie napisalbym takiego durnego komentarza
16.07.2023 o 18:50 przez acmiIanowek
+4
acmiIanowek
patrząc na twój głupi nick to może jednak stać cię na głupie komentarze
16.07.2023 o 16:10 przez davi23
+1
davi23
aaa i nie kumam dlaczego my tego Retegui nie bierzemy… po co wydawać 30-40 mil jak ich nie mamy
16.07.2023 o 16:20 przez Paolo87
+1
Paolo87
Pytałem wielokrotnie czy ktoś kojarzy dlaczego go odpuściliśmy ale nikt nie potrafił powiedzieć.
16.07.2023 o 16:48 przez Dejwid
+1
Dejwid
Reteguia obserwowali nasi wysłannicy na meczach repry i widocznie nie spodobał im się. Do tego za Lukaku wypada ściągać kogoś podobnego formatu, a nie prospekt z dużo słabszej ligi.
16.07.2023 o 17:31 przez Paolo87
-1
Paolo87
Ok ale sytuacja z Balogunem jest analogiczna do tej z Rateguim, dodatkowo Włoch jest o połowę tańszy. Absolutnie nie twierdzę żeby kupować Rateguiego kosztem Baloguna ale nie powinniśmy go skreślać.
16.07.2023 o 17:53 przez danielinter
danielinter
Fakt że Retegui najbardziej chce w tym momencie beniaminek Genoa wiele o nim mowi
16.07.2023 o 18:31 przez acmilanowek
-1
acmilanowek
dwoch chyba nie kupimy? ktoregos trzeba skreslic
16.07.2023 o 19:11 przez Paolo87
Paolo87
@acmilanowek znowu nie zrozumiałeś😁 Za równo Balogun jak i Rategui to nie są zawodnicy formatu Lukaku, obaj to prospekci a co do tego że nie możemy kupić obu to dlaczego nie? Pozbywamy się Correi i kupujemy Rateguiego😉
16.07.2023 o 20:46 przez BartekBartek
BartekBartek
Retegui ma chyba skomplikowaną sytuację z kartą zawodnika. Należy do dwóch klubów po trochu z tego co pamiętam. Może dlatego?
16.07.2023 o 21:18 przez Paolo87
Paolo87
Jest bodajże własnością 2 klubów ale to nie powinna być przeszkoda. Jeszcze jakiś czas temu były zachwyty nad nim, jak strzelił bramkę w reprezentacji to się posikali że go kupujemy a teraz się odpodobal? Bo Genoa go chce? Dziwna sprawa. Zamiast Correi byłby jak znalazł.
16.07.2023 o 16:09 przez davi23
davi23
Jakby jednak Onana został to w takiej sytuacji okienko nawet i dobre. Brak kasy nas blokuje i tyle. Jeszcze kogoś z wolnego dobrać na rotacje i zaczynamy sezon. Źle nie będzie.
16.07.2023 o 15:49 przez Claudio
+2
Claudio
"Balogun jest postrzegany jako przyszłość i teraźniejszość, to zawodnik o profilu, jakiego brakuje w Interze."

Dokładnie to samo dziś pisałem. Mam tylko nadzieję, że Arsenal nagle w tym tygodniu nie wyskoczy z absurdalną wyceną i temat się szybciej zakończy, niż zaczął.
16.07.2023 o 15:22 przez Wisniapl
+2
Wisniapl
Corree pchać pierwszemu frajerowi, który o niego zapyta !! !
16.07.2023 o 14:50 przez Paolo87
Paolo87
@Cinek o to właśnie mi chodziło, merytoryczny sensowny komentarz. Ja nie jestem fanem De Gei, chodziło mi o to czy przypadkiem nie jest wart zatrudnienia z wolnego transferu zwłaszcza w naszej sytuacji, nie śledzę na bieżąco jego gry, kiedyś był bardzo ceniony, chodziło mi o info czy coś z niego jeszcze zostało.
16.07.2023 o 14:39 przez Piotrekfci
-1
Piotrekfci
Z pięknej sielanki robi się dramat na ataku. Zamiast Belga i konkretnego zamiennika za corree jesteśmy w czarnej D. Jakoś ten cały Baloyum mnie nie przekonuje. Do Lautaro trzeba silnego szybkiego gościa potrafiącego przyjąć piłkę pod kryciem a ten raczej kimś takim nie jest. Najchetniej to widziałbym tego Hojlunda ale jego wycena przez Atalante to przegięcie, jeszcze nic takiego nie pokazał aby być tyle wartym.
16.07.2023 o 14:18 przez Paolo87
+1
Paolo87
"Dazn - Correa nie na sprzedaż.

Na chwilę obecną Inter nie zamierza wysłuchiwać ofert za Joaquina Correi."- Że co? Ja rozumiem że mamy obecnie 3 napastników ale dlaczego zamykać się na możliwość sprzedaży (np. do Arabii) niewypału transferowego? No chyba że Onana zostaje to wtedy wyjaśnia sytuację-brak funduszy na zakup.
16.07.2023 o 14:33 przez Kujon
+2
Kujon
Jak wydasz komunikat, że Correa jest na sprzedaż to z automatu potencjalny kupiec może się grubo targować bo i tak chcesz go opchnąć
16.07.2023 o 14:45 przez Paolo87
Paolo87
Ok ale mówimy o komunikacie -"Nie na sprzedaż😉"To raczej nie zachęci potencjalnych kupców, może to ciekawa technika sprzedażowa ale nie w tym przypadku😉
16.07.2023 o 15:55 przez wrobel1908
wrobel1908
Ale czy to jest oficjalny komunikat klubu? NIE! Więc...
16.07.2023 o 16:00 przez Paolo87
Paolo87
Zwróć uwagę na jedną rzecz: jedne źródła są mniej wiarygodne a inne BARDZIEJ. Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka.
16.07.2023 o 13:58 przez Dybuk
Dybuk
Mimo wszystko...szedlbym po Scalviniego. Na biedę można grać jednym napastnikiem albo Mikim w ataku. A Scalviniego za rok może stąd zniknąć albo być poza zasięgiem finansowym.
16.07.2023 o 14:09 przez Paolo87
Paolo87
Jeżeli mamy kupić Demirala (Pavard poza zasięgiem) to Scalvini to jednak lepsza opcja. Moim zdaniem nie możemy jednak zrezygnować z pozyskania napastnika, nawet jeżeli zostanie Correa to mamy Lautaro-Thuram (śmiało mogą zacząć w takim zestawieniu sezon i zobaczymy co się wydarzy dalej) i Correa, 4 napastnik jest niezbędny.
16.07.2023 o 13:52 przez tytusek25
tytusek25
A brać tego Mousse Dembele.
Jest w ulubionej walucie Zhanga czyli za free.
Relatywnie mlody 26 czy 27 lat, grał teraz w Lyonie.
Ponad 1.80m czyli nie taki kurdupel , swietny egzekutor karnych ,czyli cos czego zawsze nam brakuje
Ten sezon mial gorszy , ale Thuram 2 lata temu miał podobny, z kolei Moussa mial wtedy sztos.
Nie musi to byc gosc na lata, statczy na rok, na przeczekanie.Jest za darmo czyli mozna na nim zarobić jak nie przesadzimy z jego pensją.
16.07.2023 o 13:41 przez Pawlito
Pawlito
Balogun za Lukaku i chyba wychodzimy na plus w tym miejscu
Rasiak za Corree i chyba wychodzimy na zero w tym miejscu :P (a pensja niższa )
16.07.2023 o 13:18 przez Kacpi26tv
+1
Kacpi26tv
Błagam żadnego Moraty. Marotta błagam nie kombinujcie z tym drewnem
16.07.2023 o 13:03 przez pasencjusz88
+3
pasencjusz88
Bierzmy tego Baloguna
16.07.2023 o 12:52 przez tytusek25
+1
tytusek25
Tylko jedna Curva ma racje bytu na GM. Sorry
16.07.2023 o 12:44 przez Mezzela
+2
Mezzela
Baloguna i Nzola za Correę i będzie super. Jak to prawda że Szymon woli Moratę, to niech on już lepiej dostanie zakaz jakichkolwiek decyzji w tej kwestii. Niech mówi tylko kogo mu brakuje. Jakby on decydował to by był szrot z Lazio i oldboje.
16.07.2023 o 13:19 przez maverik
+1
maverik
Napastnik o profilu zbliżonym do Moraty to nie znaczy od razu, że chcę Moratę. Mieliśmy Dżeko i Lukaku którzy potrafili grać tyłem do bramki i mieli znakomite warunki fizyczne, więc niedziwne, że Szymon chciałby kogoś takiego niż Baloguna, który jest praktycznie ich przeciwieństwem.
16.07.2023 o 12:25 przez Orrin
Orrin
Niech już idzie do jude.
16.07.2023 o 12:22 przez matteoo
+3
matteoo
Ale wieczne dymy z tym Lukaku, niech on już tutaj nie wraca naprawdę... Zagrał jeden sezon petardę, a resztę zjebał tylko w finałach... Lepiej zakończyć już tą historię ..
16.07.2023 o 12:02 przez Paolo87
-3
Paolo87
Bramkarz-Sommer, Trubin a może tak De Gea za darmo? 32 lata, gorszy od Sommera nie jest. Wiem że zarobki na pewno większe ale za free.
16.07.2023 o 12:42 przez Paolo87
-1
Paolo87
Jakie zastrzeżenia do De Gei?
16.07.2023 o 12:54 przez Paolo87
-1
Paolo87
Zamiast bezsensownych minusów może ktoś poda jakieś merytoryczne argumenty dlaczego nie? Nie lobbuje za nim, chciałem tylko zapytać co sądzicie.
16.07.2023 o 13:10 przez Kacpi26tv
Kacpi26tv
Ja ci dam plusa bo też jestem zwolennikiem de gei u nas. Jednak problemem jest pewnie spora pensja a on sam raczej nie będzie chętny zejść z pensji. Ogólnie dalej jest to fajna opcja na bramkę mimo tego że czasami zdarzają mu się babole to jednak niejednokrotnie ratował united
16.07.2023 o 14:29 przez Cinek
+2
Cinek
Rozmawiałem z kolegą kibicem United. Mówił, że miał dość De Gei, bo czasem 1 strzał w meczu na bramkę kończył się stratą gola. Czyli sytuacja podobno jaką my mieliśmy z Handanoviciem.
16.07.2023 o 14:47 przez acmilanowek
-1
acmilanowek
de gea to jest bramkarz , ktoremu zostala tylko dawna slawa. Gosc jest beznadziejny, bardzo duzo zarabial i nie jest juz profesjonalnym pilkarzem nawet.
Wolalbym aby Handa byl pierwszym bramkarzem w nowym sezonie niz de gea.
dlaczego?
de gea puszcza szmaty , ma na koncie porownywalna ilosc glupich bledow do maguire i o wiele wiecej niz jechany karius
od dawna jest usuniety z reprezentacji hiszpanii , bronia bramkarze z o wiele mniejszym doswiadczeniem i slawa i wystepujacy w 'slabszych' klubach
de gea upraia futbol juz tylko dla pieniedzy , zostal wiele lat w united dla pieniedzy chociaz kiedys (wiele lat temu) mial mozliwosci gry w klubach z perspektywami
Dla mnie jesli uwazasz de gee za dobra kandydature to sie osmieszasz brakiem podstawowej aktualnej wiedzy , nie bez powodu Ten Haag juz mial go dosyc, on chce cos zbudowac w United , zakonczyc ten burdel
16.07.2023 o 14:52 przez Paolo87
+1
Paolo87
@Cinek o to właśnie mi chodziło, merytoryczny sensowny komentarz. Ja nie jestem fanem De Gei, chodziło mi o to czy przypadkiem nie jest wart zatrudnienia z wolnego transferu zwłaszcza w naszej sytuacji, nie śledzę na bieżąco jego gry, kiedyś był bardzo ceniony, chodziło mi o info czy coś z niego jeszcze zostało.
16.07.2023 o 15:04 przez Paolo87
Paolo87
@acmilanowek czytaj proszę że zrozumieniem
16.07.2023 o 16:13 przez acmiIanowek
-1
acmiIanowek
sam czytaj
16.07.2023 o 11:51 przez Adi03
+1
Adi03
Ciekawe jaka będzie prawda o Lukaku.. fakt jest taki że w sumie jeśli tak postąpił to niech nie wraca. Wrócił do gry dzięki Interowi- dwa razy dostał szansę, w takim wypadku do trzech razy sztuka nie wchodzi w grę.
Lukaku trochę się nie popisał.. Ibra robił podobnie grał tam gdzie płacili ale przynajmniej mówił wprost że to jest sport i jego sposób na życie a nie krzyczał o miłości do klubu. Myślę że dyrektorki Interu sobie poradzą z tym wszystkim. Będziemy mieli zespół na poziomie.
16.07.2023 o 12:22 przez acmilanowek
-2
acmilanowek
na koniec zaczal juz krzyczec o milosci do milanu
16.07.2023 o 13:29 przez acmiIanowek
-2
acmiIanowek
Gdyby do nich przeszedł znów by cię piekło i miałbyś jeszcze większy kompleks Milanu :)
16.07.2023 o 14:47 przez Adi03
Adi03
Kolego kompleks Milanu ?? Ja nie pisze komuś takich rzeczy próbując podnieść swoje podupadłe ego ;) . Niech idzie do Milanu i gra życzę powodzenia ;) .. od 1996 roku życia jestem za Interem, byłem dzieckiem i wyrosłem w tej koszulce. Moje życie jest na tyle ciekawe, że nie żyje w internecie ;) wyjdź z domu, znajdź znajomych.. ;) Forza Inter Solo Inter ;)
16.07.2023 o 11:33 przez ciechan
ciechan
Hojlund to bezpieczniejsza opcja niż Bologun. Gra w 3-5-2 i zna ligę włoską. Zawodnik bardzo podobny do Lautaro Martineza. Takie trio jak LM, Thuram, Hojlund wygląda fantastycznie. Myślę że cenę Duńczyka można zbić młodzikami, co jest niemożliwe w przypadku Amerykanina. Za 2-3 lata taka inwestycja na pewno by się zwróciła. Dalej jednak uważam, że Tucu trzeba wymienić w takim wypadku na Target Man'a jak Morata, choć bardziej zbliżony do Romelu byłby Nzola. Myślę nawet, że w przypadku wymiany Tucu na Nzolę finansowo moglibyśmy wyjść na plus.
16.07.2023 o 11:37 przez Orzeu
+2
Orzeu
Hojlund to też droższa opcja niż Balogun
16.07.2023 o 12:25 przez acmilanowek
-2
acmilanowek
potencjalnie balogun bedzie tez wiecej zarabial niz Hojlund.
16.07.2023 o 11:29 przez cuba
+2
cuba
Jakbyś miał jaja Romek to byś jakoś się odniósł ,może sprostowanie a teraz zaszyłeś się gdzieś jak kret ,jeśli to prawda to cieszę się że nie będzie tak toksycznej osoby,mówisz coś innego a robisz coś innego,jeśli to prawda z szacunkiem czy kulturą nie miałeś nic wspólnego.
16.07.2023 o 11:33 przez Paolo87
+1
Paolo87
On wie po prostu że z tej sytuacji którą stworzył nie da się już wyjść z twarzą, może i lepiej że siedzi cicho.
16.07.2023 o 11:13 przez Bartez
+6
Bartez
Wygląda na to, że Lukaku to największy dzban w świecie futbolu. Takiej akcji to się po nim nie spodziewałem. Dawać Baloguna!
16.07.2023 o 11:34 przez Paolo87
Paolo87
Dzban-to chyba najłagodniejsze określenie jego osoby.
16.07.2023 o 11:05 przez AveCaesar
AveCaesar
Jak niżej ciekawe jakby wyglądał kontrakt Hojlunda. Jeśliby transfer + "utrzymanie" Duńczyka wyszłoby na to samo co Belga to bieżmy Rasmusa. Tylko, że w jego przypadku czytałem o dużo wyższej kwocie oczekiwanej przez Atalante. 20 lat, kontrakt jeszcze przez 4 lata, nie muszą go sprzedawać.
16.07.2023 o 11:06 przez Paolo87
+1
Paolo87
Cena zakupu moim zdaniem jest zaporowa jak dla nas, zawodnik ciekawy, z potencjałem ale nie za takie pieniądze.
16.07.2023 o 11:08 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Duńczyk będzie kozak.
16.07.2023 o 11:11 przez AveCaesar
AveCaesar
Mało jest świetnych typowych 9 obecnie i chyba ten trend się utrzyma więc powinno też być wzięcie na niego w przyszłości jeśli będziemy chcieli zarobić
16.07.2023 o 11:18 przez Paolo87
Paolo87
Może nie wystarczająco jasno się wyraziłem, jestem jak najbardziej za nim, to byłby świetny zakup ale obawiam się że po prostu nas nie będzie na niego stać jeżeli np. krzykną 60 mln.
16.07.2023 o 11:33 przez AveCaesar
+2
AveCaesar
Wszystko zależy od tego ile miałby zarabiać. W Atalancie ma 640 tyś brutto :D Lukaku pewnie wpadłby do nas z pensją 7/8 mln netto ;)
16.07.2023 o 11:38 przez Paolo87
+1
Paolo87
@AveCaesar ta słuszna uwaga, różnica w zarobkach ma też znaczenie. Pozostaje kwestia na jaki sposób rozliczenia zgodziła by się Atalanta (a może chcieli by Corree w rozliczeniu?🤣)
16.07.2023 o 11:50 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Pewnie to i tak bajka dziennikarzy :P
16.07.2023 o 11:57 przez Paolo87
Paolo87
Wierzę że nasi włodarze mają już gotowe alternatywy, oby tylko nie ulegali za bardzo Inzaghiemu bo on wymyślił Corree a teraz mu się Morata marzy.
16.07.2023 o 12:15 przez AveCaesar
AveCaesar
Zgadza się, na razie jestem spokojny bo znając Marotte żadne Nzole, Dia, Taremi czy inne Moraty nie są brane pod uwagę ale jeśli miałbym z nich już wybierać to jednak Alvaro :lol: Zobaczymy bo dużo opcji w prasie się nie przewija.
16.07.2023 o 11:00 przez speaker
+2
speaker
Dajemy teraz po 35 mln za Fratte i Bało , a za rok oni 2x tyle warci. Tak to prawdopodobnie by było.
16.07.2023 o 11:00 przez speaker
+1
speaker
Balo*
16.07.2023 o 11:05 przez Paolo87
+1
Paolo87
Taka opcja jest jak najbardziej realna👍 Ta drogą powinniśmy iść.
16.07.2023 o 10:59 przez speaker
+2
speaker
ee , Hojlind? Żadnych już więcej wynalazków bergamowskich
16.07.2023 o 12:28 przez acmilanowek
acmilanowek
:cenzor: a sie znasz
16.07.2023 o 10:52 przez acmilanowek
-2
acmilanowek
racja, Hojlund powinien byc numer 1 celem dla Interu.duzo kosztuje ale kontrakt chyba nizszy od Lukaku
16.07.2023 o 10:51 przez ragnar
+3
ragnar
Livakovic za 9 mln w fener, to była ciekawa opcja
Sommer ma wykup 6 mln
:)
16.07.2023 o 10:56 przez Paolo87
Paolo87
Masz absolutną rację, dlaczego nawet nie zainteresowaliśmy się Livakovicem a uparliśmy się na Sommera?
16.07.2023 o 10:46 przez wojtas22
wojtas22
DIA dajcie spokoj z nim w Villareal nie odpalił u nas moze byc to samo i 25 baniek w błoto,czemu o Dembele nie powalcza moze sezon miał słabszy ale ile mu dawali grac koncówki same a ma dopiero 26 lat i za darmo,dla mnie bardzo ciekawa opcja
16.07.2023 o 10:50 przez ragnar
+1
ragnar
Salerno chce 25
Ale to mogłoby się skończyć 10 i 2 młodych :)
Dia by mi pasował na nr 4
16.07.2023 o 11:36 przez ciechan
ciechan
Dembele za Tucu to nie jest najgorsza opcja.
16.07.2023 o 12:45 przez Paolo87
Paolo87
Na pewno wartość dodana oprócz tego że to nie ta pozycja. No i może to że bardzo chimeryczny i zarobki spore.
16.07.2023 o 10:39 przez interban
+1
interban
Nie wiem czemu wogóle w opcjach napastnika nie przewija się Dia z Salerno, który podobno ma klauzulę wykupu 25 baniek. Bardzo podobny profil zawodnika do Lukaku, też potrafi minąć przebiec na pełnym biegu kilkadziesiąt metrów i minąć obrońców, ale jest bardziej mniej klocowaty niż Judasz.
16.07.2023 o 10:40 przez interban
interban
*bardziej gibki, mniej klocowaty
16.07.2023 o 10:37 przez lord-gs
lord-gs
W mojej ocenie Morata to rozsądna opcja: doświadczony, grał w wielkich klubach, coś tam strzela i tylko z rocznym kontraktem.
16.07.2023 o 10:41 przez lord-gs
lord-gs
Balogun to jest zagadka - nie stać nas na to żeby sprawdzać za 30-40 mln czy to "one season wonder" czy jednak poważny zawodnik
16.07.2023 o 10:46 przez Kacpi26tv
+1
Kacpi26tv
To równie dobrze jak morata to doświadczony napastnik to ściągnijmy jeszcze milika albo kogoś z ekstraklasy. A zapominasz że Morata będzie chciał pensje gigantyczną plus kocha juve więc niech spi.erd.ala
16.07.2023 o 10:56 przez AveCaesar
+2
AveCaesar
Morata w najlepszym swoim sezonie strzelił 20 bramek (15 w lidze - też jego rekord) grając w Realu, sezon 16/17. Powtórzył to w sezonie 20/21 w Juve (11 w lidze). Gość wali po 10 - 13 bramek w lidze to już 37 letni Dzeko więcej strzelał mając siły na pół sezonu.
16.07.2023 o 19:31 przez lord-gs
lord-gs
Morata przez ostatnie 9 sezonów:
- strzelał dwucyfrową liczbę bramek w sezonie,
- rozegrał ponad 300 spotkań w trzech ligach z topu,
- grał tylko w wielkich zespołach (presja nie jest mu obca),
- rozegrał ponad 70 spotkań w europejskich pucharach, gdzie strzelił ponad 20 bramek,
- jest regularnie powoływany do reprezentacji Hiszpanii.
O takim doświadczeniu mówię.
W kwestii jego rzekomej miłości do Juve się nie wypowiem bo o takich jego deklaracjach nie wiem.
Nie jestem jego fanem ale sportowo jego kandydatura się broni... ciekawszego nazwiska z tych, które przewijają się w płotach nie widzę.

Shoutbox

Nerazzurro90 15.06.2025 22:18

sciagnijmy Woltemade blagam

KibicInteru 15.06.2025 22:11

za 30-40 baniek to raczej trzeba przyjąć

KibicInteru 15.06.2025 22:10

Romano też już pisze że Galata spróbuje Hakana ściągnąć

KibicInteru 15.06.2025 22:04

gdzie jest za 4 lata mundial?

Claudio 15.06.2025 22:04

mysle ze taki turniej by zapelnic stadion moglby sie sprawdzic w rozwinietym kraju azjatyckim

KibicInteru 15.06.2025 22:04

PSG na boisku robi swoje

KibicInteru 15.06.2025 22:03

ciężko o atmosferę na stadionach wypełnionymi Amerykanami

Claudio 15.06.2025 22:03

to już mecze LM przy pustych trybunach w czasach covidu dawaly trochę więcej emocji

Claudio 15.06.2025 22:02

no nie no atmosfera jest iście mistrzowska

KibicInteru 15.06.2025 22:02

może pogoda, przerwa na picie się z tym kojarzą

KibicInteru 15.06.2025 22:02

no ja nie widzę żeby mecz PSG miał klimat podobny do towarzyskiego

Claudio 15.06.2025 22:01

moze faza pucharowa da coś od siebie...

Claudio 15.06.2025 22:01

to sie oglada jak mecze towarzystkie

KibicInteru 15.06.2025 22:01

nawet jeśli grali z dosłownie amatorską drużyna

KibicInteru 15.06.2025 22:00

PSG gra normalnie, Bayern też nie miał litości

KibicInteru 15.06.2025 22:00

nie szukam, po prostu widze co oglądam

Claudio 15.06.2025 21:59

widzę, że na siłę szukasz pozytywów

KibicInteru 15.06.2025 21:59

patrząc na składy to nie można mówić że to USA tour

Claudio 15.06.2025 21:59

Jesli chodzi o KMŚ to nie wiem czym to się różni od USA Tour. Prestiż znikomu, jakość transmisji DAZN woła o pomstę do nieba, atmosfera piknikowa, gdyby nie tak duże pieniądze to tam połowa drużyn by z tego zrezygnowała

KibicInteru 15.06.2025 21:58

i jeszcze nie ma Dembele

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28228

Liczba newsów: 50973

Liczba komentarzy: 598890

Użytkownicy online: 5 (tytusek25, Nerazzurro90, Cny, Cny, Chuchu) oraz 35 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się