
Corriere dello Sport informuje, że Inter chciałby pozyskać nowego sponsora, który pojawiłby się na lewym rękawie koszulek.
"Juventusowi już udało się znaleźć takiego sponsora i teraz Nerazzurri zamierzają się o to postarać. Miałoby to pomóc w zwiększeniu przychodów, co jest głównym celem klubu. Steven Zhang dał jasno do zrozumienia, że głównym celem jest przekroczenie 400 milionów euro do 30 czerwca 2019 r.".
W ostatnich miesiącach w dziale sponsoringu pojawiły się dość zaskakujące wieści, ponieważ ogłoszono, że po zakończeniu kontraktu, Pirelli nie będzie już głównym sponsorem Nerazzurrich ze względu na wysokie wymagania klubu. Podobnie ma się sytuacja w Turynie - nowa oferta Adidasa nie spełnia oczekiwań Juventusu.
Komentarze (10)
Pirelli nie będzie już głównym sponsorem Nerazzurrich ze względu na wysokie wymagania klubu. Podobnie ma się sytuacja w Turynie - nowa oferta Adidasa nie spełnia oczekiwań Juventusu.
nie do końca, bo dla nas Pirelli to jak dla juve Jeep
a adidas to jednak od koszulek a nie główny sponsor
https://link.do/rander
.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
Zupełna anonimowość
Darmowy dostęp, Setki ofert z całego kraju.