Plotki transferowe

Inter ruszył po Cancelo? Kontakty z agentem zawodnika (46)

Autor:
Źródło: fcinternews.it
4 miesiące temu
3446
46

Inter szuka zastępstwa dla kontuzjowanego Denzela Dumfriesa i według doniesień medialnych zdecyduje się na wypożyczenie doświadczonego zawodnika. 

 

Od wczorajszego wieczoru media obiegły informacje mówiące o tym, że Nerazzurri zdecydowanie ruszyli po transfer Joao Cancelo. 31-letni Portugalczyk jest obecnie zawodnikiem saudyjskiego Al-Hilal, jednakże Simone Inzaghi nie widzi go w swoich dalszych planach, co zwiastuje rychły transfer. Jak donosi Fabrizio Romano, Inter poważnie rozważa transfer swojego byłego gracza i sprowadzenie go już w styczniu, a pomiędzy obiema stronami panuje duży optymizm i chęć przeprowadzenia transakcji.

Mediolański klub jest zainteresowany wypożyczeniem Portugalczyka do końca sezonu 2025/26. Problemem z pewnością będzie pokrycie pensji piłkarza, który inkasuje obecnie ok. 15 mln euro rocznie i nawet częściowe przejęcie jego apanaży przez Nerazzurrich będzie dużym obciążeniem dla budżetu. Jednakże według doniesień La Gazzetty dello Sport, żadnych obiekcji co do zasadności tego ruchu nie posiada Oaktree.

Cancelo w obecnym sezonie rozegrał zaledwie dwa spotkania, a z listy zawodników zgłoszonych przez Simone Inzaghiego do rozgrywek został usunięty po urazie uda, który miał miejsce we wrześniu.  

 

Zobacz też

tarik muharemović

Ustne porozumienie w sprawie Muharemovica (5)

24.04
10:10
Hakan Calhanoglu

Spotkanie z agentem Hakana i Soleta (0)

24.04
09:53

Komentarze (46)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
02.01.2026 o 09:02 przez Jaszczu91
Jaszczu91
Wypożyczenie coraz bliżej. Inter ma pokryć 3mln euro z jego pensji przez pół roku. Jak dla mnie to bardzo dobre warunki. Obyśmy to zamknęli jak najszybciej.
01.01.2026 o 20:48 przez jacodj
jacodj
Pamiętam jak się bał do karnego podejść u nas. Cienki Bolek
02.01.2026 o 13:27 przez Matti
Matti
A potem wygrał LM, 3x Premier League i Mistrzostwo Niemiec. Wyrobił sobie gigantyczną markę w Europie i odgrywał kluczową rolę w silnej repce Portugalii. Nie bronię tego transferu, bo to obecnie kot w worku, ale nie można mu zabrać wielkiej kariery.
01.01.2026 o 17:57 przez Matiinterlegia
Matiinterlegia
Jakby się jakimś cudem dogadali,to jestem jak najbardziej na tak. Pytanie,czemu nie gra u Inzaghiego ?!
01.01.2026 o 20:42 przez BartekBartek
BartekBartek
Są dwie opcje: albo jest za młody i za mało doświadczony ;) albo bez formy po kontuzji.
01.01.2026 o 15:26 przez tytusek25
tytusek25
na pół roku bez obligo wykupu to dobra opcja. Wysoka pensja do ugadania z arabami o ile zagra jakąś minimalną ilość spotkań a nie przesiedzi ten okres w gabinecie zabiegowym , i tu właśnie na minimalny limit spotkań powinno być obligo .
31.12.2025 o 20:04 przez inter30
+3
inter30
Ja tylko nieśmiało przypomnę że nie mamy lata i nie szukamy kogoś na lata tylko zimę i szukamy kogoś kto załata dziurę, w walce o scudetto i jak najdalsze zajście w lidze mistrzów to zawsze jakiś czynnik dodatni który może okazać się bezcenny w najmniej oczekiwanym momencie, przykład Fratessiego z zeszłego sezonu, tu nie ma ryzyka, po sezonie i tak zrobi pewnie wypad
31.12.2025 o 19:15 przez DyniaSandomierz
+4
DyniaSandomierz
Chętnie zobaczę go znów w naszych barwach. Na topowych grajków nas nie stać, za "talenty" trzeba przepłacić, Joao jest bardziej wartościowym zawodnikiem niż pozostałe nasze opcje w klubie na tą pozycję. Wyp na pół roku to bardzo dobra opcja, lepszej nie znajdziemy.
31.12.2025 o 19:09 przez Cyrax
-2
Cyrax
Jeszcze ten Barella grający bliżej prawej strony i stworzyliby razem niezapomniany duet dwóch pi*dusiów o mentalności małego dziecka xD
31.12.2025 o 16:20 przez rafalik93
rafalik93
Jedynie na 6miechow bez przymusu i tyle to już nie ten cancelo co kiedyś
31.12.2025 o 14:21 przez Odet
-1
Odet
Hahahahaha
to ja już wolę Darmiana, jednak pewniejszy.
Pozdr.
31.12.2025 o 15:27 przez Piotrek85
Piotrek85
Darmian to już od 87 dni jest niezdolny do gry. 😀
31.12.2025 o 14:18 przez Orrin
+1
Orrin
Lepiej się skupmy na zakupach na lato. Obrońca i Bramkarz przede wszystkim
31.12.2025 o 14:48 przez Cny
+2
Cny
Głupie przegrać mistrza przez brak ruchów w zimie, a potrzebujemy obrońcy i wahadłowego
31.12.2025 o 13:13 przez smerf1600
+2
smerf1600
jesli jest zdrowy to wypożyczenie na pół roku czemu nie
31.12.2025 o 12:44 przez timon
+7
timon
W reprezentacji gra wszystko i gra dobrze, za pół roku mś więc motywacji mu nie zabraknie. Wypożyczenie na pół roku w tym momencie to może być dobry pomysł. Oczywiście bez żadnych obligacji wykupu bo po MŚ spuści pewnie z tonu ale na 6 miesięcy jak najbardziej
31.12.2025 o 12:05 przez ciechan
+2
ciechan
To nie ten sam Cancelo, którego zapamiętaliśmy. Proszę nie dać omamić się nazwiskiem, bo to nie ten sam piłkarz, co znaliśmy go w primie. Pomijając wątek okołosportowy to ja mam wątpliwości co do jego aktualnej jakości, a nawet gdy te jakość miał, to nigdy nie był przesadnie równy - jak dawał coś z przodu to nie dojeżdzał z tyłu, jak ogarnął się w tyle, to bywał beznadziejny z przodu. Pomimo jego niegdysiejszej wartości, to nigdy nie wszedł na najwyższe obroty na stałe, tylko zawsze falowała mu jego forma, nawet wówczas w Interze. Wiem, że to mało popularne co powiem, bo spodziewałem się od Henrique trochę więcej, to trzeba przyznać, że stał się solidny w ostatnich meczach, oczywiście to nic nadzwyczajnego, ale to już w jego przypadku jest sukces, że negatywnie nie rzuca się w oczy. Transfer Cancelo pozwoli zachować trend, że Brazylijczyk trochę w Interze krzepnie i jednocześnie nie sądzę, że Portugalczyk posadziłby go na amen jak Dumfries. Z pozytywów to Cancelo na pewno będzie miał motywacje, żeby grać, żeby się pokazać i coś udowodnić. Z negatywów - nie stać nas na jego pensję i to uważam może zamknąć temat
31.12.2025 o 12:11 przez Xucatlan
Xucatlan
Z opisem Cancelo się zgadzam. Tam już te dwa ostatnie lata przed wyjazdem na pustynię, czyli te wypożyczenie do Bayernu i Barcelony jasno pokazywały, że Portugalczyk się skończył. Nieprzypadkowo nie było tam woli wykupu, a i opinie fanów były delikatnie mówiąc średnio przychylne.

Natomiast co do Dalberta, to nie daj się nabrać na jego sztuczki. To, że wychodzi z nastawieniem żeby trzymać się z boku i bezpiecznie odgrywać do tyłu żeby jakby co mógł powiedzieć 'to nie moja wina', wcale nie znaczy, że jest solidny.
Jest fatalny i to, że chowa się za innymi tylko tę tragedię potęguje.
31.12.2025 o 12:19 przez ciechan
+1
ciechan
Coś w tym jest, ale mimo wszystko zaczął oddawać strzały, czasem wyjdzie mu drybling, dużo biega i nie jest krytyczny w obronie. Nie twierdzę, że jest solidny, ale to nie jest łatwa liga, on gra na bardzo trudnej pozycji, do której nie jest stworzony, więc myślę, że jego aktualna postawa to dobry zalążek do tego, żeby jakoś to było. Zgodzę się jednak, że to nie jest jakość, jaką na tej pozycji potrzebujemy.
31.12.2025 o 11:49 przez BartekBartek
+1
BartekBartek
Jak się czyta takie newsy to można dojść do wniosku że Inter to jest stan umysłu. Zawodnik już był w Interze w najlepszym wieku i jakoś się na nim wtedy nie poznali, ale poznał się juventus bo wykupił go wtedy za 40 mln a po roku sprzedał za 65 mln. Teraz chyba dorósł do naszej drużyny, w dodatku po kontuzji i bez formy - idealne wzmocnienie ;) . Druga sprawa to kontrakt, u arabusów chyba nie płacą podatków więc 15 mln na ręke które ma to we włoszech będzie w granicach 30 mln brutto w skali sezonu - ciekawe ile by chciał obniżyć ;) Ciekawe czemu boją się zaryzykować z jakimś darmowym zawodnikiem z młodzieżówki - może dlatego że U23 gra innym ustawieniem, albo co gorsza boją się że chłopak jeszcze by odpalił ;)
31.12.2025 o 12:14 przez inter30
inter30
Był jednym z najlepszych naszych zawodników, a odszedł bo Inter był pod ścianą finansową, przecież to są oczywiste fakty.

" Ciekawe czemu boją się zaryzykować z jakimś darmowym zawodnikiem z młodzieżówki - może dlatego że U23 gra innym ustawieniem, albo co gorsza boją się że chłopak jeszcze by odpalił ;) " popieram ale jak pewnie zauważyłeś tu od niepamiętnych czasów ma się w dupie młodzież i nasz aktualny trener jak najbardziej podtrzymuje tą tradycję, tu nawet jakby Palestra przyszedł to miałbym duże problemy z graniem
31.12.2025 o 13:38 przez BartekBartek
BartekBartek
@inter30 , mają w dupie młodież, ale dopiero od tego sezonu jest "poważna" drużyna młodieżowa która rywalizuje z seniorami. Zawodnicy są zdrowi i w rytmie meczowym vs Cancelo po kontuzji, bez formy i jak Szymon go nie chce w arabii to ciężko oczekiwać żeby wzmocnił Inter.
31.12.2025 o 11:49 przez KoBa
+3
KoBa
Czy entuzjaści doczytali że chłop zagrał w tym sezonie 2 ( słownie: dwa) mecze?
31.12.2025 o 11:51 przez BartekBartek
+3
BartekBartek
Najważniejsze że ma 31 lat i zna Serie A.
31.12.2025 o 12:22 przez ragnar
+2
ragnar
czyli za młody o 4 lata
31.12.2025 o 13:55 przez Jaszczu91
+2
Jaszczu91
Sprawdziłem i zagrał trochę więcej. Pograł w azjatyckiej lidze mistrzów 3 mecze w listopadzie. Także chyba jest gotowy do gry.
31.12.2025 o 11:30 przez Jaszczu91
Jaszczu91
Cancelo może być strzałem w 10tkę i wtopą. Jego umiejętności znamy. Zdrowy, gotowy i zmobilizowany byłby mega przydatny. Pytanie czy spełnia choć jedno kryterium? Pewnie ze względu na Mundial miał by motywacje.
Wypożyczenie na pół roku to mogło by być dobre. Latem zobaczymy co dalej.
31.12.2025 o 11:35 przez BartekBartek
BartekBartek
"Jego umiejętności znamy." - jak był w Interze to się jakoś na nim nie poznali ;)
31.12.2025 o 11:43 przez inter30
inter30
Poznali, przecież z czasem stał się kluczową postacią, poświęcili go potem dla fnansów. Inna sprawa że dopiero kontuzja DD pozwoliła mu rozwinąć skrzydła, ale to kwestia włoskiej betonozy
31.12.2025 o 12:13 przez Xucatlan
+1
Xucatlan
Zdrowy gotowy i zmobilizowany, to on ostatnio był w sezonie 21/22.
31.12.2025 o 13:14 przez Piotrek85
Piotrek85
No właśnie. W 2017 roku Cancelo nie był gwiazdą światowego formatu ale stawianie na drwala DD kosztem Portugalczyka było dla mnie niezrozumiałe. Dopiero kontuzja Danilo pozwoliła rozwinąć skrzydła Cancelo.
31.12.2025 o 13:51 przez Jaszczu91
Jaszczu91
Cancelo też miał kontuzję na początku sezonu i nie był przygotowany do gry ;)
31.12.2025 o 11:29 przez inter30
inter30
Brać choćby dlatego żeby złodzieje go nie wzięły, chłop potrafi wygrać pojedynek 1 na 1 czyli ma umiejętność, której nie posiada kompletnie nikt w Interze
31.12.2025 o 11:24 przez Nerazzurro90
Nerazzurro90
Miernota całe życie przegrane finale lm bo ściąga takich wypalonych śmieci. Stary zgredzie żeby zwyciężać trzeba inwestować, stawiac na piłkarzy zdolnych, utalentowanych, głodnych wielkiego futbolu a ty co robisz, ściągasz wiecznego przydupasa, piąte koło samochodu każdego zespołu które w każdym klubie mają w dupie.

WON
31.12.2025 o 11:20 przez Rebelde
+1
Rebelde
Wypożyczenie na pol roku, to dobra opcja. Nikogo poważnego nie kupią na tą pozycje w zimowym okienku, a nie ma co bawić się w ogórki typu Dodo, Cuffy czy inne pokemony.

Przeczekać do końca sezonu i kupić kogoś poważnego na lata.
31.12.2025 o 11:27 przez inter30
inter30
Boje się że tym kimś "poważnym" latem może być ktoś z tych nazwisk, które wymieniłeś, Ausillo już teraz pokazał że takie pokemony to dla niego "poważne" nazwiska
31.12.2025 o 11:18 przez martins2000
martins2000
Juventus skontaktował się z Jorge Mendesem, by zapytać o Joao Cancelo. Juve dokładnie analizuje całą transakcję i ma obawy o problemy natury behawioralnej piłkarza. Inter jest bardziej konkretny, jeśli chodzi o pozyskanie bocznego obrońcy. [Romano/Moretto]
31.12.2025 o 11:12 przez kadrian89
kadrian89
Gorszy od Darmiana nie będzie z pewnością ;) .
31.12.2025 o 10:52 przez Piotrekfci
+1
Piotrekfci
No i to by był strzał w 10 ! Że też wtedy nie mieliśmy na niego kasy :/ tak samo jak nieodżałowanego Rafinhe ehhh Ile tacy goście dają możliwości technicznych, których u Nas jak na lekarstwo :/
31.12.2025 o 10:45 przez danielinter
danielinter
Każdy piłkarz co opuszcza Arabię musi liczyć się ze sporą obniżka pensji. Nikt mu nie da a Europie 15 mln.
31.12.2025 o 10:24 przez Paolo92
+1
Paolo92
Liczby nie są najgorsze. Coś tam strzelił, asystuje mimo, że gra mało.
I mmo, że to tylko arabska liga to wypożyczenie bez przymusu wykupu to dobra opcja.
Tylko ta pensja. 15 mln. Byłby wtedy jednym z najlepiej opłacanych w kadrze.
31.12.2025 o 11:58 przez BartekBartek
BartekBartek
Jeśli chodzi o kontrakt to co kraj to obyczaj. Z tego co kojarze u arabów nie płacą podatków i te 15 mln to jest na ręke. We włoszech żeby zawodnik tyle dostał na łape to klub musi zapłacić z granicach 30 mln brutto więc to byłby najwyższy kontrakt w lidze i o wiele większy niż pensja Vlahovica.
31.12.2025 o 10:22 przez Cny
+2
Cny
Oddać Acerbiego w pakiecie :D

Ryzykowny ruch. Saudowie pokryją pewnie dużą część pensji, ale nie ma pewności co do zdrowia i formy sportowej.

Jest z czego wybierać, bo Cancelo i Chiesa to opcje do rozważenia, w tle dzieje się coś z Palestrą. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Pewnie będzie czekanie do końca stycznia, a według mnie ewentualny ruch z wahadłem powinien być zrobiony na samym początku
31.12.2025 o 10:10 przez cuba
+4
cuba
Trudno mi się do niego odnieść,ja jestem zdania że on musi wypalić, rozważmy to dokładnie
31.12.2025 o 10:05 przez Matti
+2
Matti
Forma to jedna wielka zagadka. Pensja mocno musiałaby pójść w dół. Na plus działa Mundial, na który pewnie by chciał polecieć, więc duże prawdopodobieństwo, że by się starał.
31.12.2025 o 10:01 przez mroowa111
+2
mroowa111
Na pół roku na wypozyczenie z opcja wykupu jak się sprawdzi jakaś opcja to jest tylko pytanie w jakiej on jest formie tak naprawdę

Shoutbox

ZnawcaCalcio 25.04.2026 13:44

najlepsi zawodnicy powinni w nagrodę za taki sezon dostać chociaż z parę szans z przyzwoitym czasem gry

ZnawcaCalcio 25.04.2026 13:43

Cyrax, ale z drugiej strony ciężko zrozumieć sytuacje sprzed lat jak np. taki Zaniolo robił chyba double-double w primaverze i nie dostał nawet szansy debiutu

Cyrax 25.04.2026 13:36

No to mam właśnie na myśli. Często wielu kibiców podjaranych kimś z Primavery, dawać do do pierwszego składu, a później sezon w Serie C i weryfikacja. Ostatnio w ogóle widziałem, że ten Camarda z Milanu zdobył jedną bramkę w tym sezonie. Taka była podnieta nim we Włoszech jaki to wonderkid, a póki co kaszanka straszna. Niby ma dopiero 18 lat, ale jednak słabo wygląda jak na hype jaki wokół niego był

ZnawcaCalcio 25.04.2026 13:35

Ja uważam, że kierunek szwajcarski jest niezłym pomysłem. Dimarco czy Stankovic przez niego przeszli i chyba najlepiej na tym wyszli

Claudio 25.04.2026 13:34

nawet na uzupelnienie to trzeba miec szczescie

Claudio 25.04.2026 13:33

wg mnie ciezko wzmocnic sklad zawodnikiem z SerieC taka ekipe jak Inter

Cyrax 25.04.2026 13:33

Ale Berenbruch chyba często kontuzjowany w tym sezonie

Cyrax 25.04.2026 13:33

Pytanie jak się rozwijają te młode talenty, bo ostatnio coś cicho o dobrych występach np Berenbrucha, czy Topalovica, których niektórzy chcieli już w pierwszym zespole Interu

ZnawcaCalcio 25.04.2026 13:32

mieli z tej drużyny zawodników na 1 skład, a oddali ich za półdarmo

ZnawcaCalcio 25.04.2026 13:32

zależy Claudio

Claudio 25.04.2026 13:32

w sumie byli pierwsi i tez mieli ciezkie poczatki. Wiadomo potrzeba czasu

ZnawcaCalcio 25.04.2026 13:32

Claudio 25.04.2026 13:31 juve bardzo mądrze zarządza tym projektem

ZnawcaCalcio 25.04.2026 13:32

Zresztą zauważcie, że piłka w niższych ligach w wielu krajach wskoczyła na dużo wyższy poziom. Kiedyś Real Castilla czy Barcelona B regularnie grała w 2 lidze i bywali nawet w czołówce. Teraz nie ma tam żadnych zespołów z rezerw

Claudio 25.04.2026 13:31

juve bardzo mądrze zarządza tym projektem

Claudio 25.04.2026 13:31

ale niech poczują trochę atmosferę play offów, niech wiedzą z czym to się je, żeby to nie był ich pierwszy raz. Może udałoby im się przejść jakimś fartem. W tym sezonie liczylem ze zagraja 1-2 mecze w playoff a wprzyszlym sezonie już walka o awans. Ale to juz zalezy jak oni do tego projektu podchodzą.

Cyrax 25.04.2026 13:31

Mierzyli wyżej, ale utrzymanie też nie jest złym wynikiem jak na pierwszy sezon. Milan Futuro spadł do Serie D, więc u nich zdecydowanie okazało się to klapą

ZnawcaCalcio 25.04.2026 13:30

za rok będzie można oceniać

ZnawcaCalcio 25.04.2026 13:30

Poza tym czytałem kiedyś, że Inter zakłada sobie, że w ciągu 2 lat awansują do Serie B albo przynajmniej chcą się realnie włączyć do walki o taką promocję

ZnawcaCalcio 25.04.2026 13:30

tam jest chyba 6 rund do przejścia czyli awans był niemożliwy do osiągnięcia

ZnawcaCalcio 25.04.2026 13:29

nawet jakbyśmy zrobili playoff to prawdopodobnie gówno by z nich wynikło

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w pucharowym meczu z Como?

Polls answer

Publicystyka

Stajnia Ausiliasza (20)

02.04
19:37

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    33

    78

  • 2

    Napoli

    34

    69

  • 3

    Milan

    33

    66

  • 4

    Juventus

    33

    63

  • 5

    Como 1907

    33

    58

  • 6

    Roma

    33

    58

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    16

  • 2

    Nico Paz

    12

  • 3

    Anastasios Douvikas

    11

  • 4

    Rasmus Højlund

    11

  • 5

    Marcus Thuram-Ulien

    11

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29383

Liczba newsów: 53097

Liczba komentarzy: 622353

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się