
Prace marketingowe wciąż trwają przy Viale della Liberazione, gdzie zarząd Interu jest o krok od podpisania nowego partnerstwa.
Po premierze nowej koszulki mistrzów Włoch, jest możliwość przyjęcia nowego sponsora, który dołączy do znanego już Betsson.Sport - głównego sponsora (partnerstwo podpisane na około 30 milionów euro rocznie).
Zakończenie współpracy z eBay pozostawiło puste miejsce na rękawie - miejsce, które może zostać wypełnione przez nowego sponsora.
Według Calciomercato.com, rozmowy w tej sprawie toczyły się w ostatnich dniach.
"Wciąż czegoś brakuje do podpisania umowy, ale mamy nadzieję, że do początku sezonu ligowego osiągniemy biały dym. Rozważana jest umowa o wartości nieco poniżej 6 milionów euro za sezon, co daje koszulce Nerazzurrich wartość ponad 60 milionów euro - wartość, która wzrasta do ponad 80 milionów, jeśli weźmiemy pod uwagę prawa do odsprzedaży, które Inter nabył na wszystkich produktach Nike" - podaje strona.
Calciomercato.com podało również, że sponsor ten ma być związany z kryptowalutami.
Komentarze (7)