Plotki transferowe

Mazzola: "Inter powinien ściągnąć Melo, a nie Deco" (59)

Autor:
Źródło: goal.com
ponad 16 lat temu
762
59
Sandro Mazzola po raz kolejny wypowiedział się na temat poczynań transferowych Interu, doradzając Nerazzurrim zakup Felipe Melo.

Melo bardzo dobrze zaprezentował się w Fiorentinie. Brazylijczyk pomógł wygrać swojej reprezentacji Puchar Konfederacji. Mazzola chciałby, aby Nerazzurri kupili Melo zamiast Deco.

"Deco? To ruch, którego nie rozumiem. Deco przechodzi przez ciężki okres w swojej karierze. Natychmiast kupiłbym Felipe Melo. Wyobraź go sobie, grającego obok Estebana Cambiasso. Inter byłby jak Barcelona i Real Madryt" - powiedział Mazzola dla La Gazzetta Dello Sport.

Jeśli drużyna Mistrza Włoch zdecyduje się na pozyskanie Melo, na pewno nie będzie to łatwe. W niedzielę dyrektor Fiorentiny Pantelo Corvino stwierdził, że nie sprzeda Brazylijczyka.
Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Kostov red star

Pierwsze kontakty z Crveną Zvezdą, żeby wyprzedzić konkurencję (4)

02.03
07:30
Hakan Calhanoglu

Calhanoglu - przyszłość wciąż niepewna. Inter ma jednak jasne plany wobec niego, podobnie jak wobec Stankovicia (8)

28.02
10:18

Komentarze (59)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
29.06.2009 o 14:27 przez Seba
Seba
Cny nic dodać nic ująć. O to właśnie cały czas mi chodzi.
29.06.2009 o 14:17 przez Cny
Cny
Cambiasso miał tylko 3 asysty mniej niż Stanko i Sulley + tyle samo goli. Zadania w czasie meczu mają podobne, tym bardziej, że teraz nie ma ściśle określonych pozycji (futbol totalny), więc tym bardziej trudno przypisać komuś dokładną pozycje. Może tak. Co da nam Melo czego teraz nie są w stanie dać Muntari, Stanković, czy Zanetti? Goli raczej więcej nie strzeli. Rozgrywać też genialnie nie potrafi. Więc po co ściągać kolejnego zawodnika, gdzie w składzie mamy 5 o podbnych predyspozycjach?
29.06.2009 o 14:15 przez Wojtala
Wojtala
P.s Wzmocnienia Interu w tym roku to jest jakaś kpina albo dobry żart Morattiego <img src="http://fcinter.pl/emots/loldev.gif"; alt="" />
29.06.2009 o 14:14 przez Wojtala
Wojtala
Aaa tam nic sie nie znacie jabym sprowadził tak <br /> Na atak Romario i Ronaldo <br /> <br /> Pomoc Platini Boby Charlton Garrincha <br /> <br /> Do obrony niech dorzucą Franco Baresi'ego i Fernando Hierro <br /> <br /> Mamy pake jak ch** żadne tam Deca i Motty aa i na transfery dużo nie zejdzie Ci gracze są do wyciągniecia za darmo. <img src="http://fcinter.pl/emots/brawa.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
29.06.2009 o 14:12 przez Grajas
Grajas
Muntari to nie DM,tak samo jak Stanko jest to box-to-box.
29.06.2009 o 13:43 przez Cny
Cny
Grajas: Skończ głupoty pleść. Jak Stanko grał jako ofensywny pomocnik<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> Klapa. Muntari to DM, który podłączy się do akcji lub troche na skrzydle może być ustawiony. Dla Cuchu nie byłby to też problem. Melo to zawodnik podobny do nich, więc jego ściągnięcie jest kompletnie bezsensowne. Ściągnąć go bo dobrze się zapowiada, ale miejsca w składzie dla niego nie ma? Mądre <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" />
29.06.2009 o 12:32 przez ricardo
ricardo
dd
29.06.2009 o 12:31 przez ricardo
ricardo
Racja popieram gościa, ściągać Melo, Deco swoje dobre lata ma już za sobą <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
29.06.2009 o 12:22 przez Seba
Seba
Obecnie nie jest potrzebny Interowi. To tak samo jakby drużyna mając 3 prawych obrońców i tylko jednego lewego kupiła jeszcze jednego prawego. Nonsens. Prawde mówiąc nawet jeden rozgrywający to za mało, bo w razie kontuzji lub słabszej dyspozycji znowu nie ma kto prowdzić gry, a tu dyskusja o kolejnym bardziej defensywnym graczu <img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" />
29.06.2009 o 12:03 przez SlimShady
SlimShady
Melo już trzeba było kupić wcześniej zamiast tego drewniaka Motty, który zas sie pewnie połamie u ans w następnym sezonie i znowu klapa transferowa będzie. Melo na pewno by sie sprawdził z Cuchu i Zanettim na środku, ale teraz jak jest Motta to nie ma to sensu, moze za rok wymiana Motta za Melo, choć teraz tez można zrobić takie posuniecie.<img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz.gif"; alt="" />
29.06.2009 o 12:00 przez Grajas
Grajas
Tylko Cuchu jest typowym def. pomocnikiem ,Stanko,Motta,a zwłaszcza Muntari to nie są typowi def pomocnicy.Zresztą Melo też nie jest.
29.06.2009 o 11:57 przez Freelanser
Freelanser
Deco to już ledwo chodzi, trzeba zainwestować w młodych graczy, takich z przyszłością, dlatego najlepszym wyjściem jest zakupienie któregoś z dwójki Elano/Melo.
29.06.2009 o 11:52 przez miniu86
miniu86
Melo Melo Melo, a kto będzie wówczas dogrywał piłki. Melo to twardo grający pomocnik z pewnoscią nie rozgrywający. Kupilismy Motte więc Melo niech sie buja. Def pomocników mamy w brud. Priorytetem jest rozgrywający inaczej w LM pogramy ale conajwyżej w fazie grupowej.
29.06.2009 o 11:23 przez Seba
Seba
Oglądałem i uważam, że niczego nowego by nie wniósł. Na pewno nie jest graczem ofensywnym, który mógłby kierować grą. Walczak, który raczej jest odpowiedzialny za czyszczenie środka pola. Uważam także, że nie wygryzłby Cambiasso, Muntariego i Zanettiego. Zdecydowanie lepszą opcją dla mnie jest Deco, Elano, Ederson.
29.06.2009 o 11:21 przez dichu
dichu
Ja powiem tylko tyle że Melo jest naprawdę dobry ale też wydaje mi sie że u nas jest niepotrzebny bo jest Maicon Maxwell Santon J.Zanetti Chivu na skrzydłach ma kto u nas grać za to w środku pola brakuje kogoś stąd transfer Deco mnie nie dziwi ale mam nadzieje że dla elano tez znajdzie się miejsce w składzie wtedy będziemy mieć już kompletna kadrę i wszystko będzie w rękach trenera najważniejsze to aby zawodnicy mieli forme i cieszyli sie gra a efekty przyjdą<img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> może jeszcze bym skrzydłowych kupił jakiś offensywnych ale też na razie nie ma co narzekać bo jest Mancini i Q7 jakby załapali formę to by było świetnie !! !
29.06.2009 o 11:21 przez Mate1908
Mate1908
Melo i Cuchu w środku pola. Sciana nie do przejścia. Brazylijczyk cały czas się rozwija. Byłby wilkiem wzmocnieniem. Z drugiej strony za za Deco przemawia doświadczenie i znajomość smaku wygranej w LM.
29.06.2009 o 11:14 przez Freelanser
Freelanser
@zeberra ty chyba nie oglądałeś meczów z udziałem Melo.
29.06.2009 o 11:11 przez Nerazzurri 1908
Nerazzurri 1908
Mi by styknol Elano i nie jest zle i morze byc jako jego zmiennik Deco !! !<img src="http://fcinter.pl/emots/flagainter2.gif"; alt="" />
29.06.2009 o 11:10 przez Seba
Seba
Może w Fiorentinie grał inaczej, ale w Brazylii praktycznie nic nie wnosi do ofensywy, a takich środkowych, to Inter ma pod dostatkiem.
29.06.2009 o 11:05 przez bloow
bloow
nie mówcie ze Melo jest taki defensywny, dla mnie jest typowym srodkowym. Transfer był by bardzo pozytywny, bo jak w idzialem w PK to swietnie sie rozumial z Maiconem, ale ostatnio sie wypowiadal ze zostanie raczej w Violi, wiec moze za rok.
29.06.2009 o 10:58 przez Seba
Seba
Melo jak DM gra bardzo dobrze, ale nie takiego gracza Inter potrzebuje. Znowu chcą posyłać długie piłki na Ibre ? Niech już nie przesadzają z tą defensywną taktyką, bo i tak mimo tylu defensywnych graczy na boisku Inter stracił raptem 3 bramki mniej od dziadków z Milanu <img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" />
29.06.2009 o 10:51 przez Seba
Seba
Cambiasso, Muntari, Zanetti, Stankovic, Motta. Mało tych walczaków ? a później płacz, że Inter gra brzydko i bez pomysłu <img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" />
29.06.2009 o 10:50 przez Grajas
Grajas
Po raz kolejny trzeba przyznać mu rację,szkoda że już dla Nas nie pracuje ,może byłoby innaczej.
29.06.2009 o 10:48 przez leszczyko
leszczyko
zgadzam się
29.06.2009 o 10:43 przez Seba
Seba
&quot;Wyobraź go sobie grającego obok Estebana Cambiasso. Inter byłby jak Barcelona i Real Madryt&quot; - oni coś jarają ? Po co Interowi kolejny drewniak do pomocy ? Tu trzeba w końcu kreatora gry, a nie następnego szarpi druta. Nie można odmówić mu walki i zaangażowania, ale w ofensywie, to one jest gorszy nawet od Muntariego i Stankovica. Do tego te jego głupie żółte kartki <img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" />
29.06.2009 o 10:41 przez LoveFist18
LoveFist18
każda piłka w obronie należy do niego !! <br /> w polu karnym niesamowicie gra głową !! <br /> a deco stary i na dodatek bez formy
29.06.2009 o 10:40 przez Slepy
Slepy
Przy odejsciu Vieiry, to powinniśmy powalczyć o obu piłkarzy<img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz.gif"; alt="" />
29.06.2009 o 10:40 przez adriano:)
adriano:)
Dla mnie Melo nie jest jakimś nadzwyczajnym grajkiem i nie chciałbym go w Interze. Wole już Deco.
29.06.2009 o 10:38 przez LoveFist18
LoveFist18
TAK TAK TAK ! ZGADZAM SIĘ W 100% !! I DO TEGO ELANO

Shoutbox

vandallo87 09.03.2026 21:44

Ale o czym tu jakaś dyskusja się odbywa, nalezał się karny jak głodnemu zupa i każdy, kto uważa inaczej powinien zbadać wzrok, dziękuję i nie zapraszam do dyskusji, bo nie ma o czym

HB 09.03.2026 21:16

Witam, jestem na łączach z Palladino, rozmawiamy o transferze.

furch001 09.03.2026 20:56

Moim zdaniem hakan-mhytarian-augusto-LH-Siudy do wywalenia od razu

Tifosinho 09.03.2026 20:53

Takie coś nie przejdzie 😁

Cny 09.03.2026 20:45

xd

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:41

Podobnie z faulem, zawodnik przeprasza i zaczynamy grę od autu

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jedna zasada i rozwiązuje wszystko problemy

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jeśli zawodnik mówi, że nie chciał dotykać piłki ręka to nie powinno być karnego

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Dla jednego to 20cm a dla innego metr

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Ile to jest zbyt mała?

Tifosinho 09.03.2026 20:39

Np zbyt nała odległość między piłką a ręką zawodnika

Tifosinho 09.03.2026 20:38

Już kilka razy to pisałem, że sędziowie mają zbyt duże pole do interpretacji i z tego rodzą się kontrowersje

Tifosinho 09.03.2026 20:36

Później mamy takie kwiatki jak np brak rzutu karnego dla Barcelony bodajże 4 lata temu w LM gdy Dumfries w trakcie wyskoku z ręką w górze dotyka nią piłki i nie ma rzutu karnego tylko dlatego bo musnęła mu wcześniej grzywki i nawet nie zmieniła toru lotu.

Tifosinho 09.03.2026 20:34

Jest to błąd techniczny i należy się kara

Tifosinho 09.03.2026 20:33

A totalnie niezrozumiałe jest dla mnie brak przewinienia w momencie gdy piłkarz w wyniku kiksu sam sobie nabija piłką rękę

Tifosinho 09.03.2026 20:32

No chyba, że przyklejona do ciała

Tifosinho 09.03.2026 20:31

Ja będę się upierać, że ręka w polu karnym = rzut karny

Cny 09.03.2026 19:59

no nie zgodzę się. poza polem karnym zawsze odgwizdał by taka rękę jak wczoraj ricciego. dlaczego w polu karnym inne przepisy?

VVujek 09.03.2026 19:57

Tu nie ma co dyskutować karny się należał. Ręką ewidentna do tego ruch ręki.

Xucatlan 09.03.2026 19:44

Nie ma co popadać w skrajność, ale generalnie to dobry tok rozumowania. Jaki odsetek karnych za zagranie ręką wynika z celowości dotknięcia piłki ręką, bądź choćby z intencjonalnego powiększania obrysu ciała? Ja powiedziałbym, że maks 15%. Reszta to wszystko kwestia przypadku. Te dyktowanie karnych za zagrania ręką, to jest zdecydowanie zbyt duża kara w stosunku do przewinienia.

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52771

Liczba komentarzy: 619600

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się