FC Internazionale Milano i AB InBev, światowy lider w branży piwowarskiej, z dumą ogłaszają nową, prestiżową współpracę, która łączy dwie marki symbolizujące autentyczność i więź.
Przez kolejne trzy sezony (2025/2026–2027/2028) AB InBev, za pośrednictwem swojej marki BUD – jednej z najsłynniejszych na świecie – będzie Oficjalnym Partnerem Piwnym i Partnerem Regionalnym Klubu Nerazzurrich.
Ten sojusz zrodził się ze spotkania dwóch światów, które podzielają tę samą pasję i ducha zespołowego: z jednej strony historii i prestiżu Interu, z drugiej – dynamicznego i radosnego ducha BUD. Razem obie marki pragną celebrować to, co czyni piłkę nożną wyjątkową: wspólną radość, poczucie przynależności, przyjemność wspólnego przeżywania i celebrowania każdej chwili.
Partnerstwo obejmuje również kobiecą piłkę nożną, a BUD pełni rolę Oficjalnego Partnera Inter Women. Dzięki temu partnerstwu, BUD będzie obecny na diodach LED na stadionie San Siro, a AB InBev będzie miał wyłączne prawa do piw w barach i strefach gastronomicznych, a także w automatach do piwa, wnosząc swoją niezrównaną doskonałość i różnorodność do serc Nerazzurrich.
Umowa obejmuje również kampanie współmarkowe i cyfrowe, a także specjalne działania na stadionie San Siro, mające na celu zaangażowanie społeczności Nerazzurrich i opowiedzenie, w dowcipny i kreatywny sposób, o magii, która powstaje, gdy BUD i Inter spotykają się.
„Z przyjemnością witamy AB InBev, firmę, która dzięki swojej kultowej marce BUD podziela pragnienie naszego klubu, aby ulepszyć doświadczenia kibiców i celebrować pasję, która ich łączy. To partnerstwo pozwoli nam jeszcze bardziej wzmocnić więź z naszymi kibicami, zarówno na stadionie, jak i poza nim, oferując im nowe możliwości przeżywania wyjątkowych chwil w duchu Nerazzurrich”. - powiedział Giorgio Ricchi.
"Jesteśmy dumni ze współpracy z tak historycznym i prestiżowym klubem jak FC Internazionale Milano. Ta współpraca zrodziła się ze wspólnej wizji: celebrowania chwil, które łączą, zarówno na boisku, jak i poza nim. Dzięki naszej kultowej marce BUD chcemy sprawić, by kibice Nerazzurri mieli jeszcze bardziej wyjątkowe doświadczenia". - powiedział Ief Timmermans z AB InBev.
okaze się lepszy niż drybler z brazylii
Komentarze (0)