Podczas gdy piłkarze odpoczywają po długim sezonie, klubowi dyrektorzy ciężko pracują. Nowe kontrakty, transfery, negocjacje, a także… umowy sponsorskie. Jak zostało dzisiaj ogłoszone, firma Konami została nowym partnerem Interu.
Oficjalny komunikat informuje, że Inter oraz Konami zawarły wieloletnią umowę na wyłączność. Japoński gigant zostanie globalnym partnerem wicemistrza Włoch w zakresie piłkarskich gier wideo, a także będzie wspierał włoski klub w zakresie rozwoju młodzieży. Ponadto Konami będzie widoczne na zestawach treningowych Nerazzurrich – od początku sezonu 2022/2023, logo gry eFootball pojawi się z tyłu kompletów treningowych męskiej, żeńskiej, a także młodzieżowej drużyny. Co więcej, logo produkowanej przez Konami gry będzie można również zobaczyć na kompletach rozgrzewkowych podczas wszystkich rozgrywek krajowych.
Konami będzie posiadać także prawa do nazwy centrum sportowego dla kobiet oraz młodzieży, co świadczy o mocnym zaangażowaniu japońskiej firmy w projekt Interu. Jednym z celów Konami jest organizacja w owym Centrum wielu wydarzeń skierowanych do młodych zawodników Nerazzurrich, zewnętrznych szkółek piłkarskich oraz akademii Interu z całego świata.
Partnerstwo obejmie naturalnie również sferę e-sportu, w której Nerazzurri już od wielu lat są obecni. Umowa oznacza obszerną współpracę pomiędzy dwoma globalnymi markami, liderami w swoich sektorach, które czynią liczne innowacje. Głównym celem współpracy ma być dialog z młodym pokoleniem, a także trafianie do nowych grup odbiorców.
Oto co mówią osoby związane z projektem:
- Ta nowa, wieloletnia umowa o globalnym partnerstwie świadczy o wspólnej, bardzo istotnej ścieżce Interu z Konami. – Alessandro Antonello (CEO Interu)
- Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że możemy powitać Konami w rodzinie Interu i ogłosić to ważne partnerstwo, które po raz kolejny udowadnia rosnącą wartość marki Interu. Chcemy wspólnie stworzyć doskonały kanał komunikacyjny, który jest w stanie połączyć miliony fanów na całym świecie dzięki długoterminowej strategii. – Luca Danovaro (Chief Revenue Officer Interu)
- Współpraca z takim klubem jak Inter jest dla Konami bardzo ekscytującym wydarzeniem. Dzięki nowej nazwie ośrodka treningowego, logo eFootball na zestawach treningowych i wielu inicjatywom związanym z e-sportem, my w Konami wiemy, że to partnerstwo przyniesie nam wiele sukcesów, zarówno teraz, jak i w dłuższej perspektywie. – Naoki Morita (Prezes Konami Digital Entertainment B.V. w Europie)
Jak informuje portal Calcio e Finanza, Inter na mocy sześcioletniej umowy zarobi 45 milionów euro.
Komentarze (21)