Dzisiaj o godzinie 10.00 miała miejsce premiera nowych koszulek domowych Interu. Nerazzurri będą występować w owych trykotach w nadchodzącym sezonie, 2024/2025. Co kluczowe, nowe koszulki mają już na sobie dwie gwiazdy.
W oficjalnym komunikacie na stronie Interu czytamy:
Inter i Nike mają przyjemność zaprezentować nowy strój pierwszej drużyny na sezon 2024/25. Koszulka, która ma stać się ikoną, przywraca trójkolorowy emblemat i po raz pierwszy historyczną Drugą Gwiazdę.
Nowa koszulka nawiązuje do chwalebnej przeszłości klubu w obszarze klatki piersiowej, ale przede wszystkim reprezentuje jego przyszłe ambicje. Film wprowadzający kończy się wersem „The Stars, The Start”, podkreślającym aspiracje klubu i chęć stawienia czoła i pokonania każdego wyzwania, które na niego czeka.
Poprzez różne procesy tworzenia gwiazd, kampania po raz kolejny podkreśla związek marki z Mediolanem, miastem, które tworzy, buduje i kształtuje pomysły i marzenia, tak jak Inter.
Mediolan posłużył również jako inspiracja dla projektu zestawu domowego. Miasto zawsze szanowało historię, jednocześnie przyjmując nowoczesne pomysły i ruch awangardowy we wszystkich dziedzinach, od architektury po design i od sztuki po modę. Mieszanka tradycji i innowacji, która jest częścią DNA Interu, a także Mediolanu, jest właśnie tym, co ma reprezentować nowa koszulka. Klasyczne paski zostały połączone z nowoczesną i dynamiczną interpretacją, charakteryzującą zarówno koszulkę, jak i spodenki. Zestaw wykonany jest z Dri-FIT ADV, innowacyjnego materiału zaprojektowanego w takim sposób, aby zapewnić świeżość, lekkość i suchość podczas wielkich sportowych chwil.
Po raz pierwszy w wersji z dwiema gwiazdkami, logo Interu jest wszyte na środku koszulki, z naszywką Scudetto po jej lewej stronie. Betsson Sport debiutuje również z przodu jako nowy oficjalny partner główny, podczas gdy współpraca z U-Power jest kontynuowana z tyłu jako oficjalny partner klubu.
Na premierze nowej koszulki pojawiło się trzech członków pierwszej drużyny mężczyzn: Lautaro Martínez, Alessandro Bastoni i Nicolò Barella, a także dwie zawodniczki Inter Women: Chiara Robustellini i Annamaria Serturini, które pozowały z koszulkami, pokazując swoje emocje i dumę z bycia twarzami tej historycznej kampanii.
Po okresie wielkiego oczekiwania i popytu wśród kibiców, nowy strój domowy na sezon 2024/25 będzie wreszcie dostępny 23 lipca w oficjalnym sklepie internetowym (store.inter.it/en-gb) i nike.com, w Inter Store Milano, Inter Store Castello i Inter Store San Siro oraz w sklepach Nike na Milano Corso Vittorio Emanuele, Loreto i Roma Via del Corso, a od 30 lipca u autoryzowanych dealerów. Koszulka zostanie założona przez piłkarzy po raz pierwszy w sobotę 27 lipca w towarzyskim starciu z UD Las Palmas w Cesenie.
Inter z okazji premiery nowej koszulki zorganizował także specjalną akcję. Bowiem 20 kibiców, którzy zakupią nową koszulkę w Inter Store Castello między 23 a 26 lipca, będzie miało możliwość bezpłatnego wytatuowania sobie dwóch gwiazd przez znanego tatuażystę i fana Nerazzurrich, Alberto Marzariego. Po zakupie nowej koszulki zawierającej naszywkę Serie A, nazwisko i numer, fani, którzy chcą mieć kawałek historii Nerazzurrich na swojej skórze, będą mogli zgłosić się przy kasie w Inter Store przy Via Dante 16 w Mediolanie.
Komentarze (52)
Czy ktoś może wie dalczego na stronie Nike dalej nie można kupić nowej koszulki ?
Czy gdyby kobieca druzyna miala na koncie 30 mistrzostw , to meska druzyna gralaby z 3 gwiazdkami ?
Do tych nowych przyzwyczaimy się.
Jak ja tych podludzi z Nike nienawidzę!
Ale pomimo to jest śliczna , czekam jeszcze na wyjazdówkę no i trzeci komplet
odrazu kojarzy mi się słowo Bruk bet z jakiegoś powodu
te koszulki nie przystoją takiemu klubowi jak Inter Milano.