
Inter jutro oficjalnie ogłosi współpracę z nowym głównym sponsorem klubu - socios.com. O wydarzeniu donosi La Gazzetta dello Sport.
Według gazety oraz innych doniesień, firma zagwarantuje Nerazzurrim zysk w wysokości ok. 20 mln euro rocznie. Mediolański zespół po raz pierwszy na trykotach z nowym sponsorem głównym zaprezentuje się w sparingu z Arsenalem, który odbędzie się w nocy z niedzieli na poniedziałek.
Ogólny przychód z miejsc reklamowych na koszulce ma wynieść ok. 30 mln euro. Oprócz socios.com i Lenovo (5 mln euro rocznie) Inter ma podpisać umowę z jeszcze jedną firmą, która będzie umieszczać swój logotyp na rękawach.
Komentarze (10)
na dupie z tylu opina mi sie sluzbowy komputer
koszulka jest szaberplac finest od wietnamczyka bez pasow
na rekaw dajcie stoperan
/nie adaptuje sie do nowego.
a i tak wyrzygam ten hajs bo Scudetto
no i spoko, jedyne co martwi, to raczej nie będzie powtórki z Pirelli i długoletniej współpracy...raczej nie to nie jest marka na lata
może Lenovo z czasem stanie się głównym sponsorem i będzie z przodu...marka znana, dobry sprzęt, raczej wróżę im dobrą przyszłość