Plotki transferowe

Mercato Live - 29.07 [20:41] Sky - Casadei, oficjalna oferta Chelsea w wysokości 7-8 mln euro (84)

Autor:
Źródło: różne
prawie 3 lata temu
11727
84

Najnowsze plotki, wiadomości, wywiady z agentami oraz z piłkarzami związane z rynkiem transferowym Interu. To wszystko znajdziecie w dzisiejszym Mercato Live. Zapraszamy do śledzenia naszych aktualizacji!

 

20:41

Sky - Chelsea oferuje 7-8 mln euro za Cesarego Casadei.

Nie wiadomo co odpowie Inter na tą propozycję. Nerazzurri chcieliby opcję odkupu, jednak z takim klubem, jak Chelsea jest to niemożliwe. 

 


19:15

Di Marzio - Cesare Casadei znalazł się na celowniku Chelsea. Londyńczycy prowadzą rozmowy z Interem w sprawie definitywnego transferu utalentowanego pomocnika.

 

14:20

L'Equipe - Marsylia od kilku dni rozmawia z Alexisem Sanchezem.

Zawodnik będzie musiał jednak najpierw rozwiązać swój kontrakt z Interem. 

 

12:15

La Nazione - Wkrótce wyjaśni się przyszłość Nikoli Milenkovicia.

Serb został poproszony przez władze Fiorentiny o określenie swojej dyspozycji na przyszłość do 4 sierpnia. W grze o sprowadzenie zawodnika są trzy klubu - Juventus, Inter i jeden nieznany, prawdopodobnie Tottenham. 

 

11:03

G. Di Marzio - Andrea Pinamonti jest o krok od Atalanty.

Klub z Bergamo już jakiś czas temu znalazł porozumienie z zawodnikiem, a teraz jest coraz bliższy dogadania warunków transferu w Interem. La Dea oferowała wcześniej 15 mln euro, Nerazzurri żądają oferty na poziomie 20 mln euro. Dystans nie jest daleki, wkrótce obie strony powinny dopiąć ostatnie szczegóły transakcji. 

 

09:15

LGdS - Rozmowy ws. dołączenia Alexisa Sancheza do Olympique Marsylii posuwają się do przodu. 

Chilijczyk zmienił nastawienie i otworzył się na przenosiny do klubu z Ligue 1. Inter wypłaci zawodnikowi rekompensatę w wysokości ok. 5 mln euro, co pozwoli zaoszczędzić Nerazzurrim kwotę wynoszącą również ok. 5 mln euro w kontekście budżetu na nowy sezon. Francuski klub chciałby zamknąć rozmowy do końca tygodnia, lub na początku następnego. 

 

00:00

Inter pozbędzie się 5 zawodników, by udobruchać Suning.

W grze transferowej jest nie tylko Skriniar i Dumfries. Inter musi znaleźć miejsce dla pięciu zawodników, którzy nie są w planach klubu. Ciężka praca przed Marottą i Ausilio. Do tej piątki, która zarabia łącznie 20 mln euro brutto, zalicza się Sanchez, Pinamonti, Lazaro, Salcedo i Agoume. Celem klubu jest redukcja płac o 15%, tak więc wątpliwe jest, aby ci zawodnicy pozostali w kadrze klubu. 

Ciężkie zadanie w którym potrzebna jest cierpliwość. Inter już teraz obniżył pensje o 35 mln euro brutto. Osiągając pięćdziesięciomilionową podwyżkę, właściciele byliby bardzo zadowoleni i być może zrobiłoby to miejsce na ostatnie wzmocnienie kadry przed nowym sezonem: środkowego obrońcę o którego poprosił Inzaghi. 

Jeśli chodzi o przyszłość owej piątki to:

- Sanchez prawdopodobnie przejdzie do Olympique Marsylia. Jego pensja to 10 mln euro brutto.

- Pinamonti, który zarabia 2 mln euro netto i który skomplikował plany Interu odrzucając propozycję Salernitany. Teraz Inter czeka aż po zawodnika zgłosi się Atalanta lub Sassuolo. 

- Lazaro dołączy wkrótce do Torino.

- Jeśli chodzi o ostatnią dwójkę, czyli Salcedo i Agoume to w ostatnich dniach coś ruszyło w ich temacie. Obaj łącznie zarabiają kolejne 2 mln euro, które Zhang wolałby oszczędzić. 

 

 

Zobacz też

mercato live chivu

Mercato Live #8 (19:45) Guarro - Hakan chce zmienić otoczenie (39)

27.06
08:01
mercato live bonny

Mercato Live #7 (19:07) 30 mln euro na obrońcę | Mosquera i Leoni nie dla Interu? (74)

25.06
07:36

Komentarze (84)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
30.07.2022 o 00:29 przez danielWu
danielWu
Pan Zhang takie śmieszne kwoty to u buka co tydzień "inwestuje" 😁 a troszkę poważniej. Jeśli nie będzie włączony do pierwszego składu. To za 8 baniuszek mogą go wypożyczyć na rok. A co niech chłopak zobaczy trochę świata. Potrenuje w realiach premiership. I za rok wraca. I cyk pełnowartościowy zmiennik przynajmniej 😉
29.07.2022 o 22:30 przez danielinter
danielinter
A w myślicie ze Chelsea go chce do 1 składu? Pójdzie na wypożyczenie tak jak Inter chce go wypożyczyć lub sprzedac z opcją odkupu co oznacza że widzą w nim potencjal
29.07.2022 o 22:32 przez pluto11
pluto11
Każdy się z tym liczy że Chelsea go wypożyczy dlatego my to zróbmy albo dajmy mu grać ogony bo skoro inni widzą w nim talent i potencjał to my to wykorzystajmy mając jego kartę na reku
29.07.2022 o 22:44 przez danielinter
danielinter
Jak dadza wiecej to pójdzie w cholere. To jest jedyny zawodnik obok Pinamontiego, ktory nie jest wazna częścia zespolu, a na ktorym mozna zarobic. Przez finanse jest patrzenie glownie tu i teraz choc taki Pinamonti za rok pewnie bedzie o polke lepszym graczem niz Dzeko.
29.07.2022 o 21:56 przez Jaszczu91
+4
Jaszczu91
Skoro Casadei chce pozyskać Chelsea to znaczy że chłopak coś potrafi. Czyli nie można by go włączyć do kadry pierwszego zespołu i dac szansę gry w Interze? No chyba by można...

Pozbyc się Sancheza, Lazaro, sprzedać Pinamontiego i wypożyczyć Agoume i włączyć jeszcze Pirolę do pierwszego zespołu, bo kasy na Milenkovicia nie ma. Z dwójki Pirola- Acerbi wolę tego pierwszego.
29.07.2022 o 21:50 przez el_loco
+1
el_loco
Wara od młodego!
29.07.2022 o 20:49 przez kadrian89
+4
kadrian89
Nie ma sensu oddawać młodego za takie śmieszne kwoty. Już lepiej wypożyczyć gdzieś i liczyć ze za rok podwoi wartość.
29.07.2022 o 20:45 przez pluto11
+1
pluto11
Jak dla mnie odpowiedź powinna być prosta, nie na sprzedaż i włączamy do kadry skoro inni widzą w nim talent dlaczego nasi tego nie widzą a z Agoume to samo chłopak ogarnia to dać mu grać max wyp w jednym i drugim wypadku
29.07.2022 o 20:17 przez DonDawido
+1
DonDawido
Pożałujemy sprzedaży Agoume.
29.07.2022 o 20:44 przez Orzeu
Orzeu
to będzie wypożyczenie
29.07.2022 o 20:06 przez tylkointer3
+1
tylkointer3
@Speaker to kolejna sprawa w sumie i słuszna uwaga. Za transfer Lautaro daliśmy jednak dość słuszna sumę, a warte jest uwagi to, że jak kupujemy jakiegoś młodzika za 4, 5 mln to nie ma takiego ciśnienia, żeby na niego tak stawiać w naszych barwach tylko moze się bujać po ciaglych wypożyczeniach
29.07.2022 o 20:11 przez speaker
+1
speaker
No i myślę ,że Lauti miał u nas za sobą te argentyńskie plecy (JZ4) co na pewno też pomogło :)

Taki Barbosa np się nie przebił
29.07.2022 o 19:43 przez Kacpi26tv
+3
Kacpi26tv
No i po naszym talencie 🤦🤦🤦 oby jednak nie
29.07.2022 o 19:57 przez Paolo87
+4
Paolo87
Mam nadzieję że to nie okaże się prawdą. Czy u nas nie może być wychowanka który stanie się filarem drużyny a następnie jego legendą?! Błagam niech Zhang sprzeda ten klub komuś kto kocha piłkę !! !
29.07.2022 o 19:38 przez pluto11
+9
pluto11
Jeżeli Chelsea widzi w nim talent i chce go kupić to nie wiem dlaczego my go do kadry nie włączymy
29.07.2022 o 19:44 przez Piotrekfci
+2
Piotrekfci
Bo wolimy sztywnego Gage którego za rok stracimy do 0 ? Młody Włoch tylko i wyłącznie na wypożyczenie albo opcją odkupu max 2, 3 mln więcej od oferty. Wolałbym aby przeszedł do Włoch i tu się ogrywał. W Anglii zaginie w gąszczu wypożyczeń...
29.07.2022 o 19:50 przez tylkointer3
+1
tylkointer3
Bo u nas on jest traktowany jako talent, ale nikt tak naprawdę w niego mocno nie wierzy. U nas nie ma przemyśleń w klubie, że jednak wiara w młodego piłkarza może być kluczowa i wnieść go na poziom, który wwydaje się nieosiągalny. Chyba najlepiej to pokazują kluby pokroju Ajaxu. Nie chce mi się wierzyć, że u nas nie ma choć jednego piłkarza młodego pokolenia, który by mógł tak mocno wystrzelić. Następna sprawa, że u nas wcale się nie buduje morale, mentalności młodych, tylko klepie po plecach i mówi się że w sumie to mają talent, ale jednak wypożyczenie to lepsza opcja do rozwoju. Mi się wydaje, że jeśli jakiś pilkarz młodego pokolenia ma ambicje i dostałby chociaz z 10 szans realnie na boisku to robiłby wszystko, żeby się pokazać i to by go dodatkowo budowało, że gra z najlepszymi zakładając koszulke Interu. My kibice też byśmy mieli zdecydowanie więcej wyrozumiałości do wychowanków niz do graczy zarabiających grube miliony będących już prawie na emeryturze
29.07.2022 o 19:59 przez speaker
+1
speaker
@tylkointer3 ,nic dodać nic ująć.
Aż się trochę dziwię ,że Lautaro jakoś się przebił ,bo szczerze powiem że na początku u Spalla już myślałem ,że stanie się naszym kolejnym włóczykijem. 😏
29.07.2022 o 19:37 przez kontousuniete
kontousuniete
Wygląda na to, że z Casadeim i Chelsea to prawda.
Chyba mamy sport talent i co z nim zrobimy? :)
29.07.2022 o 19:06 przez Paolo87
Paolo87
Jude to chyba po zlosci chce pod.....ć tego Milenkovicia. Taki średniak ligowy. Powiedzmy sobie szczerze, nie jest on im niezbędny. Robią to tylko i wyłącznie żeby nas upokorzyć.
29.07.2022 o 20:06 przez Paolo87
Paolo87
To proste pytanie, sprzedamy oczywiście.... W normalnym topowym klubie tak by się nie stało ale my przecież mamy ten chiński cyrk....
29.07.2022 o 18:19 przez ciechan
+1
ciechan
Ilość zawodników, którzy są aktualnie na bezrobociu, a są bardzo jakościowi jak Isco, Belotti, czy Denayer jest wprost zatrważająca. Rynek się przesycił przy pomocy Covidu. Kiedyś nie do pomyślenia, że zawodnik klasy Dybali tyle czeka na kontrakt. W tych wszystkich okolicznościach czymś niewyobrażalnym dla mnie jest SPRZEDAŻ niektórych niskiej jakości piłkarzy jakich mamy w kadrze. Idzie chyba nowe.
29.07.2022 o 18:11 przez jakub-dybczynski
+5
jakub-dybczynski
Ciekawe dlaczego nie mogą się zainteresować Denayerem, 27 lat, na rezerwę idealny, Belg do towarzystwa dla Lukaku, za darmo, i popsuliby plany Torino...
29.07.2022 o 19:01 przez Paolo87
+1
Paolo87
Bardzo ciekawy pomysł. Ja jestem za.
29.07.2022 o 17:47 przez inter30
+3
inter30
Z Lazaro podobnie jak z Sensiego nie będzie złamanego grosza, jeden cienki jak sik pająka , drugi wiecznie połamany, wypożyczenia do końca kontraktu żeby zaoszczędzić na pensji i tyle. A jeszcze przecież Dalbert jest, ciekawe co z nim.
29.07.2022 o 18:01 przez SETE
SETE
Dalbert do stycznia z nami
29.07.2022 o 17:24 przez WTC
+3
WTC
Niczym legendarny napastnik Samuele Longo, tak i teraz Lazaro będzie zwiedzał pół Europy na wypożyczeniach z Interu
29.07.2022 o 18:03 przez SETE
+1
SETE
Dokl. Tyle za Longo nie kosztował nas 20 baniek jak ten austriacki kiep
29.07.2022 o 17:10 przez AveCaesar
+3
AveCaesar
Do listy zawodników, którzy opuszczą Inter można dodać Pirole. Chyba, że się zgubiłem i już go nie ma u nas.
29.07.2022 o 13:18 przez kontousuniete
+1
kontousuniete
Wszyscy wiedzą, że Milenkovic to taki średniak w Europejskim, poważnym futbolu, że nikt nawet od ręki 15-20 mln nie chce wyłożyć.
Anglicy tyle płacą za gości do uzupełnienia składu, a go nikt nie chce na poważnie.
Do tego Serbowie grający w miarę poważnym klubie zwykle są drożsi i to w teorii jest okazja... I przy okazji weryfikacja tego Pana jak go postrzegają rzeczywiście poważne kluby.
29.07.2022 o 12:42 przez Reevan
+1
Reevan
Lepiej zamiast Milenkovica za 20 baniek lub o zgrozo Acerbiego to niech zadzwonią do Juana Jesusa....
Lazaro? Jak ma iść na bezużyteczne wypożyczenie jak Radu czy Sensi to lepiej niech siedzi u nas na ławce, Inzaghi, może coś z niego zrobi. Na lewej jest niewiadomy Gosens i Di Marco który jest raczej dublerem Bastoniego, więc kto jest dublerem Federico? Chcą piłować solidnego aczkolwiek wiekowego Darmiana i to nie na swojej pozycji?
29.07.2022 o 13:12 przez speaker
+1
speaker
Reevan to nie jest do końca tak ,bo teraz za Radu by nam nikt za dużo nie dał, za gracza ,który nie gra i dlatego się wypożycza do klubu ,w którym będzie grał i może się pokazać tak jak się pokazał w Genoi.
29.07.2022 o 13:25 przez Reevan
+1
Reevan
Ile możemy wymienić przykładów zawodników, którzy na wypożyczeniu pokazali się na tyle dobrze, że albo grają u nas albo dostaliśmy dobrą kasę? Mówię oczywiście o szrotch, nie o np Politano, który jako jedyny przychodzi mi na myśl.
29.07.2022 o 13:33 przez speaker
+1
speaker
Pina,Satriano,Agoume, właśnie wspomniany Radu, którego Inter odkupił, podobnie Vandhausen, no i Bastoni. Problem w tym że Inter nie umie sprzedawać, po drugie taki klub jak nasz płaci zawsze zawyżone kwotę a jak sprzedaje do mniejszego klubu potem, to zawsze za mniej 😔
29.07.2022 o 13:56 przez SETE
+4
SETE
Problemem sa zbyt wysokie kontrakty jakie pilkarze w Interze inkasuja, sa one nieadekwantne do umiejetnosci. Lazaro ma prawie 2 banki , dalbert ponad 2 banki. Kogo w serieA stac zeby im zaplacic podobne pieniadze. Prze przypadek znależli sie w Interze i nie sa chetni do odejscia , ja to rozumiem.
29.07.2022 o 14:00 przez kontousuniete
+1
kontousuniete
Lubię te teksty Januszy z przed klawki, że Inter nie umie sprzedawać :)
Dopiero co 28latka, który chciał odejść sprzedali za 115 mln...
To kto dobrze sprzedaje?
29.07.2022 o 14:04 przez andre
andre
Janusze biznesu w Fifie i menagerze
29.07.2022 o 14:05 przez speaker
+3
speaker
Dobra, miałem się nie wydawać z Tobą w dyskusję ale odpowiem: nie sztuka sprzedać 100 zł za 90 :)
29.07.2022 o 14:07 przez speaker
+2
speaker
SETE , no jasna sprawa że to co napisałeś to też.
29.07.2022 o 14:39 przez Reevan
Reevan
Zrobił się bigos...
@Speaker
Podajesz przykłady przyszłości, a ja pytam o przeszłość. Ok Zinho, ale my chyba mieliśmy obowiązek go odkupić i gdzie jest teraz? Ile rozegrał meczy? Bastoni to akurat, wiesz kolego też kiepski przykład, zupełnie inna para kaloszy.
29.07.2022 o 15:11 przez Jaszczu91
+1
Jaszczu91
Mając świadomość że w kasie pustki to też pomyślałem o Jesusie bo chyba jest dostępny za darmo. Przez dużą część sezonu grał w Napoli całkiem dobrze.
29.07.2022 o 15:19 przez Jaszczu91
+1
Jaszczu91
Jednak sprawdziłem i przedłużył z Neapolem.
29.07.2022 o 15:21 przez kontousuniete
kontousuniete
@Speaker to nie wdawaj się w dyskusję tylko podaj 3 przykłady klubów porównywalnych do Interu (inaczej na rynku transferowym sprzedaje Torino, inaczej Inter), które dobrze sprzedają wg Ciebie?
Inaczej Twoje oceny nie mają odniesienia i są niczym nie podpartymi tezami właśnie Janusza z przed klawki.


Ps. Czyli wg Ciebie Lukaku powinien odejść za 150 mln? :) Wiesz, że to najdrożej sprzedany gracz z ligi włoskiej i to w wieku 28 lat?
Wcześniej był Pogba (24 lata) grający w finale LM...
29.07.2022 o 15:29 przez speaker
+2
speaker
Tak, dla mnie Hakim i Lukaku(113 mln wg tm) nie odeszli za jakieś duże kwoty.
Ty podajesz przykład Pogby tylko pomyśl o tym za ile Juve pozyskało Pogbę ,a ile my daliśmy za Lukaku już (ok 75 mln) i po takich dwóch sezonach ,które u nas zagrał gdzie na tamten czas (lato 2021) był uważany za jednego z topowych napastników świata te 113 milionów to jak dla mnie jest tylko granica przyzwoitości.
29.07.2022 o 15:31 przez speaker
+4
speaker
A nie chce się wdawać z Tobą w dyskusje ,bo masz jakieś dziwne wycieczki osobiste uszczypliwe nie lubię takich sytuacji i nie rozumiem.
29.07.2022 o 15:40 przez kontousuniete
kontousuniete
@Speaker ok, bez osobistych wycieczek.
Lukaku mógłbyć uważany za topowego ale został już zweryfikowany wcześniej w Chelsea i United. Do tego chciał odejść - Stąd kwota 115 mln za 28latka uważam jest wysoka.
Hakimi pewnie dało się więcej wycisnąć ale kontekst jest ważny - sprzedawaliśmy go gdy potrzebowaliśmy bardzo kasy.
Dla porównania Cancelo poszedł za podobną kwotę do City... Hakimi ma mega potencjał ale prawdopodobnie nigdy Top 5 klubów świata nie będzie budowało na nim gry ofensywnej, jak na Cancelo Guardiola.
I uprzejmie proszę o przykłady kto dobrze sprzedaje? No jak Inter słabo to w porównaniu do jakiś klubów tak?
29.07.2022 o 17:09 przez Reevan
Reevan
Wycieczki o Lukaku i Hakimiego, a dalej nikt nie nawiązał do mojej tezy o... Lazaro i o bezsensu wypożyczeń leszczy.
29.07.2022 o 17:43 przez inter30
+1
inter30
Reevan z tym szrotem jest tak że jak zostanie to się nie oderwie od ławki i przepadnie na 100%, wypozyczenie daje przy najmniej szansę że coś pogra i ktoś się na to nabierze i wyłoży jakiegoś pieniądza, a że praktycznie to się nigdy nie zdarza to inna sprawa :D Inter kompletnie nie radzi sobie pozbywaniem się problematycznych graczy i tyle.

Lukaku i Hakimi to absolutne topy w momencie sprzedaży z czego za Hakimiego wielu wyciągnęłoby więcej, a na Lukaku Chelsea się tak napaliła że od razy wyłożyła mega pieniądze, Inter w zasadzie nie musiał się zbytnio wysilać i bawić w podbijanie ceny więc nie widzę tu nic spektakularnego. Topa potrafi sprzedać każdy, niestety 95% zawodników do sprzedaży do nie są topy tylko niewypały/średniaki itp i z tym sobie klub nie radzi
29.07.2022 o 18:08 przez SETE
+3
SETE
Reaven. Było odpisane. Lazaro nikt nie kupi bo jest za słaby , problem jest nawet z wypożyczeniem bo nikt nie chce opłacać jego pensji , Inter musi się dokładać . Gdybyśmy byli klubem stabilnym finansowo to Lazaro powinien przez najbliższy sezon przycinać trawę w Appiano i może sam poprosiłby o transfer , jednak Zhang patrzy na każde euro z dwóch stron i nawet takie bezsensowne wypożyczenia jakieś oszczędności przynoszą.
29.07.2022 o 18:17 przez Reevan
+1
Reevan
@SETE więcej pożytku będzie z Lazaro siedzącym na naszej ławce czy na ławce gdziekolwiek? Wiesz, że mamy braki na lewej flance.
29.07.2022 o 18:49 przez speaker
+1
speaker
Reevan napisał:
@SETE więcej pożytku będzie z Lazaro siedzącym na naszej ławce czy na ławce gdziekolwiek? Wiesz, że mamy braki na lewej flance.


Nie znasz mentalności włoskich trenerów?
Jeżeli taki się uweźmie to nawet gdybyśmy mieli grać w 10 to ten zawodnik nie powącha murawy.
Przecież Conte kupił Lazaro i w ilu meczach dał mu zagrać?
Tak samo Vecino nie miał chodów u Szymona. A jeżeli teraz zostało jasno powiedziane (podobno) ,że dla Lazaro nie ma miejsca w tym projekcie, to on ani minuty raczej nie zagra w poważnym meczu. Stąd jego wypożyczenie.
29.07.2022 o 12:25 przez pluto11
+1
pluto11
Pozbyć się Sancheza sprzedac Pine i brać Milenkovicia i zamykać okno
29.07.2022 o 19:09 przez Paolo87
Paolo87
W teorii do zrealizowania ale Jude może nam podkupić Milenkovicia tak jak Bremera i po sprawie.
29.07.2022 o 12:14 przez Matiinterlegia
+4
Matiinterlegia
Szkoda że pozbywamy się Alexisa,skoro nie przyszedł Dybala. Zmiennik dobry,a płacić mu i tak trzeba
29.07.2022 o 11:30 przez smalec5
smalec5
Pina 20, Lazaro 5-10, Sanchez free, Agoume wypozyczyc, a Salcedo tez oddać za grosze z opcją odkupu czy cos i git
29.07.2022 o 11:38 przez Kebo
Kebo
Lazaro będzie wypożyczony z opcją wykupu.
29.07.2022 o 11:41 przez pluto11
pluto11
Lazaro to max 5 a raczej że 3
29.07.2022 o 11:41 przez Tifosinho
Tifosinho
Czyli za rok wraca 😁
29.07.2022 o 12:01 przez AveCaesar
+2
AveCaesar
A Sanchez to -5 skoro mamy mu jeszcze zapłacić.
29.07.2022 o 11:21 przez juvedead
juvedead
Pinamonti
Sanchez
Lazaro
29.07.2022 o 09:30 przez Jaszczu91
+2
Jaszczu91
Zmiany kadrowe odnośnie pierwszego zespołu na tą chwile:
Out :
-Vidal
-Perisić
-Vecino
-Kolarov
-Ranocchia
-Radu
-Caicedo

In
-Lukaku
-Onana
-Mkhitaryan
-Asllani
-Bellanova

Zaoszczędzone może 10mln brutto. Dodając odprawę Vidala wychodzimy mniej więcej na zero. NIe wiem jak to jest liczone, że 35 mln Inter zaoszczędzi na pensjach
29.07.2022 o 10:03 przez kontousuniete
kontousuniete
Też mam zawsze bekę z takich artykułów. Np "Zaoszczędzili 6 mln bo rozwiązali z Vidalem" :) no ok, patrząc, że miałby zarobić 12 to tak ale dalej 6 mln mu zapłaciliśmy za to, że odszedł :D
29.07.2022 o 10:11 przez Orzeu
Orzeu
w sumie racja ci co odeszli to zarabiali okolo 23 mln euro netto a ci co przyszli okolo 16 mln euro netto
29.07.2022 o 10:27 przez pluto11
pluto11
6 mln netto więc całą różnice od brutto jest zaoszczędzona
29.07.2022 o 10:39 przez pluto11
+1
pluto11
Tak naprawdę z tych 7 osób co wypisales to Radu Kolarov Vecino i Rano praktycznie nie powąchali murawy więc strata to żadna Vidal zarabiał mega kasę jak na to ile wkładał do drużyny a było to niewiele z całego grona szkoda Perisicia tylko nie wiadomo jak by zagrał kolejny sezon. Z tych co przyszli to Onana konkurent do pierwszego składu jak nie na pierwszą 11 Lukaku napastnik którego brakowało Asllani zmiennik Brozo którego brakowało Miki zmienił który coś wniesie Bellanova też może coś dac, więc w rozrachunku ogólnym wychodzimy na plus
29.07.2022 o 09:23 przez davi23
+4
davi23
Jak Sanchez odejdzie, to szczerze szkoda będzie, ze nie udało się z Dybalą - za darmo... moje zdanie jest jasne, zje... liśmy
29.07.2022 o 09:29 przez Pjerun
+3
Pjerun
Żeby przyszedł Dybala to musiałby jeszcze odejść ktoś z dwójki Dzeko/Correa.

Teraz patrząc na sytuację to byłoby niewykonalne, więc Dybala dobrze zrobił, że dłużej nie czekał.
29.07.2022 o 10:06 przez kontousuniete
+1
kontousuniete
@Pjerun zakładając, że Suning zgodziłoby się wziąć piątego napastnika przed sprzedażą Sancheza. A to wcale nie jest pewne.
Po przyjściu Lukaku szansę na Dybale były 1%.
29.07.2022 o 09:22 przez Cny
+1
Cny
Na tą chwilę wydaliśmy prawie 40M na transfery i wypożyczenia (głównie za sprawą opłaty za Koreę). Sprzedaliśmy bramkarza i Graviliona czy jak mnu tam za łącznie 7,5M. Mieliśmy mieć 60M na plusie na koniec okienka....
29.07.2022 o 10:08 przez kontousuniete
kontousuniete
@Cny pamiętaj, że Corree kupiliśmy w teorii w zeszłym roku rozliczeniowym.
Więc on nie wchodzi w ten rok. Ale masz rację ogólnie, zapłaciliśmy za niego i za wszystkich wypożyczonych z opcją lub obowiązkiem wykupu też z czegoś będziemy musieli zapłacić. A z tego co kojarzę gruba płatność za gosensa przed nami.
29.07.2022 o 12:06 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
To chyba jest ten okres rozliczeniowy bo Ruchu był wypożyczony z opcją wykupu, która aktywowalismy teraz.
29.07.2022 o 12:07 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Tucu*
29.07.2022 o 09:18 przez Dzyl
+2
Dzyl
Agoume to niech nie sprzedają w zadnym wypadku. Juz lepiej pozbyć się Gagliardiniego.
29.07.2022 o 08:49 przez smalec5
+3
smalec5
Ale tu ludzie stękaja ;D Kurde przyszedl Lukaku z niemałą pensja, Onana tez ze 3mln, mlode chlopaki po 1,5-2mln pensji . A paru dziadów tylko sie pozbylismy a Vidalowi to jeszcze trzeba bylo zaplacic. Więc tych z listy spokojnie mozna sie pozbyć jesli beda zainteresowani
29.07.2022 o 06:45 przez VVujek
+6
VVujek
Ludzie ogarnijcie sie
1. Okienko poki Co na +
2.Zhang nie zrobi tego co sobie zyczycie no brakuje funduszy.
3.Sprzeda klub jak ktos odpowiednio zaplaci.
Czego wy nie rozumiecie? Jak dzieci chcielibyscie by oddal klub za czapke gruszek. Tak sie nie stanie bo to nie jest jakis idiota, tu chodzi o grube hajsy
29.07.2022 o 07:43 przez Nerazzurx10
Nerazzurx10
Okienko to moim zdaniem na lekki minus, zważywszy ile nas klubow wyruchalo i ile świetnych okazji przeszło nam kolo nosa
29.07.2022 o 06:22 przez ddamiann17
+5
ddamiann17
Wielka tragedia, bo Chińczycy chcą, żeby Inter pozbył się Sancheza, Pinamontiego, Lazaro, Agoume i Salcedo Xd Rzeczywiście są to zawodnicy, którzy decydowali o sile naszego zespołu Xd czytajcie całość, zanim zaczniecie komentować w stylu 'Suning out' itp, bo Ci zawodnicy od początku mercato są szykowani do odejścia.
29.07.2022 o 07:18 przez danielWu
+1
danielWu
Rozumiem chęć pozbycia się większości z tych zawodników. Wysokie kontrakty, coś tam można zarobić itp. ale ogólnie te okienko to rzeźbienie w gównie. I dlaczego Agoume wypychają. Zostawić. Dać pograć w pucharze Włoch. Końcówki przy pewnym wyniku. Przecież pograł trochę przez ostatni sezon w Francji :)
29.07.2022 o 07:31 przez ddamiann17
+1
ddamiann17
Jak najbardziej się zgadzam - dużo bardziej wolałbym oglądać Agoume niż Gagliardiniego, ale pozostaje kwestia, czy nie lepiej go wypożyczyć, żeby mógł więcej grać w innym klubie. Bardziej natomiast chodzi mi o to, że o chęci sprzedaży tych zawodników wiedzieliśmy od początku mercato, a tutaj już komentarze, że Suning golodupcy itd Xd

Shoutbox

Claudio 03.07.2025 00:07

miał problemy z kostką i gra w tenisa? Aha xD to już wiem o kim mówił Lautaro :D

pluto11 02.07.2025 23:28

Trzeba krótko powiedzieć Hakan masz ważny kontrakt szanujemy cię ale 30 mln to jest minimum jak Galata tyle nie da to albo inny klub albo grasz dla nas

eKubaL 02.07.2025 23:23

oni mu roczną pensję zaraz wyższą zaoferują niż kwotę transferu.

pluto11 02.07.2025 23:19

Też bym nie szedł Hakanowi na rękę, chcesz odejść to niech Galata daje te 30 mln jak nie to grasz albo siedzisz na trybunach

Claudio 02.07.2025 23:07

przydalby sie do Interu U23 taki doswiadczony gracz

martins2000 02.07.2025 23:04

Nie sprzedawać i zostawić rok na trybunach

Claudio 02.07.2025 23:03

"Il Giornale – Calhanoglu, Galatasaray oferuje 10 milionów. " :lol:

Claudio 02.07.2025 22:59

FabrizioRomano - Denzel #Dumfries ma w kontrakcie z #Inter zapisaną klauzulę odstępnego wynoszącą 25 milionów euro, ważną do połowy lipca. W ostatnich miesiącach Barcelona wykazywała zainteresowanie, ale nie wpłynęła żadna formalna propozycja ani nie nawiązano z nią kontaktu.

martins2000 02.07.2025 22:54

MatteoMoretto - L’#Inter ha chiesto informazioni su Richard #Ríos, del Palmeiras. È un profilo monitorato dal club nerazzurro per il centrocampo.

TONYSOSA 02.07.2025 22:36

to kto zostaje poza moim Królem trap Laut?!

TONYSOSA 02.07.2025 22:36

YMCM TRAP G!

Claudio 02.07.2025 22:29

teraz jedna przy dosrodkowaniu zamknela oczy, pilka jej wpadla na reke i karny. Kapitan druzyny strzela karnego i...metr obok slupka. Coraz lepszy ten mecz

Claudio 02.07.2025 22:17

o urwa ale samobój walnęła. Naoglądała sie Kalulu z meczu city-juve

Claudio 02.07.2025 22:14

patrze na te ME kobiet szwajcaria-norwegia...i one sie dziwia ze zarabiaja duzo mniej. Na meczach okregowki to lepiej wyglada

Adriano_forever 02.07.2025 21:49

a nie, on nie może we włoszech grać

Adriano_forever 02.07.2025 21:48

Eriksen też bez klubu, młody, młodszy od Mikiego

Adriano_forever 02.07.2025 21:47

a david w juve

pablo77 02.07.2025 21:47

Ponoć ma wrócić do Lecha, nie ma szans zebyśmy wygrali rywalizacje z nimi o niego :D

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28231

Liczba newsów: 51052

Liczba komentarzy: 600098

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się