
Z okazji uruchomienia nowej odsłony oficjalnej strony inter.it, wypowiedzi dla Corriere della Sera za pośrednictwem platformy metaverse udzielił prezydent Interu, Steven Zhang.
- Zdaliśmy sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach Internet i media cyfrowe są wszędzie. Każda firma musi z nich korzystać, aby wejść w interakcję z nowymi pokoleniami. To jedyny sposób, aby zainteresować ludzi naszą działalnością i sprawić, żeby nasze treści był znane i dostępne na całym świecie. Jak zaangażować młodych ludzi w śledzenie piłki nożnej? Mam nadzieję, że to, iż zostałem najmłodszym prezydentem klubu we Włoszech jest interesujące w tym aspekcie i może wnieść nowe spojrzenie w klubie i całej branży, a także przynieść pozytywny wpływ na działalność klubu i współpracę z młodym pokoleniem
- Rozpoczęliśmy tę cyfrową podróż w momencie stworzenia Inter Media House, którego celem jest produkcja większej ilości treści, dzięki którym możliwe jest wejście w interakcję kibiców na różnych platformach. W zeszłym roku zaprezentowaliśmy nowe logo klubu i zmieniliśmy wszystkie obrazki związane z marką klubu, ponieważ wierzymy, że nasze logo będzie używane nie tylko na stadionie, ale również w całym cyfrowym świecie. Nowe logo powinno być łatwe do użycia w różnych okolicznościach i scenariuszach, m.in. dzięki prostszym kształcie i jaśniejszych kolorach. Fani mogą również korzystać z TikToka, aby cieszyć się treściami, których wcześniej nie mogliśmy prezentować. Co roku, każdy drobiazg pomaga nam uczyć się i zmieniać część siebie. Pomaga nam upewniać się, że stajemy się bardziej cyfrowi i innowacyjni.
Komentarze (2)