Informacje z klubu

Eriksen i wątpliwości ciąg dalszy (40)

Autor:
Źródło: Gazety włoskie
ponad 5 lat temu
4730
40

Christian Eriksen przychodził do Interu w aurze zachwytów i porównań do Wesleya Sneijdera - klub po długich latach znowu miał mieć rozgrywającego światowego formatu. Kilka miesięcy później znajdujemy się w sytuacji, w której przyszłość Duńczyka w Mediolanie nie jest już taka pewna.

 

We włoskich mediach pojawił się szereg artykułów opisujących sytuację byłego zawodnika Tottenhamu, który do Interu dołączył zimą za kwotę około 20 milionów euro.

Gianluca Di Marzio informuje, że Eriksen zdaje się nie mieć pełnego poparcia Antonio Conte.

"Nie ma żadnych wątpliwości co do jego umiejętności technicznych, czysto piłkarskich, natomiast pojawiają się pytania dotyczące jego zaangażowania na boisku, intensywności gry i tego jaki ma to wpływ na resztę zespołu. Trener spodziewał się czegoś więcej. W tej chwili to Borja Valero daje Conte to, czego oczekuje od swoich zawodników i wydaje się, że to Hiszpan jest obecnie wyżej w rotacji. W kontekście przyszłego sezonu może okazać się, że tę rolę przejmie Radja Nainggolan. Chociaż Antonio [Conte - przyp. red.] wyraził zgodę na wypożyczenie Radjy na początku sezonu, to już niedługo może on wrócić do bycia integralną częścią drużyny Interu".

 

Przypomnijmy, że kontrakt Eriksena jest ważny do 2024 roku.

 

Zobacz też

Henrikh Mkhitaryan

Pierwszy wyjazdowy gol Mkhitaryana od 2022 roku (10)

23.02
09:09
Giuseppe Beppe Marotta

Inter na deskach teatru. Marotta: 9 marca 1908 roku narodziła się obietnica (2)

03.03
05:28

Komentarze (40)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
13.07.2020 o 14:00 przez mroowa111
mroowa111
Eriksen to przekozak jeszcze go wszyscy pokochamy , spokojnie ,bez ciśnień
13.07.2020 o 00:42 przez rafalik93
-1
rafalik93
Niech wraca spaletti bo ten beton podobno chce transfery za 300mln ..zadłuży klub i będziemy drugim Milanem ,Eriksen mu nie pasuje skriniar też ....zaraz wyprzeda ich a sciagnie vidala i będą z valero w środku emeryci grać ....
12.07.2020 o 19:00 przez smerf1600
smerf1600
Chociaż taki np. Rebić pół sezonu się kopał po czole, był pośmiewiskiem aż nagle strzelił pierwszego gola i od tej pory regularnie strzela i wyróżnia się w skali całej ligi nawet, nie tylko drużyny Milanu
12.07.2020 o 18:58 przez smerf1600
smerf1600
Może potrzebuje troche wiecej zaufania, żeby nabrać pewności siebie po słabym w jego wykonaniu sezonie i kilka meczy w podstawowej jedenastce. Póki co wygląda średnio (a jak na jego potencjał to słabo) a zapowiadało się po meczu z napoli i sampą że jest już dobrze to nagle wyhamował
12.07.2020 o 13:34 przez Guarin
-1
Guarin
Eriksen na ten moment nie zasługuje na podstawową jedenastkę. Conte wręcz mu narysował pozycje na boisku a On nadal nie umie sobie znaleźć sobie miejsca.
12.07.2020 o 13:45 przez Snake86
Snake86
I jaka to pozycja wg Ciebie, skoro po przyjściu wciskał go na środek pomocy, a dopiero ostatnie kilka spotkań przesunął go do przodu (co zresztą dało w końcu jakieś korzyści)?
12.07.2020 o 15:06 przez danielinter
+2
danielinter
Aha to w takim razie kto zasluguje ? Valero ? Dziad 35 letni co jest do zmiany max w 60 minucie a i wcześniej nic nie gra ? Gagliardini , ktory co mecz cos odwala ? Slabiak Vecino czy Brozo bez formy ? Sorry , ale wole liczyc ze Eriksen wroci do formy niz ogladac któregokolwiek z 3 Vecino Gagliardini Valero gdzie wiadomo ze sa slabi i lepsi nie beda.
12.07.2020 o 15:07 przez Guarin
Guarin
Od kiedy wrócili do grania ma grać za napastnikami ma to jasno nakreślone ale Duńczyk tego nie ogarnia i człapie po boisku jak bezdomny w nowym mieście. Sracie się do tego Valero ale na ten moment wygląda lepiej i każdy obiektywnie to przyzna.
12.07.2020 o 16:00 przez danielinter
+3
danielinter
Lepiej ? Ciekawe ku*wa w czym.Typ zawalil bramke na 2 2 Veloso gdzie grzybow szukal.Zagral 31 meczy i strzelil zawrotne 2 gole i zaliczyl 0 asyst.Tego dziada w Interze by juz nie bylo gdyby Ausilio nie podpisalby z nim 3 letniej umowy.Valero w Interze mial dobre pol roku i potem dzemik i przez takich grajkow wlasnie nie walczymy o majstra.
12.07.2020 o 17:18 przez Guarin
Guarin
Skoro wiesz lepiej niż Conte to nie ma sensu dyskutować
12.07.2020 o 19:14 przez danielinter
+1
danielinter
No Conte wie najlepiej widac to po jego absurdalnych zmianach i najlepsze jest w tym to ze kazdy podlega rotacji tylko nie najwieksza kaleka Gagliardini.Szkoda strzepic ryja
12.07.2020 o 09:59 przez cuba
+2
cuba
Conte już tak irytuję że aż boli
12.07.2020 o 13:32 przez Guarin
-4
Guarin
Eriksen człapiący bo boisku i nie umieją podać piłki do przodu na 10 metrów ciebie nie irytuje?
12.07.2020 o 14:13 przez inter30
+1
inter30
Guarin ale ten łysy to nie Eriksen
12.07.2020 o 15:09 przez Guarin
Guarin
Tak tak wielki Eriksen magik z Danii
12.07.2020 o 09:25 przez rosjan
+3
rosjan
jeśli ktoś uważa,że Valero jest lepszy niż Eriksen to nie powinien być trenerem Interu.Dopóki u Nas będą grać tacy goście jak Valero czy Gagliardini to nie będzie dobrze...
12.07.2020 o 10:49 przez Ploretariusz
+3
Ploretariusz
Conte wygrał ligę włoską z Juve, które było 7. lidze. Później wygrał ligę angielską z Chelsea, która była bodajże 11. sezon wcześniej. Inter to pierwszy klub, z którym mu się nie udało wygrać ligi tuż po objęciu. Conte powoli, ale sukcesywnie buduję swoją wizję tego klubu. No ale "eksperci" z tej strony już nazywają go betonem, jak każdego wcześniej. Widzę, że nikt z was nie wpadnie na to że trener też potrzebuje czasu. Najlepiej to go zmieńmy i znowu bujajmy się bez skrzydeł i lewej obrony. Zrozumcie w końcu, że nie mamy zawodników na grę czwórką w obronie. Co więcej zmienianie trenerów co sezon albo pół nie jest dobre dla klubu. Ta dekada niczego was nie nauczyła? Serio?
12.07.2020 o 10:52 przez Ploretariusz
Ploretariusz
To nie miała być odpowiedź tylko niezależny komentarz* :)
12.07.2020 o 13:46 przez Pader88
Pader88
Bardzo dobry i racjonalny komentarz zgadzam się w pełni i popieram, generalnie to ze nie udało mu się wygrać ligi świadczy tylko o tym z jakim Chłamem piłkarsko mentalnym przyszło mu się zmierzyć tutaj a ilość piłkarzy odchodzących i przychodzących do klubu tez ma swoje odbicie w tym wszystkim
12.07.2020 o 13:57 przez Snake86
+2
Snake86
Kolego @Ploretariusz , nazwę go betonem ze względu na odporność na zmiany w taktyce, dobór zawodników oraz rolę jaką pełnią na boisku, może zaprzeczysz?

Nazywam tak praktycznie każdego włoskiego trenera bo większość z nich funkcjonuje w bardzo podobny sposób.

Mówisz, że nie mamy zawodników na grę czwórką z tyłu?
To wg Ciebie mamy na grę wahadłowymi?

Prosty przykład:
Young/Biraghi - Vrij/Bastoni , Skriniar/Godin - D'Ambrosio

Brakuje ewentualnie zmiennika na prawą, ale to dałoby się ogarnąć w jakiś sposób. Oczywiście trzeba by to przemyśleć odpowiednio wcześniej i ewentualnie sprowadzić kogoś na bok. Teraz to tylko gdybanie.

Żeby było jasne: nie mówię o zmianie trenera, tylko o małej elastyczności i błędach w podejściu Pana C., których nie sposób nie zauważyć.
12.07.2020 o 20:04 przez Ploretariusz
+1
Ploretariusz
@Snake86 , oczywiście mamy bardzo słabe wahadła i bardzo dobrych stoperów. Ustawianie Conte sprawia, że na 10 zawodników w polu kuleją dwie pozycje: lewe wahadło i prawe wahadło. Jeśli ustawianie wyglądałoby "klasycznie" to kulałyby cztery pozycje: oba skrzydła i boczni obrońcy(oczywiście przyjście Hakimiego to zmienia). Nie uważam żeby taktyka Conte musiała zostać zmieniona. Odnosiła już sukcesy, które wymieniłem w poprzednim komentarzu i nie przedawniła się, czego dowodzi Atalanta. Dlaczego Conte odnosi porażki? Powodów jest kilka:
1. Albo ma do dyspozycji zawodników, którzy nie wiedzą jak piłka wygląda, albo takich, których wprowadził do pierwszego składu/kupił na ten sezon (Tylko czworo zawodników nie łapie się do którejś z tych dwóch grup: Handa, Skriniar, de Vrij i Brzozowicz !! ).
2. 10 lat kryzysu! Naprawdę my gramy piach już dekadę i nikt nie był nas w stanie z tego wyciągnąć.
3. Zespół musi się zgrać.
4. Jest presja.
5. Fenomenalna forma Lazio i Atalanty.
6. Koronawirus (we włoskiej to na normalnym poziomie gra chyba tylko Atalanta i Milan, a cała reszta zaliczyła spadek).
Ja nie mówię, że Conte był skazany na porażkę. Powinien zrobić to drugie miejsce. Powinien pokonać Atalantę i Lazio, zaaklimatyzować zawodników i poradzić sobie z presją, skoro ma taką renomę. Nie udało się trudno. To nie jest powód żeby go zwalniać, albo cisnąć uważam, to to wybitny gość i powinniśmy się go trzymać. Jeśli nie on ma nas docelowo wyciągnąć z kryzysu to niby kto? Myślę że nawet przeciwnicy Conte nie byliby w stanie wymienić więcej niż 3 trenerów, którzy ich zdaniem są lepsi.
Podsumowując, sezon wyszedł do bani, trudno. Niech zarząd nie pozwoli, żeby do bani wyszła kolejna dekada, przez zwolnienie Conte. Nie chcę być masochistą, jak kibice takiego np. Arsenalu. Chcę dalej widzieć, że to idzie w dobą stronę i z Eriksenem i z Conte.
Forza Inter!
12.07.2020 o 23:05 przez nwk
+1
nwk
Inter nie może grać 3 z tyłu.
Conte nie będzie grać 4 z tyłu.
Snake się pomylił w parach i zapomniałem o Andrzeju Ranoki, który jest zmiennikiem de Vrija
13.07.2020 o 10:59 przez Snake86
Snake86
Nie zapomniałem, ale on to raczej zło konieczne ;)

@Ploretariusz masz rację, wtedy boki pomocy i obrony byłyby słabe, ale można było o tym myśleć odpowiednio wcześniej. Conte wybierając sobie zawodników nie popisał się zbytnio transferami bo poza Lukaku nikt nie prezentuje formy ponad przeciętną, a o Barelli czy Sensim mówiło się już za czasów Spala. Ale jestem zdanie, że następny sezon powinien jeszcze być dla Conte, jeśli nie odnotujemy progresu to wtedy można myśleć o zmianach. Chyba, że zdążył tak nacisnąć Suningowi na odcisk, że poleci po sezonie, ale to okaże się niebawem.
11.07.2020 o 23:19 przez speaker
speaker
Słaba- z Alaba*
11.07.2020 o 23:18 przez speaker
-1
speaker
Conte to jest 352 co nie. To bylo widac na poczatku sezonu ilosc schematow jak atakowalismy i poza napastnikami Sensi badz Wahadlowy whbiegal na czysta pozycję.Ale czy w tym 352 jest przyszłość do wygrywania pucharów?Hmm no teraz z Hakimim A może i Słaba ciekawie by było to zobaczyć i w przyszłym sezonie dac szansę jeszcze raz, ale wówczas trzeba zamienić Eriksena na SMS'A, choć trochę szkoda :) Był taki mecz derbowym z Milanem jak z wolnego trafił w poprzeczkę ale genialny strzał to samo gol z Napoli. Piłkarz jest dobry
11.07.2020 o 19:45 przez Gloin1989
+2
Gloin1989
Upośledzony beton
11.07.2020 o 19:38 przez interista1987
+2
interista1987
Gagliardini duzo daje xdxd
Na ten moment to nie mamy pomocy , sorry mamy pomoc na poziomie drugiej czesci tabeli i nie dziwne,ze Eriksen nie wie co ma robic w tym chaosie.
Powtorze ieszcze raz. CHAOS.
Nasi obroncy nie wiedza co maja robic a podobno mielismy jedna z najlepszych defensyw , do czasu.
W tym momencie Inter nawet nie jest druzyna i szczerze nie wiem czyja to wina bo do pewnego momentubjakos to wygladalo nieliczac meczow ze Slavia i rezerwami Barcy u siebie.
Nie mamy pomocy i obrony kompletnie , mam nadzieje ze doczlapiemy do LM bez nerwow do ostatniej kolejki a w LE whatever.
11.07.2020 o 20:18 przez Damianos
Damianos
a może to Sensi dawał tyle jakości i dlatego graliśmy dobrze gdy on grał :D
11.07.2020 o 19:20 przez Vancore
+6
Vancore
W ogole w momencie potwierdzenia transferu Eriksena do nas ludzie cieszyli sie ze w koncu bedziemy mieli kogos kto regularnie strzela z rzutow wolnych. No i wlasnie xD my poza tym wolnym z milanem z 40 metrow z ktorych zarypal w poprzeczke nie potrafilismy sworzyc nawet pol dobrej akcji srodkiem, napastnicy nie istnieja, w ogole nie drybluja nic i nie sa w stanie nawet wywalczyc glupiej pozycji czy faulu zeby Eriksen mogl sobie walnac z wolnego. KATASTROFA
11.07.2020 o 19:19 przez pluto11
+2
pluto11
Conte przeszkadza to że chłopak ma wizję i nie musi biegać na pełnych obrotach cały mecz bo dużo widzi ale dla Conte może być drewnem 35 letnim jak Valero który nie podejdzie do Veloso który z czystej pozycji strzela bramkę. Ale po co grać Eriksenem i dać mu się zgrać i wdrożyć w nowa ligę i taktykę po co lepiej niech gra Valero
11.07.2020 o 19:14 przez Kondzik
+2
Kondzik
Poprostu Eriksen przerasta Conte który nie wie co z nim zrobić
11.07.2020 o 18:55 przez FENDI_SOSA
+2
FENDI_SOSA
XD jak borja wgl moze być brany pod uwagę w kontekście następnego sezonu?
No nie żartujmy sobie..
11.07.2020 o 18:41 przez danielinter
+9
danielinter
Zbyt dobry technicznie dla Conte on woli drewniakow , ktorzy wiecej biegaja i sa bardziej "taktyczni" hahahaha
11.07.2020 o 18:28 przez WTC
+6
WTC
1. Eriksen przyszedł w styczniu w połowie sezonu.
2. Eriksen trafił do Interu w czasie pandemii koronawirusa (przez co m.in. mieszkał w hotelu).
3. Cały Tottenham zaliczył niesamowity zjazd względem ostatniego sezonu i Erisken nie był wyjątkiem, trudno po takim zjeździe wrócić do optymalnej formy i to w tak specyficznych warunkach.

Reasumując, nie skreślałbym Duńczyka po zaledwie kilku spotkaniach, zwłaszcza że przyszedł w trudnym momencie, a i sam Inter prezentuje się dużo poniżej oczekiwań. Niech on przepracuje cały okres przygotowawczy z klubem i zaprezentuje to co potrafi w następnym sezonie. Wstrzymajmy się z osądami i poganianiem go z klubu.
11.07.2020 o 18:00 przez inter30
+2
inter30
Valero zrobił pokaz" zaangażowania,intensywności i tego jaki ma to wpływ na zespół" przy drugiej bramce Hellasu, widocznie tego właśnie oczekuje Conte, amator Eriksen powinien się tego nauczyć. Ogólnie jeden z głupszych bełkotów ostatnio
11.07.2020 o 18:00 przez DonDawido
+4
DonDawido
Uwierzcie mi, ja dawno nie pisałem niczego głupszego, ale z poczucia obowiązku jednak wydusiłem tego newsa... :D
11.07.2020 o 17:59 przez ragnar
+3
ragnar
No tak
Jest bardzo zadowolony z Borja z Gagli i dlatego dostajemy łomot od Bologny albo remisujemy z Sasuolo i Hellasem

Przecież to potęgi pilkarskie
11.07.2020 o 17:54 przez inter30
+3
inter30
"W tej chwili to Borja Valero daje Conte to, czego oczekuje od swoich zawodników i wydaje się, że to Hiszpan jest obecnie wyżej w rotacji. " albo ten kto to powiedział jest chory psychicznie albo ja żyję w innej rzeczywistości i oglądam inne mecze
11.07.2020 o 17:54 przez Czarson
+6
Czarson
Valero wyżej w hierarchii od Eriksena, Hiszpan daje Conte to co Włoch oczekuje od piłkarzy XDDD
11.07.2020 o 17:49 przez lays
+6
lays
Nic głupszego dawno nie czytałem. Eriksen zmienił ligę, pozycje i system gry i to w styczniu. Do tego całą draka z koronawirusem. Duńczyka trzeba otoczyć opieką i czekać co pokaże w przyszłym sezonie.

Shoutbox

Claudio 04.03.2026 20:56

Nicolò Schira - Inter może rozważyć transfer Goretzki, jeśli Calhanoglu opuści Mediolan. Klub z Lombardii spotka się z Turkiem, aby zaproponować mu przedłużenie kontraktu do 2028 roku z opcją na 2029 rok. Jeśli nie dojdzie do porozumienia, może to oznaczać pożegnanie, a Galatasaray czeka w gotowości. Inter chciałby uzyskać co najmniej 15-18 milionów euro za jego sprzedaż latem

Claudio 04.03.2026 20:48

Szykuje się powrót do Italii ??

Claudio 04.03.2026 20:48

Calafiori: „Rozmawiałem z chłopakami z Interu i reprezentacji Włoch, wszyscy są bardzo zadowoleni z Chivu. Widać to również, kiedy udziela wywiadów, wydaje się szczery i autentyczny. Lubię takich szczerych ludzi”.

Chuchu 04.03.2026 20:18

Przed nami samofinansujące się mercato, kilka ważnych pozycji do obsadzenia, więc Marotta na pewno nie będzie chciał wydawać dużej kasy na bramkarza, więc takie "darmowe" okazje na pewno bierze pod uwagę

Vancore 04.03.2026 20:10

juz zaliczyl powazny zjazd

Vancore 04.03.2026 20:09

chlop ma 34 lata

Paolo92 04.03.2026 20:04

"Jak poinformowała włoska gazeta „La Repubblica”, mediolańczycy mogą spróbować przeprowadzić hit transferowy, sprowadzając Alissona Beckera. Włodarze lidera Serie A rozważają podjęcie rozmów w sprawie pozyskania Brazylijczyka."

iss84 04.03.2026 19:12

O mądrego to i miło posłuchać :)

HB 04.03.2026 18:30

LGBTQIA2S+

Xucatlan 04.03.2026 16:28

W zeszłym sezonie w ostatniej kolejce kiedy ważyły się losy Scudetto mierzyliśmy się przecież z Como. Cały mecz leciały wyzwiska na Inter. Przerwy w wyzwiskach były tylko wtedy jak w toczonym równolegle spotkaniu Napoli strzelało gole. Kibice na moment wówczas zapominali o złorzeczeniu na Inter żeby celebrować wpadający w ręce Napoli tytuł mistrzowski. Wczoraj przecież Bastoni potężnie wygwizdany. Como to nie tylko nie przyjaciele, ale wręcz wrogowie.

iss84 04.03.2026 15:44

A tu taka opinia: Bro Como is literally our best friend. They were ok with just chillin in the final 7 minutes to clearly show they want us to beat Milan. Fabregas goes up to Chivu and tells him to win Sunday. Fuck Milan, Como is definitely invited to our party this year

Adriano_forever 04.03.2026 13:38

ale ta brama w 90 minucie to iks de, piłka pavlovicia trafiła w głowe i bez skakania strzelił

Adriano_forever 04.03.2026 13:38

audero kozak bramkarz

Adriano_forever 04.03.2026 13:38

oglądam powtórkę cremonense z milanem

Adriano_forever 04.03.2026 12:49

Jednak Lautaro to był gwarant większej ilości bramek

inter30 04.03.2026 11:18

ostatnio gramy też bez napastników, Pio coś tam jeszcze ogarnie czasem a reszta połamana/bez formy, ten sezon pokazuje że 4 napastników to za mało

Orzeu 04.03.2026 10:19

to co czas na derby

Cyrax 04.03.2026 08:35

Ogólnie nie jest źle patrząc na to, ile czasu gramy bez prawego wahadła, bez bramkarza i tylko z dwoma pomocnikami na poziomie (Zielu i Hakan gdy jest zdrowy)

Claudio 04.03.2026 08:28

Po prostu nauczyli się na własnych błędach, że nie ma tak mocnej kadry, by grać na maxa na wszystkich frontach

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszym zawodnikiem Interu w meczu z Como byl:

Polls answer

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    27

    67

  • 2

    Milan

    27

    57

  • 3

    Napoli

    27

    53

  • 4

    Roma

    27

    51

  • 5

    Como 1907

    27

    48

  • 6

    Juventus

    27

    47

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Rasmus Højlund

    9

  • 5

    Rafael Leão

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29285

Liczba newsów: 52745

Liczba komentarzy: 619088

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się