Plotki transferowe

De Zerbi zastąpi Inzaghiego? (78)

Źródło: football-italia.net
3 miesiące temu
3833
78

Roberto De Zerbi zastąpi Simone Inzaghiego? Takie sugestie możemy przeczytać na Tuttosport, gdzie Włosi prezentują swoją listę kandydatów do zastąpienia obecnego szkoleniowca Nerazzurrich.

 

Dziewięć porażek w Serie A i wielki dystans dzielący Inter oraz liderujące Napoli to dwa czynniki, które rozczarowały zarząd i wzbudziły wątpliwości co do przyszłości Inzaghiego. Według turyńskiego Tuttosport Inter rozważa kandydatury Antonio Conte, Vincenzo Italiano, Roberto De Zerbiego oraz Thiago Motty.

 

43-letni De Zerbi przekroczył oczekiwane wyniki w Premier League z Brighton & Hove Albion w Premier League i przyciągnął uwagę klubów z całej Europy. Jego kandydaturę poważnie rozważa Tottenham, który w najbliższym czasie będzie szukał następcy Antonio Conte.

 

A wy? Zmienilibyście szkoleniowca latem czy zostali dalej z Simone Inzaghim? Jeśli zmiana to na kogo?

Zobacz też

Carlos Augusto

Inter pytał o warunki sprzedaży Carlosa Augusto (3)

08.06
13:04
lukaku

Sky o Lukaku i priorytetach transferowych Interu (3)

05.06
15:12

Komentarze (78)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
23.03.2023 o 17:46 przez BoniunioBDG
+2
BoniunioBDG
Co to za następny ogór ?? Nie nauczyliśmy się że tacy trenerzy pokroju Pioli Mazzari czy Spaletti nie nadają się do Interu. My potrzebujemy trenera z TOPu.
23.03.2023 o 17:05 przez Matiinterlegia
+1
Matiinterlegia
Fajnie wszedł do Brighton,było narzekanie po utracie poprzedniego menedżera,ale już nikt go nie rozpamiętuje,właśnie dlatego że tak fajnie zespół przejął Włoch. Ja bym był zadowolony z takiego wyboru.
23.03.2023 o 11:56 przez Welys
Welys
jezus maria
23.03.2023 o 08:30 przez mateoo
+2
mateoo
Fakt jest taki że Inter puki nie będzie konkurencyjny finansowo to nic nie zadziała, patrząc na dzisiejsze przywiązanie do klubów to można na palcach jednej ręki wymienić internistów. Każdy kolejny trener będzie nadal głaskał by nikt nie odszedł za Cree jak zrobił to kapitan Milan. Jestem zwolennikiem Mourinho
23.03.2023 o 00:35 przez Dybuk
+2
Dybuk
Właśnie teraz widać jak zabójcze było. Letnie okno dla nas. Brak sprzedaży Skriniara i podpisanie Bremera, sprawił, że obrona pękła. Z pewnością rynek sprawdzi de Vrij, i raczej odejdzie. Bastoni przedłuży kontrakt albo zostanie sprzedany aby zapobiec kolejnej przykrej historii. Brozovic siadł mentalnie, albo został zabity przez trenera. Dumfries za dużo chyba czyta gazet, a moment na jego sprzedaż raczej minął, choć zawodnik jest skazany na sprzedaż. Gosens to był błąd, błąd za te pieniądze. Czy okaże się prawdziwym błędem tego nie wiemy bo mało gra. Pierwszym rezerwowym jest odchodzący Gaglia a nie młody Asllani. To się samo komentuje. Pozbyliśmy się Alexisa (25 meczów i 12 bramek dla OM). Sciaglismy ponownie Lukaku i wyszliśmy na tym jak Zabłocki na mydle... Correa zastępuje Sensiego w gabinetach. To było najgorsze okno Marotty w jego historii 8 mniejsza oto czyje były to decyzje. Potrzebujemy przemyślanej strategii na dzis-jutro-pojutrze z trenerem, który będzie wprowadzał młodych zawodników i w porę umiał sprzedać zawodników doświadczonych. Nie ma innej opcji.
23.03.2023 o 02:44 przez Mateusz17
+3
Mateusz17
Sancheza i Perisica który był najlepszym zawodnikiem sezonu ,jednocześnie dwóch najlepiej dryblujacych zawodników którzy mogli robić przewagę w polu gry co jest fundamentalne dla pilki .
22.03.2023 o 22:42 przez smerf1600
+1
smerf1600
Wszedł z marszu do PL i radzi sobie nadspodziewanie dobrze. Pokazał że zna się na trenowaniu i ja bym go wziął poważnie pod uwage, ale pytanie czy on chciałby się ruszać z Brighton po niespełna sezonie. Szymonowi po sezonie trzeba podziękować, zakładając że jednak doczłapie na finiszu do top4 bo trudno sobie wyobrazić że topowy trener w Italii mógłbyby to schrzanić przy takiej konkurencji...
23.03.2023 o 00:05 przez Tom_Hardy
+1
Tom_Hardy
Topowy trener w Italii? To raczej były wygórowane mrzonki o nim.
23.03.2023 o 08:41 przez AveCaesar
+3
AveCaesar
Nie tak nadspodziewanie. Guardiola powiedział, że De Zerbi wejdzie razem z futryną do BPL. Tak jak np Mou mówił, że Arteta będzie świetnym trenerem. Teraz jeszcze Kompany puka do drzwi wielkiego futbolu w Anglii.
23.03.2023 o 08:42 przez AveCaesar
+2
AveCaesar
Nawiasem mówiąc Xavi, Arteta, Kompany to "uczniowie" Guardioli ;)
22.03.2023 o 21:52 przez coco
+1
coco
Jedyny powtarzam JEDYNY włoski trener, który nie jest zabetonowany, jeśli jest cień szansy na niego to błagam by to się spełniło.
22.03.2023 o 20:25 przez Uki1982
+1
Uki1982
Ja bym dał Inzaghiemu dokończyć sezon ,a w międzyczasie kogoś dogrywać .
22.03.2023 o 20:54 przez pluto11
+2
pluto11
Jak dasz Szymonowi dokończyć sezon to zblaznimy się z Benfica i wypadniemy po za top4, ciekawe czy dalej dał byś mu szansę na dokończenie sezonu
22.03.2023 o 19:05 przez timon
+1
timon
1. De Zerbi 2. Sarri
22.03.2023 o 15:32 przez Kebo
+2
Kebo
Świetna opcja, ale będzie ciężko bez nowego właściciela go przekonać.
22.03.2023 o 15:11 przez rchemik
+4
rchemik
Pięknie prowadził Sasuolo, z Szachtarem też grał bardzo dobrze w pucharach, nagle pokazuje dobre oblicze "słabej" drużyny w Anglii.
Jakby była możliwośc, to jak najbardziej !
22.03.2023 o 14:35 przez Tifosinho
+3
Tifosinho
Przy De Zerbim jeszcze by się okazało, że ta Nasza Primavera wcale nie jest taka słaba.
22.03.2023 o 13:58 przez cs88
+2
cs88
Oczywiście, że wolałbym kogokolwiek z nich zamiast Inzaghiego, który się pogubił jak formuła po Conte się wypaliła. Problem w tym, że trener z pomysłem może jedynie lepiej wykorzystać potencjał kadry - tylko tyle i aż tyle (rozwój młodzieży, rotowanie, elastyczne ustawienie) a nie wnieść klub na wyższy poziom, co przy obecnym właścicielu jest wręcz niemożliwe.
22.03.2023 o 13:30 przez Speaker
+1
Speaker
Jestem na tak. W naszej sytuacji on zrobi tu drugie Sassuolo i będzie promował młodych zawodników 👍 co wielu ucieszy. Myślę że z CL możemy się pożegnać, ale Zhangowi w to graj.
22.03.2023 o 15:31 przez Kebo
+3
Kebo
Pożegnanie z CL na rękę bankrutowi xd. Naprawdę nie da się czytać twoich bredni.
22.03.2023 o 15:36 przez Speaker
+2
Speaker
Tak, De Zerbi będzie promował młodzież, a Zhang sprzedawał i staniemy się klubem na miarę Porto,Ajaxu. No ja uważam że we włoskiej Serie A, która rośnie w siłę taki model zarządzania klubu nie wystarczy by się łapać do top4 . Rusz trochę głową zanim coś napiszesz hejterze.
22.03.2023 o 16:22 przez Odet
+3
Odet
@Speaker
Przecież Ty sam chcesz sprzedać za grosze Barelle (60mln to grosze) i sprowadzić w jego miejsce Frattesiego... z Sassuolo. To nie jest promowanie młodych ?? ??
Pozdr.
22.03.2023 o 19:04 przez timon
+1
timon
Czyli lepiej być klubem pełnym dziadków, łatanym co sezon darmowymi transferami i walczącym o top 4 w Serie A? To ,,ruszanie głową" Tobie raczej nie wychodzi
22.03.2023 o 19:28 przez Speaker
+1
Speaker
@Odet , Ty bądź precyzyjny jeśli już coś przytaczasz. Napisałem, że 60 mln+Naby Keita (20 mln) i już nie siej tutaj zamętu.
22.03.2023 o 19:32 przez Speaker
+2
Speaker
@timon , Ty jesteś znanym trollem i nie przypominam nam sobie żebyś coś pozytywnego zamieścił tu na stronce co bym przeczytał. Jakbyś się trochę wysilł czytał choćby wszystkie moje komentarze właśnie pod tym postem to zrozumiałbyś moją perspektywę patrzenia i nie pisał takich głupot.
22.03.2023 o 19:56 przez Odet
+1
Odet
@Speaker
JAK może Liverpool sprzedać/dac nam Naby Keite jak jemu sie kończy kontrakt teraz ?? ?
Gwinejczyk sam sobie wybiera pracodawcę, więc wg Ciebie mamy sprzedać Barelle, najlepszego obecnie włoskiego piłkarza za 60 mln...

Słabo.
22.03.2023 o 20:11 przez Speaker
+1
Speaker
@Odet , myślisz trochę czy już zmęczenie bierze górę dzisiaj? :) -tlumaczę, bo być może już jakieś napoje wysoko % tutaj zaburzają koncentrację ;) 😊 -Kredence zwrócił mi uwagę już po tym gdy napisałem, że Nabi będzie wolny (nie wiedziałem że mu się kontrakt kończy), ale tutaj na stronce niedawno był artykuł, że jego wartość to około 20 mln, więc zrozum, że pisałem o przyjęciu oferty za Barellę około 80 mln. Pozdro :)
23.03.2023 o 08:45 przez mateoo
mateoo
Tak w woli ścisłości to o trolowaniu i hejtowaniu wiesz naprawdę dużo. Nie wiem który to level ale na pewno nie amator. Patrząc na rynek piłkarski to Barella 120-140
22.03.2023 o 13:12 przez Seba
+10
Seba
De Zerbi na zdjęciu ma minę, jakby dostał ofertę od Interu, ale za chwilę dowiedział się także, że planują przedłużyć Dzeko.
22.03.2023 o 13:04 przez Lucash
+1
Lucash
De Zerbi, Conceicao, Motta - w takiej kolejności. Co do składu to oczywistym jest zmiana taktyki i stawianie na młodzież. Taktyka 4-2-3-1; 4-3-2-1; 4-1-3-2.

Obrona: Bastoni (Gosens) - Scalvini (Acerbi) - Pavard (Vrij) - Darmian (Zanotti); Di Marco oraz Dumfries na sprzedaż.

Pomoc: Asllani - Kessie jako defensywni a przed nimi 3 atakujących Hakan - Lautaro i Barella. Na zmiany - Miki, Carboni, Fabian. Brozo na sprzedaż. W razie potrzeby taktycznej lub plagi kontuzji w pomocy można przejść na 2 napastników.

Atak: Thuram na szpicy. Na zmianę Mulattieri. Pozbyć się Lukaku (odciąży klub swoją pensją to prawie jak sprzedaż zawodnika, Correa może ktoś da 10 melonów chociaż, Dzeko obniża pensję albo żegnamy.

Trzeba zakupić 2 obrońców środkowych, ale na nich powinno starczyć ze sprzedaży Dumfriesa oraz Di marco może coś z młodzików się wyciągnie. Kessie za Brozo z dopłatą, która pójdzie na wykup Acerbiego i pensję Thurama. Dzeko, Laukaku i Correa odciążą budżet płacowy mocno.

No i mamy dużo młodzików, którym trzeba dać szansę albo sprzedać: Agoume, Oristanio, bracia Esposito, Satriano, Carboni, Mulattieri, Fabian, Fontanarosa, bracia Stankovic, Zanotti, Iliev, Owusu i jeszcze paru by się pewnie znalazło.
22.03.2023 o 12:38 przez AveCaesar
+6
AveCaesar
Dawać na 3-4 lata Mourinho. Niech zbuduje i poukłada tą drużynę, przyciągnie jakieś nazwiska swoim nazwiskiem, porobi bezpieczne top4 i powychodzi z grupy w LM. W tym momencie potrzebny jest ktoś z doświadczeniem i planem, a później będziemy myśleć co dalej. Na tą chwilę na przyszły sezon mamy jednego bramkarza (Onana), jednego obrońcę (Bastoni), pięciu środkowych pomocników bo wykupujemy Asllaniego + Hakan, Barella, Miki, Brozo i napastnika oraz kalekę (Martinez i Correa) więc Conte i De Zerbi raczej odpadają. Italiano ? :lol: Motta ? Fajnie, że przejął dobrze ułożoną Bologne po Mihajlovicu ale jego Genua i Spezia tak nie olśniewały. Będzie miał tutaj lekko mówiąc prze*ebane i myślę, że jeśli już to na pewno za wcześnie dla niego.
22.03.2023 o 12:45 przez AveCaesar
+2
AveCaesar
A no i czterech wahadłowych (Gosens, Dumfries, Dimarco, Darmian). Do tego nie mamy pieniędzy na rewolucje kadrową dla nowego szkoleniowca. Na szczęście jest jakaś tam grupa młodych jak np Pirola, Fabbian, Aguome, Esposito czy Oristanio ale potrzebny jest ktoś kto opanuje ten bałagan, a nie kolejna opcja, z którą będziemy się martwić o top4. Potrzebujemy stabilizacji.
22.03.2023 o 12:23 przez danielinter
+1
danielinter
Ja widze 3 opcje : 1.Motta 2.De Zerbi 3.Conceicao nie ma sensu przy tym budżecie isc w wymagających trenerow typu Conte czy Tuchel, a zostawienie Inzaghiego skonczy sie wyleceniem z top 4 o ile juz w tym sezonie nie wylecimy.
22.03.2023 o 12:04 przez ciechan
+1
ciechan
Kapitalna opcja. Tworzy widowiskowe drużyny grające z wielką gracją i kulturą. Jeżeli Inzaghi nie poprawi wyników w lidze, to byłaby to świetna opcja. Duży jednak minus tego Pana to fakt, że gra skrzydłami, a my skrzydłowych nie mamy. Trzebaby na cito ściągać zawodników na LS i PS, a tacy nie są tani. Reszta formacji jest absolutnie nietrudna do transformacji pod inne ustawienie, a nawet niektórym, jak np. Dimarco czy Dumfriesowi wyszłoby to zdecydowanie na korzyść, bo opieranie na nich siły ofensywnej w 3-5-2 jest conajmniej kiepskim pomysłem. Jako boczni obrońcy odciążeni byliby z części zadań ofensywnych, a doświadczenie z gry na wahadle też zrobiłoby swoje. Myślę, że w przypadku przyjścia De Zerbiego warto zastanowić się nad nazwiskami jak Ziyech, Thurma, Firmino, czy Berardi. Fajnie prezentują się również Lauriente, czy Lookman. Opcji jest sporo, często nie aż tak drogie. Inzaghi nie jest złym trenerem, ale pytanie, czy on już swojej roli nie wypełnił i czy nie trzeba tej drużyny wrzucić na wyzszy, europejski level, który opiera się na szybkich skrzydłach i wysokiej intensywności, bardziej niż taktyce.
22.03.2023 o 15:23 przez Speaker
+1
Speaker
Ogólnie sporo się może zmienić na pozytywne rzeczy @ciechan , gra się będzie podobać, spróbuję młodych zawodników, ale czy znowu nie będzie tu zgrzytać z naszymi dziadygami, którzy najprawdopodobniej przedłuża umowy i no mam obawy, że staniemy się takim Sassuolo właśnie - walecznym, ale niestabilnym.
22.03.2023 o 11:57 przez rafi27
+3
rafi27
Zmiana trenera nic nie da,tu trzeba najpierw aby Inter kupił ktoś kto chce inwestować w futbol inaczej to nic nie da,zwłaszcza że z 11-12 piłkarzy w ogóle się nie nadaje do gry w tym klubie typu Gagliardini,D'Ambrosio,Correa etc. Oni są tylko liczbowo ale jakościowo nic nie dają
22.03.2023 o 15:19 przez Speaker
Speaker
Generalnie zgadzam się. Kadrę mamy przestarzałą i ograniczoną liczebnie. Inzaghi dokonuje cudów z tym potencjałem ludzkim, a ludzie myślą że jego zmiana jeszcze poprawi nasze wyniki. Kuriozum
22.03.2023 o 23:58 przez Tom_Hardy
+1
Tom_Hardy
Inzaghi dokonujd cudów xD kurva padłem. Wygrana z Spezią była by cudem powiadasz ? xD
22.03.2023 o 11:50 przez radekksm
+1
radekksm
Przedłużyć kontrakt z inzaghim xD
22.03.2023 o 11:30 przez tytusek25
+5
tytusek25
Żaden Conte.Bedzie jak z Lukaku. Conte porzebuje do pracy ekonomicznych warunków cieplarnianych, których tu nie ma i dlugo nie bedzie to raz, a dwa ze dalej nie "umi" w puchary.

Conceicao to doswiadczony trener, dobrze mu idzie w Porto, ogarnia temat z niewielkim budzetem, zna Wlochy, grał tu nawet w Interze , ale nie przesiąkł tym makarońskim shitem ,nie jest na szczescie Włochem, nie boi się młodych, bo pełno ich w jego kadrze, gra ofensywnie ,dostosowuje taktyke do druzyny a nie odwrotnie jak nasz maestro i mysle ze z lepsza kadra bedzie progres.
De Zerbi tez fajny trener. Z niejednego pieca jadł chleb, i to z sukcesami radzi sobie w najmocniejszej lidze swiata z jakims Brighton.... .Jestem za.

Kazdy z tej dwojki bedzie lepszy niz nasz Dyzma.
22.03.2023 o 11:20 przez Mezzela
+1
Mezzela
Fajne bajkopisarstwo. De Zerbiego trzeba było brać po Conte teraz nas nie stać. Conte wiadomo czemu nie. Reszta ma kontrakty i jeszcze niczego wielkiego nie pokazało.

Poza tym jnie powinno się ograniczać do jednego rynku. W Niemczech czy Francji i Portugali jest dużo ciekawych trenerów.
22.03.2023 o 11:08 przez HB
+1
HB
Sergio Conceicao witamy.
22.03.2023 o 10:35 przez inter30
+2
inter30
Co do Conte to dopiero co publicznie zjechał cały Tottenham że nie mają żadnych ambicji i nie zależy im na niczym, że top4 to w ich mniemaniu wielki sukces, a przecież tutaj jest dokładnie to samo - staliśmy się takim gówno Lazio gdzie 90% piłkarzy z trenerem na czele uważa że walka o top4 to szczyt ich możliwości i się tego nie wstydzą, kolejne żenujące porażki im w ogóle nie przeszkadzają, nie widzą w tym swojej winy, błędów gołodupce też mają identyczne podejście jak tamci - nie dawać żadnej kasy "i jakoś to będzie". Więc co on niby miałby tu robić? :D jak zobaczyłby formę napastników to by ich chyba pozabijał na treningach, jak zobaczyłby popisy następcy Hakimiego na wahadle to by chyba pomyślał że sobie z niego jaja robią i podstawili jakiegoś randoma z ulicy na trening, a po max tygodniu wysrał publicznie że ten klub to jakiś żart pod każdym względem Dla gołodupców Inzaghi jest dużo wygodniejszy - tańszy, nie pyskuje i ma niezbyt wygórowane ambicje, De Zerbi już miałby jakieś wymagania więc to pewnie też nierealne
22.03.2023 o 11:28 przez AveCaesar
+3
AveCaesar
Wszystko się zgadza do tego jakie odmładzanie kadry z Conte jak On wywali obecnych graczy 30+, a ściągnie swoją gwardię 30+. Następnie zacznie sapać, że chce Haalanda, Tchouameniego, Araujo. Jak ich nie dostanie to zacznie wyzywać wszystkich i powie dawajcie odprawę to koniec, odchodzę. Antonio jest trenerem sukcesu na chwilę, nie do utrzymania na dłuższą metę. My potrzebujemy kogoś kto będzie chciał z nami coś zbudować przez parę lat chcąc stawiać na graczy młodych i mając pomysł na nich.
22.03.2023 o 10:19 przez Xucatlan
+1
Xucatlan
De Zerbi zdecydowanie najlepsza opcja.
22.03.2023 o 10:09 przez nazional
-2
nazional
Sytuacja nie jest taka zero jedynkowe, bo co w sytuacji jeśli Inzaghi dojdzie do finału LM albo ja i wygra? Mocno by go to broniło nawet jeśli w lidze będzie i 12-14 porażek. Zwolnić trenera który wygrał LM? Skomplikowana sprawa może z tego wyjść :)
22.03.2023 o 10:23 przez interista1987
+1
interista1987
o czym ty snisz
22.03.2023 o 11:54 przez nazional
+3
nazional
O czym sniłes po losowaniu grup LM? A jednak wyszli, o czym sniłes po losowaniu 1/8? A jednak przepchnęli, widziałeś nasza drabinkę? Widzisz tam potęgi? Dojście do finału wcale nie jest takie nieprawdopodobne, chcesz czy nie broni to Inzaghiego, chyba że pamiętasz żeby inny trenejro w ostatnich 10 latach dalej zaszedł?
22.03.2023 o 23:54 przez Tom_Hardy
+1
Tom_Hardy
I co z tego ze dojdzie do finału LM jak za rok w niej nie zagramy?
23.03.2023 o 09:29 przez nazional
+1
nazional
Póki co nie wypadliśmy z top 4 więc panika nie jest uzasadniona, po drugie wolę finał lub nawet zwycięstwo w LM niż top 4 serie A, osobiście biorę to w ciemno
23.03.2023 o 17:18 przez Tom_Hardy
+1
Tom_Hardy
Zwycięstwo w LM daje nam awans do LM w przyszlym sezonie więc chyba każdy woli. Natomiast sam występ w finale i wypadnięcie z top4 daje nam wielkie gówno.
22.03.2023 o 10:07 przez pasencjusz88
pasencjusz88
Z tych opcji tylko De Zerbi. Conte dziękuję mu za majstra ale nie chce się bujać z piłkarzami pokroju Vidala...
22.03.2023 o 23:53 przez Tom_Hardy
Tom_Hardy
Vidal to był maestro przy Gagsie Inzaghiego.
22.03.2023 o 09:51 przez Matti
+3
Matti
Żadnego Conte po wyczynach w Lidze Mistrzów. Conte jak nie będzie inwestycji to znowu focha strzeli i zostawi nas na lodzie. Chciałbym kogoś z zagranicy.
22.03.2023 o 09:50 przez mroowa111
+1
mroowa111
Dobra kandydatura
jego drużyny grają ofensywną otwartą i poukładaną pilke poza tym to niezły taktyk a nie wuefista

Shoutbox

pluto11 09.06.2023 13:09

Tak chłop dał co miał najlepsze i nie raz ciągnął nas sam ale wieku nie oszukasz i on gaśnie na 2/3 sezonu

taboret 09.06.2023 13:05

Zrobi Gerrarda

taboret 09.06.2023 13:05

Żeby w meczu się tak nie poslizgnal

Dzonyy 09.06.2023 13:00

Jak Dumfries pieknie wkroczyl do Istambulu

Rebelde 09.06.2023 12:58

Dzeko powinnien odejść, dla jego i naszego dobra.

taboret 09.06.2023 12:49

Jesli odejdzie to odejdzie zapamietany bardzo dobrze nie zwracajac uwagi na ewentualny wynik finalu

pluto11 09.06.2023 12:43

Z całym szacunkiem dla niego ale on już nie ogranie potrzebujemy świeżości

pluto11 09.06.2023 12:43

Niech idzie bo jak zostanie u nas znowu będzie grał w podstawię

taboret 09.06.2023 12:42

Fenerbahce zaoferowało Dzeko dwuletni kontrakt, o którym zdecyduje dopiero po finale, traktując priorytetowo możliwą ofertę przedłużenia Interu.

domin98 09.06.2023 12:39

zobaczymy jak ogarnie w innym klubie

domin98 09.06.2023 12:39

berardi trochę się zasiedział w sass

pluto11 09.06.2023 12:35

Jak Lazio wyciągnie Berardiego to zrobią dobry ruch

pluto11 09.06.2023 12:34

Jak położą na stole 150 mln to można rozmawiać

pluto11 09.06.2023 12:33

Niby Real będzie szedł po Lautaro jak zrezygnują z Harrego

domin98 09.06.2023 12:31

czy wyciągną sobie Ziela np

domin98 09.06.2023 12:31

ciekawy jestem wzmocnień lazio

kulfon32 09.06.2023 12:28

Berardi po słowie z lazio

domin98 09.06.2023 11:01

dokl

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Simone Inzaghi

Re di Coppe - Król Pucharów (5)

09.06
12:53
Manchester City

Jak gra Manchester City? Analiza taktyczna finałowego rywala (14)

07.06
07:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    38

    90

  • 2

    Lazio

    Lazio

    38

    74

  • 3

    Inter

    Inter

    38

    72

  • 4

    Milan

    Milan

    38

    70

  • 5

    Atalanta

    Atalanta

    38

    64

  • 6

    Roma

    Roma

    38

    63

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Victor Osimhen

    26

  • 2

    Lautaro Martínez

    21

  • 3

    Boulaye Dia

    16

  • 4

    Rafael Leão

    15

  • 5

    M'Bala Nzola

    13

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 27760

Liczba newsów: 45684

Liczba komentarzy: 544150

Użytkownicy online: 4 (mareckei, mareckei, b7ack0ut, Paolo92) oraz 31 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się