
Oaktree chce maksymalizacji zysków. Nowi właściciele postawili sobie za cel rozwinąć markę Interu.
Dlatego też Amerykanie szukają sponsorów oraz pragną dbać o marketing. Jak donosi La Gazzetta Oaktree postawiło ambitny cel, jakim jest 50 mln euro ze sprzedaży produktów klubowych. Na produkty związane z dwiema gwiazdkami Interu jest ogromne zapotrzebowanie, dlatego też Inter uważa, że kolekcje z następnego sezonu będą hitem.
Premiera nowej koszulki zaplanowana jest na pierwszy mecz sparingowy drużyny. Inter planuje sprzedać tylko własnymi kanałami około 150 tysięcy koszulek, co da klubowi przychód w wysokości około 17,50 mln euro. Głównym celem jest natomiast sprzedanie 200 tysięcy koszulek i 25 mln euro przychodu.
Komentarze (12)
Po co eksperymentować zrobić jakieś na wzór historyczny z lekką nutą designu.
Coś jak Barcelony której koszulki są na wzór sezonu 1999-2000
https://www.designfootball.com/fantasy-football-shirts/inter-milan-24-25-away-66648
https://x.com/concept_kits_/status/1788674232206950570
dobrze, że chociaz wyjazdowe i trzecie niekiedy są fajne