Wywiady z byłymi piłkarzami

Vieri: Inter dokonał cudu w Lidze Mistrzów bez budżetu! (16)

Źródło: fcinter1908.it
8 miesięcy temu
2028
16

Milano Football Week w Mediolanie, który rozpoczął się w CityLife, to przestrzeń pełna wydarzeń, emocji i spotkań. Jednym z gości był Bobo Vieri, który na scenie rozmawiał z Andreą Elefante. Nie mogło zabraknąć tematów związanych z Interem, Ligą Mistrzów i odejściem Simone Inzaghiego.

- Inter zagrał słabo w finale z PSG, nie ma co do tego wątpliwości. Ale sam fakt dotarcia do finału to już ogromne osiągnięcie. Inter grał w dwóch finałach Ligi Mistrzów w ciągu trzech lat – to cud, biorąc pod uwagę ich budżet – powiedział były napastnik Nerazzurrich.

- To nie jest klub, który wydaje tyle co Barcelona, Real Madryt czy PSG. A mimo to rywalizuje na ich poziomie. Szkoda, że Inzaghi odszedł. Mógł zrobić więcej – w tym sezonie Scudetto było absolutnie w jego zasięgu. Inter ma dwóch klasowych zawodników na każdą pozycję. Dwa finały w trzy lata to nie przypadek. 

 

Walka o Scudetto i Napoli z Conte

Vieri odniósł się także do sytuacji w Neapolu, gdzie Antonio Conte przejął zespół po trudnym sezonie:

- De Laurentiis podjął świetną decyzję, że zatrzymał Conte. Napoli ma mocny skład – De Bruyne to gracz z doświadczeniem i jakością. Ale teraz prezydent musi mu jeszcze kogoś kupić, bo inaczej nie wiem, czy Antonio zdecyduje się zostać na dłużej… 

- Jeśli Conte dostanie piłkarzy, jakich potrzebuje, Napoli może być bardzo konkurencyjne również w Lidze Mistrzów. Choć – nie zapominajmy – Inter był i nadal jest drużyną z najmocniejszym składem we Włoszech.

Zobacz też

Senderos: Akanji jest najlepszym obrońcą Serie A. Sommer jest dynamiczny i silny. To prawdziwy lider (3)

03.01
16:41

Berti: Chivu to geniusz komunikacji. Spodziewam się decydującej bramki Zielińskiego (3)

11.01
14:38

Komentarze (16)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
08.06.2025 o 19:23 przez maestro177
+2
maestro177
Cud kosztem dwóch scudetto, czy było warto?
Lepiej spróbować niż żałować, że się nie spróbowało.
09.06.2025 o 17:06 przez Xucatlan
+1
Xucatlan
Spójrz na to z perspektywy tego jakby wyglądały nasze finanse gdyby nie te finały. Gdyby nie ta kasa za świetne występy w LM, to teraz zamiast zastanawiać się nad przegranym Scudetto rozważałbyś czy dałoby się wyprzedzić Milan w walce o 8 miejsce i drżałbyś który z filarów drużyny znowu zostanie latem sprzedany.
10.06.2025 o 15:00 przez maestro177
maestro177
Dokładnie tak samo uważam, to jest klub i to jest projekt długofalowy, a nie rzucanie co można dla jednego pucharu, po którym nie ma czego zbierać.
Szkoda trochę, że tych pucharów wyszło za Inzaghiego tak mało, trochę w tym zwyczajnego pecha, bo było na żyletki, ale finanse to fundament i przyniosą kolejne sukcesy w przyszłości.
08.06.2025 o 19:18 przez maverik
+2
maverik
Widać było szczególnie w ataku tych dwóch klasowych zawodników na każdą pozycję. Pomijając atak to jeszcze rezerwowi w drugiej linii też często nie dojeżdzali.
08.06.2025 o 13:55 przez Szociq
+10
Szociq
Ale jak to? Przecież eksperci i znawcy ze strony fcinter.pl jasno określili, że wszystkiemu winny jest Inzaghi a nie zerowy budżet transferowy, który regularnie dostawał. Oj Bobo, powinieneś częsciej zaglądać na naszą stronę, może wtedy nauczylbyś się czegoś o piłce nożnej.
08.06.2025 o 20:41 przez SETE
+4
SETE
Dokładnie :)
Dlatego nie rozumiem tez za bardzo stresu związanego z zatrudnieniem Chivu. Podobno mamy taki skład, ze scudetto powinno być obligo no ale Inzi nie dawał tej gwarancji.
09.06.2025 o 12:30 przez Jaszczu91
+1
Jaszczu91
Vieri z jednej strony uważa, że Inzaghi dokonał cudu z 2 finałami LM w 3 lata z taką drużyną. Zaś z drugiej że ta sama drużyna jest super i ma 2 zawodników na jedną pozycję. Mało w tym logiki.
Dla mnie Inzaghi robił bardzo dobrą robotę. Ale dysponował składem, który pozwalał na rywalizację na najwyższym poziomie. Zrobił super wyniki w LM, ale w Serie A zawiódł.
08.06.2025 o 13:50 przez Orrin
+4
Orrin
i tak sporo robimy bo taki sunderland dostał 260mln za sam awans do premier league a my za ciezką prace tylko 81mln o czym my mowimy przepaść miedzy ligami pogłębia sie
08.06.2025 o 11:36 przez tytusek25
-2
tytusek25
...po...."Inter ma dwóch klasowych zawodników na każdą pozycję"... przestałem czytać. Niestety.. czcze życzenia ,nijak mające się do rzeczywistości. Jednak zgodzę się , że jakieś trofeum z tej ekipy ,w ramach przyzwoitości, bezwzględnie powinno być.
08.06.2025 o 12:52 przez Snake86
+3
Snake86
A dlaczego niby nie przystające? Bastoni i Acerbi, Barella i Hakan, Lautaro i Thuram - nie byli klasowi w ostatnich 2-3 sezonach?
08.06.2025 o 14:15 przez tytusek25
+1
tytusek25
czytanie ze zrozumieniem się kłania
09.06.2025 o 15:19 przez Snake86
Snake86
To chyba raczej pisanie ze zrozumieniem. Powinno być "Inter ma PO dwóch klasowych zawodników na każdą pozycję", wtedy jasne jest że chodzi o relacje ławka-1 skład. Albo się Vieri nie wyraził precyzyjnie albo autora nieprecyzyjnie to przetłumaczył, jak na moje.
08.06.2025 o 11:25 przez mroowa111
+1
mroowa111
w lidze mistrzów zrobiliśmy kosmiczny wynik to prawda ale szkoda tych dwóch scudetto
08.06.2025 o 09:12 przez Paolo87
+4
Paolo87
Bobo ma sporo racji, fakt że Inter potrafi w ostatnich latach rywalizować w LM na najwyższym poziomie wydając na zawodników drobne w porównaniu z takimi klubami jak chociażby PSG jest swego rodzaju cudem. Do Scudetto zabrakło chociażby jednego skutecznego napastnika wchodzącego z ławki. Napoli wcale nic wybitnego nie grało i mistrzostwo my bardziej przegraliśmy niż oni je wygrali. Nowy sezon zweryfikuje Napoli, nie będzie już tylko skupiania się na lidze (chyba że odpuszczą LM😁).
08.06.2025 o 10:10 przez ragnar
+3
ragnar
Ale gadka kolejna o 2 na każdą pozycję to totalna bzdura, realnie mieliśmy 16 czy 17 do gry
08.06.2025 o 10:18 przez Paolo87
+3
Paolo87
Tu masz rację, gadanie o 2 składach nie miało nic wspólnego z rzeczywistością. Mam nadzieję że w nowym sezonie to się zmieni.

Shoutbox

Endru 02.02.2026 10:10

To mój esposito, a ujka ten z caglari

Orzeu 02.02.2026 10:09

no gra i strzela przecież Endru

Endru 02.02.2026 10:04

I pytanie ujek co z tym esposito w kadrze Włoch

El Imprezatore 02.02.2026 10:04

Ja jestem ciekaw jak to bedzie w lato wyglądało bo sie szykuje , ze nawet 8 graczy moze odejść. Zastapienie ich bez kupowania nie wchodzi w gre

Borgen 02.02.2026 10:04

Marottę zawdze miałem za inteligentnego człowieka i prezentującego jakiś poziom... Cały czas zastanawiam się kiedy powie sobie dość i uzna, że jest za stary i ma zbyt wiele innych możliwości, żeby trwać przy takim projekcie i robić z siebie idiotę... Bo nie chce mi się wierzyć, że zgadza się w 100% ze wszystkim co mówi w mediach (ale stanowisko zobowiązuje).

tylkointer3 02.02.2026 10:04

Zamiast dzieki temu dalej sie rozwijac i isc do przodu to sa transfery byle wydac i byle młody

Endru 02.02.2026 10:03

Ujek dla ciebie jedno słowo robalu. Icardi

tylkointer3 02.02.2026 10:03

Ogromna szkoda tego bonifikatu finansowego z LM z ostatnich lat

Borgen 02.02.2026 10:02

Oaktree chce topowych miejsc w LM, ale prawie wszystko co robią sprowadza nas do poziomu europejskiego średniaka (z punktu widzenia LM, wiadomo, że w niższych rozgrywkach moglibyśmy błyszczeć).

tylkointer3 02.02.2026 10:01

A zamiast tego oaktree wymyslilo odmaladzanie kadry trasferami za max 25 i limity wiekowe

Borgen 02.02.2026 10:00

i walka o miejsca 1-4 w lidze w dłuższej perspektywie, bo mam wrażenie, że różnice w jakości naszego składu i innych się zacierają powoli... mimo tego, że większość włoskich klubów średnio trafia z transferami i też przepijają kasę... pytanie co będzie jak zaczną z tymi transferami trafiać

tylkointer3 02.02.2026 10:00

Właśnie tak, po tym jak Inter uzbierał trochę grosza w LM, powinna być kontynuowana strategia sciagania doświadczonych graczy za darmo plus pojedyncze konkretne transfery gotowkowe

Xucatlan 02.02.2026 10:00

Niestety pewnie gdyby Oaktree miało wybrać czy wolą Scudetto czy żeby Diouf odpalił i poszedł do Premier League za 80 mln, to pewnie wybraliby tę drugą opcję.

Borgen 02.02.2026 09:59

Oaktree moim skromnym zdaniem daje nam limit na LM - miejsca 9-24 to jest nasze miejsce w szeregu...

Borgen 02.02.2026 09:58

czasami zarobić na takich też idzie, bo to nie muszą być zawodnicy 30+... Młodszych też udawało się tak wyciągać i paradoksalnie finansowo też mogłoby to dać lepszy efekt niż to co robimy obecnie

Borgen 02.02.2026 09:57

ja wiem, że z założenia to są zazwyczaj zawodnicy starsi, a nie najmłodsi, ale przynajmniej gwarantują jakiś poziom sportowy

Orzeu 02.02.2026 09:57

bo Oaktree nie zgadza się na doświadczonych zawodników oraz robi limity np. max 5 mln euro pensja

Orzeu 02.02.2026 09:56

zamiast tego ma zakaz takich transferów

Orzeu 02.02.2026 09:56

oczywiście że powinniśmy do tego wrócić bo to coś w czym MArotta się czuje najlepiej

Borgen 02.02.2026 09:56

najlepiej w ostatnich latach nam chyba wychodziły "darmowe transfery" i nie wiem czy nie powinniśmy przynajmniej częściowo do tego wrócić, bo nie stać nas na prowadzenie polityki jak topowe kluby z Anglii czy nawet Hiszpanii

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszym zawodnikiem Interu w meczu z Cremonese był:

Polls answer

Publicystyka

Oprawa FC Barcelona Inter kibice Nerazzurri

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    23

    55

  • 2

    Milan

    22

    47

  • 3

    Napoli

    23

    46

  • 4

    Juventus

    23

    45

  • 5

    Roma

    22

    43

  • 6

    Como 1907

    23

    41

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    13

  • 2

    Nico Paz

    8

  • 3

    Christian Pulisic

    8

  • 4

    Anastasios Douvikas

    8

  • 5

    Kenan Yıldız

    8

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28974

Liczba newsów: 52539

Liczba komentarzy: 616557

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się