Relacje

Wybroniony punkt w Turynie | Juventus 0:0 Inter (49)

Autor:
Źródło: inter.it
ponad 7 lat temu
1266
49

Inter remisuje do przerwy w Turynie z Juventusem 0:0.

Mediolańczycy przyjęli od początku defensywną postawę neutralizując ofensywne atuty gospodarzy. Przez większość czasu udawało im się to bardzo dobrze, jednak nie ustrzegli się nielicznych błędów. Najbliżej zdobycia gola dla Starej Damy był Mario Mandzukić, który najpierw uderzał z dystansu z 8 metrów mając przed sobą jedynie Samira Handanovicia, jednak to bramkarz Inter był górą w tym pojedynku, zaś pod koniec pierwszej połowy otrzymał doskonałe dośrodkowanie i strzałem głową trafił w poprzeczkę. Jeśli chodzi o ofensywne akcje Nerazzurrich, to nie oddali oni w pierwszej części ani jednego strzału na bramkę Wojciecha Szczęsnego, a kontry były zazwyczaj przerywane przez Giorgio Chielliniego lub kończyły się niedokładnym dośrodkowaniem. Po 45 minutach zatem na tablicy widniał wynik 0:0.

W drugiej połowie jeszcze bardziej zdeterminowany do zdobycia gola był Juventus. Znowu najwięcej okazji pod bramką Handanovicia miał Mandzukić, jednak i w tej części spotkania piłka nie słuchała Chorwata i ten nie mógł znaleźć drogi do bramki. Najlepszym zawodnikiem tego spotkania był natomiast Juan Cuadrado, który sprawiał ogromne problemy na skrzydle defensywie gości. Gospodarze stwarzali więcej sytuacji, jednak piłka nie potrafiła znaleźć drogi do bramki, nawet w sytuacji, kiedy to pustą bramkę zostawił słoweński golkiper Interu i po strzale Cuadrado piłka minimalnie minęła słupek. Całe spotkanie przyjezdni grali z nastawieniem przede wszystkim na to, aby gola nie stracić i swój cel osiągnęli, dzięki czemu wracają do Mediolanu z jednym punktem i co najmniej do jutra pozostaną na fotelu lidera.

JUVENTUS 0:0 INTER

Żółte kartki: Benatia, Higuain, Brozović, Perisić, Santon, D'Ambrosio, Vecino

JUVENTUS (4-3-3): 23 Szczesny; 2 De Sciglio, 4 Benatia, 3 Chiellini, 22 Asamoah; 5 Pjanic (30 Bentancur, 85'), 6 Khedira (10 Dybala, 75'), 14 Matuidi; 7 Cuadrado, 9 Higuain, 17 Mandzukic.

Zmiany niewykorzystane: 16 Pinsoglio, 35 Loria, 15 Barzagli, 24 Rugani, 12 Alex Sandro, 27 Sturaro, 8 Marchisio, 33 Bernardeschi, 11 Douglas Costa.

Trener: Allegri

INTER (4-2-3-1): 1 Handanovic; 33 D'Ambrosio, 37 Skriniar, 25 Miranda, 21 Santon (29 Dalbert, 63'); 11 Vecino, 20 Borja Valero; 87 Candreva (5 Gagliardini, 69'), 77 Brozovic, 44 Perisic; 9 Icardi (23 Eder, 23').

Ławka rezerwowych: 27 Padelli, 46 Berni, 13 Ranocchia, 7 Joao Cancelo, 55 Nagatomo, 10 Joao Mario, 17 Karamoh, 99 Pinamonti. Allenatore: Spalletti.

Sędzia: Valeri.

Tagi: Serie A
udostępnij

Zobacz też

Inter wygrywa i wywiera presję na Napoli | Torino 0-2 Inter (46)

11.05
17:06

Dramatyczna porażka Nerazzurrich w finale Ligi Mistrzów | PSG 5:0 Inter (204)

31.05
19:52

Komentarze (49)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
11.12.2017 o 09:02 przez Jacenty
Jacenty
Nie przegraliśmy z jednym z najlepszych zespołów w Europie. Tak jak powiedział Spalletti, w drugiej połowie za bardzo się przestraszyliśmy, że gramy z Juve i piłkarze gubili piłkę, bo tak jak napisał Lovato, mogliśmy wyprowadzić 1-2 skuteczne kontry. Higuain został całkowicie wyeliminowany, miał chyba 1 sytuację sprzed pola karnego. Co do Dybali czy D. Costy, to była to wyraźna taktyka Allegriego, który przede wszystkim nie chciał stracić z nami bramki. Zarówno Cuadrado jak i Mandzukic przede wszystkim mieli za zadanie pomaać obrońcom i nie dopuścić do dośrodkowania i świetnie się z tego wywiązywali. Wystawienie bardziej ofensywnych skrzydłowych naraziłoby Juventus na bardzo groźne kontry z naszej strony. Allegri moim zdaniem udowodnił, że jest kawałem trenera.
10.12.2017 o 15:40 przez Funin
Funin
Na niekorzyść Interu niestety decydował sędzia, niepodyktowany rzut karny i 3 żółte kartki za nic.... żałosne
10.12.2017 o 14:56 przez Damianos
Damianos
ważne że nie przegraliśmy, na szczęście że Mandzukic miał słabszy dzień i że od początku dybala nie zagrał ;)
10.12.2017 o 13:39 przez Lovato
Lovato
Na szczęście atak Juventusu gubił się atak samo jak obrona Interu w niektórych sytuacjach. Szkoda tak wielu błędów w ofensywie bo mogliśmy mieć z przynajmniej dwie zabójcze kontry.
10.12.2017 o 13:36 przez lrogas83
lrogas83
po meczu na gorąco teraz na chłodno...
Panowie jaka wspaniała defensywa jak sam Mandzukic 3 czy 4 razy zle pokryty przez D'Ambrosio ii dochodzi do sytuacji strzeleckich, jaka dobra defensywa jak dla mnie dobra defensywa pomaga tworzyc sobie akcje czy kontry i zniechceca przeciwnikow do gry
Juve pokazalo swoj pomysl i dobra defensywe- Candreva i Perisic nie istnieli w tym meczy a Santon i D' Ambrosio bez nich w ofensywie nie istnieja
VAR- dlaczego sędzia z niego nie skorzystał przy strzale Icardiego tylko on sam wie
Handa super, Miranda- generał, Skiniar- nerwowy poczatek ale potem robil swoje, boki obrony slabo, D;Ambrosio nie radził sobie z Mandzukicem, a Santon z Cuadrado, Perisic i Candreva nie istnieli i na tym polegała obrona Juve, Icardi tylko jedna sytuacja, Valero- 2 czy 3 fajne pilki a tak to duzo gry do tylu, Vecino- cos probowal ale srednio wychodzilo, Brozo- nie pasuje dla mnie, za dlugo przetrzymuje pilke i jak ma podac do Icardiego to strzela, nie rozumie pomyslu druzyny !! !
10.12.2017 o 12:29 przez davidoffzmc
davidoffzmc
Wygrana z Romą, remisy z Napoli i Merdami na wyjazdach. Dla mnie ok! Mamy w rundzie rewanżowej wszystkich z tej trójki u siebie, mamy wszystko w swoich rękach.

Byliśmy słabsi, ale to oni musieli wygrać, nie my. Remis na +.
10.12.2017 o 12:04 przez grzybek010
grzybek010
Moim zdaniem to połączenie słabego meczu z naszej strony i świetnego meczu Juve. Co jest naszym największym atutem? Skrzydła. Co jest naszą największą bolączką? Gra gdy przeciwnik stosuje wysoki pressing (halo, mecz z Torino czy pierwsza połowa z Cagliari - nawet te zespoły gdy wchodziły wysokim pressingiem zmuszał nas do obrony). Allegri doskonale to odczytał - postawił na niespotykane raczej dla Juve 4-3-3 bez Dybali i szeroko ustawionymi środkowymi pomocnikami, mocnymi fizycznie + Mandzu i Cuadrado, którzy też harują w defensywie. Efekt? Nie mieliśmy w całym meczu chyba żadnej wrzutki, bo Juvki od razu podwajały na skrzydłach, a nasz środek pola, niezależnie od tego jak zestawiony, nie ma takiej jakości jak środek pola Juve czy Romy i nie potrafili wziąć na siebie ciężaru gry pod taką presją jaką Juve stosowało szczególnie przez 20 minut drugiej połowy. Zszedł Khedira i wszedł Dybala i wtedy odzyskaliśmy kontrolę na meczem tak naprawdę i Juve już nie zagroziło naszej bramce. Waga spotkania tez zrobiła swoje, bo były sytuacje kiedy mieliśmy szansę na kontrę, które kończyły się głupią decyzją, błędem technicznym czy niecelnym podaniem, które raczej się nam nie zdarzają. Allegri bał się naszych dośrodkowań i udało mu się je wyeliminować. Do topu brakuje nam jakiegoś Cracka w środku pola, który potrafiłby utrzymać się dłużej przy piłce w środku pola, związać dwóch rywali, zrobić w ten sposób wolną przestrzeń i tam zagrać. Żaden z naszych pomocników tego nie umie. Valero jest słaby fizycznie i nie nadaję się do gry pod pressingiem, Vecino to nie ta klasa (swoją drogą cud że nie wyleciał z boiska bo ile on sie nafaulował to jego).
10.12.2017 o 11:41 przez SETE
SETE
Wlasnie, wiadomo cos wiecj co z Sanotem ?
10.12.2017 o 11:24 przez Endru
Endru
Ważny punkt tym bardziej że dużo kartek dostaliśmy. Najbardziej zawiedli Borja i Perisic szczególnie ten drugi. No ale nawet najlepszym czasem mecz się nie udaje. Coś mi się wydaje że nadchodzi czas Dalberta . Santon pewnie połamany na 2 miechy . A trener wystawiając Dalberta w tak ważnym meczu pokazał że w niego wierzy i może być to klucz do zmiany mentalności tego zawodnika. Forza Inter.
10.12.2017 o 10:44 przez SETE
SETE
Wynik lepszy niz gra i nie ma co ukrywać, mnie natomiast po tym meczu nasuwają sie 2 pytania:
1 - czy mielismy po prostu slaby dzień i przy dobrej dyspozycji Juve wygladalo to slabo ?
2 - czy może przy pelnej koncentarcji na meczu przez Juve wlasnie taka jest obecnie roznica miedzy nami a Juve ?
Jak myślicie ?

W tym meczu wychodzi, ze brakuje topowego gracza w srodku pola, Valero jest ok na wszystkich w serie A poza Juve i Napoli. Nie mamy lawki, Spal nie za bardzo mogl cos zmienić w trakcie gry, nie mamy za bardzo alterantyw gdy skrzydla sa odcięte, oczywiście caly czas pisze o meczu z topowym zespolem, z Chievo czy Crotone potrafimy zmienić ustawienie w trakcie spotkania.
Handanowic-klasa, Skriniar z Miranda wylaczyli Higuaina i to tyle pozytywow. Bokami obrony szlo duze zagrozenie, srodek od 30 min nie istniał, atak praktycznie nie istniał.

Także wracam do dwóch pytan z początku posta , czy mielismy slaby dzień , który w końcu musial sie zdarzyć czy na ten moment możemy walczyc najwyżej o 3 miejsce w Serie A. Pozdro
10.12.2017 o 10:35 przez ANIOL
ANIOL
Defensywa ze Skriniarem el Madafaką Mirandą i Handą na plus! Reszta no comment.... 1 pkt cieszy ale gra to była jakaś katastrofa pomijając wspomnianą defensywe. Mecz który wymazuje z pamięci i zapominam że w ogóle się odbył.... Jedziemy dalej! Dzisiaj Viola musi zatrzymać Napoli i będzie si. TYLKO Inter !! !!
10.12.2017 o 10:30 przez szmalo
szmalo
Słaby mecz w wykonaniu Interu, chyba troche nasi nie wytrzymali ciśnienia, ostry pressing ze strony Juventusu spowodował, że nie potrafiliśmy wymienić więcej niż 5-6 celnych podań. Czy był to popis gry defensywnej? Nie powiedziałbym, bo popełniliśmy sporo błędów w obronie i sam Mandzukić mógł strzelić nam 3 gole. Dzięki szczęściu i Handanovicowi w bramce wywieźliśmy cenny punkt z bardzo ciężkiego terenu. Z drugiej jednak strony należał nam się ewidentny rzut karny, co z tym VAREM?! Z psychologicznego punktu widzenia był to bardzo cenny remis - FORZA Inter!
10.12.2017 o 09:53 przez speaker
speaker
No ja bym też Icara nie ściągam ale tak koło 72 min dał za Brozo młodego Karamoha, ktory ma drybling i kto wie co by wyszło gdybyśmy się urwałi z jakąś kontrą :)
10.12.2017 o 08:35 przez kwapi45
kwapi45
Jak dla mnie dobre zawody w wykonaniu Nerrazzurrich. Popis gry defensywnej, mogliśmy się poprawić w aspekcie neutralizacji wrzutek rywala w pole karne. Wynik w derbach na wyjeździe na plus do tego czyste konto.
10.12.2017 o 01:36 przez CNS87
CNS87
Powinien by rzut karny, bo było zagranie ręką gracza juve.
10.12.2017 o 00:01 przez Drakan83
Drakan83
Nie rozumiem dlaczego spal co mecz sciąga Icara...lidera i największągwiazde, gościa, który może zrobić różnice "z pół sytuacji" :) Inni nadawali się do zmiany, a nie Icar, który przecież siły miał bo nie biegał akurat w tym meczu od bramki do bramki. Ogólnie, to myślę, że jeśli jeszcze nie, to zaraz mu się to zacznie nie podobać ...co do wyniku, cenny punkt...o grze nie będziemy pamiętali za miesiac, chociaż nie było aż tak tragicznie jak ELEVENiaki pitoliły
09.12.2017 o 23:55 przez interista1987
interista1987
Trzeba nam kupic Vidala a nie zadnych Barellow czy Verdich.
09.12.2017 o 23:42 przez Wojtala
Wojtala
W tym sezonie nie walczymy o Scudetto więc nie ma się co spinać, priorytetem jest LM co pozwoli przyciąć bardziej topowe nazwiska. O Scudetto można marzyć, za jakieś 2 sezony :)
09.12.2017 o 23:32 przez IRT
IRT
Moim zdaniem zagraliśmy dobre spotkanie, chociaż ewidentnie mieliśmy problemy z przecinaniem dośrodkowań kierowanych w nasze pole karne, bo po tych zagraniach - szczególnie w wykonaniu Cuadrado - mieliśmy duże problemy. Odpowiedzialność w tym aspekcie gry spada głównie na boki obrony - D'Ambrosio i Santon byli zbyt statyczni, a ten pierwszy przegrywał pojedynki w powietrzu z Mandziukiciem, co mogło się skończyć stratą bramki. W pozostałych aspektach gry, wyglądało to dobrze. Skriniar i Miranda zagrali pefekcyjne zawody. Sparaliżowali poczynania bezradnego Higuaina. O ile Słowak miał kilka nerwowych zagrań na początku meczu i potrzebował trochę czasu by wejść na swój wysoki poziom, o tyle Miranda przez całe 90 minut grał znakomicie. Handanović był bez wątpienia zawodnikiem meczu - perfekcja w każdej Interwencji. Środek pola potrafił podjąć rywalizację w przeciwnikiem. Vecino zagrał w mojej opinii najlepiej od kilku kolejek. Wydawało mi się, że to najsłabszy punkt zespołu, ale poradził sobie przyzwoicie (Gagliardini zagrał dobry mecz po wejściu z ławki, więc ich rywalizacja trwa). Valero trochę stłamszony fizycznie, ale wiadomo że jest to jego słabsza strona - w rozegraniu robił swoje, porządnie wywiązywał się z zadań defensywnych, zwłaszcza przy wsparciu dla środkowych obrońców. Candreva niestety najgorszym zawodnikiem meczu - Juventus całkowicie wyłączył go z gry. Perisić trochę statyczny, nierówny, ale nieustannie groźny. Icardi zagrał dobre zawody, szkoda że sędzia pomógł Juventusowi, bo Benatia ewidentnie obronił strzał Icardiego ręką w polu karnym (jeżeli to leciało w bramkę, to wątpię by Szczęsny to obronił). Brozović trudny do oceny, pod koniec ewidentnie brakowało mu sił. Dobra zmiana Dalberta.

Podsumowując, bardzo cenny punkt na terenie przeciwnika. Była szansa na zwycięstwo, ale remis nie jest zły. Kolejne mecze ligowe musimy wygrywać. Myślę, że 6 punktów w meczach z Udinese i Sassuolo to konieczność, a z Lazio na własnym stadionie też będziemy faworytami.
09.12.2017 o 23:17 przez Jaszczu91
Jaszczu91
Mamy remis ale na mnie ten mecz nie zrobił takiego pozytywnego wrażenia jak na większości kolegów. W drugiej połowie straciliśmy całkowicie kontrolę nad tym spotkaniem. W pierwszej połowie jeszcze potrafiliśmy się utrzymać przy piłce a w drugiej nie dało się doliczyć do trzech podań na połowie rywala. Liczyłem na coś więcej piłkarsko ze strony Interu ale widocznie jest jeszcze na to za wcześnie. No ale mimo dominacji jude to Inter zwycięskim remisem wyszedł z tego pojedynku i nadal jest nie pokonany. Runda rewanżowa to mecze z najważniejszymi rywalami. Pierwszy raz to napiszę. Gramy o Scudetto
09.12.2017 o 23:15 przez Jovetic10
Jovetic10
Jestem tego samego zdania, główną broń nam odcięli i w środku było więcej miejsca, a tam brakowało nam kogoś. Cieszy punkt, jedziemy dalej FORZA
09.12.2017 o 23:13 przez speaker
speaker
Też jestem zawiedziony naszą grą a przede wszystkim dlatego, że w pierwszych 25 min gdy jeszcze piłka jako tako się nam kleiło nikt nie próbował cisnąć przez środek tylko trzymali się 40 -70 metra i stref. Bojazliwie a potem juz bylo juz widac ze sa pod cisnieniem. Jest punkt, ale tak na dobra sprawę jak się przypomni tamten sezon... :) Zgadzam się z davi23 że brak nam środka pola.
09.12.2017 o 23:05 przez davi23
davi23
Zgadzam się - brak środka pola, tu potrzebny jest top top gość inaczej tak będzie częściej
09.12.2017 o 23:03 przez davi23
davi23
Mecz fatalny, w II poł. modliłem się o remis.
Wiem, że jest 1 pkt i brak przegranej nadal w tym sezonie, ale zagraliśmy bez jak, na takie mecze jedzie się z nastawieniem na zwycięstwo i walke, nie aby postawić samolot i liczyć na remis.

Ja wiem, że to i tak dobry wynik, jesteśmy niepokonani, tylko czy zawsze musimy grać tak cierpiąc?!

Juve rozpracowało nasze boki, Candreva nic, Perisic nic a co za tym idzie brak Icardiego.

Jak najszybciej zapomnieć i lecimy dalej, do końca rundy nie przegrać. II runda ma lepszy rozkład bo Roma, Napoli i Juve u siebie, a jak z nimi zagrany dobre mecze to o tych złych z tej rundy nikt nie będzie pamiętał. Forza Inter
09.12.2017 o 22:58 przez rosjan
rosjan
nie mamy srodka pomocy i dlatego to tak wygladalo jak wygladalo
09.12.2017 o 22:56 przez doug
doug
1pkt a jak wazny. Ważne, że bramy nie stracilismy, olac to że z przodu słabo, ale na tyle nam jude pozwolilo grac. Przypominam, nadal niepokonani
09.12.2017 o 22:55 przez Diaby_10
Diaby_10
Panowie :
Napoli wyjazd 1pkt
Juve wyjazd 1 pkt
Roma wyjazd 3 pkt ...
Czego chcieć więcej ... 16 kolejka a my bez porażki. Brawo !
09.12.2017 o 22:49 przez Rafał 1976
Rafał 1976
Dzięki chłopcy za walkę.
09.12.2017 o 22:49 przez AveCaesar
AveCaesar
Nie zgodzę się. DD bardzo dobry mecz jak na niego. Nie spodziewałem się po nim :D Ten mecz pokazał, że środek pola to tylko i wyłącznie Valero . Tam wszystko przegraliśmy. Modliłem się o zejście Brozo i za niego JM albo Cancelo. Zszedł Icardi, wszedł Eder. A i ten Santon już wypadł na 2 następne sezony ?
09.12.2017 o 22:45 przez Diaby_10
Diaby_10
Jedyny pozytyw to 1 pkt. Tak słabego Interu dawno nie widziałem. Ale pewnie taka taktyka a komentatorzy tak nie jadą po nas bo jak będziemy grali u siebie to obraz naszej gry zmieni się o 180° i to jude będzie grało jak my dzisiaj. Jesteśmy przed nimi i tyle :D Forza Inter !!

Shoutbox

Xucatlan 15.06.2025 15:40

Po cholerę nam dwóch trenerów bramkarzy? Sprawdziłem losowo kilka czołowych ekip z różnych lig i zawsze trener bramkarzy jest jeden.

Orzeu 15.06.2025 15:01

będzie murarka, mało fajerwerków ale i wyniki

Orzeu 15.06.2025 15:01

zbierają dziadów potrafiących grać w piłkę

Paolo92 15.06.2025 15:00

👀 Milan stara się pozyskać Granita Xhakę z Bayeru Leverkusen. Strony prowadzą negocjacje, sam zawodnik jest otwarty na przenosiny do Mediolanu. Jednocześnie Rossonerim zaoferowano usługi Ciro Immobile, który ma opuścić latem Besiktas. 📰 La Gazzetta dello Sport

coco 15.06.2025 14:55

⚫️🔵✅️ Tutto fatto! Stefano Vecchi sarà l'allenatore dell'Inter U23. Contratto fino al 2027. - Nico Schira

andyvdm 15.06.2025 14:29

Nie pozbędziemy się go z 1 składu póki się kontrakt nie skończy

Orzeu 15.06.2025 14:18

Chivu: „Mkhitaryan ma 36 lat? Zadajesz złe pytanie. W piłce nożnej wiek nie ma znaczenia, liczy się jakość.

ragnar 15.06.2025 12:55

Jak było teraz

ragnar 15.06.2025 12:55

Wiadomo, że przydałby się jeden napastnik podobny poziomem do Thula. Lepsza jedna porządną trójka niż dwóch czy trzech g.wnianych

Vancore 15.06.2025 12:50

dopiero co mielismy 3 szmaciarzy i doszlismy do finalu LM a lige przewalilismy w przedostatniej kolejce po golu z karnego w 95 minucie xD

Vancore 15.06.2025 12:49

no jak nie

karaszan 15.06.2025 12:46

Też jest taka opcja Ragnar. Po prostu przy tylko dwóch atakujących w składzie, nie wolno nie mieć rezerwy, która gwarantuje poziom z biegu

ragnar 15.06.2025 12:44

3421 z jedna 9 a za nim np Zalewski i Frattesi też jakas opcja

karaszan 15.06.2025 12:42

Przy 433, to są jeszcze skrzydłowi

karaszan 15.06.2025 12:42

Grając na 352, gdzie jest tylko dwóch atakujących, to musi być 3 napastnik na poziomie 80% podstawy, bo inaczej to jak się zatrą armaty to nie będzie komu strzelać, po prostu

karaszan 15.06.2025 12:42

Xucatlan, dobrze powiedziane :)

Jacenty 15.06.2025 12:19

Galeone, mentor Allegriego: Max Allegri’s mentor, Giovanni Galeone, reveals the new Milan coach ‘had an agreement with Napoli and then waited to the last minute for a call from Inter.’

Xucatlan 15.06.2025 12:01

Nawet jak Lautaro czy Thuram będą w fazie 'zacięcia', to i tak będą grać, bo Hojlund czy Bonny, którzy jeszcze nigdy nie przekroczyli bariery 10 goli w sezonie nie są gwarancją, że te gole zaczną być przez napastników strzelane. Większa szansa, że akurat Lautaro czy Thuram wreszcie się przełamią.

Nerazzurro90 15.06.2025 11:47

Ja proponuję 8 napastników. Wtedy na pewno nie będzie zacięć.

pluto11 15.06.2025 10:56

Nawet jak przyjdzie Bonny i Hoijlund to pamiętajcie że Lautaro czy Thuram mają okresy zacięcia jeżeli dojdzie to tego że któryś z nowych nie będzie dojeżdżał to co w takiej sytuacji 5 potrzebny

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28227

Liczba newsów: 50973

Liczba komentarzy: 598882

Użytkownicy online: 1 (martins2000) oraz 45 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się