Felietony

(Nie)zbędny? (33)

Autor:
Źródło: inf. własna
około 13 lat temu
1727
33

Gdy w wakacje 2011 roku Samuel Eto'o zamieniał Inter na rosyjskie Anży większość kibiców Interu wyklinała właścicieli klubu ze stolicy Dagestanu. Informacje, że Anży Machaczkała jest zainteresowana również Sneijderem jeszcze bardziej podburzały kibiców mediolańskiego klubu. Ostatecznie Wes został w Interze. Jednak czy to było takie niezbędne?

 

Nikt się nie mógł dziwić reakcjom tifosich Nerazzurrich. Dwie wielkie gwiazdy, które dały potrójną koronę miałyby odejść do klubu, którego nazwę trzeba przeanalizować kilkakrotnie by ją poprawnie powiedzieć? Okazało się jednak, że w Ma-cha-czkale są pieniądze, które skusiły Samuela – został najlepiej zarabiającym piłkarzem świata. Sneijder jednak został w Mediolanie, Inter nie skusił się na kolejne wielkie miliony. A przecież za sprzedaż Eto'o zarobił 27 mln euro, za Holendra mógł jeszcze 25.

 

Z punktu widzenia ekonomicznego te miliony dałyby bardzo dużo. Za 52 mln można było naprawdę okazale wzmocnić drużynę po fatalnym sezonie. Klub jednak postanowił, że choć jedna gwiazda musi zostać – a za taką wciąż jest uważany Sneijder. Bo w końcu jest to piłkarz z największym nazwiskiem drużynie, najbardziej wypromowany, najbardziej rozpoznawalny. Dla wielu przeciętnych znawców futbolu pierwsze skojarzenie z Interem to właśnie Sneijder – nie legenda Zanetti ani nawet strzelec dwóch goli z finału z Madrytu Diego Milito.

 

Wes więc został i w sezonie 2011/2012 grał przeciętnie. Wprawdzie zaczął efektownie od świetnej bramki w Superpucharze Włoch z Milanem, ale później było coraz słabiej. Sezon skończył z zaledwie 20 wizytami na boiskach Serie A i z niewiele mniejszą liczbą wizyt u lekarzy i masażystów. Przyszło kolejne letnie mercato i kolejne plotki transferowe związane ze sprzedażą Sneijdera. W tym roku głos kibiców nie był już jednak tak jednomyślny – patrząc na poprzednie rozgrywki były spore podstawy by twierdzić, że można go chyba puścić. Zainteresowany był tym razem głównie Manchester United, ale i tym razem Sneijder został w Mediolanie. Po kolejnym mizernym sezonie przyszły nieco lepsze wyniki, ale czy za za sługą Holendra? Ten rozegrał w tym sezonie trzy pełne spotkania ligowe, raz wchodził z ławki, a raz boisko opuszczał jeszcze w pierwszej połowie. Oczywiście z powodu kontuzji – chłopak ma ogromny talent, ale i ogromnego pecha do urazów. Już prawie dorównuje swojemu koledze z reprezentacji – Robbenowi.

 

W każdym razie Inter radzi sobie bez Sneijdera. I to nadzwyczaj dobrze. Wes opuścił mecz z Chievo w 26. minucie przy wyniku 0:0, a zastąpił go Cassano. Wynik 0:2 dla Nerazzurrich. Mecz z Fiorentiną – pierwsza w tym sezonie wygrana Interu u siebie, 2:1. Neftchi na drugim końcu świata w bardzo eksperymentalnym składzie – wygrana 1:3. I wreszcie derby. Za sprawą Samuela zwycięskie. Inter grając bez swojej największej gwiazdy pokazuje, że sobie radzi i że jest nawet groźniejszy? 4 mecze bez Sneijdera – 4 wygrane. 5 poprzednich spotkań ze Sneijderem – 3 wygrane, 2 porażki. Przeciwnicy porównywalni.

 

 

Andrea Stramaccioni wciąż podkreśla jaki dla drużyny ważny jest Sneijder. Sam piłkarz niezwykle tęskni za drużyną i nie może doczekać się gry. W każdym razie Inter z Coutinho radzi sobie świetnie. Ta drużyna nie jest tak ułożona pod jednego piłkarza (Sneijder) do którego muszą iść piłki i który to ma dyrygować grą. Oczywiście Wes robi to świetnie, ale Inter bez niego wygląda bardziej przebojowo i jest efektywniejszy.

 

Uważam, że jeśli Inter grając bez Sneijdera będzie dalej osiągał tak dobre wyniki to Strama powinien dalej grać to samo. Nawet jak wróci Wes. Jego powrót będzie oczywiście dużym wzmocnieniem i wielkim polem manewru dla szkoleniowca, ale czy sprawną maszynę trzeba naoliwiać niepewną i tłuczącą się nieraz oliwą?

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Mercato, czyli mieszane uczucia (33)

01.09
19:05

Komentarze (33)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
21.10.2012 o 14:10 przez szakal25ap
szakal25ap
odet jak bys zauwazył za wiele razem nie graja zeby mogli sie rozumiec przypomnij sobie podanie snaijdera do coutinio na sam na sam z bramkazem czemu ty nie pomyslisz zanim cos napiszesz pozdro lubie i wesa i coutinio<img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />
16.10.2012 o 19:21 przez Odet
Odet
chyba jednak zbędny:(<br />
nie potrafi grać razem z Cou, a to młody Brazylijczyk to nasza przyszłość.<br />
Pozdr.
14.10.2012 o 16:50 przez Gajdzik
Gajdzik
#30 Dokładnie, jak będzie miał z kim grać to na pewno będzie to wszystko wyglądało dużo lepiej !
14.10.2012 o 15:10 przez Jedrula
Jedrula
Sneijder jako środkowy pomocnik? Grał już tak. W Realu. Przechodząc do Interu podkreślał, że w końcu może grać za napastnikami, czyli tam, gdzie czuje się najlepiej. Nie trzeba cofać Wesleya, trzeba dać mu partnerów (podkreślam liczbę mnogą) z przodu.
14.10.2012 o 11:27 przez magneto86
magneto86
Wes to klasa sama w sobie i pozbycie się go byłoby wielkim błędem. Zawsze brakowało nam takiego zawodnika, takiej klasycznej &quot;10&quot;, po przyjściu Sneijdera wreszcie luka została zapełniona. Mimo tego, że często ma kontuzje czy ostatnio nie jest w najwyższej formie, to i tak potrafi dać wiele drużynie i powinien zostać jeszcze na kilka lat, tym bardziej że obecnie nie mamy szans na znalezienie rozgrywającego podobnej klasy.
14.10.2012 o 08:49 przez Odin91
Odin91
Najlepszy rozgrywający na świecie, to jednak najlepszy rozgrywający na świecie, drugiego takiego Trequartisty nie znajdziemy w przeciągu kilkunastu lat, nikt nie ma takiego przeglądu pola i tak świetnych podań jak Sneijder. Ostatnio nie był w najlepszej formie, ale może wróci bardziej zmotywowany po przerwie, za nic w świecie bym go nie sprzedawał, powariowaliście <img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " /> Już wtedy nie będziemy mieli żadnego egzekutora rzutów wolnych ;)
14.10.2012 o 08:01 przez Can7ona
Can7ona
Sneijder to klasa sama w sobie. Nie można przecież narzekać na kogoś, bo ma kontuzję i nie gra. Taki zawodnik jak on jest bardzo potrzebny na boisku. Jeszcze jedno. Jego przywiązanie do klubu. Myśle, że gdyby wtedy chciał odejść do Anżi to by odszedł, ale on tego nie zrobił. Jasno się wypowiada, że dobrze mu w Interze, a nawet chciałby przejąć po Javierze opaskę. Taki zawodnik jest ultrapotrzebny. Coutinho w formie. Świetnie. Forma raz jest raz nie i nie jest wyznacznikiem umiejętności gracza. Cou on nie wiąże przygody z piłką zakładając, że bedzie grał do końca u nas. Wes ma coś takiego, że za klub na boisku &quot;umiera&quot;, podobnie jak Javier i kilku zawodników idetyfikujących się z klubem. Myślę, że ten sezon będzie należał do Wesa i udowodni jak wszyscy się mylili skreślając go z pierwszego składu Interu<br />
<img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" />
13.10.2012 o 23:38 przez Zanettimiszcz
Zanettimiszcz
uważam , że powinniśmy spróbować zagrać dziwną taktyką czyli 3 obrońców 3 defensywnych 2 ofensywnych 2 napastników obrona oczywiście niezmienna i jak na razie chyba najlepsza potem Guarin Gargano i Zanetti na ofensywnym Sneijder/Alvarez i Cassano/Coutinho atak Milito/Palacio i Coutinho/Cassano (w zależności który z nich na ofensywnym ) i do przodu byłoby na kogo grać Cou jest bardzo szybki za to Milito potrafi przyfandzolić więc w zależności jak daleko od brami jesteśmy (daleko to na Cou blisko na Milito) można podawac i tak grać. Doświadczenia trenerskiego nie mam żadnego ale czemu by nie spróbować <img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> <br />
Forza Inter ! <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" /> <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" /> <img src="/files/emoticons/20" alt="&lt; loveinter &gt;" /> <img src="/files/emoticons/20" alt="&lt; loveinter &gt;" /> <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />
13.10.2012 o 21:29 przez Dominho
Dominho
Żebyście nie odebrali źle mojego tekstu. Ja nie jestem za sprzedażą Sneijdera. Właściwie wstrzymuje się od takowej decyzji. Twierdzę tylko, że skoro bez niego radzimy sobie dobrze to nawet jak powróci to nie zaszkodzi jak usiądzie na ławkę. Jest świetnym piłkarzem i daje Stramie wielkie pole manewru. Nie krytykuje go, nie sprzedaje go, bo uważam go za świetnego i zasłużonego piłkarza. Zresztą też go bardzo lubię <img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " />
13.10.2012 o 21:13 przez anett
anett
Fajne podsumowanie, ale nie do końca zgadzam się z tą opinią. Fakt, nie trzyma się nikogo za nazwisko, ale myślę, że Wes to na tyle klasowy zawodnik i zespół go potrzebuje. Podobnie było z Milito... wszyscy chcieli go sprzedać (w sumie ja też), ale jak widać czasami jeszcze się przydaje. Dlatego też klub nie powinien podejmować zbyt pochopnych decyzji, bo to może się obrócić przeciwko nam. Wes zostaje i już <img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " />
13.10.2012 o 20:02 przez Pawel1992
Pawel1992
jeśli nie pasuje do systemu gry Stramaccionniego to można-<br />
- sprzedać Wesa<br />
-zmienić taktykę na odpowiednią dla Interu i Wesa<br />
-znależć Sneijderowi inną pozycję taką na której lepiej by się czuł<br />
<img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" /> <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" /> <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" /> <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" /> <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" /> <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" /> <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" /> <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" />
13.10.2012 o 19:51 przez szakal25ap
szakal25ap
do wszystkich tych co krytykóją snaijdera to co napisali znający się na futbolu i wielcy kibice interu chuchu i sampan barcdzo mądre żeczy napisaliście co wielu tego nie dostrzega i napinają się strasznie na niego kocham <span style="color: red">I</span>nter całym serce m zawsze sie ciesze jak ich widze na boisku jak grają razem chciałbym żeby ten cały nowy <span style="color: red">I</span>nter grał z sobą cały czas i się zgrywał i nikt nie odchodził i trenowali ciągle styl i wyniki same przyjdą strama jest młody i praktykuje ale ufam mu bez granicznie bo chciłbym żeby zbudował <span style="color: red">I</span>nter w ciągu 2 lat najbliszych gdzie cały piłkarski świat będzie się bał interu i mu to się uda ten sezon będą walczyć o scudetoo i gre w lidze mistrzów chciałbym żeby były obydwa trofea ale jak się nie uda to z gry w lidze mistrzów bede dumny i szceśliwy ale zato następny seezon taką paką która już się zgra i będzie się rozumiała na boisku z młodym trenerem panującym nad nimi któży nabieze doświadczenia będą nie do przeiścia<br />
<br />
<img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> <img src="/files/emoticons/20" alt="&lt; loveinter &gt;" /> <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" />
13.10.2012 o 19:44 przez ciechan
ciechan
gowno prawda ...no koment ... wes jest jeden w swoim rodzaju . sami w swoich przeboskich pracach wypowiadaliscie o fatajlnej polityce transferowej MM , wiec co teraz zmieniloby 50mln skoro i tak zly tranfer zrobimy -.- brniemy w gowno <img src="/files/emoticons/20" alt="&lt; loveinter &gt;" />
13.10.2012 o 18:45 przez Chuchu
Chuchu
Żadnego sprzedawania Wesa, w tym sezonie, o ile miał okazję z kimś pograć rozgrywał bardzo dobrze, w reprezentacji cały czas jest wiodącą postacią, tej lepszej gry bez niego jakoś nie widzę.
13.10.2012 o 18:02 przez inter_21
inter_21
Problemem Inter nie jest Snejider ale Strama grający chaotycznym systemem 3-5-2, tak naprawdę Inter nie ma swojego stylu, kompletnie nie potrafią grać ataku pozycyjnego nawet z teoretycznie dużo słabszymi przeciwnikami, a Wes jest jedynym graczem w kadrze który jest w stanie to uporzadkować. Niech oni się wezmą za wywalanie szrotu jak Nagatomo, Jonathan, Chivu, Stanko itp. Kto twierdzi że Sejider jest tu zbędny kompletnie nie zna się na piłce
13.10.2012 o 17:53 przez sampam
sampam
Sneijder jest problemem Interu, ale kadry Oranje jakos nie, to pewien osobliwy paradoks. Sprawa jest prosta jak budowa cepa – Holender osiagnal szczytowa forme za kadencji swojego ulubienca Mourinho, a potem znalazł się na rowni pochylej, jak reszta piłkarzy, wykluczając zaledwie kilka nazwisk. Jakos nie dziwie się Sneijderowi, skoro w klubie zapanowal swoisty burdel, a niektórzy szkoleniowcy wystawiali go na pozycji, z definicji nie odpowiadającej Wesowi.
13.10.2012 o 17:16 przez stomil
stomil
Nawet jeśli go sprzedadzą co będzie równoznaczne z końcem tego klubu to i tak nie zobaczycie z tych pieniędzy nikogo bo nasz zarząd jest beznadziejny prędzej go sprzedadzą tylko po to żeby zaoszczędzić na pensjach niż za ten hajs kupić wzmocnienie Pieniądze rozejdą się nie wiadonmo gdzie , pewnie w kieszeniach tych chińskich inwestorów, którzy tak nas &quot;wspierają&quot;
13.10.2012 o 17:08 przez dodo_IM
dodo_IM
Moim zdaniem Strama powinien pogadać ze wszystkimi zawodnikami o tym aby nie grali na Wesa, tylko grali bardziej zespołowo również wtedy jak Holender jest na boisku. Tak czy siak Sneijder musi grać <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />
13.10.2012 o 16:54 przez szakal25ap
szakal25ap
popieram cassanoo99 święta racja a ci co go krytykują to moje zdanie jest takie ze nie którzy nie powinni być kibicami interu ponieważ wieją jak horongiewki tam jak zawieje tak oceniają wes strzela to go kochają ma kontuzje to z nim cisną <img src="/files/emoticons/23" alt="&lt;ban!&gt;" />
13.10.2012 o 16:47 przez szakal25ap
szakal25ap
ja uważam że sneijder jest ważnym dla nas zawodnikiem kwestia go ustawienia raffal ma rację 4231 jest idealne dla nas z wesem i palacio na szpicy a nie go sprzedawać wielu z was go krytykuje nie słusznie on kocha mediolan i z niego nie odejdzie chciałbym żeby już wrucił i regularnie grał z zespołem a poszczególnym ocenianiu graczy proszę was o poczekania do końca sezonu <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />
13.10.2012 o 16:46 przez Cassano99
Cassano99
Najlepiej, żeby Wes został. To jest dobry zawodnik który może wnieść coś pożytecznego. Aktualnie ma kontuzje i nie jest w formie co zdarza się każdemu. A, że inni go krytykują to ich sprawa.<img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" />
13.10.2012 o 16:39 przez microsoft666
microsoft666
podsumować wszystkie meczyki &quot;bez&quot; i &quot;z&quot; Wesem,wychodzi, że pkt.zdobywamy więcej grając bez niego<img src="/files/emoticons/12" alt=" :D " />
13.10.2012 o 16:38 przez Czarson
Czarson
Wesli jest w stanie dac bardzo wiele druzynie, wiadomo nie mozna az tak na nim skupiac gry, przegrywac przez niego kazdej pilki itd bo to jest czytelne dla rywala i w kazdym meczu jest podwajany/potrajany praktycznie. Mam nadzieje, ze bedzie gral jeszcze lepiej niz na poczatku sezonu i pokaze Stramie, ze nie myli sie co do niego.
13.10.2012 o 16:28 przez Piekarz
Piekarz
&quot;Gdy w wakacje 2011 roku Samuel Eto'o zamieniał Inter na rosyjskie Anży większość kibiców Interu wyklinała właścicieli klubu ze stolicy Dagestanu.&quot;<br />
<br />
Ja tam wyklinałem właścicieli klubu ze stolicy Lombardii...
13.10.2012 o 16:15 przez piotrekninter
piotrekninter
jesli sprzedac, np za 20 czy 18, to wydac ta kase na jednego dobrego grajka, a nie 3 po 6-7 mln, np Jovetica,chociaz pewnie Fiora bedzie chciala z 30<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
no cos nam z Wesem nie idzie, zobaczymy co dalejmam nadzieje ze Strama, da pograc i jemu i Cou na raz, albo jemu i Antkowi , a nie ustawieniem 3511
13.10.2012 o 15:55 przez Drago194
Drago194
Myślę że Wesa nie należy sprzedawać, lepiej byłoby go po prostu może trochę inaczej ustawić, obecnie bardziej widziałbym go jako środkowego pomocnika rozgrywającego piłki i dyrygującego ale nie zza pleców napastników tylko trochę bardziej wycofanego, natomiast do przodu dać tercet Coutinho, Cassano, Milito. Byłoby to coś na wzór Andrei Pirlo. Nie wiem czy zdałoby to egzamin bo profesjonalnym trenerem nie jestem a jedyne doświadczenie jakie mam to Football Manager, ale warto byłoby to spróbować, na pewno lepsze to niż ustawianie go jako napastnika jak to robił Benitez czy jako skrzydłowego jak to robił nasz niechlubny rekordzista Gian Piero Gasperini.
13.10.2012 o 15:48 przez renechemik
renechemik
Czym ma zaskoczyć Sneijder jeżeli ma z przodu tylko Milito? wiadomo ze albo zagra do niego albo do tylu. Więc przy takim graniu nigdy nic z niego nie bedzie. Za Murinho miał przed sobą Eto Milito i Pandeva wiec miał wiecej wyjść a przy czy mógł zaskakiwać przeciwnika podaniami za jakie każdy go uwielbia i nazywa wielkim <img src="/files/emoticons/12" alt=" :D " /> <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" />
13.10.2012 o 15:48 przez Garon
Garon
Raffal masz absolutna racje wes musi grac troche glebiej w srodku pola, wiadome jest ze gdy jest na boisku to uwaga rywali na nim jest ogromna i przez to czesto i gesto poprostu jest wylaczany z meczu, guarin ostatnio troche zawodzi mam nadzieje ze strama nie bedzie sie bal wystawic wesa wlasnie za niego a nie usadzac na lawie cou.
13.10.2012 o 15:42 przez Raffal
Raffal
Bo Wes to piłkarz który chce grać w piłke inaczej mówiąc grać piłką....a jeżeli on ma przed sobą tylko Milito a i z tendencją do wycofywania się to prawda jest taka że tylko wadzi w kontrach... <br />
<br />
Moim zdaniem Wes powinien grać w lini z Gargano(Cambiasso) oraz Guarinem a przed sobą <br />
a jezeli gramy 3421 to grać razem z Cou lub Cassano ....chociaż ja i tak upieram sie że 4231 to idealna taktyka dla nas z Casssano Sneijderem Cou i Palacio<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> w ataku.<br />
<br />
ale jeżeli już gramy 3 w tyłach to Wes musi grać głebiej i przed sobą mieć wiecej zawodników.
13.10.2012 o 15:42 przez Raffal
Raffal
Bo Wes to piłkarz który chce grać w piłke inaczej mówiąc grać piłką....a jeżeli on ma przed sobą tylko Milito a i z tendencją do wycofywania się to prawda jest taka że tylko wadzi w kontrach... <br />
<br />
Moim zdaniem Wes powinien grać w lini z Gargano(Cambiasso) oraz Guarinem a przed sobą <br />
a jezeli gramy 3421 to grać razem z Cou lub Cassano ....chociaż ja i tak upieram sie że 4231 to idealna taktyka dla nas z Casssano Sneijderem Cou i Palacio<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> w ataku.<br />
<br />
ale jeżeli już gramy 3 w tyłach to Wes musi grać głebiej i przed sobą mieć wiecej zawodników.

Shoutbox

Imrahil 06.01.2026 21:15

a ci znow na farcie

Claudio 06.01.2026 21:03

Muharemovic piekny samobój przeciwko swojemu bylemu klubowi ;)

Tifosinho 06.01.2026 21:03

No i już nie chcę Muharemovicia 😁

Claudio 06.01.2026 18:33

Ale się na to patrzy. Młody Polak centralnym obrońcą Romy. Szacun dla Gaspa, że nie boi się na niego stawiać

AveCaesar 06.01.2026 17:50

Myślę, że tak samo jak do każdego innego ustawienia. Trzeba tylko dobierać zawodników odpowiednią charakterystyką do pozycji/roli. I odwrotnie, w innych też jak każesz np. bocznemu obrońcy grać jako napastnik to sobie nie poradzi.

Paolo92 06.01.2026 17:48

Według Sky Sport Davide Frattesi otworzył się na transfer do Galatasaray, a rozmowy między klubami nabierają tempa.

Paolo92 06.01.2026 17:47

Galatasaray złożył Interowi wstępną propozycję opartą na wypożyczeniu za pięć milionów euro z prawem wykupu wynoszącym trzydzieści milionów. Ten zapis mógłby zmienić się w obowiązek po spełnieniu określonych warunków. Łączna kwota trzydziestu pięciu milionów euro nie jest dla Interu problemem samym w sobie. Spór dotyczy formy i gwarancji finalizacji transakcji. Inter Mediolan chce jasnych zasad już na starcie. Klub preferuje obowiązek wykupu albo bardzo proste i realne warunki jego uruchomienia. Tylko wtedy pieniądze z transferu mogłyby zostać szybko przeznaczone na wzmocnienia.

Paolo92 06.01.2026 17:40

Inter szuka wzmocnień na prawą flankę Inter Mediolan pożegnał się z opcją pozyskania Joao Cancelo, który zdecydował się na powrót do FC Barcelony zamiast wypożyczenia z Al Hilal do Mediolanu. Klub musi więc znaleźć inne rozwiązanie na prawą stronę, osłabioną brakiem Denzela Dumfriesa. Jak informuje Calciomercato, władze Interu nie czują presji natychmiastowego transferu. Luis Henrique zbiera pozytywne oceny, a Matteo Darmian wraca do dyspozycji. Sytuacja nie oznacza jednak zamknięcia rynku. Jeśli pojawi się dobra okazja, Giuseppe Marotta i dział sportowy nie zamierzają jej ignorować. Jednym z obserwowanych graczy jest Dodo z Fiorentiny, który od dłuższego czasu znajduje się na radarze Nerazzurrich.

Chuchu 06.01.2026 17:08

Do 3-5-2 to w ogóle mało kto pasuje

AveCaesar 06.01.2026 16:28

Czyli Asllan -> Viola, Dodo -> Inter 🤔

AveCaesar 06.01.2026 16:27

Chiesa odpada

AveCaesar 06.01.2026 16:27

Romano – Inter nie jest zainteresowany Chiesą, uważając, że jego charakterystyka różni się od ustawienia 3-5-2, jakie ma na myśli Chivu. Nerazzurri nie są teraz zainteresowani, a po fiasku transferu Cancelo nie podjęli żadnych działań. 👀⚫️🔵

Jacenty 06.01.2026 15:48

Dodo podobno chcialby Chivu, ale zarządy są przeciwko

coco 06.01.2026 15:45

Oho pewnie będziemy w trybie pilnym szukać kogoś na prawe wahadło, oby tylko nie tego Dodo bo ten to żadnych liczb nie robi

coco 06.01.2026 15:43

🚨 ULTIM'ORA CLAMOROSA DALLA TURCHIA! ⚫️🔵✅️ Il Beşiktaş ha raggiunto un accordo con Luis Henrique. 💶 L'Inter chiede 5 milioni di euro di prestito per un anno e mezzo. - Ertan Süzgün 🇹🇷✍️

AveCaesar 06.01.2026 10:26

Al-Hilal chce WŁĄCZENIA ROBERTA LEWANDOWSKIEGO w przenosiny Joao Cancelo do Barcelony! Saudyjczycy chcą by Polak tej zimy trafił do Al-Hilal i w Arabii Saudyjskiej dokończył sezon! 🤯 DECYZJA MA NALEŻEĆ DO POLAKA - Sacha Tavolieri

Kredence 06.01.2026 10:06

Najważniejsze żeby nie sprowadzić jakiegoś śmiecia typu Dodo

Cyrax 06.01.2026 09:42

GDS - Inter zostaje z Darmianem i Dioufem na wahadle

AveCaesar 06.01.2026 09:03

I co jest już ten Asllani ?

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszym zawodnikiem Interu w meczu z Bologna był:

Polls answer

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    17

    39

  • 2

    Milan

    17

    38

  • 3

    Napoli

    17

    37

  • 4

    Juventus

    19

    36

  • 5

    Roma

    19

    36

  • 6

    Como 1907

    18

    33

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    10

  • 2

    Christian Pulisic

    8

  • 3

    Nico Paz

    6

  • 4

    Riccardo Orsolini

    6

  • 5

    Hakan Çalhanoğlu

    6

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28647

Liczba newsów: 52368

Liczba komentarzy: 613872

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się