Wywiady z dziennikarzami

Biasin: Rzadko się zdarza, aby trener wyprowadził drużynę z kryzysu tak jak Inzaghi (21)

Autor:
Źródło: sempreinter.com
prawie 3 lata temu
2186
21

Włoski dziennikarz Fabrizio Biasin uważa, że sposób, w jaki trener Interu Simone Inzaghi zdołał wyprowadzić Nerazzurrich z przedsezonowego kryzysu, jest nie tylko imponujący, ale jest to coś, co rzadko spotyka się w futbolu.

W rozmowie z włoskim nadawcą SportMediaset, za pośrednictwem FCInter1908, dziennikarz wyraził opinię, że trenerzy rzadko są w stanie przywrócić zespoły na właściwe tory w taki sposób, jak udało się to trenerowi Interu w porównaniu z wcześniejszym okresem kampanii.

Inter miał dość ciężki początek sezonu, gdyż porażki z Lazio, Milanem, Udinese i Romą nastąpiły w stosunkowo krótkim czasie i wzbudziły duże wątpliwości co do tego, czy Nerazzurri będą w stanie walczyć o tytuł do końca.

Przyszłość Inzaghiego została poddana w wątpliwość przez formę zespołu, ale wygląda na to, że trener i jego drużyna dobrze zareagowali po trudnych pierwszych tygodniach kampanii.

Choć nie wszystko poszło gładko, Nerazzurri odnosili zwycięstwa konsekwentnie i wygrali kilka ważnych meczów, które sugerują, że Inzaghi wrócił na właściwe tory.

- Inzaghi zdołał zrobić coś, co rzadko zdarza się w futbolu. Wyszedł z naprawdę trudnej sytuacji, ponieważ na początku sezonu Inter wyglądał na zupełnie pozbawiony sterów. Ta drużyna wygląda teraz intensywnie fizycznie, gra dobrze i po ważnym miesiącu wygląda że powrócili na właściwe tory.

Zobacz też

Guarro atakuje Ausilio: Wszyscy planują wzmocnienia (12)

22.12
14:04

F. Romano: Simeone marzy o Interze (9)

27.11
10:40

Komentarze (21)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
07.02.2023 o 20:57 przez pasencjusz88
-4
pasencjusz88
To chyba Lautaro nas z kryzysu wyciągnął a nie Szymon
07.02.2023 o 19:44 przez HB
HB
"przedsezonowego"?
07.02.2023 o 17:07 przez tytusek25
+1
tytusek25
Najpierw nabałaganił,zebrał zewsząd za to opier**l ,teraz trochę ogarnął, ale do błysku jeszcze daleko.Moim zdaniem za wcześnie jeszcze na czekoladki.
Konkurencja czyli postawa Milanu i lepkie łapy juve praktycznie sypała nam płatki róz pod nogi w drodze do vicelidera.
Obecnie na pochwaly w tej lidze zasluguje wylacznie Spaletti.Gra na innym levelu.Nasza sila to glownie beznadzieja innych.
07.02.2023 o 16:28 przez Capar
+2
Capar
Sęk w tym że inzaghi jest systematycznie osłabiany odejściami kluczowych zawodnikow, a na piasku nie da się budować. O ile pierwszy sezon spartolil bo miał ogromną przewagę nad Milanem w połowie sezonu i w dodatku jest odpowiedzialny za transfer Correi, to w drugim sezonie trzeba docenić że w sytuacji permanentnej niepewności potrafi wygrać Superpuchar, wykręcić wicelidera i awans w fazie grupowej LM.
07.02.2023 o 16:29 przez Capar
Capar
*do fazy grupowej LM
07.02.2023 o 23:15 przez Cny
Cny
Przecież w obecnym sezonie mamy lepszą kadrę niż w poprzednim.
08.02.2023 o 00:06 przez Capar
Capar
Kadrę? Kadra to nie to samo co piłkarze do dyspozycji trenera, vide casus Lukaku
07.02.2023 o 16:07 przez mroowa111
mroowa111
Więcej wpada Lautiemu a jakiejś kolosalnej poprawy jakości nie widzę tyle ze spinamy sie mega na topowe mecze i potrafimy je przeciągać na swoją stronę a to tez umiejetnosc
07.02.2023 o 11:13 przez Seba
+9
Seba
Broni Onana, który wpuszcza co piąty strzał, a nie co drugi, a Lautaro odzyskał formę i wygrywa Interowi mecze, które są na styk. Jak się zatnie, to znowu przyjdzie "kryzys". Gra wygląda identycznie przez cały sezon. Improwizacja w ataku oraz dziury w obronie. Niech Biasin nie filozuje.
07.02.2023 o 13:08 przez interista1987
interista1987
Seba zgadzam sie. Dokladnie tak samo bylo w zeszlym sezonie. Zaciecie Dzeko i Lautaro w jednym czasie rowna sie kryzys.
Inzaghi gra caly czas tak samo i ledwo na styk wygrywa poki napastnicy cos strzelaja.
07.02.2023 o 11:10 przez El Imprezatore
+5
El Imprezatore
A ja pamiętam, że Handa załatwił nam kilka meczów swoimi "imponujacymi" interwencjami. Szymek też nie pomagał i tak naprawdę to dwu mecz z Barceloną go uratował.
07.02.2023 o 11:45 przez Jacenty
Jacenty
Handzie zdarzały się blackouty, ale szczerze powiedziawszy Onana też nie imponuje, z Empoli pozbawił nas choćby punktu i gdyby zrobił to Handanovic, zostałby zjedzony... a te jego (Onany) niektóre wybicia dają rywalowi średnio jedną sytuację na mecz... Myśle, że jak przyjdzie za niego latem oferta, to Marotta z Ausilio nie będą mieli skrupułów.
07.02.2023 o 22:20 przez Waldini
Waldini
Otóż to, Onana robi błędy, ale na jego szczęście są zwykle bez konsekwencji. W meczu z Milanem o mało nie straciliśmy bramki, kiedy wybijając podał do Giroud. No, a przy Empoli, gdzie bramka już ważyła dużo dołożył od siebie, by ją wpuścić. Absolutnie go nie krytykuję, bo w piłce takie rzeczy się zdarzają, chcę tylko pokazać, że ma wciąż dużo do poprawy i powiedzieć, że Handanović był tu mieszany z błotem za mniejsze błędy.
07.02.2023 o 22:52 przez Jacenty
-1
Jacenty
W pełni zgadzam się z tym co napisałeś.
07.02.2023 o 10:11 przez Piotrekfci
-1
Piotrekfci
Ciężko mówić o tym że drużyna powrócila na właściwe tory jak potrafi się zmotywować o dziwo inaczej niż w pierwszej części sezonu tylko na te ważne mecze. Monza, Empoli praktycznie pozbawiły nas marzeń o walce o scudetto, tak samo jak utrudniła walkę o pierwszą 4. 5 bezcennych punktów z ogórkami ehh, oby już nie było takich wpadek do końca sezonu.
07.02.2023 o 11:40 przez VVujek
+3
VVujek
Weź pod uwagę to, że z Monza Inter został okradziony z bramki na 3:1 która by zamknęła mecz z Empoli Inter grał w 10.
07.02.2023 o 11:54 przez Piotrekfci
-2
Piotrekfci
To prawda jednak z takimi drużynami wymaga się aby mecz był zabity już na samym poczatku i potem pełna kontrola a nie grą na pół gwizdka z chwilowymi zrywami
07.02.2023 o 13:06 przez interista1987
-1
interista1987
wypisujesz takie glupoty ze az zal
07.02.2023 o 13:20 przez VVujek
+2
VVujek
Rzygać się chcę jak widzę komentarze typu "mecz powinien być zamknięty na początku" Mecz z Monza był zamknięty bramką na 3:1 ,a Empoli jest w bardzo dobrej formie, Inter grał z nimi w 10. Przypomnę tylko , że święty Mourinho również przegrywał że słabszymi rywalami czy też się z nimi męczył.
07.02.2023 o 14:13 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
W sezonie 09/10 z tego co pamiętam trzeba było wygrać ostatni mecz w grupie LM w Kazaniu bo mogliśmy z niej nie wyjść ;)
07.02.2023 o 14:18 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Czy tam w ogóle drugą rundę w Kijowie i Kazaniu żeby wyjść bo Barca cisnęła na kozaka, a z Dynamem i Rubinem mieliśmy po remisie u siebie.

Shoutbox

Nerazzurro90 30.01.2026 21:56

nie spamuj

coco 30.01.2026 21:54

Fabrizio Romano - L'Inter è in trattative dirette con il Liverpool per Curtis Jones in prestito con clausola di riscatto. Trattative in corso ma legate all'uscita di Davide Frattesi con il Nottingham in attesa di risposta.

Nerazzurro90 30.01.2026 21:51

przeciez ten jones to posmiewisko posrod kibicow LFC cos jak Endru tutaj

danielinter 30.01.2026 21:48

Jones z Liverpoolu na wypadek odejścia Frattesiego wg Romano

Xucatlan 30.01.2026 21:47

Rozwiązań jest wiele, ale tu trzeba rewolucji, a nie kosmetyki w postaci przesunięcia o 5 stopni kąta pod jakim możesz trzymać rękę w polu karnym :D

Xucatlan 30.01.2026 21:46

Zjawiska interpretacji pozbyć się nie da. Teoretycznie można byłoby dołożyć interpretowanie symulowania i karać to kartkami, ale patrząc na absurdalne decyzje podejmowane przez arbitrów, to po prostu pogłębi chaos, kontrowersje i wypaczanie wyników. Lepiej po prostu uciąć ewentualny zysk.

Cny 30.01.2026 21:34

raz nie gwizdajac a dwa dając żółte kartki

Cny 30.01.2026 21:34

ponton jest sędzią na boisku. nie daje karnego, uznaje że piłkarz celowo upada np zostawiając noge lub wyciągając ja do rywala. nie daje karnego, więc gość zwyczajnie symulował. żółta. trzeba to wyeliminować i tyle

Cny 30.01.2026 21:32

ty ciągle wszystko podciagasz pod interpretację jednocześnie mówiąc że nie można interpretować symulowania :D

Cny 30.01.2026 21:31

a jak obiektywnie stwierdzasz że dołożył za dużo albo odpowiednio? dla połowy ludzi Bastoni nie faulował wirtza a dla drugiej wirtz przyaktorzyl.

Xucatlan 30.01.2026 21:22

No ale jak to karać? Jak nie ma kontaktu, to kartki są i takie sytuacje są obecnie rzadkie. Jeśli kontak jednak jest, to nie da się obiektywnie stwierdzić ile od siebie dołożył 'faulowany' zawodnik.

Cny 30.01.2026 21:18

no ja wiem że oni się kładą bo może być tylko profit, nie ma kary. trzeba znaleźć równowagę. ja bym karał i to srogo

Xucatlan 30.01.2026 21:14

Ja go nie pochwalam czy coś, ale bardziej skupiam się na tym, że przepisy są debilne, VAR działa tragicznie i to wszystko po prostu zachęca do takich zachowań. Przecież nierzadko widac, że po starciu w polu karnym, jak rywal ma piłkę, to ktoś specjalnie fauluje tylko po to żeby była przerwa w grze i doszło do sprawdzenia VARu, bo jakiś tam rzut wolny na drugiej połowie, to żaden koszt w porównaniu do tego, co można ugrać. No absurd.

Xucatlan 30.01.2026 21:10

Ten ostatni wpis, to nie rozumiem. Gdzie napisałem, że on może to robić? Nie wiem skąd taki dziwaczny wniosek.

Xucatlan 30.01.2026 21:08

Interpretacji sędziego pozbyć się nie da. Chodziło mi o przestanie dyktowania karnych za pierdoły, bo to zachęca do kładzenia się na murawie przy byle kontakcie.

Cny 30.01.2026 21:02

dobra tą dyskusja nie ma sensu jak ty mówisz że zjebmakers może się kłaść bo może sędzia da karnego, a później chcesz dawać karne tylko za zagrania na żółta kartkę xd

Claudio 30.01.2026 21:01

Norton dzis gra to dobrze to jego temat nie jest goracy jak twierdzą pismaki

Cny 30.01.2026 21:00

zawodnik wchodzi w pole karne z boku, moja gościa zwodem, spóźniona reakcja obrońcy, podłącza rywala, zero agresji, zero zagrożenia dla zdrowia rywala, ale nie będzie karnego bo nie byłoby żółtej kartki xd

Cny 30.01.2026 20:59

cały czas wszystko zostaje w interpretacji sedziego

Cny 30.01.2026 20:58

co ty wymyślasz xd

Archiwum shoutboxa

Sonda

MVP PO BVB TO:

Polls answer

Publicystyka

Oprawa FC Barcelona Inter kibice Nerazzurri

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20
Luis Henrique

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    22

    52

  • 2

    Milan

    22

    47

  • 3

    Roma

    22

    43

  • 4

    Napoli

    22

    43

  • 5

    Juventus

    22

    42

  • 6

    Como 1907

    22

    40

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    12

  • 2

    Nico Paz

    8

  • 3

    Christian Pulisic

    8

  • 4

    Anastasios Douvikas

    8

  • 5

    Kenan Yıldız

    8

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28951

Liczba newsów: 52522

Liczba komentarzy: 616293

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się