Inter Mediolan za pośrednictwem swojej strony internetowej ogłosił oficjalnie nowego sponsora - LETOU!
LETOU jest firmą z siedzibą na Filipinach i specjalizuje się działalnością na rynku gier on-line. Jest to pierwsza azjatycka firma, działająca w tej branży, z którą Inter nawiązał współpracę. Dzięki umowie, LETOU stanie się oficjalnym regionalnym partnerem gry, w której wykorzystany będzie wizerunek i tożsamość Interu do promocji filipińskiej marki w Azji. Nowy sponsor Interu działał wcześniej w Premier League, gdzie współpracował z Swansea, gdy klub z Walii grał jeszcze w najwyższej klasie rozgrywkowej.
Na temat zawarcia umowy wypowiedział się dyrektor generalny LETOU, Paul Fox:
- W ostatnich latach Serie A zyskuje na popularności w Azji. Cieszymy się i czujemy wielki zaszczyt, że to właśnie my możemy być pierwszym azjatyckim partnerem Interu w dziedzinie gier on-line. Wspaniała historia, rzesza fanów na całym świecie oraz powrót Interu do Ligi Mistrzów, to czynniki, które powodują, że Nerazzurri są doskonałym partnerem do promocji naszej marki na azjatyckim rynku.
Podczas prezentacji partnerstwa, obecny był wiceprezydent, Javier Zanetti.
- Wierzymy, że ta współpraca odniesie sukces. Jesteśmy zadowoleni, że możemy prowadzić partnerstwo z marką klasy premium, jaką jest LETOU.
Początek wzajemnej działalności nastąpi wraz ze startem sezonu 2018/19, czyli 18 sierpnia.
Komentarze (0)