
Zgodnie z doniesieniami we włoskich mediach, Inter ogłosi nowego głównego sponsora koszulki, kiedy Steven Zhang wróci do Mediolanu pod koniec tego miesiąca.
26-letni kontrakt Pirelli z Interem wygasa wraz z końcem sezonu i wciąż trwają spekulacje na temat tego, kto mógłby zastąpić włoskiego producenta opon.
FcInterNews.it sugeruje, że przedstawiciele Suning spotkali się w ostatnich tygodniach z wieloma znanymi firmami w celu pozyskania nowych partnerów handlowych lub odnowienia wcześniej istniejących umów.
Hisense, EA Sports, Honor, Oppo, On Plus, Huawei, Xiaomi i Samsung to firmy, z którymi rozmawiali przedstawiciele, a każda z nich może potencjalnie zostać sponsorem koszulek Interu.
Jak zapewnia raport, Inter pozostaje kluczową strategiczną inwestycją dla Suning, pomimo obaw, że Nerazzurri może pójść w ślady Jiangsu FC.
Suning potrzebuje Interu, aby rozszerzyć swoją działalność na zachodzie i dlatego obecnie poszukuje nowych ofert sponsorskich dla klubu.
Umowa Pirelli była często krytykowana za to, że nie była wystarczająco lukratywna i wydaje się prawdopodobne, że nowy sponsor Interu zagwarantuje dużo więcej pieniędzy.
Ktokolwiek jednak zastąpi Pirelli, FCIN wskazał, że było jasne, że Suning pozostaje ogromną siłą gospodarczą w Chinach i nie ma zamiaru poddać się w tej sprawie w najbliższym czasie.
Komentarze (3)
ktokolwiek, aby eurosy się zgadzały