
Celem Oaktree jest zwiększenie wartości Interu. Nowy właściciel, zanim pomyśli o sprzedaży klubu, chce rozwijać markę Nerazzurrich. Z tego powodu wydał cel poszukiwania nowych sponsorów i intensywnego nacisku przy każdym działaniu marketingowym. Łącznie z premierą nowej koszulki z drugą gwiazdką.
"Oczekuje się, że z różnorodnych inicjatyw i produktów związanych z nową mistrzowską serią, Nerazzurri zarobią około pięćdziesięciu milionów dolarów. Ogromną uwagę przywiązuje się także do dwugwiazdkowej koszulki. Premiera uzgodniona z Nike będzie miała miejsce podczas pierwszego meczu towarzyskiego w nowym sezonie. Inter zaplanował sprzedaż (tylko z własnych kanałów) 150 tys. sztuk, co da obrót na poziomie około 17,5 mln, natomiast koszulki z „tarczą” na sezon 2024/25 szacuje się na około 200 tysięcy sztuk i przychód około 25 milionów” – analizuje La Gazzetta dello Sport.
Komentarze (6)