
W Interze trwają poszukiwania nowego sponsora głównego, którego logo zajmie centralne miejsce na koszulce meczowej w miejsce nie wywiązującego się z umowy sponsorskiej Digitalbits. Według doniesień Tuttosport, Włosi znaleźli już odpowiedniego kandydata, ale nie mogą się z nim ostatecznie dogadać.
Tą firmą jest Qatar Airways. Przedstawiciele katarskiej linii lotniczej spotkali się z działaczami Interu w Mediolanie, aby osobiście negocjować warunki przyszłej współpracy. Z doniesień turyńskich dziennikarzy wynika, że rozbieżności pomiędzy stronami są duże i dlatego do tej pory nie sfinalizowano rozmów. Kwestią sporną są różnice w warunkach finansowych przyszłego kontraktu. Rozbieżności w oczekiwaniach dzielą Nerazzurrich także od zawarcia umów z innymi potencjalnymi sponsorami.
Negocjacje z wszystkimi potencjalnymi sponsorami nie należą do najłatwiejszych. Świadczyć o tym ma także fakt, że prezentacja nowej koszulki na przyszły sezon została przesunięta z końca maja na połowę lipca.
Komentarze (2)
Druga rzecz zawsze mnie zastanawia dlaczego chińskie firmy nie zrobią z Interu baneru reklamowego. Hisense, TCL itp. mógłby wesprzeć swoich.