Digitalbits, główny sponsor Interu, nie wywiązuje się z obowiązków sponsorskich, dlatego po zakończeniu obecnego sezonu włoski klub zakończy współpracę. Od kilku miesięcy trwają poszukiwania firmy, która przejmie rolę dotychczasowego sponsora.
Firma zajmująca się kryptowalutami jest winna Interowi w sumie około 30.5 mln euro. Mediolańscy księgowi jak na razie nie zobaczyli od niej żadnego przelewu. Z tego powodu podjęto już przed zakończeniem ubiegłego roku decyzję o rozstaniu, ale dopiero po zakończeniu obecnego sezonu. Zdecydowano się na taki krok ze względu na wyprodukowane koszulki, na których jest już logo Digitalbits.
Nerazzurri szukają sponsora, który zapewni wpływy sięgające co najmniej 30 mln euro za sezon. Według doniesień Tuttosport, najpoważniejsze rozmowy zarząd toczy z Turkish Airlines. Tureckie linie lotnicze mają konkurentów w postaci trzech firm: Binance, Hisense i LeoVegas.
Komentarze (4)