Plotki transferowe

Dzisiaj spotkanie ws. Kolarova i Ledesmy (39)

Autor:
Źródło: fcinternews.it
prawie 16 lat temu
582
39

Dzisiaj w Mediolanie ma dojść do spotkania przedstawicieli Lazio oraz Interu Mediolan. Spotkanie będzie dotyczyło transferów Cristiana Ledesmy oraz Aleksandra Kolarova z Lazio do zespołu mistrza Włoch.

 

Inter nie ma zamiaru czekać na decyzję Komitetu Arbitrażowego, który ma podjąć decyzję w sprawie Ledesmy i daje na stół 10 milionów € oraz prawo własności do Crisetiga (wycenia się go na 5 milionów €).

 

Wydaje się, że Claudio Lotito chce uniknąć sytuacji jaka miała miejsce z Goranem Pandevem i zdecyduje się przyjąć ofertę Interu. Zdaniem Sportmediaset podwójny transfer z Lazio do Interu jest rzeczą bardzo prawdopodobną.

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

mercato live frattesi

Mercato Live - 02.01 (19:15) Włoska prasa - Cancelo czeka z podjeciem decyzji !!! // Moretto - Trwają rozmowy również ws. Acerbiego (51)

02.01
10:42
joao cancelo

Inter ruszył po Cancelo? Kontakty z agentem zawodnika (46)

31.12
09:49

Komentarze (39)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
25.01.2010 o 23:38 przez SlimShady
SlimShady
10 baniek + Crisetig to jakieś szaleństwo, oni chyba mozg upadli, jak można za takiego umarlaka piłkarskiego dawać taka kapustę, Rozumie ża Kalorova ale za tego grajka to chyba lepiej jak Inter go za free dostanie, bo nie jest wart wiecej 2 mln na wydanie. Muntari i Motta wrócili może odpuśćmy sobie kupno pomocnika na lato.<br />
Co do Kalorova jest super, ale wczoraj Snaton udowodnił że może powalczyć z wielkim zespół i grał lepiej niż ta boczna młodzież Milanu. Myśle, ze w tym momencie Kalovor jest nam zbędny.
25.01.2010 o 22:14 przez adi1908
adi1908
Kolarow tak ale Ledesma nie bardzo
25.01.2010 o 21:27 przez pkaczmarczyk11
pkaczmarczyk11
Myślę że Ladesma będzie przydatnym zawodnikiem.
25.01.2010 o 21:26 przez DonKryst
DonKryst
@Izka<br />
Problem w tym, że jeśli damy mu dużą kaskę, to na pewno, to gdy się nie sprawdzi, to zrobi tak samo jak Mancini - będzie coś buczał, że nigdzie nie idzie, bo walczy o miejsce w składzie, a na prawdę hajs będzie leciał mu na konto za obijanie się na treningach. dlatego dla niego jestem przeciwny <img src="/files/emoticons/23" alt="&lt;ban!&gt;" /> <img src="/files/emoticons/20" alt="&lt; loveinter &gt;" />
25.01.2010 o 19:39 przez Andrea Barzagli
Andrea Barzagli
Jestem na TAK z obydwoma ;D<br />
Ledesma swoim uderzeniem z dystansu przypomina mi Dejana... <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />
25.01.2010 o 19:37 przez adik218
adik218
tylko nie ledesma kolejny zawodnik ktory potem nie bedzie chciał odejsc i bedzie tylko miejsce zajmował dla wartosciowych zawodnikow ktorych moglibysmy kupic potem moratti powie ze mamy za duza kadre i nikogo nie kupi dopoki ktos nie odejdzie a wiadomo jak to jest przykład MANCINI @<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> !<img src="/files/emoticons/17" alt="&lt;lol&gt;" /> <img src="/files/emoticons/17" alt="&lt;lol&gt;" />
25.01.2010 o 18:54 przez konrado191
konrado191
Kolarov jest bardzo potrzebny,nawet jak Chivu wróci.Ledesma przyda się,ale żeby zając miejsce po Vieirze.Solidny zmiennik,niestety nie duże wzmocnienie.<img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" />
25.01.2010 o 18:09 przez Izka90
Izka90
proba1 - Ledesma na pewno jest bardziej ofensywny niż Muntari i Motta razem wzięci..potrafi przyłożyć z wolnego czy też z dystansu,co nasze asy wyżej przeze mnie wymienione nie potrafią...Mancini wiadomo..Rysio ma przebłyski...poza Sneijderem podaj mi naszego jakiegoś ofensywnego pomocnika? Ledesma wiadomo,gwiazdą nie jest,ale przy naszej pomocy to akurat wypada na moje dość dobrze...a jeśli chodzi o tych wychowanków hmmm pojedź do Mediolanu i zapisz się do Primavery jak tak bardzo za nimi jesteś to pewnie byś zobaczył,że raczej na ławkę póki co się ta Twoja &quot;część&quot; nie nadaje.. a za taką kasę(o ile coś byśmy zapłacili) za Ledesmę to ja bym go brał,nie sprawdzi się? to tak jak wcześniej pisałam/pisałem <img src="/files/emoticons/13" alt=" :P " /> sprzeda się go do Livornów,Sienów czy innych Juventusów <img src="/files/emoticons/13" alt=" :P " />
25.01.2010 o 17:25 przez klusek
klusek
Miałeś podać nazwiska tych lepszych od Ledesmy piłkarzy Primavery. Patrząc na reakcje w komentarzach, nie tylko ja na nie czekam.<br />
<br />
PS. Mieszasz strasznie. Jaki związek z wychowankami mają wymienieni przez ciebie tacy piłkarze jak Pirlo czy Frey, z których _żaden_ nie grał w naszej Primaverze, bo od razu trafili do pierwszego zespołu? Skąd informacja, że Pandeva oddaliśmy za Crespo (poszedł najpierw za Dejana, potem za Pizarro)? Skąd w ogóle wiesz, że wypożyczony Pandev grałby tyle samo, co Pandev na współwłasności? Skąd wiesz, że odkupywanie naszych wychowanków generuje większe koszty niż ich trzymanie w klubie, skoro na przestrzeni ostatnich 10 lat takich młodych piłkarzy na miarę Interu, których oddaliśmy było może 3 (Ferrari, Pandev i może Bonucci)?
25.01.2010 o 17:04 przez proba1
proba1
pisanie że Ledesma jest gorszy od każdego gracza Primavery, to jedno wielkie głupstwo.<br />
<br />
^^^ glupota jest brak umiejetnosci czytania ze zrozumieniem, napisalem &quot;czesci&quot;<br />
<br />
Kolejna sprawa nikt nie mowi ze na sile w pierwszym skladzie musza grac nasi wychowankowie<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> ! Mowie ze nie ma najmniejszego sensu oddawac ich w rozliczeniach za takie szajsy jak Ledesma ktory tylko w bardzo przecietnym Lecce sie wybijal, mamy juz 2 takich graczy, nie gorszych nie lepszych rownie przecietnych, wiec jaki jest sens sprowadzac kolejne zero ktore nie wniesie nic a sprzedany w lecie napewno nie bezie wiec zajmie miesjce dla kolejnego byc moze lepszego pomocnika bo nasi stwierdza ze mamy &quot;pelno&quot;pomocnikow. Tym ledesma rozni sie od Pandeva ze Pandev bardzo duzo pokazywal wczesniej na boiskach SA i sie wyroznial tego o Ledesmie nie mozna napewno powiedziec. <br />
Lepiej doplacic ten 1-1,5 niz oddawac mlodych zdolnych, pozniej nawet jezeli tylko 1/10 sie sprawdzi dokupienie go stwarza takie koszty ze glowa boli, faktycznie Pandev wrocil ale wrocil tylko dlatego ze byl za darmo i mial problemy z kontraktem. Ciekawe czy jakby przyszlo do wybulenia 15-20 abniek za niego to tez by nasi go kupili? Przypomne tylko ze Pandev to bylo rozliczenie za Crespo, poszedl wtedy wlasnie na wspolwlasnosc, a wystarczylo wypozczyc. I tak wlasnie powinnismy robic wypozyczac, zadnych wspowlasnosci, w innym wypadku zawsze beda sytuacje jak z Bonuccim kiedy my szukamy mlodego obroncy do skladu i szykuje sie wydatek kilkunastu baniek mielismy takiego zdolnego w skladzie, szukamy napastnika wydajemy 24 banki na Adraino, szukamy dekade lewego obronce mielismy takich 2 R.Carlosa i Silvestre, szukamy rozgrywajacego a mielismy Pirlo, wydajemy 20 baniek na Toldo mielismy Freya mozna wymieniac bardzo dlugo. I co z tego ze oddalismy kilku mlodych zdolnych zeby obnizyc cene skoro oni zazwyczaj obnizaja cene o 1-3 mln a pozniej wydatki na powrot choc jednego lciza sie w 10. Oczywiscie nie ma sensu trzymac ich an sile do 30 roku zycia ale tak jak wspomnialem nie mozna bylo ich wypozyczyc nawet do innego klubu pare razy ?
25.01.2010 o 16:20 przez pawlittoo
pawlittoo
Kolarov potrafi grac tez w rombie , wiec nie widze problemu. <br />
Ladesma ? nie wiem - nie widzialem go w akcji wiec nie bede ocenial.
25.01.2010 o 16:08 przez tytusek25
tytusek25
Kolarov mimo wczorajszego swietnego wystepu Santona przydalby sie napewno .Ozyla by wtedy nasza lewa flanka bo ktorys z nich napewno gralby przyzwoicie.Chivu z calym szacunkiem do niego to jednak nie jest nowoczesny boczny(lewy) obronca dlatego zostawilbym go w rezerwie na srodek obrony a ktoregos z dwojki Matrix-Ivan zastapilbym jakims zdolnym mlodzianem w przyszlym sezonie.Najwyzszy czas odmladzac zwlaszcza srodek obrony.Co do Ledesmy to zdaje sie tu na Mourinho bo nie widze sensu sprowadzania go do nas w sytuacji kiedy wracaja kontuzjowani zawodnicy.Nie czarujmy sie to klient jakich w tej formacji mamy na peczki i niczym na plus od reszty sie nie wyroznia.Ja czekam na Gofra albo VdV jako alternatywe a nawet partnera dla Wesa.Nie moze byc tak ze nasz najwazniejszy gracz nie ma jakosciowego zastepcy.I to jako w sumie jedyny w ekipie.Ale generalnie wszystko idzie w dobrym kierunku co cholernie cieszy<img src="/files/emoticons/9" alt="&lt;brawo&gt;" />
25.01.2010 o 16:06 przez TestoForza
TestoForza
Kolarov - tak<br />
Ledesma- nie<br />
Tyle w tym temacie
25.01.2010 o 16:01 przez Raffal
Raffal
mysle ze Real jest na tyle głupi zeby sprzedac VdV <img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " />
25.01.2010 o 16:01 przez Raffal
Raffal
mysle ze Real jest na tyle głupi zeby sprzedac VdV <img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " />
25.01.2010 o 15:56 przez Seba
Seba
No tak Real już się pali żeby oddać Rafela (ostatnio grał nawet lepiej od Ricardo &quot;65mln&quot; Kaki) w styczniu i zostać bez solidnego zmiennika. Zejdźcie niektórzy na ziemie...
25.01.2010 o 15:43 przez DonKryst
DonKryst
cóż, jeśli Santon będzie grać tak jak wczoraj z Milanem, to jestem zdecydowanie przeciwko, by przyszedł Kolarov. a Ledesma... kolejny Motta, czy Muntari? o nie ! już wolę za niego wydać pare mln więcej na van der Vaarta, który ostatnio prezentuje się dosyć przyzwoicie, czy chociażby na tego Baptistę. Póki co priorytetem jest alternatywa dla Sneijdera, który często łapie kontuzje. Środek pomocy jak dla mnie jest dobry i póki co nie wymaga wzmocnień... A jeśli już to dopiero gdy odejdzie Motta lub Muntari. <img src="/files/emoticons/20" alt="&lt; loveinter &gt;" />
25.01.2010 o 15:30 przez piotrekninter
piotrekninter
kolarov zdecydowanie tak jak nie teraz to latem, kolo gra na obronie ale czesto przy ust 4-3-3 gral w pomocy, czyli moglby zastapic nawet muntariego
25.01.2010 o 15:26 przez Seba
Seba
Dokładnie. Warto jednak by było zastrzegać sobie prawo pierwokupu tak jak robi to Real.
25.01.2010 o 15:00 przez MiRas.
MiRas.
Tak tutaj mówicie o tych wychowankach, a jaką mamy pewność, ze gdyby Pandev został u nas w drużynie to byłby tym, kim jest teraz, a nie skończyłby jak np. Slavkovski?<br />
<br />
Oddaliśmy Pandeva do Lazio, oni z braku laku w składzie wykorzystali go i mamy teraz wartościowego piłkarza. <br />
<br />
Pandev za młodu nie miał szans na grę w pierwszej jedenastce Interu i obawiam się, że Crisetig również takiej nie będzie miał, a najważniejszy jest rozwój, unas takieo nie ma zagwarantowanego.
25.01.2010 o 14:41 przez Seba
Seba
proba jak zwykle ma bzika na punkcie wychowanków. Nie jestem za całkowitym oddaniem Crisetiga, bo znając życie za kilka lat będziemy chcieli go z powrotem za sporą sume, ale pisanie że Ledesma jest gorszy od każdego gracza Primavery, to jedno wielkie głupstwo.
25.01.2010 o 14:39 przez mati1908
mati1908
mi tam wystarczyłky kolarov i inny niz ledesma pomocnik <img src="/files/emoticons/17" alt="&lt;lol&gt;" />
25.01.2010 o 14:35 przez klusek
klusek
Proba, od których konkretnych naszych wychowanków Ledesma jest gorszy i ile meczów wymienionych piłkarzy widziałeś, że pozwalasz sobie na takie osądy?
25.01.2010 o 14:32 przez proba1
proba1
Ledesma to ofensywny pomocnik? Wracaj do szkoly<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <br />
Koles jest defensywnym pomocnikiem, i to raczej wyrobnikiem przecietnym niczym nie zachwycajacym. Jezeli bierzemy go tylko dlatego ze jest za darmo to skonczymy jak Milan oni tak robia co chwile. Absolutne nie dla tego Pana. Fabregas i MEssi to wychowankowie wielkiego klubu, wiec moze czas postawic na swoich wychowankow, jak widac mozna, nie trzeba odrazu zapychac dziur szrotem z innych klubow jak mozna dac pograc mlodym tybardziej ze w tym sezonie zostaly 2-3 mecze w lidze z trudnymi przeciwnikami na reszcie moga sie ogrywac. Pandev wrocil za darmo ale za Adraino juz trzeba bylo zaplacic 25 baniek, Carlos,Silvestre ie wrocili nigdy, ciekawe ile za Bonuuciego by nasi dali. Lepiej wypozyczyc i dolozyc ten milion czy poltora niz pozniej wydawac kupe kasy
25.01.2010 o 14:30 przez Gambit
Gambit
coz z tym oddawaniem zdolnych pilkarzy to jest ryzykowna sprawa.ale z drugiej strony Ledesma i Kolarov by sie przydali a czy z Crisetiga cos bedzie to nie wiadomo.Wiem ze Inter juz popelnil nie raz takie bledy ale z drugiej strony to lepeiej niech chlopak rozwija sie gdzie indziej niz u nas sie ma marnowac.a co do andreolliego to on narazie jest slabym pilkarzem i nie ma powodow by go zalowac.
25.01.2010 o 14:24 przez Pazzesco
Pazzesco
Jeśli obaj mają się prezentować jak Goran to zapraszamy <img src="/files/emoticons/12" alt=" :D " />
25.01.2010 o 14:20 przez interfann
interfann
oj izka izka pojazd niezly <img src="/files/emoticons/12" alt=" :D " /> ale zgadzam sie z Toba w 100% tylko ze ja widzialem Koralova i jest OK<img src="/files/emoticons/31" alt="&lt;milan&gt;" />
25.01.2010 o 14:18 przez Mikson
Mikson
Ledesma = Jimenez.
25.01.2010 o 14:13 przez Mate1908
Mate1908
@Izka - na yt to i z Ciebie zrobiliby geniusza futbolu <img src="/files/emoticons/12" alt=" :D " />
25.01.2010 o 14:06 przez Dynia
Dynia
I gdzie ten Crisetig ma gra <img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> Pandeva też przecież oddaliśmy chyba w rozliczeniu a jednak wrócił do nas i to za darmo i ładnie oszlifowany. A Andreoliego to chyba tylko ta strona na dobrego zawodnika wykreowała bo ja w nim nic nie widze.<img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " />

Shoutbox

maverik 08.01.2026 01:07

zgadzam sie, nie mozemy powtorzyc sytuacji z meczu w Neapolu gdzie wszystko sie posypalo po zejsciu Mikiego

maverik 08.01.2026 01:07

Kredence 07.01.2026 11:36 Miki koniecznie musi wyjsc na Napoli bo kapitalnie pracuje w destrukcji

maverik 08.01.2026 00:59

i co kredens, Miki 90 minut na boisku i czyste konto, mowilem ze top

domin98 07.01.2026 23:58

Dlatego latem trzeba wyciągnąć Ake albo Konate

Claudio 07.01.2026 23:47

Akanji 30 lat i mega co on gra w Interze. Powinno to dac do myslenia tym amerykanskim baranom.

Cny 07.01.2026 23:31

bo ładnie na transfermarkcie wygląda.

Cny 07.01.2026 23:30

latem ;) bernardo Silva też bez kontraktu :p z reszta z Anglii zawsze ktoś jest do wyciągnięcia. no ale Ałzyljo i ołkitri wola pokemony z Francji za 25M

Tifosinho 07.01.2026 23:26

Gvardiola*

Tifosinho 07.01.2026 23:26

Tylko teraz przy kontuzjach Guardiola i Diasa go nie puszczą 😉

Claudio 07.01.2026 23:24

o kurde Ake ma juz 30 lat...kiedy to zlecialo

Claudio 07.01.2026 23:24

Ake się naogląda Akanjego w Interze i też będzie chciał tu przyjść

Tifosinho 07.01.2026 23:20

A jak dla mnie Akanji po raz drugi z rzędu najlepszy na boisku

Tifosinho 07.01.2026 23:20

Napoli dzięki takiemu graczowi wygrało majstra

Cny 07.01.2026 23:10

ale Akanji udowadnia, że jak jest tylko okazja to trzeba brać typów wypychanych z Anglii. jeszcze dwóch takich wyciągnąć i dominacja pełna. oczywiście zakładając że doczekamy się bramkarza

andyvdm 07.01.2026 23:09

ChivuOUT

andyvdm 07.01.2026 23:09

Co to za lider bez wygranej z topem znowu

cuba 07.01.2026 23:09

Lider jest, można wstać slokojnie

VVujek 07.01.2026 23:08

Dima mvp

cuba 07.01.2026 23:06

Akanji

Cny 07.01.2026 23:06

mvp - widziałem tylko drugą połowę ale Akanji to jest skała

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszym zawodnikiem Interu w meczu z Parmą był:

Polls answer

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    18

    42

  • 2

    Milan

    17

    38

  • 3

    Napoli

    18

    38

  • 4

    Juventus

    19

    36

  • 5

    Roma

    19

    36

  • 6

    Como 1907

    18

    33

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    10

  • 2

    Christian Pulisic

    8

  • 3

    Nico Paz

    6

  • 4

    Riccardo Orsolini

    6

  • 5

    Hakan Çalhanoğlu

    6

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28656

Liczba newsów: 52375

Liczba komentarzy: 613975

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się