Plotki transferowe

Mazzola: "Inter powinien ściągnąć Melo, a nie Deco" (59)

Autor:
Źródło: goal.com
ponad 16 lat temu
763
59
Sandro Mazzola po raz kolejny wypowiedział się na temat poczynań transferowych Interu, doradzając Nerazzurrim zakup Felipe Melo.

Melo bardzo dobrze zaprezentował się w Fiorentinie. Brazylijczyk pomógł wygrać swojej reprezentacji Puchar Konfederacji. Mazzola chciałby, aby Nerazzurri kupili Melo zamiast Deco.

"Deco? To ruch, którego nie rozumiem. Deco przechodzi przez ciężki okres w swojej karierze. Natychmiast kupiłbym Felipe Melo. Wyobraź go sobie, grającego obok Estebana Cambiasso. Inter byłby jak Barcelona i Real Madryt" - powiedział Mazzola dla La Gazzetta Dello Sport.

Jeśli drużyna Mistrza Włoch zdecyduje się na pozyskanie Melo, na pewno nie będzie to łatwe. W niedzielę dyrektor Fiorentiny Pantelo Corvino stwierdził, że nie sprzeda Brazylijczyka.
Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Kostov red star

Crvena Zvezda odrzuca ofertę Olympique Marsylia za Kostova (2)

07.03
06:23
Bento Matheus Krepski

Inter obserwuje sytuację Lunina w Madrycie. Pojawia się też wątek Bento (16)

07.03
06:25

Komentarze (59)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
30.06.2009 o 07:32 przez Adriano_forever
Adriano_forever
Na 100% sie z tym zgadzam. Tylko że amy już Motte:/
30.06.2009 o 01:50 przez klusek
klusek
Graliśmy ładnie nawet wtedy, kiedy Deki był w słabej formie, a w pomocy wystawialiśmy Chivu.
29.06.2009 o 21:07 przez adriano:)
adriano:)
Melo nie jest rozgrywającym, więc nie ma co porównywać z Deco. Takich graczy jak Felipe to już mamy w Interze i nonsensem byłoby sprowadzić Brazylijczyka.
29.06.2009 o 20:48 przez krzysztof
krzysztof
To prawda w obecnie Melo jest w dużo lepszej formie od Deco i młodszy <img src="http://fcinter.pl/emots/biggrin.gif"; alt="" />
29.06.2009 o 18:22 przez zbyniu88
zbyniu88
Brac melo i elano i bd oki<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
29.06.2009 o 16:53 przez Omen
Omen
Wiadomo że by się nam przydał ale nam potrzebny jeszcze takie człowiek który kreuje grę...
29.06.2009 o 16:24 przez Seba
Seba
Graliśmy wtedy ładnie, bo kto był ? Rozgrywający <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> Po odejściu Verona także Inter grał jakiś czas ładnie, ale Figo i Deki byli w świetnej formie.
29.06.2009 o 15:44 przez adriano:)
adriano:)
Teraz także uplasowalibyśmy się około trzeciej czy czwartej pozycji, więc nie ma co tak bardzo narzekać.
29.06.2009 o 15:42 przez Seba
Seba
Nie ukrywam, że podobała mi sie wtedy gra Interu i faktycznie mówiono, że grają najładniejszą piłke we Włoszech. Teraz gramy zdecydowanie bardziej defensywnie i dlatego wkomponować rozgrywającego i może być na prawde ciekawie.
29.06.2009 o 15:40 przez Grajas
Grajas
Zdania były podzielone.Nawet jeśli wtedy byliśmy na 3 miejscu to i tak dużo wyżej niż teraz.
29.06.2009 o 15:39 przez klusek
klusek
A ja pamiętam, że przed rokiem 2008 w kontekście pięknej gry wymieniano obok siebie i Romę, i Inter. Na sukcesy chyba też nie mogliśmy wtedy narzekać.
29.06.2009 o 15:36 przez adriano:)
adriano:)
Chodziło mi o komentatorów, dziennikarzy itp.
29.06.2009 o 15:35 przez adriano:)
adriano:)
Jak sobie przypominam, to zawsze wszyscy mówili, że w lidze włoskiej to Roma gra najpiękniejszą piłkę, potem Milan, a dopiero na trzecim miejscu wymieniany był Inter.
29.06.2009 o 15:34 przez Seba
Seba
No i co było z tej ładnej gry ? Arsenal także gra pieknie i co ? Lepiej grać mniej ładnie dla oka i wygrywać, ale ściąganie samych graczy tego samego typu, to także przesada.
29.06.2009 o 15:33 przez klusek
klusek
Wszyscy pewnie nie, bo na ligę włoską nie było takiego hajpu jak np na hiszpańską. Ale kto oglądał, pewnie nie był zawiedziony, w końcu właśnie wtedy o Interze pisano, jako o zespole grającym futbol totalny.
29.06.2009 o 15:30 przez adriano:)
adriano:)
Grajas - Najlepszą. Wtedy to wszyscy chcieli oglądać naszą grę. <img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" />
29.06.2009 o 15:27 przez Grajas
Grajas
A w pierwszej połowie sezonu 2007/08 graliśmy jedną z najlepszych jak nie najlepszą piłkę w Europie.
29.06.2009 o 15:23 przez Grajas
Grajas
No tak bo przecież trzeba grać jak Barcelona i strzelać po 6 bramek żeby grać pięknie. <br /> Graliśmy nieźle wyłączając druga połowę sezonu 2007/2008.A porównując sezon 2006/07 czy pierwsza połowę 2007/08 do tego obecnego to można stwierdzić że wtedy graliśmy futbol iście nie z tej ziemi.
29.06.2009 o 15:17 przez Pazzesco
Pazzesco
Zgadzam się z nim w 100 procentach ... ale i tak pewnie zobaczymy Deco.
29.06.2009 o 15:15 przez Cny
Cny
Grajas: Ale też niczego specjalnego nie graliśmy, bo graczy ku kreatywnej grze nie mieliśmy, a ostatni rozgrywający to Veron był <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> A jak graliśmy w miarę przyjemnie dla oka to kiepsko w tabeli było. Mou nie lubi ofensywnej gry zbytnio, ale zdaje sobie sprawę, że ktoś musi podawać piłki inne niż te długie górą, a Melo nie jest takim zawodnikiem, czy Motta. Nie ma na obecną chwilę takiego piłkarza w Interze, a ciągle mówi się o kolejnych piłkarzach na pozycje, które mamy mocno obsadzone.
29.06.2009 o 15:14 przez adriano:)
adriano:)
No pewnie. Za Manciniego graliśmy piękny ofensywny futbol <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" /> Pokazałeś właśnie swoją piękną wiedzę.
29.06.2009 o 15:07 przez Grajas
Grajas
A czy potrzeba do tego super kreatywnych graczy? <br /> Manciniemu się to jakoś udawało z takim samym składem.
29.06.2009 o 15:02 przez Seba
Seba
Także nie rozumiem filozofii Grajasa. Pierwszy do krytykowania gry Interu, ale za cholere nie chce kreatywnych zawodników <img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" />
29.06.2009 o 15:00 przez Grajas
Grajas
Żeby nie grać takiej padaki to pewnie trzeba bybyło zmienić trenera a nie nakupować ofensywnych zawodników<img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> <br /> a czy Motta będzie siedzieć na ławce to się okaże w trakcie sezonu.
29.06.2009 o 14:54 przez Cny
Cny
Grajas: Chcesz grać taką padake jak w tym sezonie<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> Po za tym Zanetti na ławce nie siądzie <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> Opcja podana przez Ciebie odpada na starcie, bo znowu nie będzie komu atakować. I Motta to ławka, nie pierwszy zespół będzie, takie mam wrażenie.
29.06.2009 o 14:50 przez Wojtala
Wojtala
&quot;Mazzola wierzy, że Nerazzurri ściągnąć Melo zamiast Deco&quot; <br /> <br /> aha poprawcie to bo wali po oczach <img src="http://fcinter.pl/emots/mruga.gif"; alt="" />
29.06.2009 o 14:46 przez Grajas
Grajas
Zanetti jest obrońca i odrazu to po nim widać. <br /> Stanko i tak będzie grał pewnie za napastnikami czy to w pierwszym czy jako zmienik. <br /> Pomoc Motta-Cuchu-Melo byłaby niesamowita ,3 najlepszych pomocników z zeszłego sezonu.I w obwodzie jeszcze Muntari. <br /> Miejsca by nie zabrakło ,zwłaszcza dla tak dobrego pomocnika jak Melo.
29.06.2009 o 14:46 przez klusek
klusek
Motta to jeszcze pozycja Cambiasso, ale Melo już nie. Nawet w Brazylii gra _obok_ DMa, najlepiej idzie mu zresztą wtedy, kiedy jest mocno odciążony od zadań defensywnych. Jeśli Melo kogoś dubluje w naszej drużynie, to Muntariego, od którego jest lepszy, dałby nam też więcej możliwości w ataku, niż Zanetti.
29.06.2009 o 14:34 przez Cny
Cny
Ale wtedy ściągnięcie Motty staje się kompletnie bezsensowne? Po za tym mamy na te pozycje Zanettiego i Cambiasso, którzy nie łapią kontuzji i kartek. Zauważ kiedy wchodził Vieira i za kogo. najczęściej za ofensywnego gracza jak prowadziliśmy. Teraz będzie od tego Motta. Nie ma już potrzeby ściągania Melo. Po za tym jest Stanko, który od biedy może grać w ofensywie i w defensywie. Po za tym nam trzeba 2 ofensywnych jeszcze pomocników, a nie jednego.
29.06.2009 o 14:30 przez Grajas
Grajas
Żeby mieć szeroką kadrę?W tym graliśmy ciągle tym samym składem a jak już wchodził Vieira to wszyscy widzieli co się dzieje.Poza tym transfer Melo ,nie wyklucza transferu jakiegoś bardziej ofensywnego zawodnika,niekoniecznie musi być to Deco.Zresztą nie wiadomo nawet jakim będziemy grać ustawieniem.

Shoutbox

vandallo87 09.03.2026 21:44

Ale o czym tu jakaś dyskusja się odbywa, nalezał się karny jak głodnemu zupa i każdy, kto uważa inaczej powinien zbadać wzrok, dziękuję i nie zapraszam do dyskusji, bo nie ma o czym

HB 09.03.2026 21:16

Witam, jestem na łączach z Palladino, rozmawiamy o transferze.

furch001 09.03.2026 20:56

Moim zdaniem hakan-mhytarian-augusto-LH-Siudy do wywalenia od razu

Tifosinho 09.03.2026 20:53

Takie coś nie przejdzie 😁

Cny 09.03.2026 20:45

xd

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:41

Podobnie z faulem, zawodnik przeprasza i zaczynamy grę od autu

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jedna zasada i rozwiązuje wszystko problemy

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jeśli zawodnik mówi, że nie chciał dotykać piłki ręka to nie powinno być karnego

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Dla jednego to 20cm a dla innego metr

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Ile to jest zbyt mała?

Tifosinho 09.03.2026 20:39

Np zbyt nała odległość między piłką a ręką zawodnika

Tifosinho 09.03.2026 20:38

Już kilka razy to pisałem, że sędziowie mają zbyt duże pole do interpretacji i z tego rodzą się kontrowersje

Tifosinho 09.03.2026 20:36

Później mamy takie kwiatki jak np brak rzutu karnego dla Barcelony bodajże 4 lata temu w LM gdy Dumfries w trakcie wyskoku z ręką w górze dotyka nią piłki i nie ma rzutu karnego tylko dlatego bo musnęła mu wcześniej grzywki i nawet nie zmieniła toru lotu.

Tifosinho 09.03.2026 20:34

Jest to błąd techniczny i należy się kara

Tifosinho 09.03.2026 20:33

A totalnie niezrozumiałe jest dla mnie brak przewinienia w momencie gdy piłkarz w wyniku kiksu sam sobie nabija piłką rękę

Tifosinho 09.03.2026 20:32

No chyba, że przyklejona do ciała

Tifosinho 09.03.2026 20:31

Ja będę się upierać, że ręka w polu karnym = rzut karny

Cny 09.03.2026 19:59

no nie zgodzę się. poza polem karnym zawsze odgwizdał by taka rękę jak wczoraj ricciego. dlaczego w polu karnym inne przepisy?

VVujek 09.03.2026 19:57

Tu nie ma co dyskutować karny się należał. Ręką ewidentna do tego ruch ręki.

Xucatlan 09.03.2026 19:44

Nie ma co popadać w skrajność, ale generalnie to dobry tok rozumowania. Jaki odsetek karnych za zagranie ręką wynika z celowości dotknięcia piłki ręką, bądź choćby z intencjonalnego powiększania obrysu ciała? Ja powiedziałbym, że maks 15%. Reszta to wszystko kwestia przypadku. Te dyktowanie karnych za zagrania ręką, to jest zdecydowanie zbyt duża kara w stosunku do przewinienia.

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w Derbach Mediolanu?

Polls answer

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52771

Liczba komentarzy: 619608

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się