Felietony

Czarno-niebieskie serce pewnego Portugalczyka (35)

Autor:
Źródło: inf. własna
ponad 13 lat temu
1935
35

Inter ma wielu fanów. Pół Mediolanu, duża część Italii i ogromna rzesza ludzi na całym świecie. Nerazzurri kibiców mają wśród bogatych i biednych, młodych i starych itd. Ale tak naprawdę niewielu miało prawdziwą styczność z tym klubem – pracując w nim, grając dla niego. A nie każdy piłkarz, nie każdy trener w historii Interu został przecież jego fanem.

 

Z pewnością – wielu ma sentyment. Niektórzy patrzą na ten klub z pewną sympatią dobrze mu życząc. Znajdą się też tacy, którzy pracy w tym klubie nie będą mile wspominać. Dla pewniej grupy natomiast było to spełnienie marzeń, a dla jeszcze innych praca w Interze stała się spełnieniem marzeń i stworzyła ogromną więź dopiero po jej zakończeniu.

 

Ogromną, bo stworzyła miłość – jak w przypadku José Mourinho. Zaiskrzyło. Podczas swojej kariery trenerskiej Mourinho trenował kilka drużyn. Zawsze mile wspomina Porto, chętnie wraca myślami do Chelsea, ale jednak zawsze to o Interze Mediolan najcieplej, najmilej mówi Portugalczyk.

 

W sumie José miał też podstawy do stworzenia tej miłości. Przyszedł do klubu jako jeden z najlepszych szkoleniowców na świecie (w mojej opinii najlepszy, ale nie zaszkodzi nieco obiektywizmu). Miał przed sobą jasny cel – zdobycie Ligi Mistrzów z klubem, który nie dokonał tego od 43 lat. Mou miał za sobą kibiców, miał za sobą zarząd, szybko murem stanęli za nim piłkarze. W rok zbudował oddany mu team, po drugim wywiązał się z zadania. W czarno-niebieskiej części Mediolanu stał się niemal Bogiem. Niemal, ale do rangi Papieża był przyrównywany. Mourinho został pokochany. Z wzajemnością.

 

 

Ta otoczka jaka działała na The Special One Only One zmiękczyła nawet tak twardego, bezkompromisowego i pewnego siebie gościa jakim jest José. Te dwa lata pracy, które wydały ogromne owoce sprawiły, że Mourinho z żalem opuszczał Mediolan. Ambicja była ważniejsza od miłości. José zawsze mówił jakie ma cele, co chce w trenerskiej karierze osiągnąć. Rozstając się jednak nie jedna kropla łez uleciała tak pyskatemu trenerowi z prasowych konferencji.

 

Mimo rozstania Mourinho wciąż wspomina Inter, bardzo często i bardzo ciepło. Dla każdego nowego trenera Nerazzurrich jest jak wyrocznia. Gdy Inter ma nowego szkoleniowca, kibice czekają na to co powie Mou.

Mourinho mówi „Benitez jest zły” - Benitez w swoim marnym stylu ripostuje, a kibice już inaczej spoglądają na Rafe.

Mourinho mówi „Leonardo jest spoko, jadłem z nim obiad” - Leonardo potwierdza i dziękuje Mourinho, a kibice lekko przymykają oczy na czerwono-czarną przeszłość Brazylijczyka.

 

W Mediolanie Portugalczyk ma ogromny autorytet, zbudowany nie tylko samą ciężką pracą. Także zachowaniem – szacunkiem do innych, szczerością, przyjaźnią. Oddaniem za swój klub. „Swój”, bo José co jakiś czas udowadnia, że ma czarno-niebieskie serce. Nieraz mówi, że jak tylko może to ubiera czarno-niebieską koszulkę, siada przed TV i dopinguje swoich przyjaciół. Zostawił ich w Lombardii wielu. Od każdego kibica na trybunach po każdego piłkarza jaki miał z nim okazję pracować. I żaden nie skrytykuje Mou – nawet jak u niego siadał na ławce. Prędzej za nim zapłacze. A Only One jeszcze weźmie swojego byłego podopiecznego pod pachę i pożartuje. Na przykład z Beniteza, który w Interze po sobie nie zostawił dobrego wrażenia, a i z którym José nie zawsze miał po drodze.

 

Taki właśnie jest Mou. Dla swoich najwspanialszy na świecie. Dla wrogów najgorszy. Cytując jednak pewnego artystę „więcej wrogów niż przyjaciół - znaczy, że odniosłem sukces”. Sukcesów Portugalczykowi nie można odmówić. Również tego, że jest Interistą – jak sam podkreśla i co często udowadnia.

 

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Czego życzyć sobie w 2025? Tego samego, co w 2024. Podsumowanie roku (9)

30.12
17:03

2016 - 2024. Podsumowanie ery Stevena Zhanga (11)

28.05
06:00

Komentarze (35)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
30.11.2012 o 22:40 przez anett
anett
Zacny felieton Milordzie <img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " />
30.11.2012 o 11:59 przez albercik12345
albercik12345
gdy był Mourinho nie bylo takich problemów . wróc do nas<img src="/files/emoticons/20" alt="&lt; loveinter &gt;" />
29.11.2012 o 23:36 przez el_loco
el_loco
wyjątkowy gościu<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/18" alt="&lt;hold&gt;" />
28.11.2012 o 16:52 przez Omen
Omen
Mourinho...co tu dużo pisać...kocham go !
28.11.2012 o 14:16 przez Dominho
Dominho
#25 Żeby nie było, dowód -&gt; <a href="http://murawa.bloog.pl/id,332541853,title,Czarno-niebieskie- serce -pewnego-Portugalczyka,index.html">http://murawa.bloog.pl/id,332541853,titl&shy;e,Czarno-niebieskie- serce -pewnego-Portug&shy;alczyka,index.html</a> Wrzucone na ponad godzinę przed meczem <img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " />
28.11.2012 o 12:28 przez Kredence
Kredence
30#<br />
Ja mam pomysł. Po 1 należy sie zastanowić czy zależy nam na sukcesach Interu czy na dobrym humorze Cambiassy i Zanettiego. Jeżeli zdecydujemy że zależy nam na sukcesach klubu, to ja sie pytam: można było po chamsku i brutalnie potraktować Julio Cesara? teraz robią to samo ze Sneijderem, to czemu by nie zrobic to samo z Cambiasso i Stankoviciem? Zanetti to mądry gość, powiedziec mu ze nie widnieje w planach klubu to chłop zakończy kariere. Nie ma innego wyjścia z tymi panami będziemy leciec dalej na samo dno. Aha i jak pisze od września Straciatella musi wylecieć bo to ciepła klucha, on będzie stawiał na emerytów , co pokazuje cały czas, młodzi sobie nie pograją kompletnie co pokazuje przykład Cou. Jedynie Juan dostał szanse ale to z braku innych opcji, wróci Chivu to Juan wyląduje na ławce. Moge sie założyć z każdym na tej stronie o to.
28.11.2012 o 09:59 przez interfann
interfann
wracają wspomnienia. ehh te łzy i uśmiech na twarzy. Przynajmniej zostają te WSPOMNIENIA.<img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" />
28.11.2012 o 09:41 przez Dominho
Dominho
#25 hahah tekst napisałem już przed meczem, ale nie chciałem wrzucać kolejnego na priorytet, czekałem aż szał z główną dla Parmy się skończy <img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " />
28.11.2012 o 06:23 przez kachol
kachol
Fajny tekst, propsuje Dominho ;) <br />
<br />
Co do rzeszy ludzi, którzy mówią: jak kocha to niech wróci, karierowicz, przez niego piłkarze nie mogą o nim zapomnieć i są sierotami po Mou etc. bzdety.<br />
<br />
Jose ma prawo mówić co mówi i jest to miłe dla mnie jako kibica Interu i zawsze będę mu kibicował. Mówienie o tym, że Mou wykrzesał z piłkarzy co najlepsze i teraz już nie potrafią grać to śmiech na sali. Jak nie potrafią to niech skończą karierę. Jakoś piłkarzom Chelsea nie przeszkadza to, że Mou dalej pisze z nimi smsy i często myślami wraca do swojego Chelsea. Zacznijcie w końcu traktować piłkarzy jak zawodowców, a nie zwalać winę na to, że Mou mówiąc ciepło o Interze go sabotuje. Gówno prawda nic nie sabotuje, tylko wypowiada się jak każdy inny człowiek o tym klubie. Jest legendą tego klubu, wygrał z nim wszystko, piłkarze wygrali z nim wszystko, ale oni wciąż pracują i wierze, że robią co mogą, aby pracować na swoje dobre imię, piłkarze w Interze, Jose w Madrycie. Nie ma między tym związku, a odpowiedzialność za to, że Inter jest słaby szukałbym najpierw u siebie, a nie w wyimaginowanej mocy magicznej i sprawczej słów The Special One.
28.11.2012 o 01:22 przez Kredence
Kredence
20#<br />
Zgadzam się z tobą w 200%. Kiedy Mou przychodził do Interu to było to jak błogosławieństwo. Wygrał LM, odszedł życie toczy sie dalej. Ale nie w Interze , tu sie ciągle pieprzy o Mou , jak to nie było cudownie. Ale ludzie, lata lecą a Inter leci na dno, piłkarze jak Cambiasso Milito itd żyją wciąż czasami Mou. Benitez chciał dobrze, zapomniec o tym co było ale w tym pozytywnym znaczeniu i zacząc od nowa ale nasi piłkarze bujali w obłokach i dalej bujają.... Tak jak napisałem, Mourinho był błogosławiestwem, dzisiaj jest przekleństwem. I dopóki nie odejdą pozostałości po Mourinho ( czyt. piłkarze) lub Moratti nie odda władzy synowi, bo przeciez klubu nie sprzeda , dopóty Inter sie nie podniesie. Zadne Straciatelle tu nie pomogą.
27.11.2012 o 23:47 przez bobogol
bobogol
Zabieg niczym PO ;) Wdupiliśmy żenująco z Parmą? Powspominajmy jak bardzo lubi nas Mou.
27.11.2012 o 22:02 przez sampam
sampam
Zywa legenda, takich ludzi nie da sie nie lubic. Szczegolnie jezeli ktos przepada za sarkazmem, jak ja<img src="/files/emoticons/9" alt="&lt;brawo&gt;" />
27.11.2012 o 22:00 przez Dominho
Dominho
#20 Atakował Beniteza bo był dla niego zagrożeniem? Sorry, ale panowie nie lubili się gdy trenowali odpowiednio Chelsea i Liverpool. Później gierka była dalej kontynuowana. <br />
<br />
No a Mou stał się kibicem Interu podczas pracy w nim - jak zresztą mówił, jak możesz przeczytać. To chyba nic złego, że tak całe środowisko Interu na niego wpłynęło, że teraz kibicuje Interowi? Nie mówię, że biedaczyna itp. bo jak pisałem chciał kontynuować swoje sukcesy, no ale po prostu. No kurde będę tu pisał jeszcze raz co masz u góry?
27.11.2012 o 20:26 przez InteristaNagato
InteristaNagato
Mam taką mała myśl że Mourinho powróci do Interu <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <br />
<br />
Kocham Inter i chcę dla niego jak najlepiej <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> <br />
27.11.2012 o 20:21 przez Dzigar111
Dzigar111
Mourinho wróć do nas proszę cie <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />
27.11.2012 o 20:01 przez Odet
Odet
Dominho <br />
dzięki za odp<br />
choć nie miałem na myśli roku 2010.<br />
Czyli rozumiem, że Mou stał się fanem Interu i prawdziwym wiernym Interistą, dopiero jak z Interu odszedł.<br />
Biedaczyna, dopiero wtedy docenił jak wiele stracił<img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " /> <br />
Mou atakuje niektórych trenerów swoich byłych drużyn (np Beniteza) w obawie że pojawi się ktoś, kto osiągnie więcej z byłym klubem... prezentuje myślenie bufona (nie tego z Juve).<br />
leonardo czy nawet swojego wroga Ranieriego nie atakował, bo to przecież nie trenerzy, Stramy nie atakuje, bo co to za trener. Gruby Benek mógł byc zagrożeniem dla legendy Mou, wszak jeszcze jako trener Liverpoolu pokonał Milan, czym zyskał sympatię wielu kibiców Interu.<br />
Mou kochałem jako trenera Interu, teraz nienawidzę. Poza tym zachowuje się w Madrycie fatalnie (u nas jednak tak nie było), ma wymarzonych piłkarzy (u nas tak nie było), a gada ciągle o Barcelonie (tak jak nasi &quot;politycy&quot; zamiast zając się pracą, gadają na temat innych &quot;polityków&quot ;) .<br />
Pozdr.
27.11.2012 o 19:27 przez Piter
Piter
Jeszcze się zdziwicie gdy wróci, jak kocha Inter i spełni kolejne marzenie a dokładnie wygra z trzecią drużyną LM to zdaje mi się, że wróci gdy w Interze nie będzie ciekawej sytuacji, Mou jest mistrzem i wzorem do naśladowania.
27.11.2012 o 19:17 przez Garcia
Garcia
Z całym szacunkiem, Mou gra pod siebie takimi wypowiedziami, jak zwykle zresztą. A w ten sposób tylko nam szkodzi. Lepiej niech się odsunie w cień, albo wróci, jeśli jest naprawdę takim wielkim fanem Interu, za jakiego się przedstawia. Niech się lepiej zajmie Realem, bo tam coś ostatnimi czasy nie najlepiej się dzieje.
27.11.2012 o 19:16 przez Dominho
Dominho
#16 Rozumiem, że stawiasz mnie na miejscu Mou? Czyli jest 2010 rok, Inter pod wodzą trenera Polaka, od zawsze fana Interu, który zwie się Dominik wygrał potrójną koronę? Nie odszedłbym. Jeśli jednak ja jestem Mou - chłopak z Portugalii, który od zawsze mówi, że chce wygrać mistrzostwa w najsilniejszych ligach, jak najwięcej LM to odszedłbym dla spełnienia własnych ambicji, być może powrócił kiedyś. Ale zakochując się w klubie być może stałbym się jego fanem jak Mou, który nie raz to podkreśla i co nie uważam za złe.
27.11.2012 o 18:50 przez Odet
Odet
Dominho - <br />
to odszedłbyś czy nie?<br />
skoro Mou to taki &quot;wielki&quot; Interista to dlaczego nie wraca? dlaczego psuje atmosferę (np Benitez)? dlaczego nie powie swoim interowskim wyznawcom (mam na myśli piłkarzy), że teraz mają słuchać trenera?<br />
pozdr.<br />
Pozdr.
27.11.2012 o 17:39 przez pusiek
pusiek
A mi nie przeszkadzają artykuły o MOU. Nie podoba się-nie czytaj nikt Ci nie każe. Dla mnie MOU jest najlepszym trenerem i szczerze wieże w jego miłość do INTER-u.
27.11.2012 o 17:27 przez dodo_IM
dodo_IM
Po co to jest teraz wrzucane? Mou to przeszłość, trzeba iść dalej. Przede wszystkim jest karierowiczem dlatego od nas odszedł.
27.11.2012 o 17:26 przez Pawel1992
Pawel1992
Mourinho jest wielki ale te ciągłe pisanie i czytanie o Nim jest męczące .... <br />
ps.artykuł dobry<img src="/files/emoticons/9" alt="&lt;brawo&gt;" />
27.11.2012 o 17:20 przez andyvdm
andyvdm
Dajcie juz spokoj z tym Mou, bylo minelo i trzeba sie skupic na obecnej sytuacji.
27.11.2012 o 17:11 przez fred
fred
A ja z tekstem zgadzam się w 100%. Dla mnie Mou był jest i będzie najlepszy i największy. Dobra praca Dominho <img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " /> <br />
27.11.2012 o 17:03 przez Dominho
Dominho
#1 Mimo wszystko wydaje mi się, że to o Interze najmilej mówi czego dowody dałem powyżej, zresztą często w rozmówkach nawija o Interze.<br />
#4 Hmmm... Różnica jest taka, że ja Interowi kibicuje od dzieciaka i praca w Interze byłaby spełnieniem marzeń. Dla Mou stała się po tym jak odszedł &lt;- o tym pisałem na początku w tekście.<br />
#7 Z jakimi? ;&gt;
27.11.2012 o 16:53 przez etomaster
etomaster
Mou proszę cię wroć<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> Ja wiem że ty byś zmotywował tych chłopaków a pozbył się tych dziadów. Ty masz pomysł na grę i wierze że jak byś naad tym zespołem popracował z dwa lata to znowu zdobył byś 3 trofea a może nawet więcej. Jak byś wymusił na tym sknerze 30 mln na jakiegoś napastnika na poziomie to ten zespół waliłby po 2-3 bramy na mecz. Inter z tobą osiągnął by wszystko i nawet barcelona by nam uległa.Musisz wrócić wszyscy cię tu chcemy<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> Forza MOU<img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" />
27.11.2012 o 16:53 przez iwo79
iwo79
mowiac krotko pierdolamento !
27.11.2012 o 16:46 przez yanik
yanik
pomysł fajny ale tekst nie urywa dupy. dziwnie zlozone zdania i dziwnie przedstawiony Mourinho. Nie zgodze sie z pewnymi zdaniami. to moja opinia ( :
27.11.2012 o 16:39 przez Odet
Odet
a i dla mnie najważniejszy jest Inter a nie jakiś tam klaun Mourinho.<br />
pozdr.

Shoutbox

Claudio 10.03.2026 17:26

Inter ma swoją tripletę z czołówką SerieA. Wyruchani z meczu z Juve z golem na 4-3, wyruchani z Napoli z karnym, a teraz z Milanem brak karnego. Nie wspominając o żenujących decyzjach w innych meczach na niekorzyść Interu. A jedyna pomoc sędziego to ta w meczu z czerwoną Juve gdzie VAR nie mógł nic zrobić, a dodajmy, że w tym samym meczu powinien być karny dla Interu po debilnym zachowaniu Cambiaso. Jakby sędziowanie było sprawiedliwe to myślę, że byśmy się już tylko mogli skupić na Coppa Italia i szykować do świętowana Scudetto. Ale sponsorzy oraz TV tego nie chcą - koniec emocji, mniejsza ogladalnosc i wplywy.

Claudio 10.03.2026 17:22

prawda jest taka ze nie ma co mowic o sedziach w kontekscie bledow na niekorzysc Interu. Jak jest na korzysc jak z juve to trzeba zwoływać gwardię narodową.

Adriano_forever 10.03.2026 14:20

marotta lig

Adriano_forever 10.03.2026 14:20

prawda jest taka, że jakby nie marotta to przegralibysmy to 8:1

HB 10.03.2026 13:58

Jak długo będziecie płakać na temat sędziego? To jest piłka - raz sędzia trochę pomoże, innym razem trochę zaszkodzi. Drużyna zagrała bardzo słabo i to zasługuje na uwagę

Krownzay 10.03.2026 12:49

Sytuacja z Kalulu to był ewidentny blad arbitra, a tutaj nie mówimy o ewidentnym karnym. Jeśli sytuacja byłaby jednoznaczna, to pewnie zarząd by zrobił trochę szumu wokół tej sprawy. Natomiast zdają sobie sprawę, że skoro sędzia miał podstawy do podjęcia takiej decyzji, to zachowaliby się niepoważnie gdyby próbowali żalić sie w mediach

kulasiak 10.03.2026 12:38

Za trzy kolejki znowu nas przekręcą i nic nie będzie., a taki sędzia jak się spróbuje pomylić na niekorzyść głośnych Juventusu czy Milanu to się dwa razy zastanowi przy monitorze

kulasiak 10.03.2026 12:36

Inter tak na prawdę za mało szumu zrobił i tyle. Nasz zarząd chyba myśli że jak będzie grzeczny i uczciwy wobec sędziów to oni też tacy będą. Dzisiejszy świat jednak już tak niestety nie działa i trzeba głośno o swoje walczyć. Juventus podniósł larum i zaraz wszyscy lecieli żeby ich przepraszać. Inter zawsze grzeczny i cichy i potem jest traktowany jak gówno.

Krownzay 10.03.2026 11:33

Te przepisy są po prostu głupie. Wszystko sprowadza się do tego, że sędzia musi zdecydować, czy to było celowe czy nie. Sytuacja z Bisseckiem była o tyle inna, że za reką nie bylo ciała zawodnika. Czyli sędzia może interpretować dowolnie

domin98 10.03.2026 11:28

przecież ricci najpierw rusza ręką w stronę piłki

Krownzay 10.03.2026 11:15

Tak że sędzia mógł podyktować karnego, tylko jeśli uznałby, że to było celowe zagranie. Natomiast jeśli uznał, że to przypadek to karnego nie ma. Więc pozostaje kwestia interpretacji

Krownzay 10.03.2026 11:13

Ja tylko przekazuje, to co znalazłem w internecie na ten temat. Ponoć jeśli za reką zawodnika jest jest jego ciało, to jest to sytuacja łagodząca. Drugim czynnikiem jest odległość

Orzeu 10.03.2026 11:07

zrobił ruch do piłki wyraźny, w końcowej fazie zaczął rękę cofać, dostał w rękę z piłki

Krownzay 10.03.2026 11:05

Wielu postronnych kibiców też uważa, że karnego być nie powinno. Po prostu zasady są tak niejasne, że mało kto nadąża. Osobiście nie mam pojęcia jaka tam powinna być interpretacja

Orzeu 10.03.2026 10:38

xD

Romen 10.03.2026 10:37

Pamiętajcie, jeśli widzicie ruch ręki do piłki na powtórce, to przeczytajcie sobie La Repubblica, tam jest wyraźnie napisane że był ruch cofający, w stronę ciała xd

Cny 10.03.2026 10:28

mówię dla mnie zasada jest prosta. skoro doveri gwizdnalby zawsze taką rękę w środku pola to dlaczego nie miałby to być karny?

Orzeu 10.03.2026 10:04

ciekawe jakby wyglądała sytuacja gdyby to było w drugą stronę

Orzeu 10.03.2026 10:04

zabawne to są fikołki umysłowe fanów Milanu którzy tam ręki nie widzieli

inter30 10.03.2026 10:02

ta sytuacja pokazuje że ewentualny var na żądanie za którym postulują m in łajzy z milanu będzie gówno warty, doveri podejdzie,obejrzy i powie że to nie ręka i co mu kto zrobi?

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w Derbach Mediolanu?

Polls answer

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52774

Liczba komentarzy: 619652

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się