
Wszystkie poważne źródła z Włoch potwierdzają: w meczu z Lazio nie ujrzymy już loga Digitalbits na koszulkach Interu.
Od miesięcy Inter występował z logo sponsora, który nie respektował porozumień umowy nie płacił klubowi. Wszystko to się jednak zmieniło i już jutro nie ujrzymy logotypu na koszulkach Interu. Najprawdopodobniej jutro Inter wybiegnie z "czystą" koszulką, a w ostatnich meczach sezonu być może w miejscu sponsora pojawi się logo społecznej inicjatywy klubu tj. "Inter Campus".
Skąd taka nagła zmiana? Być może klub wziął pod uwagę decyzję Romy, która także zerwała współpracę z Digitalbits. Choć z kolei La Gazzetta sugeruje, że klub po prostu chciał w najważniejszych meczach sezonu, które będą miały bardzo wielką oglądalność na całym świecie, nie reklamować już nie płacącej firmy i pokazać potencjalnym nowym sponsorom ciekawe miejsce w którym mogą się zareklamować (koszulka Interu).
AKTUALIZACJA 14:06
Digitalbits wydało oficjalną notę w związku z ostatnimi wydarzeniami.
Fundacja Digitalbits podjęła proaktywny proces redefinicji partnerstwa z udziałem marki Digitalbits w przyszłości. Przebiegnie on zgodnie z celami zrównoważonego rozwoju gospodarczego i wykorzystania technologii blockchain. Umowy sponsorskie dotyczące ekspozycji marki Digitalbits z drużynami piłkarskimi AS Roma oraz Interem zostały zawarte z firmą Zytara Labs, która była wówczas właścicielem marki. Fundacja Digitabits reprezentuje społeczność i ekosystem, których celem jest promowanie technologii blockchain i jej wykorzystania.
Komentarze (17)
nikt Pirelli nie wyrzucił, nie byli zainteresowani przedłużaniem umowy